Usko ihmiseen joka itse päättää,
mikä on oikein ja mikä on väärin?
VAI
Usko ihmiseen joka luo jumalan päättämään,
mikä on oikein ja mikä on väärin?
Älä käytä herrasi nimeä väärin, 99% suomalaisista, welcome to HELL!
Kumpi on parempi?
6
130
Vastaukset
Tämähän on vain minun mielipiteeni, mutta tuo jälkimmäinen on parempi minusta.
- agnosticatheist
Eka.
- Jumalaton ZEN
Ensimmäinen vaihtoehto on parempi, koska kun päätöksen tekee ihminen, niin käsitys oikeasta ja väärästä mukautuu muuttuviin olosuhteisiin ja kehittyvään tietoisuuteen.
Kun päätöksen tekee yliluonnolliseen uskova ihminen ja joka kuvittelee vieläpä olevansa itse yliluonnollisen luoma ja kuvittelee olevansa tämän sanansaattaja niin päätös oikeasta ja väärästä hakataan ikuiseen kivitauluun ja se julistetaan ehdottomaksi totuudeksi jota pitää noudattaa, muuttuipa ympäröivä todellisuus ja tietoisuus tuosta todellisuudesta kuinka radikaalisti tahansa. - Pessi_
Mistä sinä päätät? Viestistäsi saa käsityksen että omaat jumalallisia voimia. Että asiat ovat sinun päätösvallassasi. Minä en ole päättänyt syntymisestäni sen paremmin kuin tulen päättämään kuolinhetkestäkään. Kovasti se on vähäistä minun päättämiseni. Miten niin pitää uskoa yliluonnolliseen nähdäkseen voimattomuutensa elämään nähden? Minulle riittää oma havainto.
- 34+56
Buddhalaisuus. Eikös siinä ole munkkeja jotka pitävät huolta toisista sekä itsestään esim. itsepuolustuslajeja parantaessa kasvaa kunto eikä pömppö maha. Tehdään vaelluksia, mutta kuitenkin vapaa ajalla saa tehdä lähestulkoon mitä huvittaa kuten pelata tietokoneella jne.
- ihmeellinen huone
Kumpikin kuulostaa negatiiviselta, mutta ykkönen on parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169232
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266028- 1024878
- 614848
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753490- 583447
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582902- 432701