Kajaanin Prisma

harmillista ; (

Kävimpä tuossa viikolla Prismassa ostoksilla, ja etsin Kodin ensiapupakettia,
valikoima oli todella huono, ei sitä siellä ollut. Luulisi noin isossa tavaratalossa olevan kunnon valikoima kodin turvallisuutta, kun hyllymetreittäin tavaraa laidasta laitaan, mutta, eipä ollut !
Kajaanin Anttilassakin oli parempi valikoima kyseisiä tuotteita.
Päädyin lopulta apteekkiin, josta löysin etsimäni tuotteen.

12

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietin vaan

Ei liity valikoimaan. Mutta miksi ihmeessä se kaupan sisääntulo portti on siellä hevon jeerassa asti, ensin pitää kävellä se pitkä käytävä niiden pikku liikkeiden ohi ja sitten vasta pääsee itse kauppaan. Mulla kyllä on toimivat jalat mutta ei se vanhuksien kauppa kyllä ole..

• Sisääntulo peestä

Sanopa muuta, sisääntulo on aika persauksesta..
        Ekan kerran kun kävin prismassa ja selkä oli vähän kipeä - enkä kuulunut vanhusväestöön - en edes jaksanut kävellä perille saakka.
        Ja istumapenkkejä väsyneelle ei kaupan sisällä ole.

Säisääntuloprtit pitäisi olla moelmmin puolin kassoja.
        Mutta tämähän ei niille pikkuyrittäjille tietysti olisi mieleen.
        Minkähänlainen mielenosoitus asiasta pitäisi tehdä, että tulisi kuntoon?

• R.A.Hakas

Osuuskauppa keinotteli itselleen kaupungin parhaimman asuintontin, ja rakensi siihen jättimarketin, jonka paikka paremmin olisi ollut Heinisuolla taika vaikkapa missä tahansa muualla. Siinä sitä nyt kävellään kilometrikaupalla, että saadaan pala leipää suuhun. onhan se ihan naurettavaa, ihmisen tarpeet kun on kuitenkin aika paljon vähäisemmät kuin mitä risman tarjonta. Itse käyn kisatorilla, pikkukaupassa, mutta ystävällisen palvelun paikassa.

• Eläköön Prisma

Miksi otit sitten kantaa ollenkaan koskapa käyt KISATORISSA leivän ostossa. Onko CITY Market jotenkin laitakaupungilla kun Prisma onkin vienyt parhaan paikan asunto tonttina?
        Prisma on just oikealla paikalla ja sieltä löytyy miltei kaikki. Tulee sille alueelle vielä' halpoja asuntojakin myöhemmin . Eipä tarvitse kilometritolkulla ajella kauppapuistoon jos sinne Prisma ois tehty ;), sekö ois hyvä.

• änkkyräinen

Prismassa on helekutin mukava palvelu kassalla enkä ole missään osastolla saanu hunoa kohtelua,vaikka olen ukko änkyrä aina narisemassa joka asiasta. Suorastaan valitan turhasta niin tytöt ovat aina kohteliaita,oikein Kajaanin paarasta palvelua.Kiiiiiiiiiiiiiiiiiitos

• lidlin mies

Tosimies käy vai Lidlissä.

• öklj

Maalaistollot menee kauppan jonka valot ensimmäisenä näkee, jos olisi malttia vähän kierrellä kaupunkia niin voisi joku muukin kauppa löytyä. Sivojakin on kymmenkunta eri puolilla kaupunkia, kaikista niistä löytyy mm. leipää :)

• Nälkä..

Leipää..hmm..

• mismunrannukkanion

Rismassa on tosiaan aika kehnot valikoimat. Kävin ettimässä sitä tämänkin joulun hittituotetta rannukkaa van enpä löytäny. Pitänee vissiin käyä oulussa kahtelemassa josko sieltä löytys, sekun on semmonen teknolokia kaapunni.

• yyyyyyyy

niin. On se vittu kumma, että pitää heti alkaa se saatanan kitinä, jos ei jotakin tuotetta löydä kaupasta.

Ja vittuako meette sinne prismaan, jos pitää kävellä liikaa.

• syöppö

Prismassa on usein leipämaistiaisia! :)

• luuranko Lasse

Ilmankos oletkin niin kuin lihava sika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      83
      4535
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4401
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3749
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3473
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2967
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2744
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2673
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2073
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1738
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      101
      1288
    Aihe