Auttalaa nopeasti!

NainenVain

Hei! Tarvitsen apua työkoneeni meni rikki ;( Avaan tietokoneen kirjoitan salasanan sitten tulee sininen näyttö ja siihen jää? Olen odottanut yli 30 minuuttia mutta ei auta. Olen nainen enkä osaa korjata tuota kaveri sanoi että vikaistietotila kokeilin sellaista mutta eihän sekään toimi! AUTTAKAA!

22

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän siihen sitten muu auta kuin viedä kone ehjäämöön.

    • BSoD
    • NainenVaan

      En tarkoittanut tollaista ruutua! Vaan sellanen sininen missä on hiiri ei mitään tekstiä?

    • NainenVain

      Kaikista tiedostoista on varakopiot toisella kiintolevyllä paitsi tänään otetuista alastonkuvista mutta niitä nyt saa aina uusia. Ongelma on että miten saan windowsin toimimaan. Olen kuullut jostain järjestelmän palauttamisesta miten se tehdään? JELP!

      • ↗↘↷↱↯↺↪↗

        Windowsin järjestelmänpalautuksen menneen ajankohdan kokoonpanoon voi tehdä vain, jos Windows on käynnissä.


      • NainenVain
        ↗↘↷↱↯↺↪↗ kirjoitti:

        Windowsin järjestelmänpalautuksen menneen ajankohdan kokoonpanoon voi tehdä vain, jos Windows on käynnissä.

        No entä tehdasasetusten palauttaminen? Sehän on kauhea vaiva laittaa käyttökuntoon? Alan olemaan kiukkuinen!!!


      • .
        NainenVain kirjoitti:

        No entä tehdasasetusten palauttaminen? Sehän on kauhea vaiva laittaa käyttökuntoon? Alan olemaan kiukkuinen!!!

        Tarvitset Windowsin asennuslevyt, tai palautuslevyt, jos ne on aikoinaan tehty.


      • NainenVain
        . kirjoitti:

        Tarvitset Windowsin asennuslevyt, tai palautuslevyt, jos ne on aikoinaan tehty.

        Ei ole windowsin asennuslevyjä tai palautuslevyjä. Toisessa keskustelussa puhuttiin jostain palautusosiosta toimisiko se? Mitä nyt oikeasti teen!

        Ei ole varakopioitakaan sanoin vain ettei heti vittuiltaisi kun vituttaa muutenkin! Ei nyt mitään kamalan tärkeää katoa, mutta neuvokaa miten saan jotain pelastettua.


      • NainenVain oikea!
        NainenVain kirjoitti:

        Ei ole windowsin asennuslevyjä tai palautuslevyjä. Toisessa keskustelussa puhuttiin jostain palautusosiosta toimisiko se? Mitä nyt oikeasti teen!

        Ei ole varakopioitakaan sanoin vain ettei heti vittuiltaisi kun vituttaa muutenkin! Ei nyt mitään kamalan tärkeää katoa, mutta neuvokaa miten saan jotain pelastettua.

        Kuka vittu sä oot? Ja kirjottelet mun nimellä ?????


      • NainenVain
        NainenVain oikea! kirjoitti:

        Kuka vittu sä oot? Ja kirjottelet mun nimellä ?????

        Vanha vitsi ei naurata. Auttaisit ennemmin kuin kiusaat!! BITCH!!! :)


      • Oootta ty/uhmia
        NainenVain oikea! kirjoitti:

        Kuka vittu sä oot? Ja kirjottelet mun nimellä ?????

        Lopettakaa kiroilu ÄÄLIÖt.


    • }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

      No jopas on sua nimellä paiskattu (NainenVain oikea) hahhah.

    • Wille von Wallaton

      Minkähän takia minä sitten olen onnistunut järjestelmänpalautuksessa joskus "kuolleella" XP:llä?
      Ensin kannattaa kokeilla vikasietotilaa.
      Sitäkautta ainakin palautus toimii.

    • nainen..vain

      annan persettä sille joka osaa nyt mua neuvoa......

      • Puukko Mackie

        Varo ettei lopu liiasta antamisesta.


    • kiähkiäh

      Pakko antaa pointsit hienolle trollille.

    • ¤_¤

      Tämän palstan taso on - ainakin tilapäisesti - laskenut!

    • Tolivaan Elkkilä

      "Olen nainen enkä osaa korjata tuota kaveri sanoi että"

      Siis mitä?
      En kyllä osaa nyt kysymystä millään yhristää oikeaan älylliseen muotoon minkä jakelukeskukseni ottaa vatsaa, ei ku vastaan, toli.

    • helmi l

      Hei!
      Onko sulla pullat uunissa?
      terveisiä.

      • Lasi Helmi

        Ei vielä.
        Ootellan nousemista ensin.


      • hiivasvamppi
        Lasi Helmi kirjoitti:

        Ei vielä.
        Ootellan nousemista ensin.

        Kello on jo 13.23 joten on syytä nousta.


    • Kun käynnistit vikasietotilan tuliko siihen sininen ruutu?

      Väriseekö näyttö?

      Oliskohan näytönohjain sökönä. Tai siiten windows, jolloin uudelleenasennus auttaa.
      Kokeile laittaa se windows asennus levy dvd-asemaan, jos tulee kunnolla tekstit ja muut asennusohjeet niin johtuu windowsista.
      Tosin näytönohjainkortin ajuritkin voivat olla syypää.

      Paljon muuta ei ole tehtävissä tuolla osaamismäärällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe