Hei! Tarvitsen apua työkoneeni meni rikki ;( Avaan tietokoneen kirjoitan salasanan sitten tulee sininen näyttö ja siihen jää? Olen odottanut yli 30 minuuttia mutta ei auta. Olen nainen enkä osaa korjata tuota kaveri sanoi että vikaistietotila kokeilin sellaista mutta eihän sekään toimi! AUTTAKAA!
Auttalaa nopeasti!
22
324
Vastaukset
Eihän siihen sitten muu auta kuin viedä kone ehjäämöön.
- BSoD
Kuolemanruutu. Wintööt on peruuttamattomasti nurin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Blue_Screen
Tiedostot voi pelastaa ulos jonkin Linuxin live-CD:llä. - NainenVaan
En tarkoittanut tollaista ruutua! Vaan sellanen sininen missä on hiiri ei mitään tekstiä?
- NainenVain
Kaikista tiedostoista on varakopiot toisella kiintolevyllä paitsi tänään otetuista alastonkuvista mutta niitä nyt saa aina uusia. Ongelma on että miten saan windowsin toimimaan. Olen kuullut jostain järjestelmän palauttamisesta miten se tehdään? JELP!
- ↗↘↷↱↯↺↪↗
Windowsin järjestelmänpalautuksen menneen ajankohdan kokoonpanoon voi tehdä vain, jos Windows on käynnissä.
- NainenVain
↗↘↷↱↯↺↪↗ kirjoitti:
Windowsin järjestelmänpalautuksen menneen ajankohdan kokoonpanoon voi tehdä vain, jos Windows on käynnissä.
No entä tehdasasetusten palauttaminen? Sehän on kauhea vaiva laittaa käyttökuntoon? Alan olemaan kiukkuinen!!!
- .
NainenVain kirjoitti:
No entä tehdasasetusten palauttaminen? Sehän on kauhea vaiva laittaa käyttökuntoon? Alan olemaan kiukkuinen!!!
Tarvitset Windowsin asennuslevyt, tai palautuslevyt, jos ne on aikoinaan tehty.
- NainenVain
. kirjoitti:
Tarvitset Windowsin asennuslevyt, tai palautuslevyt, jos ne on aikoinaan tehty.
Ei ole windowsin asennuslevyjä tai palautuslevyjä. Toisessa keskustelussa puhuttiin jostain palautusosiosta toimisiko se? Mitä nyt oikeasti teen!
Ei ole varakopioitakaan sanoin vain ettei heti vittuiltaisi kun vituttaa muutenkin! Ei nyt mitään kamalan tärkeää katoa, mutta neuvokaa miten saan jotain pelastettua. - NainenVain oikea!
NainenVain kirjoitti:
Ei ole windowsin asennuslevyjä tai palautuslevyjä. Toisessa keskustelussa puhuttiin jostain palautusosiosta toimisiko se? Mitä nyt oikeasti teen!
Ei ole varakopioitakaan sanoin vain ettei heti vittuiltaisi kun vituttaa muutenkin! Ei nyt mitään kamalan tärkeää katoa, mutta neuvokaa miten saan jotain pelastettua.Kuka vittu sä oot? Ja kirjottelet mun nimellä ?????
- NainenVain
NainenVain oikea! kirjoitti:
Kuka vittu sä oot? Ja kirjottelet mun nimellä ?????
Vanha vitsi ei naurata. Auttaisit ennemmin kuin kiusaat!! BITCH!!! :)
- Oootta ty/uhmia
NainenVain oikea! kirjoitti:
Kuka vittu sä oot? Ja kirjottelet mun nimellä ?????
Lopettakaa kiroilu ÄÄLIÖt.
- }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
No jopas on sua nimellä paiskattu (NainenVain oikea) hahhah.
- Wille von Wallaton
Minkähän takia minä sitten olen onnistunut järjestelmänpalautuksessa joskus "kuolleella" XP:llä?
Ensin kannattaa kokeilla vikasietotilaa.
Sitäkautta ainakin palautus toimii. - nainen..vain
annan persettä sille joka osaa nyt mua neuvoa......
- Puukko Mackie
Varo ettei lopu liiasta antamisesta.
- kiähkiäh
Pakko antaa pointsit hienolle trollille.
- ¤_¤
Tämän palstan taso on - ainakin tilapäisesti - laskenut!
- Tolivaan Elkkilä
"Olen nainen enkä osaa korjata tuota kaveri sanoi että"
Siis mitä?
En kyllä osaa nyt kysymystä millään yhristää oikeaan älylliseen muotoon minkä jakelukeskukseni ottaa vatsaa, ei ku vastaan, toli. - helmi l
Hei!
Onko sulla pullat uunissa?
terveisiä.- Lasi Helmi
Ei vielä.
Ootellan nousemista ensin. - hiivasvamppi
Lasi Helmi kirjoitti:
Ei vielä.
Ootellan nousemista ensin.Kello on jo 13.23 joten on syytä nousta.
Kun käynnistit vikasietotilan tuliko siihen sininen ruutu?
Väriseekö näyttö?
Oliskohan näytönohjain sökönä. Tai siiten windows, jolloin uudelleenasennus auttaa.
Kokeile laittaa se windows asennus levy dvd-asemaan, jos tulee kunnolla tekstit ja muut asennusohjeet niin johtuu windowsista.
Tosin näytönohjainkortin ajuritkin voivat olla syypää.
Paljon muuta ei ole tehtävissä tuolla osaamismäärällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521