Auttalaa nopeasti!

NainenVain

Hei! Tarvitsen apua työkoneeni meni rikki ;( Avaan tietokoneen kirjoitan salasanan sitten tulee sininen näyttö ja siihen jää? Olen odottanut yli 30 minuuttia mutta ei auta. Olen nainen enkä osaa korjata tuota kaveri sanoi että vikaistietotila kokeilin sellaista mutta eihän sekään toimi! AUTTAKAA!

22

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän siihen sitten muu auta kuin viedä kone ehjäämöön.

    • BSoD
    • NainenVaan

      En tarkoittanut tollaista ruutua! Vaan sellanen sininen missä on hiiri ei mitään tekstiä?

    • NainenVain

      Kaikista tiedostoista on varakopiot toisella kiintolevyllä paitsi tänään otetuista alastonkuvista mutta niitä nyt saa aina uusia. Ongelma on että miten saan windowsin toimimaan. Olen kuullut jostain järjestelmän palauttamisesta miten se tehdään? JELP!

      • ↗↘↷↱↯↺↪↗

        Windowsin järjestelmänpalautuksen menneen ajankohdan kokoonpanoon voi tehdä vain, jos Windows on käynnissä.


      • NainenVain
        ↗↘↷↱↯↺↪↗ kirjoitti:

        Windowsin järjestelmänpalautuksen menneen ajankohdan kokoonpanoon voi tehdä vain, jos Windows on käynnissä.

        No entä tehdasasetusten palauttaminen? Sehän on kauhea vaiva laittaa käyttökuntoon? Alan olemaan kiukkuinen!!!


      • .
        NainenVain kirjoitti:

        No entä tehdasasetusten palauttaminen? Sehän on kauhea vaiva laittaa käyttökuntoon? Alan olemaan kiukkuinen!!!

        Tarvitset Windowsin asennuslevyt, tai palautuslevyt, jos ne on aikoinaan tehty.


      • NainenVain
        . kirjoitti:

        Tarvitset Windowsin asennuslevyt, tai palautuslevyt, jos ne on aikoinaan tehty.

        Ei ole windowsin asennuslevyjä tai palautuslevyjä. Toisessa keskustelussa puhuttiin jostain palautusosiosta toimisiko se? Mitä nyt oikeasti teen!

        Ei ole varakopioitakaan sanoin vain ettei heti vittuiltaisi kun vituttaa muutenkin! Ei nyt mitään kamalan tärkeää katoa, mutta neuvokaa miten saan jotain pelastettua.


      • NainenVain oikea!
        NainenVain kirjoitti:

        Ei ole windowsin asennuslevyjä tai palautuslevyjä. Toisessa keskustelussa puhuttiin jostain palautusosiosta toimisiko se? Mitä nyt oikeasti teen!

        Ei ole varakopioitakaan sanoin vain ettei heti vittuiltaisi kun vituttaa muutenkin! Ei nyt mitään kamalan tärkeää katoa, mutta neuvokaa miten saan jotain pelastettua.

        Kuka vittu sä oot? Ja kirjottelet mun nimellä ?????


      • NainenVain
        NainenVain oikea! kirjoitti:

        Kuka vittu sä oot? Ja kirjottelet mun nimellä ?????

        Vanha vitsi ei naurata. Auttaisit ennemmin kuin kiusaat!! BITCH!!! :)


      • Oootta ty/uhmia
        NainenVain oikea! kirjoitti:

        Kuka vittu sä oot? Ja kirjottelet mun nimellä ?????

        Lopettakaa kiroilu ÄÄLIÖt.


    • }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

      No jopas on sua nimellä paiskattu (NainenVain oikea) hahhah.

    • Wille von Wallaton

      Minkähän takia minä sitten olen onnistunut järjestelmänpalautuksessa joskus "kuolleella" XP:llä?
      Ensin kannattaa kokeilla vikasietotilaa.
      Sitäkautta ainakin palautus toimii.

    • nainen..vain

      annan persettä sille joka osaa nyt mua neuvoa......

      • Puukko Mackie

        Varo ettei lopu liiasta antamisesta.


    • kiähkiäh

      Pakko antaa pointsit hienolle trollille.

    • ¤_¤

      Tämän palstan taso on - ainakin tilapäisesti - laskenut!

    • Tolivaan Elkkilä

      "Olen nainen enkä osaa korjata tuota kaveri sanoi että"

      Siis mitä?
      En kyllä osaa nyt kysymystä millään yhristää oikeaan älylliseen muotoon minkä jakelukeskukseni ottaa vatsaa, ei ku vastaan, toli.

    • helmi l

      Hei!
      Onko sulla pullat uunissa?
      terveisiä.

      • Lasi Helmi

        Ei vielä.
        Ootellan nousemista ensin.


      • hiivasvamppi
        Lasi Helmi kirjoitti:

        Ei vielä.
        Ootellan nousemista ensin.

        Kello on jo 13.23 joten on syytä nousta.


    • Kun käynnistit vikasietotilan tuliko siihen sininen ruutu?

      Väriseekö näyttö?

      Oliskohan näytönohjain sökönä. Tai siiten windows, jolloin uudelleenasennus auttaa.
      Kokeile laittaa se windows asennus levy dvd-asemaan, jos tulee kunnolla tekstit ja muut asennusohjeet niin johtuu windowsista.
      Tosin näytönohjainkortin ajuritkin voivat olla syypää.

      Paljon muuta ei ole tehtävissä tuolla osaamismäärällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe