Halvimmalla New Yorkiin hesasta?

juntti goes jenkki

Kuinka paljon maksaa halvimmillaan meno-paluu yhdeltä hengeltä hesasta nykiin ja takaisin?

6

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vator

      Riippuu vuodenajasta ja kuinka ajoissa tilaa. Suorat lennot vai euroopassa vaihtaen? Minä maksoin 408 euroa Hel-Berlin-JFK-Dusseldorf-Hel. viime viikolta. Tilasin ja maksoin 9kk ennen matkaa. Saattaa saada vielä halvemmalla, mutta enpä ole nähnyt.

    • matkailija-x

      Tuo 400 EUR on ehdottomasti halvimmasta päästä. Vähän aikaa sitten oli Finnairin tarjous jäsenille 399 EUR 1000 pistettä.

      Kesällä lennoista joutuu helposti maksamaan 700-800 EUR, jos varaa muutamaa kuukautta aiemmin. Lähempänä matkaa hinta yleensä nousee.

    • Patuvaan

      kerran oli Icelandairlla tarjous 350 hel-rejkevik-jfk-rej-hel. ainoo vaan, että siinä olis ollut noin 20 tunnin vaihtoaika mennen tullen. monesti on tarjouksia 400-450€.

    • matkailija-x

      Iceland Airilla on hyvin ahtaat koneet, penkin väli tuntui olevan lyhyempi kuin monella muulla lentoyhtiöllä. Pääsin kahdella legillä onneksi bisnekseen istumaan (jossa penkit eivät myöskään olleet ihan niin miellyttävät kuin bisneksessä esim. Finnairin tai SASin mannertenvälisillä lennoilla.

      Reykjavikin kenttä on hyvin pieni, pari pikku kauppaa ja kahvila. 20 h ajantappaminen tulee todella pitkäksi.

      Jos nämä kestää, 350 EUR on todella hyvä hinta.

      • Basta

        Icelandairilla on myös stop-over tarjouksia, jossa siis ollaan matkalla Jenkkeihin/Jenkeistä väh. yksi yö Islannissa erittäin edulliseen hintaan (alk. 49 EUR/hlö) . Lisäksi siihen voi ajan tappamiseksi ottaa mm. valasretken, Bluelagoon-kuumalähde retken, issikkavaelluksen, kalareissun jne...eli jos aikataulu ei ole ihan kireämmästä päästä niin voisi olla hyvä sauma samalla nähdä vähän Islantiakin!
        Ajattelin itse kokeilla tuota ensi kerralla, jos en onnistu saamaan Finskin lentoja Nykiin alle 500 euron


    • amerikan serkun luo

      Viranomaisten (ja lentoyhtiöiden itse?) asettamat verot ja lisänaksut ovat vaihdolla luokkaa 350€ ja suoralla lennolla Helsingistä 280€.
      Noiden hintojen alle on aika vaikea päästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe