Kävin isotädilläni siivoamassa paikkoja ja omaksi yllätyksekseni löysin vaatekaapin takkien alta avaamattoman vihreän nortti askin. Onkohan tuo vielä poltettavaa?
Löysin avaamattoman vihreän north state askin?
11
7868
Vastaukset
- Pohjoinen valtio
Siinä taitavat olla pitoisuudet niiltä ajoilta, jolloin ei oltu turhan tarkkoja-muistaakseni ainakin vähintään terva 21 mg, häkä 17 mg ja nikotiini 1,6 mg per spaddu. Ainakin aamun ensimmäiset henkoset tuntuivat jossakin-haluan ns. menneen maailman takaisin.
- yllättävä löytö
Onko tuo poltettavaa?
- Trollailija
Luultavasti tuo on vielä poltettavaa. Itse poltin jokunen vuosi sitten yli 20 vuotta vanhaa Työmiestä. Maistui tupakalta, mutta oli kuivahkoa. Muista toki, jotta vihreä nortti on aika jytkyä ainetta, eikä ole edes filtteriä.
- yllättävä löytö
Vai kannattaisiko minun myydä se keräilijälle tms?
- tyuio92
Kyllä siitä varmaan keräilijältäkin rahaa sais jos se yli 10 v vanhaa on
- yllättävä löytö
Uskoisin että se on 80-luvulta.
- mikkeli mies
myyppä se mulle, laitan sähköpostiosoitteen jos kommaat tänne
- Anonyymi
Mullakin on arvaamaton vihreä nörtti aski hinta ollut silloin 20.50 markkaa ja työmiestä kanssa aski maksanut silloin 1.60 ,kivoja muistoja entisiltä ajoilta.
- Anonyymi
partner aski ...yes
- Anonyymi
älä vaan mene avaamaan tuo on arvokas
- Anonyymi
Oot yli 10 vuotta myöhässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823792
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322639Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942146Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251401Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu701392Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111274