Eli minulla on kissa joka on vähän alle vuodenikäinen.Hän liikkuu paljon ulkona mutta tekee tarpeensa välillä myös hiekkalaatikkoon,Kissani on yöt sisällä.Hän osaa olla vähän nirso ainakaan friskies ja kitekat eivät mene alas.Ongelmani on se että en halua kuitenkaan ostaa kissalle eläinkaupasta ruokaa,ja haluaisin sille ostaa marketti ruokaa,mutta mikä sitten niistä olisi paras?Miten olisi kolme ruokintakertaa päivässä?ja olisiko esim.gourmet ja whiskas kuivaruoka niitä mistäö ei tarvitsisi olla huolissaan?Niistä hän kovin pitää.eli mitä mieltä olette?onko joitain muita hyviä,maistuvia ja laadukkaita merkkejä?Kissan terveys siis ensisijaista.
Mikä on parasta ruokaa kissalleni?
kissahöperö^^
1
144
Vastaukset
- diudaudou
Markettien ruoista laadukkaimpia ovat Bilanx(raksut), Whiskas Delice(märkäruokapussit), Premium Primacat sekä Pirkalla on myös laadukkaita purkkiruokia.
Marketin lihatiskiltä kannattaa myös sillointällöin hakea ihan maustamatonta possua tai kanaa.
Netissä on myös eläinkauppoja, joista löytyy oikeasti laadukasta ruokaa(Feline Porta 21, Cosma, Herrman's Organic, Miamor, Schesir yms yms), esim. Zooplus. Yli 39€ tilauksiin ei tule postikuluja ja paketti toimitetaan suoraan kotiovelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976