Tämäkö Raamatussa?

eräs ihminen

Teuvo kirjoitti aloitukseensa tämän sitaateissa. Se on ikäänkuin Raamatussa, mutta en ole kyseistä kirjoitusta nähnyt. Mistä se on lainattu Teuvo?

"Sinulle riittää, kun luovut juutalaisen kuninkaan Saulin nimestä, jolloin et enää ole suuri, vaan minun antamani nimi Paulus, tekee sinusta Jumalan vaatiman pienen ihmisen."

93

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstadiagnoosi

Teuvo tekee nykyisin niin, että hän laittaa niin omia tuotoksiansa ja Raamatun kohtia sitaatteihin ja näin tekee omista ajatuksistaan Raamatun jakeiden veroisia.

• Totuus on aina lähtöisin Pyhästä Hengestä, niin 2000 vuotta sitten, kuin tänäkin päivänä.

Kun täällä Saatanan laskunn diagnostisoit, niin annapa diagnoosisi siitä, miksi Paavalin liha-henki listasta puuttuvat kaikkein tärkeimmät:

Lihan teot: valhe ja vääryys.

Hengen teot: totuus ja oikeus

• Kyllä Jeesus tämän jo ennalta omilleen ilmoitti, mutta Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan paaduttamille tämä on narsismia:

"Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.
      Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
      Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta.
      Kaikki, mikä on Isän, on myös minun. Siksi sanoin, että hän saa minulta sen, minkä hän teille ilmoittaa.
      Vielä vähän aikaa, ettekä te näe minua, taas vähän aikaa, ja te näette minut jälleen."

Kun Saa-ta-na teki Sauluksesta Pauluksen, teki se sinustakin erään ihmisen, ja tällä nimerkillä uskoit täyttäsi Jeesuksen asettamat ehdot itsestä luopumisesta.

• eräs ihminen

Niin? Mistä sinä tämän kohdan olet lainannut, kun se kerran sitaateissa oli?
        Missään ei sanota, että Paavali olisi nimensä saa-tanalta saanut. Se on sinun meksintösi, jonka olet vihassasi Paavalia kohtaan ideoinut. Tuo on silkkaa Raamatun väärentämistä. Se on suuri synti! Lakkaa vääristelemästä Herran Jeesuksen suoria teitä!

Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen
        10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?
        11 Ja nyt, katso, Herran käsi on sinun päälläsi, ja sinä tulet sokeaksi etkä aurinkoa näe säädettyyn aikaan asti." Ja heti lankesi hänen päällensä synkeys ja pimeys, ja hän kävi ympäri ja etsi taluttajaa

• pitkään uskossa ollu
        eräs ihminen kirjoitti:

Missään ei sanota, että Paavali olisi nimensä saa-tanalta saanut. Se on sinun meksintösi, jonka olet vihassasi Paavalia kohtaan ideoinut. Tuo on silkkaa Raamatun väärentämistä. Se on suuri synti! Lakkaa vääristelemästä Herran Jeesuksen suoria teitä!

Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu, täynnä Pyhää Henkeä loi katseensa häneen
        10 ja sanoi: "Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?
        11 Ja nyt, katso, Herran käsi on sinun päälläsi, ja sinä tulet sokeaksi etkä aurinkoa näe säädettyyn aikaan asti." Ja heti lankesi hänen päällensä synkeys ja pimeys, ja hän kävi ympäri ja etsi taluttajaa

Unohdit, että Jeesus kutsui Tarsolaista nimellä: "Saul, Saul, miksi vainoat Minua?" Jeesus ei kutsu missään kohtaa häntä "Paavaliksi."

Vasta Saaatana alkoi kutsua häntä Paavaliksi, kuten Teuvo kirjoittaa.

• eräs ihminen
        pitkään uskossa ollu kirjoitti:

Unohdit, että Jeesus kutsui Tarsolaista nimellä: "Saul, Saul, miksi vainoat Minua?" Jeesus ei kutsu missään kohtaa häntä "Paavaliksi."

Vasta Saaatana alkoi kutsua häntä Paavaliksi, kuten Teuvo kirjoittaa.

No kerrohan se ilmoitus, jossa Pyhä Henki paljastaisi tällaisen "totuuden". Tämä on sinun itsesi keksintö.
        Sinä halvennat Jeesuksen Paavalille antamaa kutsumusta.

Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
        2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
        3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä;
        4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
        5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
        6 Mutta nouse ja mene kaupunkiin, niin sinulle sanotaan, mitä sinun pitää tekemän."
        7 Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä: he kuulivat kyllä äänen, mutta eivät ketään nähneet.
        8 Niin Saulus nousi maasta; mutta kun hän avasi silmänsä, ei hän nähnyt mitään, vaan he taluttivat häntä kädestä ja veivät hänet Damaskoon.
        9 Ja hän oli kolme päivää näkemätönnä, ei syönyt eikä juonut.
        10 Ja Damaskossa oli eräs opetuslapsi, nimeltä Ananias. Hänelle Herra sanoi näyssä: "Ananias!" Hän vastasi: "Katso, tässä olen, Herra".
        11 Niin Herra sanoi hänelle: "Nouse ja mene sille kadulle, jota sanotaan Suoraksi kaduksi, ja kysy Juudaan talosta Saulus nimistä tarsolaista miestä. Sillä katso, hän rukoilee;
        12 ja hän on nähnyt näyssä miehen, Ananias nimisen, tulevan sisälle ja panevan kätensä hänen päällensä, että hän saisi näkönsä jälleen."
        13 Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
        14 ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat".
        15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen.
        16 Sillä minä tahdon näyttää hänelle, kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden."
        17 Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päälleen ja sanoi: "Veljeni Saul, Herra lähetti minut-Jeesus, joka ilmestyi sinulle tiellä, jota tulit-että saisit näkösi jälleen ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä".
        18 Ja heti putosivat hänen silmistään ikäänkuin suomukset, ja hän sai näkönsä ja nousi ja otti kasteen.
        19 Ja kun hän nautti ruokaa, niin hän vahvistui. Ja hän oli opetuslasten seurassa Damaskossa jonkun aikaa.
        20 Ja kohta hän saarnasi synagoogissa Jeesusta, julistaen, että hän on Jumalan Poika.

Voisit yhtä hyvin demonisoida Pietarinkin, sillä hänenkin nimensä Jeesus muutti.
        15 Hän sanoi heille: "Kenenkä te sanotte minun olevan?"
        16 Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika".
        17 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
        18 Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

Joudut vielä pyhän Jumalan edessä tekemään tiliä apostoli Paavalin demonisoinnista.

• eräs ihminen

Miksi et vastaa?

• pitkää uskossa ollut
        eräs ihminen kirjoitti:

No kerrohan se ilmoitus, jossa Pyhä Henki paljastaisi tällaisen "totuuden". Tämä on sinun itsesi keksintö.

Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
        2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
        3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä;
        4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
        5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
        6 Mutta nouse ja mene kaupunkiin, niin sinulle sanotaan, mitä sinun pitää tekemän."
        7 Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä: he kuulivat kyllä äänen, mutta eivät ketään nähneet.
        8 Niin Saulus nousi maasta; mutta kun hän avasi silmänsä, ei hän nähnyt mitään, vaan he taluttivat häntä kädestä ja veivät hänet Damaskoon.
        10 Ja Damaskossa oli eräs opetuslapsi, nimeltä Ananias. Hänelle Herra sanoi näyssä: "Ananias!" Hän vastasi: "Katso, tässä olen, Herra".
        11 Niin Herra sanoi hänelle: "Nouse ja mene sille kadulle, jota sanotaan Suoraksi kaduksi, ja kysy Juudaan talosta Saulus nimistä tarsolaista miestä. Sillä katso, hän rukoilee;
        12 ja hän on nähnyt näyssä miehen, Ananias nimisen, tulevan sisälle ja panevan kätensä hänen päällensä, että hän saisi näkönsä jälleen."
        13 Mutta Ananias vastasi: "Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinun pyhillesi Jerusalemissa;
        14 ja täälläkin hänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat".
        15 Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen.
        16 Sillä minä tahdon näyttää hänelle, kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden."
        17 Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päälleen ja sanoi: "Veljeni Saul, Herra lähetti minut-Jeesus, joka ilmestyi sinulle tiellä, jota tulit-että saisit näkösi jälleen ja tulisit täytetyksi Pyhällä Hengellä".
        18 Ja heti putosivat hänen silmistään ikäänkuin suomukset, ja hän sai näkönsä ja nousi ja otti kasteen.
        19 Ja kun hän nautti ruokaa, niin hän vahvistui. Ja hän oli opetuslasten seurassa Damaskossa jonkun aikaa.
        20 Ja kohta hän saarnasi synagoogissa Jeesusta, julistaen, että hän on Jumalan Poika.

Voisit yhtä hyvin demonisoida Pietarinkin, sillä hänenkin nimensä Jeesus muutti.
        17 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
        18 Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

Joudut vielä pyhän Jumalan edessä tekemään tiliä apostoli Paavalin demonisoinnista.

Missä tuossa kopioimassasi kohdassa Jeesus kutsuu Saulusta Paavaliksi?

Ananiaskin kutsuu häntä Saul-nimellä. Jeesuksen kaksi kertaa sanoma nimi vahvistaa nimen pysyvyyden "Saul, Saul". Jeesus ei muuta hänen nimeään, sen tekee vihollinen.

• pitkää uskossa ollut
        eräs ihminen kirjoitti:

Pysyisit nyt vaan totuudessa. Pietarinkin demoni sai valtaansa, ainakin joksikin aikaa. Mutta Sauluksen messenger-demoni ei lähtenyt pois pyynnöistä huolimatta, niin voimakas tuo henki oli. Viestintuojademoni Sauluksessa oli Jumalan lähettämä.

Pietarin tapaus:

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, $aatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

Sauluksen messenger-demoni "lihassa", kuten kielessä, lihan teoissa
        :

7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

King James, käännös:

7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

• lässynläs
        pitkää uskossa ollut kirjoitti:

Pysyisit nyt vaan totuudessa. Pietarinkin demoni sai valtaansa, ainakin joksikin aikaa. Mutta Sauluksen messenger-demoni ei lähtenyt pois pyynnöistä huolimatta, niin voimakas tuo henki oli. Viestintuojademoni Sauluksessa oli Jumalan lähettämä.

Pietarin tapaus:

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiinsa ja nuhteli Pietaria sanoen: "Mene pois minun edestäni, $aatana, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".

:

7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

King James, käännös:

7 And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

Lopeta ou.ti tuo lässyttäminen!

• pitkää uskossa ollut
        lässynläs kirjoitti:

Lopeta ou.ti tuo lässyttäminen!

Mikä ihmeen ou.ti ?

Sinähän valehtelet täällä palstalla ihan tahallasi ja työksesi!

• eräs ihminen

Missä tuossa kopioimassasi kohdassa Jeesus kutsuu Saulusta Paavaliksi?

Ananiaskin kutsuu häntä Saul-nimellä. Jeesuksen kaksi kertaa sanoma nimi vahvistaa nimen pysyvyyden "Saul, Saul". Jeesus ei muuta hänen nimeään, sen tekee vihollinen.

Aivan mielipuolinen tulkinta on tuo teuvomainen älynväläys. Sinulla ei ole mitään todisteita sen puolesta, että Paavali, Jeesuksen kutsuma apostoli olisi saanut nimensä viholliselta. Raamatun yleinen tapa oli se, että jossain merkittävässä tilanteessa nimi muuttui, mutta sen muutti Jumala. Esim. Jaakobin nimi muuttui Israeliksi. Pietarin jo mainitsin. Raamatun vääntämisestä on luvattu kadotus, joten luulisi sinun edes Jumalaa pelkäävän.

• pitkää uskossa ollut
        eräs ihminen kirjoitti:

Aivan mielipuolinen tulkinta on tuo teuvomainen älynväläys. Sinulla ei ole mitään todisteita sen puolesta, että Paavali, Jeesuksen kutsuma apostoli olisi saanut nimensä viholliselta. Raamatun yleinen tapa oli se, että jossain merkittävässä tilanteessa nimi muuttui, mutta sen muutti Jumala. Esim. Jaakobin nimi muuttui Israeliksi. Pietarin jo mainitsin. Raamatun vääntämisestä on luvattu kadotus, joten luulisi sinun edes Jumalaa pelkäävän.

Lisäilet omiasi. Raamatussa ei missään sanota, että Jeesus muutti Saulus Tarsolainen nimen Paavaliksi. Ei missään. Jos sellaisen kohdan sieltä löydät, niin sinä olet ensimmäinen, joka sellaisen kohdan Raamatusta löytää.

• eräs ihminen

Lisäilet omiasi. Raamatussa ei missään sanota, että Jeesus muutti Saulus Tarsolainen nimen Paavaliksi. Ei missään. Jos sellaisen kohdan sieltä löydät, niin sinä olet ensimmäinen, joka sellaisen kohdan Raamatusta löytää.

Nimenmuutos oli yleinen tapa, niinkuin sanoin. Sanoinhan jo, että Jaakob sai uuden nimen painittuaan enkelin kanssa, Pietari sai uuden nimen tunnustettuaan yliluonnollista uskoaan, jne. Samoin uskon Paavalin kohdalla käyneen, kun hänestä tuli Jeesukseen uskova, entisestä seurakunnan vainoojasta. Todista sinä Raamatulla, että saa-tana olisi antanut nimen Paavalille. Olet ensimmäinen ihminen, joka sellaisen löytää Raamatusta, jos sellaisen löydät.

• pitkään uskossa ollu
        eräs ihminen kirjoitti:

Nimenmuutos oli yleinen tapa, niinkuin sanoin. Sanoinhan jo, että Jaakob sai uuden nimen painittuaan enkelin kanssa, Pietari sai uuden nimen tunnustettuaan yliluonnollista uskoaan, jne. Samoin uskon Paavalin kohdalla käyneen, kun hänestä tuli Jeesukseen uskova, entisestä seurakunnan vainoojasta. Todista sinä Raamatulla, että saa-tana olisi antanut nimen Paavalille. Olet ensimmäinen ihminen, joka sellaisen löytää Raamatusta, jos sellaisen löydät.

Lopeta jo omien uskomuksiesi lisäily Raamattuun

"jne. Samoin uskon Paavalin kohdalla käyneen, kun hänestä tuli Jeesukseen uskova"....

• eräs ihminen kirjoitti:

Olen todella ensimmäinen ihminen raamattukeskustelussa, joka on saanut Jeesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän.

• eräs ihminen

Pietarin tapaus:

:

King James, käännös:

Niin. Huomaa, "lihaani pistin", ei henkeen. TOOOSI iso ero. Niin Jumala salli Jobiakin vaivattaman. Vaivaaja oli silloinkin saa-tana, mutta vain Jumalan sallimissa rajoissa! Henkeen ei saanut kajota! Per-kele ei tee yhtään enempää kuin, mitä Jumala sallii.

Hyvä kun otit englannin kielisenkin version. Tulee siten asia vahvistettua:
        "there was given to me a thorn in the flesh,(flesh=liha)..."
        Joten lopeta Sanan vääristely ja vääntely, sillä siitä saat palkaksi kadotuksen, kuten Pietari ilmoitti. Kai sinä iankaikkisen henkesi haluat Jeesuksen luo saada? Ei ole pikkuasiasta kysymys.
        Jos koet haluavasi jatkaa vääristelyä, niin jatka, mutta minä olen kuitenkin sinua varoittanut.

• Kysyppä lääkäriltä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Olen todella ensimmäinen ihminen raamattukeskustelussa, joka on saanut Jeesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän.

Onko osastosi lääkäri samaa mieltä tuosta? Kysyppä!

• pitkää uskossa ollut
        eräs ihminen kirjoitti:

Niin. Huomaa, "lihaani pistin", ei henkeen. TOOOSI iso ero. Niin Jumala salli Jobiakin vaivattaman. Vaivaaja oli silloinkin saa-tana, mutta vain Jumalan sallimissa rajoissa! Henkeen ei saanut kajota! Per-kele ei tee yhtään enempää kuin, mitä Jumala sallii.

Hyvä kun otit englannin kielisenkin version. Tulee siten asia vahvistettua:
        "there was given to me a thorn in the flesh,(flesh=liha)..."
        Joten lopeta Sanan vääristely ja vääntely, sillä siitä saat palkaksi kadotuksen, kuten Pietari ilmoitti. Kai sinä iankaikkisen henkesi haluat Jeesuksen luo saada? Ei ole pikkuasiasta kysymys.
        Jos koet haluavasi jatkaa vääristelyä, niin jatka, mutta minä olen kuitenkin sinua varoittanut.

Meinaat siis, että Paavalissa asunut demonihenki asusteli vain Paavalin kuorikerroksessa ja Pyhä Henki peräkammarissa?

Kyllä Raamatun sana "liha" tarkoittaa fyysisen lihan lisäksi myös ihmisen mielitekoja, ihmisen psyykettä, himoja, haluja jne. Ks. Gal.5-luku "lihan teot".

Paavalissa asunut demonihenki vaikuttu juuri Paavalin kirjalliseen tuotantoon, ajatteluun ja asenteisiin (esim. naisviha, huntupakko jne..) ja niihin ilmestyksiin, joita tuo sama henki hänelle antoi kerskailun aiheeksi (taivaskokemukset jne.).

• eräs ihminen
        pitkään uskossa ollu kirjoitti:

Lopeta jo omien uskomuksiesi lisäily Raamattuun

"jne. Samoin uskon Paavalin kohdalla käyneen, kun hänestä tuli Jeesukseen uskova"....

Jumala oli joka tapauksessa Paavalin kutsumuksen ja valinnan takana, siitä voimme hyvin lukea Raamatusta, jos lukutaitoa on meille suotu, sekä edes hiukan ymmärrystä, vai kuinka.
        Todista sinä Raamatulla, että saa-tana olisi antanut nimen Paavalille. Olet ensimmäinen ihminen, joka sellaisen löytää Raamatusta, jos sellaisen löydät.

• eräs ihminen

Meinaat siis, että Paavalissa asunut demonihenki asusteli vain Paavalin kuorikerroksessa ja Pyhä Henki peräkammarissa?

Kyllä Raamatun sana "liha" tarkoittaa fyysisen lihan lisäksi myös ihmisen mielitekoja, ihmisen psyykettä, himoja, haluja jne. Ks. Gal.5-luku "lihan teot".

Paavalissa asunut demonihenki vaikuttu juuri Paavalin kirjalliseen tuotantoon, ajatteluun ja asenteisiin (esim. naisviha, huntupakko jne..) ja niihin ilmestyksiin, joita tuo sama henki hänelle antoi kerskailun aiheeksi (taivaskokemukset jne.).

Asiayhteys ratkaisee, mistä on kysymys, muuten olet mielivaltaisen ja arvuuttelevan tulkinnan varassa. Muista, mitä Pietari sanoi Paavalin kirjoitusten vääntämisestä. Olet kadotukseen matkalla, jos et tee siitä parannusta. Pietaria varmaan kuitenkin arvostat, kuten Teuvokin?
        Otetaanpa taas tämä pistin-jae, ettei totuus niin helposti unohtuisi:
        "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi". Lihasta on kysymys, ei muusta. Arvaukset voit tässäkin kohtaa jättää pois.

Pistintä Paavali kuvaa heti perään:"10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.

Jumalan sana kyllä kertoo totuuden, joten voit olla rauhassa, ei tarvita arvailuja, eikä edes tulkintoja. Koita vapautua Paavali-fobiasta. Rukoile Jeesusta, hän auttaa, jos vilpittömästi sitä pyydät.

• pitkää uskossa ollut kirjoitti:

Täysin oikein on Pyhä Henki sinullekin Paavalin saatanalliset seikkailut ilmoittanut.

Asiayhteys ratkaisee, mistä on kysymys, muuten olet mielivaltaisen ja arvuuttelevan tulkinnan varassa. Muista, mitä Pietari sanoi Paavalin kirjoitusten vääntämisestä. Olet kadotukseen matkalla, jos et tee siitä parannusta. Pietaria varmaan kuitenkin arvostat, kuten Teuvokin?
        Otetaanpa taas tämä pistin-jae, ettei totuus niin helposti unohtuisi:
        "Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi". Lihasta on kysymys, ei muusta. Arvaukset voit tässäkin kohtaa jättää pois.

Pistintä Paavali kuvaa heti perään:"10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.

Jumalan sana kyllä kertoo totuuden, joten voit olla rauhassa, ei tarvita arvailuja, eikä edes tulkintoja. Koita vapautua Paavali-fobiasta. Rukoile Jeesusta, hän auttaa, jos vilpittömästi sitä pyydät.

Sinulla itselläsi on Paavali-fobia, ja täysin puhtaalla omatunnolla tänne valhetta lykkäät ja totuutta vainoat, koska Saa-ta-na esti Paavalia kirjoittamasta lihan hedelmiin valheen ja vääryyden.

Ja Hengen hedelmiin totuuden ja oikeuden.

Saatanan synnin vangeiksi jääneille on juuri tuosta syystä valehtelu ja vääristely normaalia evankeliumia.

Mutta totuus ja oikeus on lähtöisin Saatanasta, ja jonkun mielipuolen sairaista aivoista.

• eräs ihminen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Täysin oikein on Pyhä Henki sinullekin Paavalin saatanalliset seikkailut ilmoittanut.

Saat olla itsesi kanssa ihan vapaasti samaa mieltä, mutta ikuinen totuus Raamatussa on totuus, joka ei muutu ihmisten vääristelystä, ei pienen Teuvonkaan vääristelystä. Pietari lupasi Sanan vääntäjille kadotustuomion, joten usko edes Pietaria.

Saat olla itsesi kanssa ihan vapaasti samaa mieltä, mutta ikuinen totuus Raamatussa on totuus, joka ei muutu ihmisten vääristelystä, ei pienen Teuvonkaan vääristelystä. Pietari lupasi Sanan vääntäjille kadotustuomion, joten usko edes Pietaria.

Yhtä tärkeää asiaa et käsitä. Sana on yhtä kuin totuus:

"Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

Totuudella pyhitetty ei varmasti väärennä ainuttakaan Jumalan ilmoitusta. Vaan tuo esille kirjoituksista kaikki ne valheet, joita Raamattuun on kirjoitettu. Ja tämä on sinullekin pienen Teuvon vääristelyä.

Kristuksen Henkeä et tule ikiniä yhdestäkään Raamatun kirjoituksesta elämäsi johdattajaksi saamaan:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
        iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.

Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät:
        teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä
        olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne
        ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."

• eräs ihminen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Yhtä tärkeää asiaa et käsitä. Sana on yhtä kuin totuus:

"Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

Totuudella pyhitetty ei varmasti väärennä ainuttakaan Jumalan ilmoitusta. Vaan tuo esille kirjoituksista kaikki ne valheet, joita Raamattuun on kirjoitettu. Ja tämä on sinullekin pienen Teuvon vääristelyä.

Kristuksen Henkeä et tule ikiniä yhdestäkään Raamatun kirjoituksesta elämäsi johdattajaksi saamaan:

Onko sinulla lukihäiriö? Enkö varsin selvästi sanonut, että Raamattu, (eli Sana) on totuus? Luetun ymmärtäminen on tärkeä taito. Monet sinun oppisi sen sijaan eivät ole totuus, eivätkä sinun muokkaamasi Raamatun totuudet, koska olet muokannut ne alkuperäisestä totuudesta poikkeaviksi, eli epätotuuksiksi, rankemmin sanottuna valheiksi. Sitä se sinun yksiksesi oleminen tuottaa, kun et käy Raamatun mukaisessa sanan kuulossa, niin alat sepittämään omiasi.

Onko sinulla lukihäiriö? Enkö varsin selvästi sanonut, että Raamattu, (eli Sana) on totuus? Luetun ymmärtäminen on tärkeä taito. Monet sinun oppisi sen sijaan eivät ole totuus, eivätkä sinun muokkaamasi Raamatun totuudet, koska olet muokannut ne alkuperäisestä totuudesta poikkeaviksi, eli epätotuuksiksi, rankemmin sanottuna valheiksi. Sitä se sinun yksiksesi oleminen tuottaa, kun et käy Raamatun mukaisessa sanan kuulossa, niin alat sepittämään omiasi.

Jos minäl ähtisin porttopappiesi luokse sanan kuuloon, syyllistyisin Kristuksen Hengen herjaukseen.

"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Häen Henkensä opettaa teitä kaikessa, ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

Sinun ja kaikkien kaltaistesi on jatkuvasti juostava porttopaimenten vettä juomassa, koska on päällä jatkuva jano.

Minulle lähettäjäni Jeesus Kristus puhkaisi oman totuuden lähteensä sydämeen:

"Mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."

Raamatun totuus pitää sisällään Jumalan totuudet ja Saatanan valheet, koska tämä raju eksytys on Jumalan lähettämä, löytyy kaikki sen perustukset Raamatusta.

Saatanan tekopyhittämille joka ainut Raamatun sana on Jumalan sanaa.

• eräs ihminen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinulla itselläsi on Paavali-fobia, ja täysin puhtaalla omatunnolla tänne valhetta lykkäät ja totuutta vainoat, koska Saa-ta-na esti Paavalia kirjoittamasta lihan hedelmiin valheen ja vääryyden.

Ja Hengen hedelmiin totuuden ja oikeuden.

Saatanan synnin vangeiksi jääneille on juuri tuosta syystä valehtelu ja vääristely normaalia evankeliumia.

Mutta totuus ja oikeus on lähtöisin Saatanasta, ja jonkun mielipuolen sairaista aivoista.

Pääset Paavali-fobiastasi vain totisessa parannuksessa, jolloin lakkaat myös vääntämästä Kirjoituksia, kuten Pietari ilmaisi ja vältyt kadotukselta. Mutta sinähän välttämättä jatkat vääntelyä ja ehdoin tahdoin haluat ylpeydessäsi kadotukseen, ikuiseen eroon Jumalasta!

• eräs ihminen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos minäl ähtisin porttopappiesi luokse sanan kuuloon, syyllistyisin Kristuksen Hengen herjaukseen.

"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Häen Henkensä opettaa teitä kaikessa, ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

Sinun ja kaikkien kaltaistesi on jatkuvasti juostava porttopaimenten vettä juomassa, koska on päällä jatkuva jano.

Minulle lähettäjäni Jeesus Kristus puhkaisi oman totuuden lähteensä sydämeen:

"Mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."

Raamatun totuus pitää sisällään Jumalan totuudet ja Saatanan valheet, koska tämä raju eksytys on Jumalan lähettämä, löytyy kaikki sen perustukset Raamatusta.

Saatanan tekopyhittämille joka ainut Raamatun sana on Jumalan sanaa.

On niitä jumalattomiakin pappeja, mutta siinä tarvitaankin viisautta erottaa jyvät akanoista. Jos et uskalla kirkkoon mennä, niin rukoile edes tämä rukous Jumalalle itseksesi:
        Ps. 139:24

Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.

Siis EI JULKISESTI, vaan itseksesi Jumalan kanssa. Jumala kuulee sellaisen rukouksen, jos se on vilpitön.

• 11+18=29
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eikö ensin pitäisi pitää totena Paavalin kirjeitä ja koko Raamattua ennenkuin voi saada tehtäviä Raamatun hengessä?

• 11+18=29 kirjoitti:

Eikö ensin pitäisi pitää totena Paavalin kirjeitä ja koko Raamattua ennenkuin voi saada tehtäviä Raamatun hengessä?

Saatanan tahdosta kirjoitat. Miksi sinäkin olet ottanut todesta Saatanan Paavalille saneleman valheen armo-opin, mutta hylännyt Paavalin tavoin tämän Pyhän Hengen ilmoittaman totuuden:

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

Voivatko Kristus ja Beliar* olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskovan sellaiseen, joka ei usko?

Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut: -- Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.

Siksi Herra sanoo: -- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen, niin otan teidät vastaan ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle. "

Juutalaisuuden vangiksi hän lopullisesti jäi, sitä todistaa hänen lausuntonsa Rooman vankeudessa:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

On niitä jumalattomiakin pappeja, mutta siinä tarvitaankin viisautta erottaa jyvät akanoista. Jos et uskalla kirkkoon mennä, niin rukoile edes tämä rukous Jumalalle itseksesi:
        Ps. 139:24

Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.

Siis EI JULKISESTI, vaan itseksesi Jumalan kanssa. Jumala kuulee sellaisen rukouksen, jos se on vilpitön.

Jos uskot jonkin papin olevan Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, miksi et ilmoita hänen nimeänsä?

Vai kuvitteleko itse olevasi jumalaton pappi?

MInä olen kapean tien ahtaan portin tuskineen läpi käynyt. Säilyttänyt henkeni Jumalan 40-vuoden koettelemustenkin aikana.

Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, ja tekopyhitettyjen toimesta monenlaisten harhojen vallassa vaeltavaksi haukuttu.

Mutta onneksi tiesin jo edeltä, mitä tuleman pitää:

"Minä olen ilmoittanut heiklle sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

• luovu vääryydestä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos uskot jonkin papin olevan Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, miksi et ilmoita hänen nimeänsä?

Vai kuvitteleko itse olevasi jumalaton pappi?

MInä olen kapean tien ahtaan portin tuskineen läpi käynyt. Säilyttänyt henkeni Jumalan 40-vuoden koettelemustenkin aikana.

Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, ja tekopyhitettyjen toimesta monenlaisten harhojen vallassa vaeltavaksi haukuttu.

Mutta onneksi tiesin jo edeltä, mitä tuleman pitää:

"Minä olen ilmoittanut heiklle sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Olet kovin kiinnostunut ihmisten nimistä. Minulle riittää, että Jumala tuntee omansa ja Hän kehottaakin omiaan luopumaan vääryydestä.

• luovu vääryydestä kirjoitti:

Olet kovin kiinnostunut ihmisten nimistä. Minulle riittää, että Jumala tuntee omansa ja Hän kehottaakin omiaan luopumaan vääryydestä.

Miksi siis et ole luopunut väärällä nimellä esiintymisestä?

• milloin??
        TeuvoSuni kirjoitti:

Milloin lakkaat saatanallistamasta Paavalia?

• Se on Pyhän Hengen ilmoitus, ja siksi se oli sitaateissa.

Samalla tavalla Saa-ta-na antoi Saulukselle, hänen lihansa kautta nimen Paulus, kuten antoi sinullekin oman nimesi sijasta nimeksi eräs ihminen.

Tuo juuri sitä ihmisestä tulevaa Saatanan puhetta. Täsmälleen samanlaista, kuin tämä Jeesuksen vastaus Pietarille:

"Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Vaikka et ymmärrä selitän silti:

Jos olisit Kristuksen totuuden asialla, olisit kirjoittanut täällä kaiken omalla nimelläsi.

Mutta kun olet Saatanan synnin siteissä, estää Saatanan pelko sinulta oman nimesi käyttämisen.

• Uusiksi meni, kun en millään tahdo muistaa, ettei Saatanan poistofiltteri toimi:

Se on Pyhän Hengen ilmoitus, ja siksi se oli sitaateissa.

Samalla tavalla Saa-ta-na antoi Saulukselle, hänen lihansa kautta nimen Paulus, kuten antoi sinullekin oman nimesi sijasta nimeksi eräs ihminen.

Tuo juuri sitä ihmisestä tulevaa Saatanan puhetta. Täsmälleen samanlaista, kuin tämä Jeesuksen vastaus Pietarille:

"Väisty tieltäni, Saa-ta-na! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Jos olisit Kristuksen totuuden asialla, olisit kirjoittanut täällä kaiken omalla nimelläsi.

Mutta kun olet Saatanan synnin siteissä, estää Saatanan pelko sinulta oman nimesi käyttämisen.

• eräs ihminen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Uusiksi meni, kun en millään tahdo muistaa, ettei Saatanan poistofiltteri toimi:

Se on Pyhän Hengen ilmoitus, ja siksi se oli sitaateissa.

"Väisty tieltäni, Saa-ta-na! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

Kun nyt olet alkamassa tuollaisen omien ajatustesi samanarvoistamisen Raamatun kanssa ja kun sen seurauksena jopa kunnioitat omien ajatustesi sisältöä enemmän kuin Raamatun ilmoitusta, ajaudut aina vaan enemmän pois Jumalan Ilmoituksen totuudesta kohti kadotusta, sillä Jumalan sanan vääntäjää odottaa kadotus. Niin Pietari ilmoitti. Pietariahan muistaakseni pidit oikeana apostolina?

• Pyhä Henki on sama ollut aina, ja on edelleen. Samoin ovat Pyhän hengen ilmoitukset.

Vaikka Pyhä Henki onkin maailmasta ollut poissa alkuseurakuntien viimeisistä hetkistä alkaen sen toiminta tähtää tänäänkin siihen samaan, minkä JUmala Jesajalle ilmoitti:

"Näin sanoo Herra: -- Armon hetkellä minä vastaan sinulle, pelastuksen päivänä minä autan sinua. Minä olen luonut sinut toteuttamaan sen liiton, jonka tein tämän kansan kanssa, jotta saattaisit ennalleen maan, jotta uudelleen jakaisit autioituneet perintömaat."

Siksi minullekin annettiin tämä tehtävä 8.11.1988:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.

Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.

Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Enkä tätä iloiten vastaanottanut, vaikka kolme vuotta olin sitä odottanut.

"Kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen puhunut tähänkin asti, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

Ja vastaus oli jatkuvasti sama: "Sinä lupasit!" Niin olin todella luvannut heti sen jälkeen, kun sain nähdä taivaan kirkkauden ja kokea Jeesuksen parannuksen kaikista menneisyyden haavoista.

Näin olin luvannut, 11.8.1985, kun Jumala lopetti vihanpitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä.

Kolme kuukautta taistelin vastaan, ja koska Jumala ei kutsumistaan kadu, niin Pyhällä Hengellä oli taito saattaa minut lopulta niin heikkoon kuntoon, kun ei maistunut uni, eikä ruoka, että helmikuun lopulla 1989 oli pakko vuoteen pohjalta huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"

Ja tässä nyt olen nauttimassa niistä luontaiseduista, joita väärämieliset valituille auliisti jakelevat. Ja joka kyllä tiedossa oli:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

Pari kertaa olen tämän kolmen vuoden aikana, jotka tällä palstalla olen ollut, vastoin lähettäjäni käskyä joksikin aikaa poistunut, kun iva ja pilkka on käynyt sietämättömäksi. Mutta jälleen Pyhän Hengen kurinpalautus palautti minut päiväjärjestykseen.

Sillä voin lohduttautua, ettei tätä luettu minulle Pyhän Hengen pilkaksi, vaan sain ja saan jatkaa edelleenkin hänen äänikanavanaan. Tapahtuipa tämä sama aikoinaan Jeremiallekin:

Nyt kuulen monien kuiskivan:
      "Näettekö, kauhua kaikkialla!"
      "Antakaa ilmi!"
      "Annetaan hänet ilmi!"
      Jopa ystäväni vaanivat heikkoa hetkeäni:

"Ehkä saamme houkutelluksi hänet ansaan! Silloin hän on vallassamme,
      ja totisesti me kostamme!"

Mutta Herra on kanssani kuin väkevä sankari, vihamieheni kaatuvat
      eivätkä voi minulle mitään. Heidän aikeensa epäonnistuvat, niin
      tyhmiä ne ovat, eikä sitä koskaan unohdeta, alinomaa he saavat
      kantaa häpeäänsä."

• eräs ihminen

Ei ohi kirjoitusten. Jos menet ohi, kuten olet jo tehnytkin, menet pois tieltä, jota Pyhä Henki valaisee. Pyhä Henki ei anna sellaista ilmoitusta, joka on ristiriidassa Sanan, eli pyhien Kirjoitusten kanssa. Harhaan olet mennyt, kun niin teet jatkuvasti ja apostolin sanoja vähättelet ja toisen apostolin sanoja vääristelet.

Ei ohi kirjoitusten. Jos menet ohi, kuten olet jo tehnytkin, menet pois tieltä, jota Pyhä Henki valaisee. Pyhä Henki ei anna sellaista ilmoitusta, joka on ristiriidassa Sanan, eli pyhien Kirjoitusten kanssa. Harhaan olet mennyt, kun niin teet jatkuvasti ja apostolin sanoja vähättelet ja toisen apostolin sanoja vääristelet.

Sinun on pakko etsiä tietä kirjoituksista, koska et ole pystynyt kilvoittelemaan ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi.

Tämä hänen ilmoituksensa takaa sen, että osattomaksi jäät Kristuksen Hengestä:

• eräs ihminen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinun on pakko etsiä tietä kirjoituksista, koska et ole pystynyt kilvoittelemaan ahtaasta portista Kristuksen puhdistettavaksi ja hänen Henkensä omistajaksi.

Tämä hänen ilmoituksensa takaa sen, että osattomaksi jäät Kristuksen Hengestä:

Jeesus-ovesta olen pelastukseen päässyt. Jeesus on ainoa ovi, kuten hän itse on sanonut, joten muut ovet voimme huoletta jättää pois laskuista. Jos lähdet pois Kirjoitusten ohjauksesta, menet harhaan. Jumalan sana ei ole ristiriidassa koskaan Hengen ilmoitusten kanssa, joten esille ottamasi "hengentuote" on roskakorikamaa.

• ab-v.s,w.1

"eräs ihminen"
      Se on niin, että ihminen on sellainen joka ei tämmöstä tunnustusta ole antanut:

Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

• ei muuta

Se on Teuvon oma juttu vaan.

• Antikristus on sinulle ovensa avannut, ja lihaasi totuuden vastaisen henkensä antanut.

Jeesus Kristus ei ole ketään omaansa lähettänyt maailmalle hänen totuutensa valo vakan alle kätkettynä - kuten tämän maailman jumala tekee.

Jeesus sanoo valituilleen:

"Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

Kun tämän maailman jumala - Saa-ta-na - sytyttää tekopyhyyden valon omansa sydämeen, kuten on sinullekin tehnyt, hän kätkee tämän vakan alle..

Vakan, johon on kirjoitettu hänen uusi nimimensä : eräs ihminen.

Samaan tapaan kun hän teki Saulistakin Paavalin.

Ja sitä pimeyden valoa täällä ylistetään ja kiitetään.

Mutta Totuuden valoa kirotaan!

• martti-x

mene teuvo jo hoitoon ettet enempää täällä itseäsi häpäisisi, mahtaa ritvakin jo huokailla epätoivoisena sun horinoitasi. lääkärit voivat ehkä auttaa sua kun vain rohkeasti menet hoitoa saamaan

• martti-x kirjoitti:

mene teuvo jo hoitoon ettet enempää täällä itseäsi häpäisisi, mahtaa ritvakin jo huokailla epätoivoisena sun horinoitasi. lääkärit voivat ehkä auttaa sua kun vain rohkeasti menet hoitoa saamaan

Ja tuohon Saatanan hoito-ohjeeseenko sinäkin olet itsesi sitonut?

Totuus ei minua häpäise kuin ainostaan kaltaistesi Saatanan palvelijoiden silmissä.

• martti-x
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ja tuohon Saatanan hoito-ohjeeseenko sinäkin olet itsesi sitonut?

Totuus ei minua häpäise kuin ainostaan kaltaistesi Saatanan palvelijoiden silmissä.

sanot, ettei "totuus" sinua häpäise. se olisi totta jos "totuutesi" olisi totuus, mutta kun niin ei ole. olet vain harhaoppinut.

ihailen vaimoasi joka jaksaa sinua uskollisesti sietää vaimona, hän on todellinen kristitty ja suuri on hänen palkkansa taivaassa....

• martti-x kirjoitti:

sanot, ettei "totuus" sinua häpäise. se olisi totta jos "totuutesi" olisi totuus, mutta kun niin ei ole. olet vain harhaoppinut.

ihailen vaimoasi joka jaksaa sinua uskollisesti sietää vaimona, hän on todellinen kristitty ja suuri on hänen palkkansa taivaassa....

Totuus on harhaoppia joka ainoalle Saatanan porttoseurakunnan jäsenelle. Olkoon seurakunta suuri tai pieni.

Jos kirkkouskova ei kirkkouskovaa ihailisi, olisi Saatanan lähtölaskenta jo alkanut. Siksi nämäkin Jeesuksen ilmoitukset on sinulle pelkkää huuhaata:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

"Älkää lulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.

Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan.'

Viholliset ovat oman talon väkeä."

Viholliset olivat Jeesuksellakin omassa kodissaan, kun he yrittivät toimittaa häntä hoitoon:

"Kun Jeesuksen vanhemmat kuulivat kaikesta tästä, he lähtivät sinne ottaakseen hänet huostaansa, sillä he luulivat, että hän on poissa tolaltaan."

• martti-x
        TeuvoSuni kirjoitti:

Totuus on harhaoppia joka ainoalle Saatanan porttoseurakunnan jäsenelle. Olkoon seurakunta suuri tai pieni.

Jos kirkkouskova ei kirkkouskovaa ihailisi, olisi Saatanan lähtölaskenta jo alkanut. Siksi nämäkin Jeesuksen ilmoitukset on sinulle pelkkää huuhaata:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

"Älkää lulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.

Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan.'

Viholliset ovat oman talon väkeä."

Viholliset olivat Jeesuksellakin omassa kodissaan, kun he yrittivät toimittaa häntä hoitoon:

"Kun Jeesuksen vanhemmat kuulivat kaikesta tästä, he lähtivät sinne ottaakseen hänet huostaansa, sillä he luulivat, että hän on poissa tolaltaan."

vaimossasi näkyy valtava hengen hedelmä kun hän hiljaisesti kristittynä vaimona suostuu elämään uskollisena vaimona rinnallasi harhaoppineisuudetasi huolimatta sietäen jatkuvaa uskonnollista terroriasi. antakoon Jumala voimia vaimollesi loppuun asti!

• martti-x kirjoitti:

vaimossasi näkyy valtava hengen hedelmä kun hän hiljaisesti kristittynä vaimona suostuu elämään uskollisena vaimona rinnallasi harhaoppineisuudetasi huolimatta sietäen jatkuvaa uskonnollista terroriasi. antakoon Jumala voimia vaimollesi loppuun asti!

Sinäkö siis oletkin se mies, joka jumalanpalveluksissa käy häntä tarkkailemassa?

"Viholliset ovat oman talon väkeä."

Se on sitä molempiin suuntiin, kun totuus vihaa valhetta ja valhe vihaa totuutta.

Siinä on molempien elettävä, koska näin on Jumala ilmoittanut:

"Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot.

"Varokaa hylkäämästä vaimoanne!"

• martti-x
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinäkö siis oletkin se mies, joka jumalanpalveluksissa käy häntä tarkkailemassa?

"Viholliset ovat oman talon väkeä."

Se on sitä molempiin suuntiin, kun totuus vihaa valhetta ja valhe vihaa totuutta.

Siinä on molempien elettävä, koska näin on Jumala ilmoittanut:

"Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot.

"Varokaa hylkäämästä vaimoanne!"

en sentään ole "se mies" kenestä puhut, en edes asu lähimaillakaan joten älä ainakaan tämän jutun takia käy miehen kimppuun. muutamien yhteisten tuttujen kautta olen tietoinen asioistasi ja kaikesta mitä tällä palstalla itsestäsi tuot esiin.

• martti-x kirjoitti:

Tämäkö olikin sieapattua valheen sanaa, eikä omaa todistustasi:

"vaimossasi näkyy valtava hengen hedelmä "

• martti-x kirjoitti:

en sentään ole "se mies" kenestä puhut, en edes asu lähimaillakaan joten älä ainakaan tämän jutun takia käy miehen kimppuun. muutamien yhteisten tuttujen kautta olen tietoinen asioistasi ja kaikesta mitä tällä palstalla itsestäsi tuot esiin.

Mitä vielä "yhteisiin tuttuihin" tulee. En usko että tutuissani olisi ainuttakaan, jota ei Saatana olisi tekopyhittänyt.

Ja sinä otat heidän juttunsa todesta?

Kun täällä tuntemattomat valheita minusta levittävät, se on ykshailee! Mutta todelta pahalta tuntuu kahden entisen ystäväni jatkuva valheiden virta.

Ja kaikki valheet vain siksi, koska heidän idolinsa Paavalikin valehteli. Eikä Saatanan vaikutuksesta kirjoittanut valhetta ja vääryyttä lihan tekoihin.

Eikä totuutta ja oikeutta Hengen hedelmiin.

Tämä on Raamatussa:

" Milloin pahaa tekoa ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat pahantekoon: moni syntinen tekee pahaa sata kertaa ja elää silti kauan.

Tiedän kuitenkin, että Jumalaa pelkäävälle käy hyvin hänen jumalanpelkonsa johdosta, ja tiedän myös, että jumalattomalle ei käy hyvin: koska hän ei pelkää Jumalaa, hänen elinpäivänsä häipyvät kuin pakeneva varjo."

Ja näin tämä toteutuu tällä palstalla:

"Milloin valehtelua ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat valehteluun: moni syntinen valehtelee sata kertaa ja elää silti kauan,,,"

Eivät kuitenkaan kaikki, sillä siitäkin on tällä paltalla jo monta näyttöä.

• Jeesuksen oma
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mitä vielä "yhteisiin tuttuihin" tulee. En usko että tutuissani olisi ainuttakaan, jota ei Saatana olisi tekopyhittänyt.

Ja sinä otat heidän juttunsa todesta?

Kun täällä tuntemattomat valheita minusta levittävät, se on ykshailee! Mutta todelta pahalta tuntuu kahden entisen ystäväni jatkuva valheiden virta.

Ja kaikki valheet vain siksi, koska heidän idolinsa Paavalikin valehteli. Eikä Saatanan vaikutuksesta kirjoittanut valhetta ja vääryyttä lihan tekoihin.

Eikä totuutta ja oikeutta Hengen hedelmiin.

Tämä on Raamatussa:

" Milloin pahaa tekoa ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat pahantekoon: moni syntinen tekee pahaa sata kertaa ja elää silti kauan.

Tiedän kuitenkin, että Jumalaa pelkäävälle käy hyvin hänen jumalanpelkonsa johdosta, ja tiedän myös, että jumalattomalle ei käy hyvin: koska hän ei pelkää Jumalaa, hänen elinpäivänsä häipyvät kuin pakeneva varjo."

Ja näin tämä toteutuu tällä palstalla:

"Milloin valehtelua ei pian seuraa rangaistus, ihmiset rohkaistuvat valehteluun: moni syntinen valehtelee sata kertaa ja elää silti kauan,,,"

Eivät kuitenkaan kaikki, sillä siitäkin on tällä paltalla jo monta näyttöä.

Sinulla on SUURI KOMPASTUS, kun aloit Paavalia herjaamaan. Apostoli Paavali oli Jumalan mies, Jumalan lähettämä ja Pyhä Henki tallensi meille muiden aikojen kristityille uskoville Paavalin kautta tahtonsa ja monet siunaukset, jotta jaksaisimme kilvoitella Jeesukseen uskovina perille Taivaan kotiin saakka.

• Jeesuksen oma kirjoitti:

Sinulla on SUURI KOMPASTUS, kun aloit Paavalia herjaamaan. Apostoli Paavali oli Jumalan mies, Jumalan lähettämä ja Pyhä Henki tallensi meille muiden aikojen kristityille uskoville Paavalin kautta tahtonsa ja monet siunaukset, jotta jaksaisimme kilvoitella Jeesukseen uskovina perille Taivaan kotiin saakka.

Tämä lopun ajan raju eksytys on Jumalan lähettämä, ja Paavalista tuli sen kanta isä, kun ei pystynyt luopumaan juutalaisista esisi-isistään, ja siksi sai lihaansa Saatanan enkelin seurakseen, kun alkoi julistaa Saatanan valheita Jumalan ilmoituksina.

Niistä hyvänä esimerkkinä on tämä sinunkin uskosi perusta:

"Sinulla on SUURI KOMPASTUS, kun aloit Paavalia herjaamaan. Apostoli Paavali oli Jumalan mies, Jumalan lähettämä ja Pyhä Henki tallensi meille muiden aikojen kristityille uskoville Paavalin kautta tahtonsa ja monet siunaukset, jotta jaksaisimme kilvoitella Jeesukseen uskovina perille Taivaan kotiin saakka. "

Vielä sinulle Jeesuksen oma:

Sinä menet kyllä täydestä tämän maallisen vaelluksesi ajan tämän tekopyhitetyn ihmiskunnan keskellä.

Mutta viimeisellä tuomiolla olet "äimänkäkenä" tässä suuressa joukossa ihmettelemässä:

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

• Jeesuksen oma
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vielä sinulle Jeesuksen oma:

Sinä menet kyllä täydestä tämän maallisen vaelluksesi ajan tämän tekopyhitetyn ihmiskunnan keskellä.

Mutta viimeisellä tuomiolla olet "äimänkäkenä" tässä suuressa joukossa ihmettelemässä:

"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

Teuvolle tiedoksi:

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

Et kykene, vaikka kovasti yrität mitätöidä Jumalan sanaa.

Turhaan sinä minua tuohon porukkaan työnnät. En ole tehnyt moisia tekoja. Mutta katso itseäsi ja "rohveteerauksiasi" ja kuinka ne ovat toteutuneet? Eivät ole!

Teuvolle tiedoksi:

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

Et kykene, vaikka kovasti yrität mitätöidä Jumalan sanaa.

Turhaan sinä minua tuohon porukkaan työnnät. En ole tehnyt moisia tekoja. Mutta katso itseäsi ja "rohveteerauksiasi" ja kuinka ne ovat toteutuneet? Eivät ole!

Jos olisit todelliseen Jeesuksen Kristukseen uskonut, olisit lopulta päässyt sisään ahtaasta portista.

Hän olisi sinut puhdistanut kaikista Saatanan harhoista, ja lähettänyt sinut tähän Saatanan hallussa olevaan maailmaan rehellisesti, sillä nimellä jolla sinut omakseen otti.

Silloin olisit täällä rinnallani julistamassa totuutta, etkä Saatanan laskuun rienaamassa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta.

• Jeesus on ovi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos olisit todelliseen Jeesuksen Kristukseen uskonut, olisit lopulta päässyt sisään ahtaasta portista.

Hän olisi sinut puhdistanut kaikista Saatanan harhoista, ja lähettänyt sinut tähän Saatanan hallussa olevaan maailmaan rehellisesti, sillä nimellä jolla sinut omakseen otti.

Silloin olisit täällä rinnallani julistamassa totuutta, etkä Saatanan laskuun rienaamassa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta.

Jeesus on ovi, ei mikään muu ovi käy perille.

• totuus.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tämä lopun ajan raju eksytys on Jumalan lähettämä, ja Paavalista tuli sen kanta isä, kun ei pystynyt luopumaan juutalaisista esisi-isistään, ja siksi sai lihaansa Saatanan enkelin seurakseen, kun alkoi julistaa Saatanan valheita Jumalan ilmoituksina.

Niistä hyvänä esimerkkinä on tämä sinunkin uskosi perusta:

"Sinulla on SUURI KOMPASTUS, kun aloit Paavalia herjaamaan. Apostoli Paavali oli Jumalan mies, Jumalan lähettämä ja Pyhä Henki tallensi meille muiden aikojen kristityille uskoville Paavalin kautta tahtonsa ja monet siunaukset, jotta jaksaisimme kilvoitella Jeesukseen uskovina perille Taivaan kotiin saakka. "

>ja siksi sai lihaansa Saatanan enkelin seurakseen, kun alkoi julistaa Saatanan valheita Jumalan ilmoituksina.<

Raamatun mukaan joka on Jumalan sanaa;
        ylpeyden takia Paavali sai pistimen;

2. Kor. 12:7

Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

• totuus. kirjoitti:

>ja siksi sai lihaansa Saatanan enkelin seurakseen, kun alkoi julistaa Saatanan valheita Jumalan ilmoituksina.<

Raamatun mukaan joka on Jumalan sanaa;
        ylpeyden takia Paavali sai pistimen;

2. Kor. 12:7

Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi.

Saatanan valheista sinäkin uskosi ammennat.

Jumalan sanaa ovat ainoastaan hänen suustaan lähteneet, ja Pyhän Hengen välittämät sanat:

"On kirjoitettu: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka lähtee Jumalan suusta.'"

Jos joka ainut Raamattuun kirjoitettu sana olisi Jumalan sanaa, ei Jeesus olisi varmasti tätäkään ilmoitusta antanut:

Kyllä Saatanan on hyvä rehvastella sillä, että joka ainut Raamattuun kirjoitettu sana on Jumalan suusta lähtenyt, kun se se Paavalin kirjoituksiinkin sai kolmasosan tallennettua hänen omia valheitaan.

• Tämä on Raamatussa:

"Palaa kotiisi ja kerro tästä suuresta teosta, jonka Jumala on sinulle tehnyt." Mies lähti, kulki ympäri kaupunkia ja julisti, mitä Jeesus oli tehnyt hänelle."

Kun tänä päivänä, Jumalan suuren teon kokenut mies, saapuu kodin ja seurakunnan torjunnan ja vihan jälkeen raamattukeskusteluun, saakin kuulla olevan parantumaton narsisti, mielisairas, psykopaatti ja parantumaton valehtelija.

Ja tämän lisäksi yli 300 muuta Saatanan näkemystä Kristuksen Hengestä.

• pekka J

>Ja tämän lisäksi yli 300 muuta Saatanan näkemystä Kristuksen Hengestä.<
      Ja se on totuus.
      Tuli arki.

• Tuli se minullekin se normaali Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneiden arki, josta Jeesus jäähyväisrukouksessaan Isälleen ilmoitti:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

• asiat suoriksi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tuli se minullekin se normaali Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneiden arki, josta Jeesus jäähyväisrukouksessaan Isälleen ilmoitti:

Ei se viha ja närkästys suinkaan Jeesuksen takia päällesi tullut, vaan oman lihallisen ja rikollisen toimintasi takia. Mitä kylvät, sitä niität.

• asiat suoriksi kirjoitti:

Ei se viha ja närkästys suinkaan Jeesuksen takia päällesi tullut, vaan oman lihallisen ja rikollisen toimintasi takia. Mitä kylvät, sitä niität.

Jos rikollinen olen, tee kiireesti rikosilmoitus!

Olet siis tosissasi sitä mieltä, että Jeesus jäähyväisrukouksessaan valehteli Isälleen:

Et sinäkään minua Jeesuksen nimen tähden herjaa, vaan häneltä saamani Hengen ja tehtävän tähden, koska totuus on jokaiselle Saatanan synnin vankilaan jäänelle sietämätöntä kuultavaa.

• Jepulis jep.
        asiat suoriksi kirjoitti:

jep jep.

• Jeesuksen oma

Sinussa on hurmahenki, jota sietääkin kaikkien vihata!

• Jopas, jotakin!

Miten on mahdollista, että Saatanalta ovat "uskottavat valheetkin" jo vähissä, kun Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutkin todetaan olevan Saatanan hurmahengen vallassa?

- Hurmahenki vaatii aina alkuperäisestä kasteesta luopumisen ja alistumisen tuolle Saatanan uudelle kasteelle.

- Hurmahenget kaatavat ihmisiä eri porttojen alttareille ja vaativat aina maksu kaadoistaan.

- Hurmahenget profetoivat ja puhuvat kielillä.

- Hurmahenget ylistävät ja kiittävät aina Jeesusta.

- Hurmahengille kaikkein tärkeintä on Kristuksen Golgatalla vuodattama veri, siitä he vielä yli 2000 vuoden jälkeenkin itseensä Saatanan voimaa tankkaavat.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Jopas, jotakin!

Miten on mahdollista, että Saatanalta ovat "uskottavat valheetkin" jo vähissä, kun Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutkin todetaan olevan Saatanan hurmahengen vallassa?

- Hurmahenki vaatii aina alkuperäisestä kasteesta luopumisen ja alistumisen tuolle Saatanan uudelle kasteelle.

- Hurmahenget kaatavat ihmisiä eri porttojen alttareille ja vaativat aina maksu kaadoistaan.

- Hurmahengille kaikkein tärkeintä on Kristuksen Golgatalla vuodattama veri, siitä he vielä yli 2000 vuoden jälkeenkin itseensä Saatanan voimaa tankkaavat.

Jatkan vielä:

Hurmahengen voi saada myös ilman kasteen uusimista jonkun uudelleen kastetun käsien alta, tai hänen lipevään puheeseensa ja ylistykseensä uskoen.

Tällainenkin hurmahengen levittäjä tällä raamattupalstalla riehuu, ja uskollisesti riehuukin, kun uskollinen hurmahengen ystävä on.

• eräs ihminen
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jopas, jotakin!

Uskomatonta on tuo sinun herjaamisesi. Kun sinulla on noin suuri vastenmielisyys Jeesuksen vereen, niin sopiiko sinulle sitten, ettet ikinä, koskaan, milloinkaan laita turvaasi siihen? Jos voit sen luvata, niin en koskaan tule sinun tekemääsi aloitukseen. Joku muu sen tosin voi tehdä minun nimimerkissäni, kuten on usein tehnyt, mutta itse en niin tee. Uskallatko luvata, ettet ikuisuuteen siirtyessäsi turvaudu Jeesuksen sovitusvereen, kun se siis noin sinua inhottaa? Toinen vaihtoehto sinulle on katua tuota suurta syntiä ja julkisesti, yhtä julkisesti kuin olet pilkannutkin tehdä parannus ja tunnustaa se syntinä tällä palstalla.

Uskomatonta on tuo sinun herjaamisesi. Kun sinulla on noin suuri vastenmielisyys Jeesuksen vereen, niin sopiiko sinulle sitten, ettet ikinä, koskaan, milloinkaan laita turvaasi siihen? Jos voit sen luvata, niin en koskaan tule sinun tekemääsi aloitukseen. Joku muu sen tosin voi tehdä minun nimimerkissäni, kuten on usein tehnyt, mutta itse en niin tee. Uskallatko luvata, ettet ikuisuuteen siirtyessäsi turvaudu Jeesuksen sovitusvereen, kun se siis noin sinua inhottaa? Toinen vaihtoehto sinulle on katua tuota suurta syntiä ja julkisesti, yhtä julkisesti kuin olet pilkannutkin tehdä parannus ja tunnustaa se syntinä tällä palstalla.

Verellään Jeesus lunasti minut vapaaksi Saatanan synnin vankilasta. Puhdisti sydämen ja antoi sinne sinetiksi Pyhän Henkensä

Eikä hän kertaakaan tämän 26 vuoden aikana ole antanut minulle tehtäväksi ylistää hänen verensä voimaa.

Se on Saatana joka omiansa siellä synnin vankilassa pitää, ja jatkuvasti saa kaiki omansa ylistämään sovitusveren voimaa, koska hänen palvelijansa saivat sen vuotamaan.

Hän se saa omansa jatkuvasti ristiinnaulitsemaan Jumalan Pojan, koska se imee voimansa verestä - murhaaja kun on.

Siksi et koskaan saa minua täällä nostamaan ristille Jumalan Poikaa, kaikkien pilkattavaksi.

Juuri Jeesus ristillä, on se kaikkein rakkain kuva, jolla Saa-ta-na on kaikki jumalanhuoneensa koristellut.

"Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet vaoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osalliseksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia, mutta luopuneet uskostaan.

Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."

Iankaikkiseen elämään tarvitaan Kristuksen Henki.

Saatanan vankilasta vapauteen päästään sovitusverellä.

• paljastit itsesi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jopas, jotakin!

Aikasi näyttää olevan kovinkin vähissä, kun noin raivona riehut. Paljastit oman eksytyksesi tuolla listalla, kun kävit Jeesuksen verta herjaamaan.

• paljastit itsesi kirjoitti:

Aikasi näyttää olevan kovinkin vähissä, kun noin raivona riehut. Paljastit oman eksytyksesi tuolla listalla, kun kävit Jeesuksen verta herjaamaan.

Minun ajastani päättää yksin lähettäjäni Jeesus Kristus.

Eikä yksikään Saatanan synnin vankina oleva kaltaisesi, jotka päivästä toiseen uskovat olevansa pelastettuja, kun silmissään näkevät verta vuotavan Jeesuksen ja odottavat häneltä veren voimaa.

Tälle uskolle he ovat saaneet vahvan perustuksen Paavalilta:

"Te mielettömät galatalaiset, kuka teidät on lumonnut? Asetettiinhan teidän silmienne eteen aivan avoimesti Jeesus Kristus ristiinnaulittuna! "

Vaikka hän tämänkin tiesi, ettei liha ja veri peri taivasten valtakuntaa:

"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. "

Et mistään Jeesuksen omasta ilmoituksesta saa vahvistusta uskollesi, että hänen veressään se voima on!

• Ky´llä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eikä yksikään Saatanan synnin vankina oleva kaltaisesi, jotka päivästä toiseen uskovat olevansa pelastettuja, kun silmissään näkevät verta vuotavan Jeesuksen ja odottavat häneltä veren voimaa.

"Te mielettömät galatalaiset, kuka teidät on lumonnut? Asetettiinhan teidän silmienne eteen aivan avoimesti Jeesus Kristus ristiinnaulittuna! "

"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. "

Et mistään Jeesuksen omasta ilmoituksesta saa vahvistusta uskollesi, että hänen veressään se voima on!

Hauskaa Joulua ilman Sa´atanoita meidän mustalle lampaallemme.
        Bä-äää.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Teuvo Suni:
        ***Et mistään Jeesuksen omasta ilmoituksesta saa vahvistusta uskollesi, että hänen veressään se voima on!***

Luukkaan evankeliumi:
        22:20 Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

Roomalaiskirje:
        5:9 Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.

1.Korinttolaiskirje:
        11:25 Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."

Efesolaiskirje:
        2:13 mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.

1.Johanneksen kirje:
        5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

Ilmestyskirja:
        7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

• Devoit kirjoitti:

Teuvo Suni:
        ***Et mistään Jeesuksen omasta ilmoituksesta saa vahvistusta uskollesi, että hänen veressään se voima on!***

Luukkaan evankeliumi:
        22:20 Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

Roomalaiskirje:
        5:9 Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.

1.Korinttolaiskirje:
        11:25 Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."

Efesolaiskirje:
        2:13 mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.

1.Johanneksen kirje:
        5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

Ilmestyskirja:
        7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

Teuvo Suni:

Matt.
        26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini."
        26:27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
        26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Ei uskoisi edes noin paatuneen valehtelijan, kuin Teuvon ,turvautuvan noin heppoiseen valheeseen

• Jepulis jep
        Devoit kirjoitti:

Teuvo Suni:

Matt.
        26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini."
        26:27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
        26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Ei uskoisi edes noin paatuneen valehtelijan, kuin Teuvon ,turvautuvan noin heppoiseen valheeseen

Jep

• Ky´llä kirjoitti:

Hauskaa Joulua ilman Sa´atanoita meidän mustalle lampaallemme.
        Bä-äää.

:uulet eläväsi ilman Saatanoita, vaikka Saatanan valheen ja vääryyden henki se Totuuden Hengelle määkii:

"Bä-äää!"

• Devoit kirjoitti:

Teuvo Suni:

Luukkaan evankeliumi:

Roomalaiskirje:

1.Korinttolaiskirje:

Efesolaiskirje:

1.Johanneksen kirje:

Ilmestyskirja:

"Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä. "

Tämä tapahtui minulle jo 31.1.1988 silloin ahtaan portin tuskanyönä, kun päällä olis suuri ahdistus

- Jumalan lukema kuolemantuomio

- Saatanan ukaasit

Hätähuuto: "Herra Jeesus armahda!"

Pelasti minut Jumalan kuolemantuomiolta, ja Saatanan synnin vankilasta.

Jonne sinä jäit, kun pelkuruuden henki esti sinua pääsemästä sisään ahtaasta portista.

Nyt on osasi kärkkyä kunniaa toisilta kaltaisiltasi porttopappien kirjoituksia tutkimalla ja jäljentämällä. Ja kaiken tämän teet Jumalan kirouksen alaisena:

Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.

Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

Toisenlainen tie avautuu niille, jotka panevat turvansa Jeesuksn Kristuksen opetuksiin:

"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.

Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee? Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."

• Devoit kirjoitti:

Teuvo Suni:

Matt.

Se oli opetuslapsille, jotka helluntaina pääsivät vapauteen Saatanan synnin vankilasta.

Saatana sen sitten toi Paavalinsa kautta kaikkien synnin vankilaan jääneiden ainoaksi toivoksi.

• Jepulis jep kirjoitti:

Jep

Tässäpä mainio Saatanan sinettileimasin: Jepulis jep!

Onko Saatanalta tullut Jeesusta matkiva viesti sinullekin Jepulis jep:

"Mutta te saatte voiman, kun Veren voima tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

• Ky´llä
        TeuvoSuni kirjoitti:

:uulet eläväsi ilman Saatanoita, vaikka Saatanan valheen ja vääryyden henki se Totuuden Hengelle määkii:

"Bä-äää!"

Voi olla, sinulla on näitä enemmän.
        Kerro mitä teet lähimmäisten auttamiseksi, koska väität itseäsi oikeauskoiseksi.
        Minä voi kertoa heti montakin itsestäni, vaikka todella olisinkin vääryyden ja valheen hengessä.
        Vai menikö jauhot suuhun?
        Kiinnostava palsta pelottaa tähtesi.

• Jepulis jep.
        Jepulis jep kirjoitti:

Jep

jep jep.

• Ky´llä kirjoitti:

Voi olla, sinulla on näitä enemmän.
        Kerro mitä teet lähimmäisten auttamiseksi, koska väität itseäsi oikeauskoiseksi.
        Minä voi kertoa heti montakin itsestäni, vaikka todella olisinkin vääryyden ja valheen hengessä.
        Vai menikö jauhot suuhun?
        Kiinnostava palsta pelottaa tähtesi.

Minä en kerskaa teoistani, kuten kaltaisesi tekopyhitetyt tekevät:

"Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne.

"Kun siis autat köyhiä, älä toitota siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.

Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä oikea tekee, jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.

"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.

• Ky´llä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minä en kerskaa teoistani, kuten kaltaisesi tekopyhitetyt tekevät:

"Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne.

"Kun siis autat köyhiä, älä toitota siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.

Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä oikea tekee, jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.

"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.

Siitähän tässä on kysymys että uskikset eivät tee mitään. Ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta.
        Jos et pysty osoittamaan yhtäkään hyvää tekoa, et voi olla oikeauskoinen et lähelläkään.

• Ky´llä kirjoitti:

Siitähän tässä on kysymys että uskikset eivät tee mitään. Ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta.
        Jos et pysty osoittamaan yhtäkään hyvää tekoa, et voi olla oikeauskoinen et lähelläkään.

Minut pelasti tämän Jeesuksen käskyn täydellinen noudattaminen:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

Ja Henkensä kanssa he tälläkin hetkellä luonani asuvat.

• Ky´llä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minut pelasti tämän Jeesuksen käskyn täydellinen noudattaminen:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

Ja Henkensä kanssa he tälläkin hetkellä luonani asuvat.

Mutta teetkö mitään lähimmäisesi hyväksi, vastaa kerrankin kysymykseen?
        Salaa teenkin, en kersku, mutta teen enemmän kuin yksikään tuntemani uskis.
        Käännyttäisitkö nälissään olevan henkilön kuten he: Riippuu ittestä, hyväksy itsesi, kun vain oma uskonelämä on kunnossa... tähän tyyliin. Siis jos todella tietäisit hänen puhuvan totta, että on nälissään?

• Jeesuksen oma

"""""
        Jeesuksen oma
        18.12.2011 14:45

Sinussa on hurmahenki, jota sietääkin kaikkien vihata! """""""

Tämä viesti ei ole minun laittama. En vihaa Teuvoa, mutta hän opettaa väärin.

• olet hämmentäjä
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jopas, jotakin!

Sekoitat paljon vääriä ja hyviä asioita keskenään ja siksi olet hämmentäjä.

"""""
        Jeesuksen oma
        18.12.2011 14:45

Sinussa on hurmahenki, jota sietääkin kaikkien vihata! """""""

Tämä viesti ei ole minun laittama. En vihaa Teuvoa, mutta hän opettaa väärin.

Jos uskaltaisit kertoa kenen porttopaimenen käsien alla sinut muka Jeesuksen omaksi tehtiin, niin minä voisin kertoa sinulle, miksi totuus on sinusta väärää oppia.

• Tämä on Raamatussa:

"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka
      turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja
      nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.

Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa
      kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."

Ja vallan erinomaisesti tämä toimii raamattukeskustelussa, ehkä kaikkein näkyvimmin entisen ystäväni kirjoituksissa.

Äidin maidosta hän imi itseensä vanhoillislestadiolaisuuden. Tajuttuaan sen saatanallisuuden upposi kaulaansa myöten adventismin suohon.

Siellä hän oli, kun ystävyytemme 1993 alkoi. Sitten hän sai rinnallani kulkea 14 vuotta totuuden tietä, mutta kun jo äidin maidossa oli imetty ihmisten pelko (joka on Saatanan pelkoa), tuo henki esti häneltä pääsyn ahtasta portista sisälle, ja siihen päättyi ystävyytemme.

Sitten hän sai henkioppaakseen alkuperäisen Raimon, hänen jälkeensä edesmenneen lahkojohtajan.

Sitten hän sai lisää puhtia valheisiin Semper. Fideliksen kiitoksista ja lipevistä puheista.

Ja nyt hän on löytänyt aarteen viidesläisen lahkoryppään gurun kirjoituksista. Ja monta lahko-oppia on vielä varastossa.

Joten nyt ei häneltä enää valheen paukut lopu.

Sen verran Pyhä Henki piti minua tuon viideslaisen lahkon piirissä, että sain selville heidän uskonsa peruskiven:

"Ei Jumala enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle. Sinun on hankittava itsellesi sielunhoitaja."

Näin minulle luennoi maaliskuussa 1989 Suomen Raamattuopiston silloinen toiminnanjohtaja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      86
      2247
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      433
      2140
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1442
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1420
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1313
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1065
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1032
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      257
      1023
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1017
    10. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      15
      952
    Aihe