olen aina epäillytkin: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=1959#kommentit
Tätä
4
51
Vastaukset
- .
noin sen täytyy olla, ei meillä muuten näin vaikeeta olisi, eikä näin jännittävää, on tukka pystyssä joka päivä ei tiedä mitä ny eu kriisistä kuuluu !!
meillä hullut narssisti johtajat. - ...
Mietis.
Napoleon, Stalin, Hitler, Amin, Osama, Paavo Lipokas....
Juu ja Kekkonen.
Mun mielestä kyse ei ole noista persoonista, ett desmotismi ja diktatuuri on olleet voimakkaita. Ihminen on laumaeläin kuitenkin, lauman johtaja pitää olla. Jos ajatellaan puhdasta demokratiaa, eihän täällä tarvitsisi olla mitään hallituksia tai johtajia. Työt tehtäisiin talkooperiaatteella ja naapurin mummijen vaippoja kävis tutkimassa jokaikinen naapuri, monta kertaa päivässä, eikä mitään pankkeja tarvittaisi...
Ihminen on laumaelukka, siitä mun mielestä kyse. Ei vikaa johtajissa, jotkut ihmiset vaan on antaneet valita, elikkäs ite valinneet itselleen johtajansa.
Noin yritysmaailmasta. Se lasketaan rahassa. Hallitukset ja osakkeenomistajat jne valitsevat itselleen sellaisen johtajan, mikä tekee parhaan tuloksen.
Jotkut on johtajia, jotkut muut alaisia. Kummillakin pitää olla duuniin vaadittavat ominaisuudet.
Ai niin. Aion äänestää Paavo Väyrysen tasavallan presidentiksi :D
=DW= - bessie*
Kyllä ihan tyhmyydellä, lyhytnäköisyydellä ja välinpitämättömyydelläkin saadaan paljon aikaiseksi, ilman psykopaattejakin.
Ekologinen velkamme on jo sitä luokkaa, että sitä pitäisi ruveta tosissaan järjestelemään ja kiireesti. - E R W ,,,,
jooo, " itse valittu " totuus on kuvien perusteella ei todellakaan ihmisestä tiedä kuinka tyhmää me äänestetään, pitää olla näyttöä, alkuperiset koulutodistukset, todistetavissa olevat yliopisto loppututkinnot ja väitöskirjat, näistä saamme viitteitä ihmsen älykkyydestä, Katainenki on joku keskinkertainen peruskoulun käyny, se ei ole näkyny kuvista, samoin Niinistö taitaa olla jopa huijari ei ainakaa ole todistetavsti pystyny esittämään pätevyyttään, samoin Lipponen keskikertainen juntti, tässä on nyt tulos niiten aikaan saanoksista. olemme h e l v e t i s s ä ,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066812- 954191
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463426Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483342- 1773267
- 503259
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242769- 311800
- 401776
- 131664