olen aina epäillytkin: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=1959#kommentit
Tätä
4
97
Vastaukset
- .
noin sen täytyy olla, ei meillä muuten näin vaikeeta olisi, eikä näin jännittävää, on tukka pystyssä joka päivä ei tiedä mitä ny eu kriisistä kuuluu !!
meillä hullut narssisti johtajat. - ...
Mietis.
Napoleon, Stalin, Hitler, Amin, Osama, Paavo Lipokas....
Juu ja Kekkonen.
Mun mielestä kyse ei ole noista persoonista, ett desmotismi ja diktatuuri on olleet voimakkaita. Ihminen on laumaeläin kuitenkin, lauman johtaja pitää olla. Jos ajatellaan puhdasta demokratiaa, eihän täällä tarvitsisi olla mitään hallituksia tai johtajia. Työt tehtäisiin talkooperiaatteella ja naapurin mummijen vaippoja kävis tutkimassa jokaikinen naapuri, monta kertaa päivässä, eikä mitään pankkeja tarvittaisi...
Ihminen on laumaelukka, siitä mun mielestä kyse. Ei vikaa johtajissa, jotkut ihmiset vaan on antaneet valita, elikkäs ite valinneet itselleen johtajansa.
Noin yritysmaailmasta. Se lasketaan rahassa. Hallitukset ja osakkeenomistajat jne valitsevat itselleen sellaisen johtajan, mikä tekee parhaan tuloksen.
Jotkut on johtajia, jotkut muut alaisia. Kummillakin pitää olla duuniin vaadittavat ominaisuudet.
Ai niin. Aion äänestää Paavo Väyrysen tasavallan presidentiksi :D
=DW= - bessie*
Kyllä ihan tyhmyydellä, lyhytnäköisyydellä ja välinpitämättömyydelläkin saadaan paljon aikaiseksi, ilman psykopaattejakin.
Ekologinen velkamme on jo sitä luokkaa, että sitä pitäisi ruveta tosissaan järjestelemään ja kiireesti. - E R W ,,,,
jooo, " itse valittu " totuus on kuvien perusteella ei todellakaan ihmisestä tiedä kuinka tyhmää me äänestetään, pitää olla näyttöä, alkuperiset koulutodistukset, todistetavissa olevat yliopisto loppututkinnot ja väitöskirjat, näistä saamme viitteitä ihmsen älykkyydestä, Katainenki on joku keskinkertainen peruskoulun käyny, se ei ole näkyny kuvista, samoin Niinistö taitaa olla jopa huijari ei ainakaa ole todistetavsti pystyny esittämään pätevyyttään, samoin Lipponen keskikertainen juntti, tässä on nyt tulos niiten aikaan saanoksista. olemme h e l v e t i s s ä ,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514