Käytin aikaisemmin PhotoFiltreä, kun halusin lisätä tekstejä kuviin ja buttoneihin, koska tekstejä pystyi helposti liikuttamaan ja muuttamaan fontteja. Minulla on nykyisin Mac ja PhotoFiltreä ei pysty siihen lataamaan (Windowsin lataaminen koneeseen ei kiinnosta). Mikä ohjelma toimisi samalla lailla kuin PhotoFiltre tekstin lisäämisen suhteen? PhotoShop minulla on, mutta sillä tekstin lisääminen on todella vaivalloista ja sen muokkaaminen hankalaa, jos ei olekaan oikea fontti valittu heti vaan haluaa katsella, mikä koko ja väri olisi parhain.
Mitä ohjelmaa suosittelisitte tällaiseen tarkoitukseen? SeaShore minulla on myös, mutta sekään ei ole hyvä tekstin lisäämistä varten.
Tekstien lisääminen kuvaan (PhotoFiltre Macille)
Niis.sa
2
301
Vastaukset
Photoshop, (Mitä vikaa siinä siis on)
Miksi se on vaikeaa? Tekstityökalulla se onnistuu. Kyllä siinä pystyy vaihtamaan fonttia ja kokoa koska vain, kunhan ei rasteroi fonttia.
Noh paras olisi kun olisi illustrator käytössä myös, sen jälkeen ei voi valittaa fonttien muunneltavuudesta.- 1stMacFinn
MIten olis Pixelmator tai Acorn?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810