Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pikkusiskon kiusaajille köniin

hevari12

Eli siis mun pikkusisko on 8 ja aina sen ikäset pojat on härnäämäs sitä ja sen kavereit ja sit se soittaa mmulle nii meen sen luo ja kyllä kuusaajat lähtee. kerran otin yhen kiinni kaadoin maahan ja vinkkasin et ei kantti kiusata mun pikkusiskoo et ei käy vahinkoo ja sit se lähti karkuun. hohohohooo! Oli lystiä

14

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne1ti98

      hohoho kurnutan

    • Itekki oon joskus hakannu pikkuveljen kiusaajia. Se on vain niin helvetin kivaa että kun vain kosket niin ne pikku ipanat kaatuu ja alkaa itkee :D.

      • eikä yksikään pelastunut

        Pienien hakkaaminen tuottaa minulle suurta mielihyvää >:) olen kuitenkin hyvin oikeudentuntoinen ja hakkaankin vain syyllisiä 3:)


    • Lol

      Heti nettii leveilemään ku on pelotellu jotai 8v lasta

    • SDsafasf

      säälittävää hakata pienempiä kuules hevari mene omas ikästes kimppuu nii äijä lentää portaist ales ku leppäkeihäs

      • pääpointtihan olikin pikkusiskon puolustaminen eikä se toisten hakkaaminen. vitun lukutaidoton pässi


    • ---'

      Tavasta jolla kirjotti vaikutti että oli nauttinu pienempien kiusaamisesta.

    • oooonnnnna

      mä kerran menin väliin ku mun ihastuksen pikkuveljee kiusas sen kaverit, jotka oli jotain 12-vuotiaita. just semmosia pikkukoviksia, menin vaa sen luo ja tartuin sen pojan kädestä ja sanoin ettet saa kiusaa pienempii ja sil aikaa se toinen juoksi karkuun. toivottavasti jättäis sen rauhaan.

    • 456456456456

      kiusaaminen on saattaa olla tosi paska ja säälittävä teko, mutta lapsen hakkaaminen on supersairas ja uskomattoman säälittävä teko... vitun pässi, etkö osaa hoitaa asioita muutoin kun hakkaamalla pienempiäsi?

      • Kyllä se on mun mielestä oikeen, että puolustaa. Muttei siitä sellaista silti saa tulla, että NAUTITAAN siitä puolustamisesta. Tottakai niiku voi sanoo, ja jollei usko ni mottasta, joskoha oppisi..


      • en oo kukkahattutäti
        safulainen kirjoitti:

        Kyllä se on mun mielestä oikeen, että puolustaa. Muttei siitä sellaista silti saa tulla, että NAUTITAAN siitä puolustamisesta. Tottakai niiku voi sanoo, ja jollei usko ni mottasta, joskoha oppisi..

        Ihan oikein on jos hakkaa pikkusisaren kiusaajan mua kiusas joskus ykkösellä mun isoveljen luokkakaveri joka oli ihan ääliö. Kerran pelattiin koulussa hippaa ja olin lumikasan päällä paossa kiinniottajaa joka oli kiipeämässä ylöspäin ni sitten takaa tuli se kutosluokkalaien ja tönäs mut alas sieltä suoraan mun kaverin päälle ja molemmat alettiin itkemään. Sitten mun isoveli sattu olee siin vieressä ja se sit kävi kiusaajan päälle hakkas nyrkillä naaman verille ja potkas sen kukkulalta alas se sitten jäi sitten paikoilleen makaamaan en tiedä mitä kävi kun meidät vietiin pois jälkkää tuli kummallekkin mut veli ei ansainnut sitä


      • kiusaajaBeater
        en oo kukkahattutäti kirjoitti:

        Ihan oikein on jos hakkaa pikkusisaren kiusaajan mua kiusas joskus ykkösellä mun isoveljen luokkakaveri joka oli ihan ääliö. Kerran pelattiin koulussa hippaa ja olin lumikasan päällä paossa kiinniottajaa joka oli kiipeämässä ylöspäin ni sitten takaa tuli se kutosluokkalaien ja tönäs mut alas sieltä suoraan mun kaverin päälle ja molemmat alettiin itkemään. Sitten mun isoveli sattu olee siin vieressä ja se sit kävi kiusaajan päälle hakkas nyrkillä naaman verille ja potkas sen kukkulalta alas se sitten jäi sitten paikoilleen makaamaan en tiedä mitä kävi kun meidät vietiin pois jälkkää tuli kummallekkin mut veli ei ansainnut sitä

        Mäki hakkasin kerra kiusaajan


    • yksinkertasesti

      vau

    • tietäväinen kakakakakshh

      Eii krtään pienempii ainakaan kannata kauheesti hakata. Voi tulla pahemmat seuraukset ku saatu hyöty :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe