mersukuskit

eemelimersu

mersukuskeilla on kusta päässä!

10

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mbe320cdi2000

Taidat itse ajella mopoautolla ja olet vaan kateellinen

• Aapeli

Minulla on Mersu, joskus sen kiroan ja joskus kiittelen. A170cdi- 2000. Myyntiarvoa ei pahasti enää ole mutta mukavasti se joka päivä palvelee.
      Kummia otuksia täällä netissä piileskelee, pilaavat keskustelufoorumit sairailla heitoillaan ja saavat kai siitä jotain mielihyvää. Mitähän ne tekivät ennen kuin netti tuli? Tumputtivat varmaan katsellessaan verhojen takaa mersujen menoa ulkona oikeassa elämässä!

• C250 TDT

kun mersun pistän parkkiin siihen loppuu lässytys. tuo luusereitten turha nassutus

• juuso mersunen

Onks mersukuskit syntymämulkkuja vai tekeekö se auto vasta niistä kyrpiä joilla on korvat?

• Juuso Mersunen

Noniin pitihän jonkun apinoida minun nimimerkkiäni...09.49 aikaan . En alentuisi tuollaiseen viestiin itsekin mersukuskina ja herrasmiehenä=)

• Olen jo pitemman aikaa ihmetellyt miksi silmani ns. valkuaiset nayttavat keltai-
      silta. Nainhan seki asia ratkesi. Auttaisiko auton vaihto asiaa? Nyt on CLC -08.
      Esim. Tojo Corolla -98 ehka korjaisi tilanteen paremmin kuin silmalaakari. Pan-
      naanpa harkintaan.

• hesu.

Jätkähän on oikea sana seppo, ja niin hienosti perusteltu väittämä.

• joulumessu

ENOMISTA MERSUA! MUTTA TÄYTYY SANOA ETTÄ MERSUKUSKIT OVAT ERITTÄIN HIENOSTI KÄYTTÄYTYVIÄ AUTOILIJOITA LIIKENTEESSÄ!!!!!!! MINULLA EI OLE MITÄÄ NEGATIIVISTA SANOTTAVAA KYSEISISTÄ AUTOMERKEILLÄ AJELEVISTA. JOHTUU KAIT SIITÄ ETTEI OLE MITÄÄN TARVETTA NÄYTTÄÄ???!!! MINÄ AJELEN TÄLLAISELLA JA SE SIITÄ!!!???? OLEN OLLUT ITSEKKIN MERSUN KYYDISSÄ,JA VOIN SANOA ,ILMAN SARVIA JA HAMPAITA,ETTÄ ON YKSI PLANEETAN PARHAIMPIA KYYTEJÄ EDELLEEN!!!!!! mun mielipide!!!!!

• leasing

hyvä peli. erinomaista länsiauto tasoa. en itse omista,mutta pitääkö tässä maailmassa kaikki kiva itse omistaakaan????!!!!

• En aja mersulla

Mersu-kuskit ajavat mielestäni keskimääräistä siistimmin. Ehkä osa on jo vanhempia henkilöitä ja/tai herrasmiehiä ja rouvia. Kaaharit pääsääntöisesti muissa merkeissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163