Antakaahan ideoita mitä voisi tehdä itse kavereille joululahjaksi. Sukulaisille oon kyllä keksinyt jo, mutta kavereille en oikein milään keksi mitään. Rahaa on minimaalisesti niin yritän tehdä mahdollisimman paljon lahjoja itse. Kaikenlaisia ideoita otetaan vastaan. Virkkausta, neulomista, leipomista, askartelemista...
Kiitos. :D
IDEOITA KAIVATAAN! :D
11
178
Vastaukset
- -----------------
neulo villasukat
- ideatyhjäpää
hei ihmiseeet ideoitaaaa
- 12+3
Onko kyseessä tyttö- vai poikakaveri? Mikäli ystäväsi on tyttö, voisithan aina virkata hänelle pitsikorvakorut ja tärkätä ne kovaksi. Lahjaan menee rajaa noin 2 euroa, riippuen minkälaista lankaa käytät. Korvakorun koukkuja löytyy askarteluliikkeistä. Pussi maksaa alle euron :)
- kästöitä
Aloittaja puhui monikossa -> kavereille!
- kästöitä
Vähän rajoittaa, kun et kerro kaveripiirisi ikähaitaria. Joulukoristeet, paperisia voi tehdä kaikenlaista (ohjeita löytyy netistä)..'sytykeruusut' on lähes ilmaisia, kännykkäkotelot neulomalla, virkkaamalla, ompelemalla, huovuttamalla....kämmekkäät on joutuisat neuloa/virkata ja sopii niin pojille kuin tytöillekin.... erilaisia koruja.... jos osaat yhtään 'askarrella' ennestään, niin itämainen kirjansidonta on helppoa..
- N3rd g1rl 13
Saippuaa? Sitä voi tehdä itse. Itse tein opettajalle ja ystäville saippuaa. Mutta sitten on syytä mainita, että jos ilmenee sivuvaikutuksia, saippua pitää heittää pois.
- ideatyhjäpää
niin siis ikähaitari on 14-16 ja tyttöjä kaikki (:
- plääh...
mulle kelpais mikä vaan kunhan on kamulta! XD
- KÄSItyöläinen
koruja voi tehdä mitä ihmeellisimmistä materiaaleista. googleta kierrätyskorut...
- Mummomummo
Erikokoiset kangaskassit ovat hyvä ja nopeasti syntyvä lahja. Ja kaikille kelpaa. Kierrätyskankaat käyvät hyvin tähän tarkoitukseen.
- :)
heijastimet! esim. huopakangasta alle ja heijastavaa päälle, kiva muoto ja kaunis tikkaus -avot!
korviksista itse tykkäisin, tee kaikille oman tyyliin sopivat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942533- 187899
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 49542
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430