Äh, tämä jäi pois. eli mulla on videopätkiä pc:lla, joita haluan lähettää mailissa, mutta mihinkään mailiin nämä ei mahdu, ei mahdu hotmailiin, ei luukkuun, eikä gmailiin.
Onnistuisiko jos teen kansion, laitan siihen kaikki videopätkät ja sitten pakkaan tämän kansion, sittenkö mahtuisi mailissa lähettä ??? En keksi muuta, enkä tiedä kannattaako tuota yritää.
videokuvaa
10
92
Vastaukset
- dxub thxidrti
Ei taida videoita saada pakattua niin hyvin että mahtuisivat liitteeksi s-postiin. Gmailissakin muistaakseni oli joku 6 MT max koko liitteelle.
Mutta lataa se haluamasi video jollekkin ilmaiselle uploudaus sivustolle ja laita sit lataus linkki sille haluamallesi kaverille.
Lataa vaikka tuonne ->>
http://www.filedropper.com/ - skitsomode
Ja mihis ne videot sitten jää? voiko ne poistaa kun esim kaveri on filun ladannut itselleen?
- hkhffiyf
mitään kauhean salassapidettävää ei kannata noissa julkaista ainakaan salaamattomana. monesti noissa sanotaan, ettei tiedostoja voi sivulliset selailla, mutta puppuahan se on.
- paranoidmode
Mutta ne siis jää ikuisiksi ajoiksi jonnekin jemmaan? kuka perkele tollaisiin mtn uploadata uskaltaa??????
- 145
Pakkaa video sellaisiin osiin, että ne menee liitteenä läpi, tai uploadaa tuonne palveluun salattuna. Esimerkiksi pakkausohjelmat pakkaa salasanalla, jos valitsee.
- Minäpä minä
Itse käsittäisen niin, että tuollaiseen palveluun, kun lähettää tiedoston ja kun vastapuoli sen on hakenut, se poistuu automaattisesti, tilaa viemästä.
Muutamia kertoja olen käyttänyt vastaavaa palvelua ja hyvinkin on avuksi ollut vastaavassa tilanteessa.
Itse olen käyttänyt tuota:
http://www.sprend.com/ - ?
Minne ajattelit lähettää sen videon, jos se ei nytkään mahdu millekään sähköpostille?
Gmailin raja on 20mt per liitetiedosto.
vaihtoehtoja:
1.Laitat youtubeen jossa saa olla jo melkoisen isokin video ja rajaat käyttäjiä.
2. Käytät esim.filezilla ftp-ohjelmaa tarvitsee tietää vain oman koneen ip ja kaverin ja homma hoituu.
3. Ostat ulkoisen kovalevyn, jossa ethernet mahdollisuus. esim. buffalo linkstation.
Kaverisi siis lataa sinun kovalevyltäsi tiedostot. liitetiedoston maksimikokoa ei ole vaan käytettävissä koko kovalevy esim.1tb. Riittää että ulkoinenasema modeemi on päällä, koneesi ei tarvitse olla.
(Jos käyttö on vain yksi kerta niin ehkä tämä ei ole järkevä)Ja ip-osoitteen saat vaikka http://speedtest.net/
Lukee testin alakulmassa tyyliin 11.111.11.111
- pikaviestijä
Voit kokeilla myös Meseä tai Skypeä tai jotain muuta vastaavaa. Niissä on tiedostonsiirto-ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923488
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442867Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141976
- 621964