tänään mieheni purkasi kiukkuaan taas minuun. meillä oli aivan mitätön parin lauseen kina, kunnes hän yhtäkkiä alkoi huorittelemaan ja lutkittelemaan ym. ja täysin asiaan liittymättä toi esille sen, että minut on raiskattu muutama vuosi takaperin. haukkui minua siitä asiasta.. tätä on tapahtunut niin monta kertaa, kun meillä on joku kina, hän haluaa laittaa minut hiljaiseksi tms. muistuttamalla tuosta asiasta, josta hänelle joskus luottavaisena uskouduin. hänelläkin on asioita, esim. hän on ollut koulukiusattu, joista voisin loukata häntä ilkeästi, kuten hän minua siitä, että minut on raiskattu. , mutta en ikinä tekisi niin pahasti. mä en tänään jotenkin kestänyt sitä kun hän haukkui minua taas siitä asiasta, se on liian arka ja kipeä aihe, aloin vain toistamaan hänelle, itse olet inhottava homolutka, hyi saatana, hyi vittu, mikä lutka jne. Hän raivostui ja lähti minua kohti, hän veti minua hiuksista ja alkoi satuttaa. Pian hän lähti, otti kaljoja jääkaapista mukaan. Hän on ilmeisesti veljeni luona, parasta kaveria minun veljelleni, eikä tietenkään kerro että on juuri minut pahoinpidellyt. No millainen olo mulla on nyt, mietin raiskausta mikä tapahtui muutama vuosi takaperin, syytän itseäni... kadun että olen ikinä kertonut hänelle. kadun sitä, ja toivoisin että olisin itse ainoa joka tietäisi. mietin että syyllistääkö hän minua siitä, siksi koska en tehnyt rikosilmoitusta. lisäksi hän on monet kerrat uhkaillut kertoa siitä asiasta muille, ikäänkuin se olisi jotain mitä minä olen tehnyt väärin. en halua että hän kertoo muille. pelkään myös erota, kun pelkään että hän kertoo silloin salaisuuteni kavereilleen ja vanhemmilleen ym, pilkaten minua tms. jos joskus saan uuden miehen, sitä virhettä en enää tee, että kerron tuosta asiasta. en halua, että hän saa jonkun aiheen jota käyttää "aseena" minua vastaan. en ole päässyt raiskauksesta yli, toivomus olisi, että tekijä saisi rangaistuksen ja ymmärtäisi että hän teki väärin minua kohtaan ja että siitä hän tulee kärsimään. Mutta tiedän siis tekijän henkilöllisyyden, ja muistan kyllä kaiken aika tarkkaan, mun pitäisi vain saada se rikosilmoitus tehtyä. Se vaan tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta. Häpeälliseltä, inhottavalta. ja kun en haluaisi kenenkään tietävän, en edes poliisien, en kenenkään, että minut on raiskattu. ulkomaalainen, minua isompi ja vanhempi. olin kuin "nukke" hänelle. Minun tunteilla ei väliä :( En nyt halua sen enempää muistella, vaikka pakosti se pyörii päässäni täällä. Kun mieheni lähti tänään, olen vaan itkenyt vähän väliä. Miten ihmeessä pystyn joku päivä tekemään sen rikosilmoituksen, kun minulla ei ole mitään tukea mistään? Päinvastoin, minusta tuntuu, kun kaikki pitäisivät minua pilaantuneena, tai syyttäisivät asian takia.
mies uhkaa kertoa että minut on raiskattu
7
376
Vastaukset
- Tukea sinulle
Voisitko soittaa nimettömänä Tukinaisen palvelevaan puhelimeen? Sieltä voisit varmastikin saada tukea sen rikosilmoituksenkin tekemiseen. Joku tuntematon ammattilainen (nainen) voisi pitää ainakin henkisesti kädestäsi kiinni koko prosessin ajan.
En kyllä olisi tuollaisen "miehen" kanssa siitä pelosta, että hän paljastaisi salaisuuden. Jos hän on lörppö, hän on jo kertonut siitä kavereilleen. Voi kuitenkin olla, ettei hän edes tekisi sitä. Joka tapauksessa jos joku reagoisi hänen kertomaansa kuten hän itse, silläkään tyypillä ei olisi mitään väliä. Liian tyhmä.- Salaisuus ehkä,
muttei raiskaus, jos antaa mustan miähen pökkiä itteensä!
- poliisille heti
Ilmoita poliisille jotta miehesi raiskasi sinut.Sekin on nykyisin raiskaus jos mies pakottaa vaimon seksiin:=)loppuu sen huudot äkkiä.
- Liana
Jätä tuollainen mies. Kuulostaa hurjalta, mutta ei mies tuosta parane.
Juridisesti näyttää aika huonolta. Voit ilman muuta tehdä vielä rikosilmoituksen muutaman vuoden takaisesta raiskauksesta, mutta se, että lähdetäänkö sitä tutkimaan, on kiinni poliisiviranomaisesta ja siitä, onko todisteita jäljellä.
Ymmärrän, että raiskauksen haluaisi mielellään pitää salaisuutena ja sinulla on siihen oikeuskin, mutta kannattaisi miettiä, että miten paljon salaisuuden pitäminen tuo taakkaa sen päälle, mitä olet joutunut kokemaan. Ansaitsisit parempaa elämää ja paremman miehen...- sidsdflslk
Sekin, että miehesi pahoinpitelee sinua, on rikos. Kuulostaa siltä, että hän on käynyt kimppuusi useamminkin. Tee hänestäkin rikosilmoitus.
Lähde suhteesta, pahoinpitelyt ja henkinen väkivalta yleensä raaistuvat ajan myötä. Muista myös, että toisinaan tämä parisuhdeväkivalta päättyy kumppanin kuolemaan, Suomessa varsinkin näitä tapahtuu paljon vuosittain.
Voit lyödä miehelle jauhot suuhun sanomalla, että valehtelit raiskauksesta saadaksesi sääliä ja huomiota, koska et niitä mieheltäsi muuten koskaan saa. Tämä vie häneltä tämän aseen pois ja voit haistattaa hänelle paskat jos hän vielä yrittää kiusata asialla sinua.
Tuollainen kiusaaminen on henkistä väkivaltaa. Mies kuulostaa ilkeältä narsistilta, näillä on tapana "varastaa lähipiiri" ja kääntää uhrin läheiset tätä vastaan. Ole varovainen hänen kanssaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315686- 363771
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122658
- 292192
- 122137
- 1631896
- 161454
- 1051362
- 1371174