ihmetyttää

olen yrittänyt 3 kk päästä hoitoon kun masennus vaan pahenee ei vaan ole päässyt heitteellekö masennusta sairastavat on pantu eikä välitetä niistä sitten ihmetellään kun tapahtuu jotain.lääkitykseni on heittänyt tehoamasta mulla on myös perussairauksia kuten diabettes masennus vaikuttaa siihen .en saa mistään apua onko kellään neuvoa mitä pitäisi tehdä...aupuva pyytävä

0

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
        Maailman menoa
        5
        4688
      2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
        Ikävä
        43
        4498
      3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
        Maailman menoa
        137
        3559
      4. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
        Maailman menoa
        106
        3466
      5. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
        Maailman menoa
        31
        3460
      6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
        Maailman menoa
        43
        2924
      7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
        Ikävä
        12
        1050
      8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
        Ikävä
        74
        877
      9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
        Ikävä
        63
        799
      10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
        Ikävä
        93
        752
      Aihe