Selvitin ajankuluksi oman sekä poikaystäväni syntymäkartan. Innostuin näistä jutuista ihan vasta, joten en itse ole hirveän hyvä tulkitsemaan.
Voisin kuvitella tämän olevan hyvä juttu:
vaaka nousu-vesimies kuu-vesimies
sekä
leijona nousu-vaaka kuu-vesimies
Osaisiko joku kertoa lisää?
Onko hyvä vai huono juttu?
astronoviisi
2
170
Vastaukset
- MC:llä.
Kysymys voisi olla - Syntyykö haastetta tarpeeksi parisuhteen kiinnostavuuden, haasteellisuuden, ihmisenä kasvun ja kehityksen osille. Voi olla.
Eroavaisuudet löytyvät MC:ltä, jos tahdot, voit katsoa MC merkit.
Nuorena MC:llä ei ole niin paljon merkitystä, kun kaiken kestää ja sietää. Vanhetessa MC saa suuremman merkityksen ainakin minulle. - 13+8
Minusta vaikutatte erityisen täydelliseltä noiden perusteella. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624509KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1623419Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582737Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492634- 1422626
- 241903
- 241761
- 301646
- 1741610
- 411313