Luukku.com osoitteen poistaminen?

kyllästynyt luukkuun

Tietäiskö kukaan, miten saa poistettua luukku.com sähköpostiosoitteen? Joutuuko soittamaan maksulliseen numeroon vai onnistuuko se jotain muuta kautta maksutta?

9

5346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6'[f'qd]

Mikäli olet maksuttoman Luukun käyttäjä niin lopetat vain käytön. Lopettavat sitten tilin aikanaan automaattisesti.

• vanhaa roskapostia

Alkaa pikkuhiljaa tympäistä tuo luukku. Roskapostia saapuu mutta ne ei tulekkaan viimeksi tulleisiin vaan aikaisemmin tulleiden joukkoon. Siis tulevan roskapostin päiväys on vanhaa. Ja jos typeryyttä poistat avonaisen sähköpostin, avaa luukku seuraavan sähköpostin automaattisesti. Eli luukussa täytyy muistaa poistaa aina suljettu sähköposti.

• outoa postitusta

Tänäänkin tullut päiväyksellä 3.12 roskapostia. Eivät näin mene roskapostikansioon vaan normaali sähköpostiin. Missään muualla en ole törmännyt näihin vanhalla päiväyksellä tulleisiin posteihin.

• Q@AhIKlm

Päiväyksenä voi olla aivan mitä vain lähettäjä keksii. Katsoin roskapostikansiota ja päiväykset vaihtelivat 1.1.1970 - 2.9.2027.

• täyttyy täyttyy

Siis tarkoitan että kun minulle tulee sähköpostia, siinä on päiväys koska tullut. Mutta roskapostia tulee, ainoastaan luukkuun niin että saapumispäiväys on vanha. Ja kun posti on päiväysjärjestyksessä, roskapostit menevät kauemmaksi, jolloin niitä on vaikea havaita. Jos postia poistaa avattuna, luukku avaa aina seuraavan postin automaattisesti. Eli aina täytyy muistaa poistaa postia jota ei ole avattu, ettei vahingossakaan avaa roskapostia.

• korjattavaa

Siis viimeyön aikana tullut roskapostia , toisen saapumispäivä elokuussa ja toisen syyskuussa. Ja tulopäiväyksen kuuluisi olla 21.12 tai 22.12.
      Luukku voisi korjata asetuksiaan.

• Anonyymi

hEI!

Olen pistanut edesmenneen mieheni luukku-osoitteen koneeltani, mutta taas on alkanut tulla huomautuksia, että tilisi luukku ei ole ajantasalla. Missä se siis on? Miksi siitä tuee aina vaan noita huomautuksia?

kysyy kyllästynyt

• Anonyymi

Selaimelta kannattaa poistaa KAIKKI historia tiedot ( evästeet yms).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53