Kokemuksia Nai Harn beachilta?

sirriz

Heippa,

Olisiko kenelläkään kokemuksia Nai Harn beachin alueelta? Kaikki vinkit tervetulleita, en ole käynyt ko. rannalla koskaan vaikka Phuketissa muualla useamman kerran. Yövymme All Seasons hotellissa.
Kiitos ystävällisistä vastauksista!
Ja ihania lomareissuja kaikille!!

10

1349

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phuket here i come

Vuosi sitten olimme sielläpäin ja kävimme enimmäkseen nai harnilla. Se on siistein ja mukavin ranta phuketissa. Pieni mutta ei vielä täysin pilalla. Suosittelen
      Menemme varmaan taas sinne vaikka kämppä onkin eri paikassa
      Rannan tuntumassa myydään jonkin verran kaikkea kivaa sekä paikallisia herkkuja sekä hedelmiä, mutta niinkai kaikkialla. Muutama ravintola rannan tuntumassa tyypillistä turistiruokaa

• siiriz

Hei kiitos vastauksesta! Osaatko vielä sanoa onko siinä lähistöllä sen kokoista kauppaa että saa lapselle vaipat ja itselle shampoot ja aurinkorasvat yms.
      Menemme suoraan Nai Harnille ettei tarvitsisi lähteä heti kauemmas kaupoille..

• kiitän vastauksesta

Tässä vielä yksi ulkopuolinen kysyy: mitä kannattaa maksaa tuk tuk tai taksikyydistä Katalta Nai harnille? Kannattaako pyytää samaa kuskia hakemaan takaisin rantapäivän jälkeen vai löytyykö Nai harnilta helposti kyyti takaisinpäin?

• mörmör

Songtaewit eli lavataksit ajaa jatkuvasti nai harnista eri suuntiin. kustantaa 20baht per suunta. ei kannata ajaa ylihintaisilla tuktukeilla. Ja toimii joka puolella phukettia hyvin, vähän vaan rohkeutta siihen matkustamiseen:)

• stao

20 baht per suunta? Todellako? Kuinka pitkälle pääsee? En kyllä muista alle satasen kovinkaan pitkälle liikkuneeni ainakaan Karonin aluella. Olenko sitten maksanut ylihintaa..

Mörmör, jos alue on tuttu niin onko siinä Nai Harnin alueella isompaa kauppaa mistä saa lapselle vaippaa yms. Ei sellaista 7eleven tyyppistä mitä nyt on joka mutkassa vaan oikeaa hieman isompaa kauppaa? Kiitos!!!

• öougf

Ei kyllä ihan lähellä ole isoa kauppaa, vaan just noita pikkumarketteja! Nai Harn ei ole mikään ostosparatiisi -muualle pitää lähteä kaupoille, mutta muuten ihanan siisti ja rauhallinen! Ja ranta on hyvä.

• phuket here we go

En osaa sanoa muita hintoja mutta itse sain taksin välille kathu (lähellä patongia) - nai harn beach 500-800 bathia riippuen miten jakso tingata matkaan meni n. 45min-1tunti
        kannattaa turvallisuuden vuoksi ottaa kunnon auto eikä mitää lavalla istuttavaa
        kauppoja eiole beachin lähellä mutta rawain kylässä on 7/11 kauppoja.

• sama kuin ed.
        phuket here we go kirjoitti:

En osaa sanoa muita hintoja mutta itse sain taksin välille kathu (lähellä patongia) - nai harn beach 500-800 bathia riippuen miten jakso tingata matkaan meni n. 45min-1tunti
        kannattaa turvallisuuden vuoksi ottaa kunnon auto eikä mitää lavalla istuttavaa
        kauppoja eiole beachin lähellä mutta rawain kylässä on 7/11 kauppoja.

Kannattaa pyytää hakemaan jos saat tingattua hyvän hinnan. Illasta siellä on kyllä takseja mutta ei mitään hyvää valikoimaa ja hankala tingata. Pyytävät tonnia kyydistä

• mökin ukko

vuokraa skootteri: 300 BHT päivä.....

• _mama_

Nai harnin kylässä on pieni tesco lotus mutta jos teillä on ihan rannalla hotla niin matkaa on autolla n. 5min. Samoin Chalongissa on tesco( hiukan isompi) mutta en tiedä kulkeeko sinne esim. busseja vai pitääkö ottaa taksi. tuktuk katalle muistaakseni 300 baht.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      68
      553
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe