nyt se on sitten ilmestynyt formaatti pävityksen FULL versio E367 tikkuun.
http://www.dc-files.com/files/huawei/modems/E367/
muistakaa ladata päivitys ALIVERKOSSA ja asennuksen yhteydessä muistakaa asentaa päivitys TIKKUUN eikä sim-kortille joten sim-kortti on suositeltavaa irroittaa asennuksen ajaksi.
FULL versio nyt
10
164
Vastaukset
- en pysty lataamaan
kun painan lataus painiketta niin vilahtaa joku mainos ja sitten katkeaa yhteys. mistä tämä nyt kiikastaa? olen kokeillut päivttää myös normaalissa verkossa, mutta sama ongelma.
- ohje aliverkkoon
en tiedä mistä ongelmasi johtuu, mutta minulla päivitys ainakin onnistui heti. voi olla että päivitys on laitettu sellaiseksi ettei normaalissa verkossa sitä voisi ladata. ilmeisesti et ollut aliverkossa jos ei päivitys lataantunut.
aliverkkoon meno ohje:
poista ja asenna yhteysohjelma uudelleen. kirjoita käynnistys järjestys kohtaan saunalahti.subnet objecti. valitse laitteeksi 3G modeemi. muista että aliverkko toimii tunnin kerrallaan ja että se on altis pätkimiselle pienestäkin häiriöstä. - ei asennu päivitys
lataus meni hyvin, mutta kun yritän asentaa niin tulee lukemaan "update cannot be installed because the loading subnet has failed completely. missing part of sub.exe. download the update again using the correct settings"
- en pääse aliverkkoon
en voi ladata päivitysta aliverkossa kun en saa nettiä toimimaan. kirjoitan sen saunalahti.subnet, mutta ei avaudu sivut. mitä tapahtuu jos lataan päivityksen normaalissa verkossa?
- jos lataat
päivityksen normaalissa verkossa niin silloin kaatuu paikallinen palvelin ja netti katkeaa kaikilta saman lähettimen piirissä olevilta saunalahden mobiilikaistan asikkailta ja yhteys voi olla tällöin poikki jopa tunteja. lähettimissä on logi johon tallentuu kyseisen käyttäjän IP-osoite joka saa palvelimen kaatumaan ja jos tätä tapahtuu useasti samalta IP-osoitteelta niin ottavat sinuun yhteyttä asian selvittämiseksi joten ei kannata ladata normaalissa verkossa.
- ccccxcxvv
mikä v i t u n aliverkko
- aliverkko on
operaattoreiden käyttämä välityspalvelimen WINS palvelimella toimiva verkko joka on suunniteltu raskasta tietoliikennettä varten. mm. kännykät käyttävät aliverkkoa nettiin pääsyssä ja aliverkossa oloa ei operaattori pysty seuraamaan. käytännössä ero on siinä että normaalissa verkossa käytetään DHCP palvelinta ja aliverkossa WINS palvelinta.
- mihin päivitys katos
latasin päivityksen, mutta nyt en löydä sitä mistään koneelta. kaikki kansiot olen käynyt läpi, mutta mistään ei löytynyt. minne se on voinut kadota?
- juurikansio
tarkista kaikki juurikansiot jotka löytyy C asemalta. sillä kyllä se päivitys siellä koneessa jossain on oltava. ja jos nyt ei löydy niin lataat uudestaan päivityksen.
- eewweööö
sulla oli sim kortti tikussa sillä tavalla se häviää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957