mitä tää on?

NOTHING

Eli neitsyys meni viime viikon torstaina, oli kortsu, mutta sitten yhes vaihees koitettiin ilman ja sillä luvalla et poika ei tuu sisää. Jätkä 19, polttanu tupakkaa 8vuotta, juo jokapäivä kaljaa janojuomana ja myöskin mömmöjä käyttää.
Sitten tietty ekalla kerralla kalvo varmaa puhkes tai jotain, sen verran vuoti. Nyt sitten perjantaina pantii uudellee ilman kortsua eikä tullu sisälle. Eiksen jotenki tunne jos jätkä laukee sisälle?
No nyt on sit täs 2pv vuotanu alapää ja ollu tollasii menkkamaisii juttuja et vähä nipistää ja verta tulee sillee et siteen tarttee.
Mitä tää on?? Onks tää vaa sen takia et oli ekoja kertoja ja pillu jotenkin "veny" tai jotain tällästä ko ei se mitään hiirehiljaa se jätkä pannu...ja kyrpäkää ei kovin pien ollu. mutta niin ite oon 17 ja menkat oli just 6 pv sit et alkoks ne nyt jotenki uudestaa vai?
Tartten oikeesti infoo ihan just heti nyt etten pelkää ja panikoi turhaan, mut jos täs nyt joku juttu on et oon raskaana taijotain, ni meen ostaa sit raskaustestin jos menkkoja ei kuulu ko niitte pitäs alkaa.

Eikä tartte tulla trollaamaa et hei tyhmät oisitte käyttäny kortsua, omaa tyhmyyttäni, kyllä, tiedän! Mutta arvostan tosi suuresti niitä jotka vastaa asiallisesti

7

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NOTHING

      itse en kauheemmi usko et ton jätkän siittiöt mitenkää ois
      "hedelmällisiä" mutta koskaan ei voi olla varma, mutta mitä toi nyt on?
      vastailkaas joku jos tiiätte asiasta edes vähän ))): oon aika huolissani.

    • NOTHING

      hei nyt oikeesti joku ))): !

    • NOTHING

      hei mä tartten ihan oikeasti edes jotain infoa ni voin hieman olla stressaamatta :----((((

    • yksinuoriäiti

      Naurettavaa. Kyllä pitäisi ehkäisystä huolehtia, mutta tää onkin selvä provo... Jos olisit raskaana, et vuotaisi. Tämä ei mielestäni kuulu tänne? Todennäköisesti olet saanut jonkin kivan taudin tuolta pojultasi. Meneppä vain kiltisti testeihin siitä ! Vaikka poju ei tulisi sisääsi häneltä voi päästä touhutippa. (voi aiheuttaa raskauden) Jos olet menettänyt neitsyytesi niin pieni vuoto jälkikäteen on normaalia, niinkuin kouluissakin opetetaan ja itsekin ymmärrät.

      Varaappas aika ehkäisyneuvolaan ja keskustele siellä asiasta. Eivätköhän he auta sinua eteenpäin ! =)

    • sait taudin hienoa

      Edellä olija on väärässä siinä, että et vuotaisi verta.. Verta voi tulla alkuvaiheessa, nimenomaan kiinnitysvuotona.. Itselläni ainakin näin oli..

      Mutta jos olisit raskaana eivät näkyisi oireet noin pian..

      Mutta uskon enemmän siihen, että olet saanut sukupuolitaudin.. Suosittelen menemään sukupuolitautitesteihin ehkäisyneuvolan kautta.

    • sdgvasfb

      olempa itse kuullut juttuja että pientä menkkamaista vuotoa voi tulla koko raskauden ajan. se ei ole ehkäisykeino että jätkä ottaa munansa pois enne kuin laukeaa! hanki pillerit tai käytä kumia.

    • öömitä?

      miten voi harrastaa yhdyntää jos ei tuu sisälle? :D eikumitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe