mitä tää on?

NOTHING

Eli neitsyys meni viime viikon torstaina, oli kortsu, mutta sitten yhes vaihees koitettiin ilman ja sillä luvalla et poika ei tuu sisää. Jätkä 19, polttanu tupakkaa 8vuotta, juo jokapäivä kaljaa janojuomana ja myöskin mömmöjä käyttää.
Sitten tietty ekalla kerralla kalvo varmaa puhkes tai jotain, sen verran vuoti. Nyt sitten perjantaina pantii uudellee ilman kortsua eikä tullu sisälle. Eiksen jotenki tunne jos jätkä laukee sisälle?
No nyt on sit täs 2pv vuotanu alapää ja ollu tollasii menkkamaisii juttuja et vähä nipistää ja verta tulee sillee et siteen tarttee.
Mitä tää on?? Onks tää vaa sen takia et oli ekoja kertoja ja pillu jotenkin "veny" tai jotain tällästä ko ei se mitään hiirehiljaa se jätkä pannu...ja kyrpäkää ei kovin pien ollu. mutta niin ite oon 17 ja menkat oli just 6 pv sit et alkoks ne nyt jotenki uudestaa vai?
Tartten oikeesti infoo ihan just heti nyt etten pelkää ja panikoi turhaan, mut jos täs nyt joku juttu on et oon raskaana taijotain, ni meen ostaa sit raskaustestin jos menkkoja ei kuulu ko niitte pitäs alkaa.

Eikä tartte tulla trollaamaa et hei tyhmät oisitte käyttäny kortsua, omaa tyhmyyttäni, kyllä, tiedän! Mutta arvostan tosi suuresti niitä jotka vastaa asiallisesti

7

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NOTHING

itse en kauheemmi usko et ton jätkän siittiöt mitenkää ois
      "hedelmällisiä" mutta koskaan ei voi olla varma, mutta mitä toi nyt on?
      vastailkaas joku jos tiiätte asiasta edes vähän ))): oon aika huolissani.

• NOTHING

hei nyt oikeesti joku ))): !

• NOTHING

hei mä tartten ihan oikeasti edes jotain infoa ni voin hieman olla stressaamatta :----((((

• yksinuoriäiti

Naurettavaa. Kyllä pitäisi ehkäisystä huolehtia, mutta tää onkin selvä provo... Jos olisit raskaana, et vuotaisi. Tämä ei mielestäni kuulu tänne? Todennäköisesti olet saanut jonkin kivan taudin tuolta pojultasi. Meneppä vain kiltisti testeihin siitä ! Vaikka poju ei tulisi sisääsi häneltä voi päästä touhutippa. (voi aiheuttaa raskauden) Jos olet menettänyt neitsyytesi niin pieni vuoto jälkikäteen on normaalia, niinkuin kouluissakin opetetaan ja itsekin ymmärrät.

Varaappas aika ehkäisyneuvolaan ja keskustele siellä asiasta. Eivätköhän he auta sinua eteenpäin ! =)

• sait taudin hienoa

Edellä olija on väärässä siinä, että et vuotaisi verta.. Verta voi tulla alkuvaiheessa, nimenomaan kiinnitysvuotona.. Itselläni ainakin näin oli..

Mutta jos olisit raskaana eivät näkyisi oireet noin pian..

Mutta uskon enemmän siihen, että olet saanut sukupuolitaudin.. Suosittelen menemään sukupuolitautitesteihin ehkäisyneuvolan kautta.

• sdgvasfb

olempa itse kuullut juttuja että pientä menkkamaista vuotoa voi tulla koko raskauden ajan. se ei ole ehkäisykeino että jätkä ottaa munansa pois enne kuin laukeaa! hanki pillerit tai käytä kumia.

• öömitä?

miten voi harrastaa yhdyntää jos ei tuu sisälle? :D eikumitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      63
      5172
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      260
      4256
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      75
      3869
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      139
      2227
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      28
      1597
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      63
      1290
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      969
    8. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      889
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      32
      882
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      857
    Aihe