Erään siskonlapseni ystävän nimi on Silmu. Nimi kuulostaa omaan korvaani kauniilta. Odotan lasta, ja olen alkanut pohtia tuota nimeä. Miehelle en ole uskaltanut edes ehdottaa vielä. Tietysti joku sanoo, että lasta haukuttaisiin silmäksi tmv. mutta onhan niitä paljon muitakin paljon tavallisempia nimiä, joista saa samalla tavalla yhden kirjaimen muuttamalla erilaisia "ivanimiä". Ja kun olen siskolta ja tytöltään kysellyt, niin kukaan ei kuulemma kiusaa ainakaan tätä Silmu-neitiä.
Mitä mieltä? Ennestään meillä on jo yksi poika, jolla on myös merkitysnimi.
Silmu?
11
1755
Vastaukset
- Täti
Silmu kuulostaa kauniilta, eikä ole sen hassumpi nimi kuin esim. Taimikaan.
Suomessa on Silmuja alle 94, joista on noin kolmannes poikia ja loput tyttöjä. - sibyllavon
Kaunis nimi , melko harvinainenkin. Pidän itse enemmän Silmusta kuin Taimista.
- .ööö.
pojan nimi!
- Lukutaito?
"Suomessa on Silmuja alle 94, joista on noin kolmannes poikia ja loput tyttöjä. "
- +++
Silmu-nimisen aikamiehen tunnen.
- Silkku!
No miun nimi on Silmu.Mua ei olla haukuttu vaan sanottu kauniiksi nimeksi:)Kyllä se on hieno nimi joten nimen voi antaa varmuudella!:)
- Silkku!
Ja Silmu on enemmän tytön nimi kuin pojan!
- Seppo Taalasmaa
Haiskahtaa pahasti eunukin nimeltä.
- !!!
Simo Silmu
En haluaisi olla Silmu. - Silmuuw
Minunkin nimeni on Silmu. (: Ja on niinä lempinimiä paljon.. Sima, Simo, Simpukka jne ja selvennykseksi, olen nainen. Eikä se haittaa, vaikka sanotaan Simoksi :D
- Ulpu_Kämäräinen
Silmu Solmu
Silmä Silmu
Silmu Itu Hippinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup686287Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1354360Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092114- 631495
- 561247
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1311057Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39775