nintsku änääli mäen yz leipoo

nintsku ärbög

nintskun yz leipoo koska se osaa huoltaa sitä ja se vaan laukeilee koko ajan sen tankkin ja se mälli tukkii öljynsaannin ja nintsku harrastaa oskun kanssa anaaliseksiä.

147

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JEREKTIO....

Siis sä just sanoit et se laukee, koska SE OSAA huoltaa sitä, niin eihän tossa nyt oo mitään järkee? Ja opettele käyttään pilkkuja, isoja kirjaimia, ym. asiaankuuluvia merkkejä. Saan ihan päänsärkyä tollasen roskan lukemisesta.

Mee pois amisjuntti...

T: Lukiolainen

• oskuärbög

voi kives no oskun af1 on kelluva rumpujarru takana.
      vittu lukiolaiset on muuten ihan gäy

• professuaari

Hah hah. On aivan syntisen nautinnollista katsella teidän säälittäviä yrityksiä piestä minut verbaalisesti tässä debaatissa. On aivan fantastista katsella teidän huonon kieliopin kera varustettuja rikkoutuneita väitteitä ja yrityksiä kumota minun verbaalinen yliote.

Katson ilolla kun te ''amikset'' putsaatte minun ihanaisia yläviä kalossejani, kun olen suorittanut tämän älykkyyosamäärää korottavan lukioasteen kunnialla loppumetreille, eli siihen ylävään juhlaan, jolloin nostan tuon porvarillisen ylioppilaslakin päähäni. Ette ole kutsuttu ihailemaan ja unelmoimaan tuosta vallan ja viisauden symbolista.

Korjailkaa vaan niitä saastaisia automobiilejä, kun minä pyörittelen papereita ja ansaitsen jätti palkkaa.

Jätän teidät tähän. Olkaa tässä. Pysykää tässä. Teidän elämänne tulee oleman kurjaa viisauteni varjossa.

Onni olkoon kanssanne, sillä sitä vajaan älynne kanssa tulette todella tarvitsemaan.

Hei hei.

• 15v :D
        professuaari kirjoitti:

Hah hah. On aivan syntisen nautinnollista katsella teidän säälittäviä yrityksiä piestä minut verbaalisesti tässä debaatissa. On aivan fantastista katsella teidän huonon kieliopin kera varustettuja rikkoutuneita väitteitä ja yrityksiä kumota minun verbaalinen yliote.

Katson ilolla kun te ''amikset'' putsaatte minun ihanaisia yläviä kalossejani, kun olen suorittanut tämän älykkyyosamäärää korottavan lukioasteen kunnialla loppumetreille, eli siihen ylävään juhlaan, jolloin nostan tuon porvarillisen ylioppilaslakin päähäni. Ette ole kutsuttu ihailemaan ja unelmoimaan tuosta vallan ja viisauden symbolista.

Korjailkaa vaan niitä saastaisia automobiilejä, kun minä pyörittelen papereita ja ansaitsen jätti palkkaa.

Jätän teidät tähän. Olkaa tässä. Pysykää tässä. Teidän elämänne tulee oleman kurjaa viisauteni varjossa.

Onni olkoon kanssanne, sillä sitä vajaan älynne kanssa tulette todella tarvitsemaan.

Hei hei.

jätti_palkka on yhteen :D

• lopgu
        professuaari kirjoitti:

Hei hei.

No mitä vittua lukiohintti tekee jossai vitun mopopalstalla lukemassa. hahaha. Eikös sun kaltastes kultalusikka perseessä syntyneiden keulakuvien pitäs olla pippuripihviä syömässä ja lukemassa filosofian kiemuroista yms. muuta paskaa. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD trolled fucking gay

• olet edelleen gäy

tai sitten nautinnollisesti saat erektion kaupankassalla kun kysyt minulta verbaalisesti ''tarvitsetko kuittia?''

• Professuaari

Aah tämä hivelee älynystyröitäni ihanaisesti. Sinä päivänä, sinä hetkenä, siinä kaupankassalla, kun näen sinut, alhaisen ihmistä muistuttavan olennon, ojennan sinulle viidensadaneuronsetelin ostaessani heprea-suomi sanakirjan. Katson kun kateelliset saastaiset ja tyhmät pikkusilmäs purskahtavat kyyneliin katsossasi tuota seteliä.''Niin paljon rahaa. Voi kunpa minullakin olisi noin paljon''.

Elämä on raakaa. Viisaat selviävät vähemmällä, tyhmät enemmällä, jos selviävät lainkaan...

• Amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Aah tämä hivelee älynystyröitäni ihanaisesti. Sinä päivänä, sinä hetkenä, siinä kaupankassalla, kun näen sinut, alhaisen ihmistä muistuttavan olennon, ojennan sinulle viidensadaneuronsetelin ostaessani heprea-suomi sanakirjan. Katson kun kateelliset saastaiset ja tyhmät pikkusilmäs purskahtavat kyyneliin katsossasi tuota seteliä.''Niin paljon rahaa. Voi kunpa minullakin olisi noin paljon''.

Elämä on raakaa. Viisaat selviävät vähemmällä, tyhmät enemmällä, jos selviävät lainkaan...

juu juu saatanan lukio homo tuut viettään ainkin puolet elämästäs SIWAn kassalla että hanki ammatti homo.

• Professuaari

Muista aina, että verbaalinen taisto, on aina oleva barbaarista fyysistä taisto mahdikkaampaa, johon te ali-ihmiset ''amikset'' erittäin todennäköisesti aiotte minut haastaa. Tiesitkö että 1800-luvun puolivälissä koristeltu kävelykeppi oli merkki siittä, että tämän henkilön ei tarvitse tehdä moukkamaista fyysistä työtä. Hänen ei tarvitse liata käsiään saastaan. Tätä perinnettä kunnioittaen, minä tulen kävelemään teidän saastaisen automobiililiikkeen ohi, katsoen teitä nenänvarttani pitkin, jalokivin koristeltu kävelykeppi kädessäni. Katson teitä ihmisraunioita pitkään. Todella pitkään, kunnes vajoatte takaisin sinne maankoloon mistä olette tulleetkin.

• bögfesewbfiweubui
        Professuaari kirjoitti:

Muista aina, että verbaalinen taisto, on aina oleva barbaarista fyysistä taisto mahdikkaampaa, johon te ali-ihmiset ''amikset'' erittäin todennäköisesti aiotte minut haastaa. Tiesitkö että 1800-luvun puolivälissä koristeltu kävelykeppi oli merkki siittä, että tämän henkilön ei tarvitse tehdä moukkamaista fyysistä työtä. Hänen ei tarvitse liata käsiään saastaan. Tätä perinnettä kunnioittaen, minä tulen kävelemään teidän saastaisen automobiililiikkeen ohi, katsoen teitä nenänvarttani pitkin, jalokivin koristeltu kävelykeppi kädessäni. Katson teitä ihmisraunioita pitkään. Todella pitkään, kunnes vajoatte takaisin sinne maankoloon mistä olette tulleetkin.

sinä yli ihmine lukiolainen et tosin tuota barbaarista fyysistä taitoa osaakkaan ja en ole kuulut että tellkkarista näkyisi verbaalista väittelyä ikinä mutta minun mielestäni tuo barbaarinen on suosittu urheilumuoto esim nykkeilyn muodossa.

• Amisssss
        Professuaari kirjoitti:

mikä vittu on verbaalinne väittely saatanan lukio homo???

• superbrain
        Professuaari kirjoitti:

Olet älykkyysosamäärältäsi ilmeisesti tyhmä kun olet eläimellisten amispoikien mopopalstalla ja lietsot vihaa, joka on todella naurettavaa sekä lapsellista käytöstä ja luulen että käytät Internet-selainta löytääksesi oikeita sanamuotoja ja ilmauksia, jotta yrität leijua jossain "pilvilinnassa" vaikka oletkin vain tavallinen katujen tallaaja. Mielipiteesi ja näkemyksesi ovat fiktiivisiä ja naurettavan kärjistettyjä. Toivon, että luet tämän ja todella mietit kuinka tyhmä ja lapsellinen ihminen voi todellakin olla.

Kiitos.

• lukioärbög

miksi ostaisit heprea suomi kirjaa oletko juutalainen vai? ja amiksesta ei tietääkseni päästä kaupan kassalle töihin.ja viisaat lukiolaiset pääsevät helpommalla silloin ku he ovat 50v ja päässeet koulusta.

• Professuaari

Olen juutalainen. Miten se liittyy mihinkään? Hepreaa ja latinaa tarvitsee lääkärin opinnoissa, joita aioin lakimiehen ammatin sivulla myös tehdä jos minulle jää tarpeeksi aikaa aivonystyröideni lepuuttamiseen.

Kun olet 50 vuotias, olet jo puolikuollut raskaan työn aiheuttamasta uupumuksesta heikolle ali-ihmismäiselle rangallesi.

• Amisssss

voi vitun lukio hinttari amiksessa on ihan erikseen kauppis... josta pääsee OIKEISIIN kauppoihin töihin eikä vain SIWAan

• du är bög
        Professuaari kirjoitti:

Olen juutalainen. Miten se liittyy mihinkään? Hepreaa ja latinaa tarvitsee lääkärin opinnoissa, joita aioin lakimiehen ammatin sivulla myös tehdä jos minulle jää tarpeeksi aikaa aivonystyröideni lepuuttamiseen.

Kun olet 50 vuotias, olet jo puolikuollut raskaan työn aiheuttamasta uupumuksesta heikolle ali-ihmismäiselle rangallesi.

voitko väittää että tuo sinun kaiken opiskelu ei olisi raskasta? ja mihin tarvitset hepreaa lääkärin opinnoissasi?

• Amisssss
        du är bög kirjoitti:

voitko väittää että tuo sinun kaiken opiskelu ei olisi raskasta? ja mihin tarvitset hepreaa lääkärin opinnoissasi?

no lukio homo on tappi ojossa opiskelemmaasa lukiossa, luulee pääsevänsä lääkäriks... okeesti joutuu vittu SIWAan kassalle saatana

• Professuaari
        du är bög kirjoitti:

Noissa sinun kysymyksissäsi ei ole mitään järkeä, ali-ihminen. Hepreaa tarvitsee mm. eri sairauksia ja elimiä käsittelevissä opuksissa.

Tuo ''kaiken opiskelu'' ei ole raskasta, jos omaa älykkäät aivot. Itellektuellit aivot mahdollistavat monipuolisen ja nopean ajattelun, toisin kuin sinulla olevat progressiiviset aivot.

• Amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Noissa sinun kysymyksissäsi ei ole mitään järkeä, ali-ihminen. Hepreaa tarvitsee mm. eri sairauksia ja elimiä käsittelevissä opuksissa.

Tuo ''kaiken opiskelu'' ei ole raskasta, jos omaa älykkäät aivot. Itellektuellit aivot mahdollistavat monipuolisen ja nopean ajattelun, toisin kuin sinulla olevat progressiiviset aivot.

vittu työnnä sinä se verbaalinen mautosi peräaukkoosi eli anukseen ja osta saatana oikee auto vitun läski hinuri

• Professuaari
        Amisssss kirjoitti:

vittu työnnä sinä se verbaalinen mautosi peräaukkoosi eli anukseen ja osta saatana oikee auto vitun läski hinuri

Huoh. Taas yksi malliesimerkki vajaaälyisestä ''amiksesta''...

• Amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Huoh. Taas yksi malliesimerkki vajaaälyisestä ''amiksesta''...

huoh. Taas yksi hintahtava lukiolainen joka luulee menestyvänsä jollakin uralla.....

• fwedfewfvd
        Professuaari kirjoitti:

joo siwan kassalehan se menee ja lukiolainen sano yksi sairaus tai elin hepreaksi. ja minkälaiset ovat progressiiviset aivot

• Professuaari
        Amisssss kirjoitti:

huoh. Taas yksi hintahtava lukiolainen joka luulee menestyvänsä jollakin uralla.....

Peru sanasi! Tuo oli kunnianloukkaus, rangaistava teko. Ja heitäpä edes yksi hyvä argumentti miksen menestyisi ''jollain uralla''. Aivan. Minähän menestyn, koska olen älyllisesti ylivertainen teihin verrattuna hyvät amisolennot.

Kadotkaa takaisin koloihinne!

Revertatur retro ad creaturas!

• Professuaari
        fwedfewfvd kirjoitti:

joo siwan kassalehan se menee ja lukiolainen sano yksi sairaus tai elin hepreaksi. ja minkälaiset ovat progressiiviset aivot

Sydän on Cordis latinaksi.

Progressiiviset aivot ovat juuri sellaiset kuin sinulla on.

• lukiohomo
        Professuaari kirjoitti:

Peru sanasi! Tuo oli kunnianloukkaus, rangaistava teko. Ja heitäpä edes yksi hyvä argumentti miksen menestyisi ''jollain uralla''. Aivan. Minähän menestyn, koska olen älyllisesti ylivertainen teihin verrattuna hyvät amisolennot.

Kadotkaa takaisin koloihinne!

Revertatur retro ad creaturas!

ole hiljaa vitun lukiolainen jonka anaali on aina kipeä ruotsin matkan jälkeen !! ja oletko vielläkään nimennyt mitään sairautta hepreaksi ? et joten et taida olla ällyllisesti meitä parempi.

• FWEFEWWE
        Professuaari kirjoitti:

Sydän on Cordis latinaksi.

Progressiiviset aivot ovat juuri sellaiset kuin sinulla on.

latina ei ole hepreaa joten sinulla taitaa olla lineaariset lukio aivot ja lineaarisuus menee suoraan alaspäin sinulla ja sinun aivoillasi et pääse mihinkään muualle kuin siwan kassalle hyvällä tuurilla !

• ja taas 15v
        Professuaari kirjoitti:

Ja itellektuellit on intellektuelli

• xcvbxdgaety2345
        ja taas 15v kirjoitti:

Ja itellektuellit on intellektuelli

Hanki elämä.

• Amissssss

voi vitsii*****!!!!!!!!!!!!!!

• amisssss

voi vittu kuka helvetin lukio homo kopio mun tunnusta äsken rekisteröin tän ittelleni ja tämä ylempi viesti on jonkun muun kuin minun

• Professuaari
        amisssss kirjoitti:

voi vittu kuka helvetin lukio homo kopio mun tunnusta äsken rekisteröin tän ittelleni ja tämä ylempi viesti on jonkun muun kuin minun

Opettele perus kielioppi. On erittäin rasittavaa lukea tuota ala-arvoista roskaa.

• gwegwgr
        Professuaari kirjoitti:

Opettele perus kielioppi. On erittäin rasittavaa lukea tuota ala-arvoista roskaa.

ole hiljaa vitun herkkä silmäinen lukiolainen

• amisssss

työnnä se pitkä matikka perseesees....

• lukioärbög

• Professuaari

Miten voit mukamas tietää, että olen valinnut opiskeltavaksi pitkän MATEMATIIKAN?

Nautin kun sanasäiläni viiltää teidän heikot argumenttinne ja insulttinne palasiksi!

• amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Miten voit mukamas tietää, että olen valinnut opiskeltavaksi pitkän MATEMATIIKAN?

Nautin kun sanasäiläni viiltää teidän heikot argumenttinne ja insulttinne palasiksi!

HAISTA LUKIO HOMO MÄRKÄ VITTU TAISIIS SINULLEHAN PITÄÄ KIRJOITTAA MÄRKÄ EMÄTIN. SAATANA HOMO

• wfgwewefgwer

minä olen selvästi voittanut jo tämän väittelyn amis ystäväni kanssa koska sinä et osaa nimetä mitää sairautta hepreaksi. joten mene lukemaan pitkää matikkaasi ja leikkimään yli hintaisella laskimellasi

• Professuaari

Syöpä = סרטן

Siinä sinulle senkin alkukantainen apina. Argumenttisi on invaliidi!

• amisssss

:DDDDD

• amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Syöpä = סרטן

fuckee lukio homo Google Translate

• bsdbgvdfbhed
        Professuaari kirjoitti:

Syöpä = סרטן

tarkoitatko invalidia joten taisit failata tuonkin senkin idiootti lukiolainen !! mutta onko tuo syöpä alunperin nimetty hepreaksi ei ole joten sinun argumenttisi on invalidi !!

• Professuaari
        bsdbgvdfbhed kirjoitti:

tarkoitatko invalidia joten taisit failata tuonkin senkin idiootti lukiolainen !! mutta onko tuo syöpä alunperin nimetty hepreaksi ei ole joten sinun argumenttisi on invalidi !!

Invaliidi ja invalidi ovat kaksi eri asiaa, senkin sivistymätön amismoukka!
        Invaliidillä tarkoitetaan liikuntakyvytöntä, eli tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että sinun argumenttisi on kykenemätön osallistumaan minkäänlaiseen väittelyyn sen vääränlaisuutensa vuoksi.

Alunperin kaikki sairaudet ym. lääketieteelliset termit oli kirjattu hepreaksi.
        Argumenttisi on invaliidi, taas.

• amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Invaliidillä tarkoitetaan liikuntakyvytöntä, eli tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että sinun argumenttisi on kykenemätön osallistumaan minkäänlaiseen väittelyyn sen vääränlaisuutensa vuoksi.

voi vitun lukio homo hanki elemä kukaan ei jaksa kirjottaa kirjakieltä invaliidi ja invalidi ovat samaa tarkoittavat sanat mutta invaliidi on puhekieltä saatanan homo

• bgvrfvgeddsd
        Professuaari kirjoitti:

ei vittu ole kuin latinaksi !! vai mistä olet lukenut että sairaudet ovat hepreaksi nimettyjä?. ja taitaa invaliidi tarkoittaa edelleen liikunta rajotteista ja invalidi taitaa tarkoittaa virheellistä joten ole hiljaa ja mene homoilemaan lukioon.

• Professuaari
        bgvrfvgeddsd kirjoitti:

ei vittu ole kuin latinaksi !! vai mistä olet lukenut että sairaudet ovat hepreaksi nimettyjä?. ja taitaa invaliidi tarkoittaa edelleen liikunta rajotteista ja invalidi taitaa tarkoittaa virheellistä joten ole hiljaa ja mene homoilemaan lukioon.

Heprea on myös suosittua lääketieteessä.

Invaliidilla voidaan myös merkitä väitteen kykyä johtaa keskustelua eteenpäin.

Ja mitä homoseksuaalia lukiossa on? Päinvastoin. Tyypillisissä miespuolisia amiksia kiinnostavissa ammattikouluissa on huomattavasti enemmän miespuolisia kuin naispuolisia amiksia. Kaikesta päätellen siellä on enemmän mies kohtaan mies kanssakäymistä, joten amis on homoseksuaalisempi paikka. Minä taas olen lukiossa ja lukiossa näitä naispuolisia ihmisiä riittääkin ja minulla on niitä todella paljon ympärilläni. Ovat erittäin intellektuelleja ja pukeutuvat asiallisesti ja nätisti. Kyllä minun kelpaa uroksena täällä!

• amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Ja mitä homoseksuaalia lukiossa on? Päinvastoin. Tyypillisissä miespuolisia amiksia kiinnostavissa ammattikouluissa on huomattavasti enemmän miespuolisia kuin naispuolisia amiksia. Kaikesta päätellen siellä on enemmän mies kohtaan mies kanssakäymistä, joten amis on homoseksuaalisempi paikka. Minä taas olen lukiossa ja lukiossa näitä naispuolisia ihmisiä riittääkin ja minulla on niitä todella paljon ympärilläni. Ovat erittäin intellektuelleja ja pukeutuvat asiallisesti ja nätisti. Kyllä minun kelpaa uroksena täällä!

haista homo vittu painu nuoleen sitä mautos pakoputkee että saat sen tungettuu gotchattuun anaaliis....

• Professuaari
        amisssss kirjoitti:

haista homo vittu painu nuoleen sitä mautos pakoputkee että saat sen tungettuu gotchattuun anaaliis....

Mopoauto on erittäin asiallinen ja sivistynyt ajoneuvo, toisin kuin teidän saastaiset mopediräpättimet, joiden päällä tasapainoittelette.
        Mopoautoa ei suoda teidän kaltaisillenne ali-ihmisille. Köyhille ali-ihmisille.

• lolllllllllllllllllo
        Professuaari kirjoitti:

Mopoauto on erittäin asiallinen ja sivistynyt ajoneuvo, toisin kuin teidän saastaiset mopediräpättimet, joiden päällä tasapainoittelette.

siis miten tää mukaliittyy mopoihi...???

menkää nörtit muualle väittelee ootte kommenntiene perusteella ollu täällä jo pari tuntii.........

• ergfwe
        amisssss kirjoitti:

niin että mene imenään lukio kivestä

• amisssss
        Professuaari kirjoitti:

mikä vitun mopo mulla on kuules ihan oikee AUTO.... pari tollasta mautoo tullu joskus rytättyä ku on parkeerannu väärin ne mautot. Opettelis noi mauto kuskit muutenki ajaan ja hankkis muutki kaiuttimet ku pelkästään sen isin maksaman subbarin....

• xcbbcxbbxvbbvbvbb
        ergfwe kirjoitti:

niin että mene imenään lukio kivestä

haista sinä v*tun amisjuntti p*ska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• vitun jonnehiljaa
        lolllllllllllllllllo kirjoitti:

menkää nörtit muualle väittelee ootte kommenntiene perusteella ollu täällä jo pari tuntii.........

vittu oo sää helvetin homo seksuaali hiljaa ja mee imee penistä kotio saatana että vedä teinikitti perseesees ja viiltele anaalias.

• Professuaari
        amisssss kirjoitti:

mikä vitun mopo mulla on kuules ihan oikee AUTO.... pari tollasta mautoo tullu joskus rytättyä ku on parkeerannu väärin ne mautot. Opettelis noi mauto kuskit muutenki ajaan ja hankkis muutki kaiuttimet ku pelkästään sen isin maksaman subbarin....

Hanki sinä ihmisen koulutus, amisolento.

En tajua miten ihmisten, jotka eivät ole suorittaneet lukiokoulutusta, annetaan lisääntyä. Tuloksena on tuollaisia barbaarisia apinoita.

• amisssss
        xcbbcxbbxvbbvbvbb kirjoitti:

haista sinä v*tun amisjuntti p*ska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

imes ny kiveksiä sielä lukion penkillä...

• weffewfe
        xcbbcxbbxvbbvbvbb kirjoitti:

oo hiljaa lukiohinttari

• sbcvcxvbxcvbxc
        amisssss kirjoitti:

imes ny kiveksiä sielä lukion penkillä...

vittu mä oon seiskalla joten en oo viä lukios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Hanki sinä ihmisen koulutus, amisolento.

En tajua miten ihmisten, jotka eivät ole suorittaneet lukiokoulutusta, annetaan lisääntyä. Tuloksena on tuollaisia barbaarisia apinoita.

en tiedä mitä barbaarinen tarkoittaa eikä minua voisi vähempää kiinnostaakkaan että mene sinä hinaaja vaan sinne SIWAn kassalle...

• amisssss
        lolllllllllllllllllo kirjoitti:

mene sinä jonne muualle hinkaan sitä yli viritetyn derbin katteitas ku kaaduit sillä kuiteski....

• Professuaari
        amisssss kirjoitti:

en tiedä mitä barbaarinen tarkoittaa eikä minua voisi vähempää kiinnostaakkaan että mene sinä hinaaja vaan sinne SIWAn kassalle...

Barbaari tarkoittaa sivistymätöntä. Juuri sinunlaisia moukkia. On sinulla tuo kielioppikin aivan hakusessa. Oletko maahanmuuttaja?

• Professuaari
        amisssss kirjoitti:

Kylläpäs vastauksen tuleminen kestää. Minä odotan tässä vaikka koko päivän tarvittaessa!

• amisssss
        sbcvcxvbxcvbxc kirjoitti:

voi vitun jonne seiskalla... ja et oo viä lukiossa eli tulevo lukio homo pitää turpansa kiinnni....

• amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Kylläpäs vastauksen tuleminen kestää. Minä odotan tässä vaikka koko päivän tarvittaessa!

painus ny nussiin äitees saatanan homo ku se on ainut naine jonka oot nähny ja tuut näkeen alasti...

• wegwergwer
        sbcvcxvbxcvbxc kirjoitti:

mee änkee teinikitti perseesees ja kuvitteleen että lekas seisois impotentti ja oota että äänenmurros iskee .

• lukiohinttarille
        Professuaari kirjoitti:

ole hiljaa enkin lukiohinntari mene lisääntymään sen kalliin lakimes kanssa ja sen jälkee mee sinne helvetin siwan kassalle ei susa kumminkkaa mitää menestyvää tuu.

• amisssss
        lukiohinttarille kirjoitti:

ole hiljaa enkin lukiohinntari mene lisääntymään sen kalliin lakimes kanssa ja sen jälkee mee sinne helvetin siwan kassalle ei susa kumminkkaa mitää menestyvää tuu.

asiallista teksitiä :DD

• ja taas 15vee :D
        Professuaari kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ammattikoululaiset-harrastavat-lukiolaisia-enemman-seksia/art-1288335926882.html niin mitä sanoit :D:D Ei vittu oikeasti :D Olen viisitoista vuotias ja servaan jotain lukiohomoa :D ehkä siellä lukiossa on naisia mut vitun rumia:D meet varmaan joka toinen päivä lavuaariin runkkaamaan ja itkemään kuinka rumia naisia täällä on ja eikä ole omaa elämää :D ttttrskk..mopoautot :D Joo meenkin juomaan tästä es, joten moro. (suoritan myöhemmin kaksoistutkinnon)

(tälle vitusti plussaa)
        ja amisssss, rispektit sulle :D

• ddfsg3
        amisssss kirjoitti:

voi vitun jonne seiskalla... ja et oo viä lukiossa eli tulevo lukio homo pitää turpansa kiinnni....

Hei hilivone sait jonkun 15v retardin puolelles :DDD

Kato toi ''ja taas 15vee :D'':n kommentti

T: Ernesti

• Professuaari
        amisssss kirjoitti:

asiallista teksitiä :DD

Tekstiä, ei ''teksitiä''.

• edtfryctguhbjjk

Voi v*ttu mitä porukkaa! Tämmönen keskustelu yhessä päivässä tämmösestä homo aiheesta!

• xdbsdgg43

onko onnelma homo hä hä??????

• prblem
        xdbsdgg43 kirjoitti:

onko onnelma homo hä hä??????

kyllä hänellä on onnelma kivestensä kanssa ne eivät ole vielä laskeneet.

• homoseksuaali olet

ole hiljaa vitun jonne oikeesti mikä ois muka parempi keskustelu mopoautoista ? varmasti tollasten jonnejen mielestä. eli mene viilteleen persereikääs ja itkeen

• fwhgvituhomåghykiröp

Jes taas nero lukiolainen kuka tietää kaiken äikästä mut ei osaa vaihtaa lamppua.

• gfewd

nii ihan perseestä tollane ku on aina pätemässä ja si viä spämmää täällä loistavalla sivustolla

• amisssss
        gfewd kirjoitti:

nii ihan perseestä tollane ku on aina pätemässä ja si viä spämmää täällä loistavalla sivustolla

mitä jos nyt vain tunkisit näppäimistön perseeseesi ja lopettaisit kirjoittamisen

• Professuaari
        amisssss kirjoitti:

mitä jos nyt vain tunkisit näppäimistön perseeseesi ja lopettaisit kirjoittamisen

Älä... ihmeellisen erikoinen kusipää.

• amisssss
        amisssss kirjoitti:

saatana ku joutu tulla kasiin kouluun eikä oo muutakaan tekemistä ku kirjotella teiän lukio hinaajien ja sen mun kaverin joka vaihtaa nimeään kokoajan.
        FUCK MY LIFE

• amisssss
        Professuaari kirjoitti:

Älä... ihmeellisen erikoinen kusipää.

niin juuri sinä professuaari olet oikea mulkero eli mitä jos tunkisit kaikki lukio kirjasi sinun levään läskiin perseeseesi ja olisit edes joskus oikeissa töissä...

• ´amissssss
        amisssss kirjoitti:

saatana ku joutu tulla kasiin kouluun eikä oo muutakaan tekemistä ku kirjotella teiän lukio hinaajien ja sen mun kaverin joka vaihtaa nimeään kokoajan.
        FUCK MY LIFE

Oon sellanen niko niminen saatanan h*mo yz:n omistava jonne jolla ei oo vielä edes kemmu korttii!!

• imekivestä
        ´amissssss kirjoitti:

Oon sellanen niko niminen saatanan h*mo yz:n omistava jonne jolla ei oo vielä edes kemmu korttii!!

mahtaa vituttaaa? tykäätkö kun sinua jyystetään anaaliin? oletko harrrastanut seksiä oskun kanssa. entä yz kanssa? tykkäätkö öljyisestä putkesta?

• amisssss
        ´amissssss kirjoitti:

no joo joo oot se saatan professuaari saatan lukio hinaaja...

• ´amissssss
        imekivestä kirjoitti:

mahtaa vituttaaa? tykäätkö kun sinua jyystetään anaaliin? oletko harrrastanut seksiä oskun kanssa. entä yz kanssa? tykkäätkö öljyisestä putkesta?

kuka vittu toi feikki amissssssssssssssssssssssss on?? vittu varasti mun nimimerkin rekisteröimällä sen satanan hommo!!

• fsdfses
        ´amissssss kirjoitti:

kuka vittu toi feikki amissssssssssssssssssssssss on?? vittu varasti mun nimimerkin rekisteröimällä sen satanan hommo!!

vitun kopio amisss olet homo !!!!

• amisssss
        fsdfses kirjoitti:

vitun kopio amisss olet homo !!!!

eli tuo amisssss joka ei ole rekisteröitynyt on hinaaja

• amisssssss
        amisssss kirjoitti:

eli tuo amisssss joka ei ole rekisteröitynyt on hinaaja

v*ttu kummatkin amissssssssssssssssssssssssssssssssssset on saat*ananmoisia nörtti trolleja.

• amis pojat<3

(Y)

• gergergrwe

oo hiljaa vitun jonne ja mee syömään kivekses

• ´amissss

homot turvat kii kun ei liity mitenkään aiheeseen. että syömää giveeg :D

• amisssss

en ole hevonen eli minulla ei ole turpaa jos meinasit että ole hiljaa niin olen ollut koko ajan hiljaa... hinaaja

• homoolet2134

mee syömää penistä ja viilteleen persettäs

• sdafg43

Emmä ny jaksa. Tää oli siis se mun päivittäinen tän keskustelu bumbitus.

Näkkileipä bumbitat tän sit illalla.

• 444443
      • vaalaanpenis

ok bumbitin tän ny, saat bumbittaa huomena jerektio!!

tiesitkö muuten että valaan peniksen halkaisija voi olla yli metrin?

T:Kraisto

• jerection
        vaalaanpenis kirjoitti:

ok bumbitin tän ny, saat bumbittaa huomena jerektio!!

tiesitkö muuten että valaan peniksen halkaisija voi olla yli metrin?

Kyllä. Olen tietoinen valaan peniksen halkaisijasta. Sanoisinko että aikamoinen lerssi!

T: Jerection

• xcvberevction
        jerection kirjoitti:

Kyllä. Olen tietoinen valaan peniksen halkaisijasta. Sanoisinko että aikamoinen lerssi!

Daily bumb.

T: Erection

• fsewgfvs

päivittäinen pumppaus

T:Näkkäri

• cvxb4

ok.

• ernjest
        cvxb4 kirjoitti:

ok.

pumppasin taas.

• wfweweg
        ernjest kirjoitti:

pumppasin taas.

aijaa en huomannutkaan

T: kraisto

• erdfnfgn
        wfweweg kirjoitti:

aijaa en huomannutkaan

T: kraisto

Mää pumpitin tän ny. pumpita sää tää sit illalla näkkäri.

• sdf4
        erdfnfgn kirjoitti:

Mää pumpitin tän ny. pumpita sää tää sit illalla näkkäri.

pumppi..

• fuckusuomi24

ja 100 kommenttia !!!!!! päivttäinen pumppaus samassa olkaa hyvät

• vsaedwsfvwe

Päivittäinen bumbbaus

T:kraisto

• vwefvcwescds

Bump jerektio saat bumbailla tän si huomena

• dghse

Pumppailen muuten vaan vähän nytkin.

• ernsetor
        dghse kirjoitti:

Pumppailen muuten vaan vähän nytkin.

And again.

• fasdfd

Bumb

• sdaeerag

Vitu nörä mee nukkuu ku näin aikasi oot täällä leikkimäsä jotain kovaa naamaa!!1

• cxvbe34
        sdaeerag kirjoitti:

Vitu nörä mee nukkuu ku näin aikasi oot täällä leikkimäsä jotain kovaa naamaa!!1

pumppaus.

• cxvb34
        cxvbe34 kirjoitti:

pumppaus.

pumpiti pumpiti

• dfsg4
        cxvb34 kirjoitti:

pumpiti pumpiti

pumpitus joulun kunniaksi!

• xcv34
        dfsg4 kirjoitti:

pumpitus joulun kunniaksi!

Pumpitus menneen Tapaninpäivän kunniaksi.

• ertdfgdfgf
        xcv34 kirjoitti:

Pumpitus menneen Tapaninpäivän kunniaksi.

Oho täähän meinas unohtuu!

BUMB

• gwegwgd
        sdaeerag kirjoitti:

ole sinä vitun homppeli hiljaa ja mee tiputtelee 5 senttisii suihkuu

t:kraisto

• asfewfewg

moar bump!!!!!!!!!!!!!!!!

• bewsebgrwe

no onpas tää jääny pitkäks ajaks unholaa :(

• egwewgfw

ggwewgegew

• sbvwereb
        egwewgfw kirjoitti:

ggwewgegew

ei kai ketää haittaa ?

• rty54try
        sbvwereb kirjoitti:

ei kai ketää haittaa ?

Ei haittaa.

• gghw3reh53h
        rty54try kirjoitti:

Ei haittaa.

No hyvä

T:Kraistou

• fgdsrth
        gghw3reh53h kirjoitti:

No hyvä

T:Kraistou

BÜMB

• tyysr
        fgdsrth kirjoitti:

BÜMB

bumbbiti

• nitskueerektion

v*ttu mun debi drd golden anal edetion ei voi leipoa koska siinä on leipomisen esto järjes telmä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tyhmä nintsku ku sill on on yz jossa ei oo leipomisen esto järjes telmää ja kuluttaa 19 litraa etanoli castrol bensaaa satasellaaa1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• grehg

ei se ny millää etanolilla kulje ku saastuttaa nii paljo !!!! viddu mage!!! Se leipoo joka tosella kilometrillä

• keeeeyyyyyy

nilsu on hömö

• amissss

bumb

• aaah lunden

bumb

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      325
      3407
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      19
      2288
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1890
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1615
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1532
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      36
      1414
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      248
      1338
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1274
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1076
    10. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      20
      1010
    Aihe