Haluaisimme käyttää kertyneet pisteet vaihteeksi ulkomaan matkaan.
Olemme miettineet Malagan suunnalta (Benalmadena tmv.) Mukaan lähtisi
5 ja 7 vuotiaat lapsenlapset. Osaatko suositelle kohdetta, johon olet ollut
itse tyytyväinen. Minkä yhtiön lentoja olet käyttänyt ja miten edullisesti olet
saanut lennot.
Holiday club
3
559
Vastaukset
- 3498-03588
Sunset beach club on ihan ok tuon ikäisten lasten kanssa. RCI-kohteena 1469 ja lennoista en ole yli 220€ maksanut, koska en sesokiaikaan lomaile.
- Leila...
Olimme vuosi sitten Fuengirolassa kohteessa Club la Costa at Marina del Sol (1409). Huoneistossa oli alakerta ja yläkerta. Yläkerrassa oli 2 makuuhuonetta. Alue oli iso ja siellä oli useita lomaklubeja. Alueella kiersi ilmainen juna.
Lentoasemalta kulkee edullinen juna Fuengirolaan. Sitä kannattaa käyttää.
Lennot ostimme Finnairilta, mutta ne olivat hankalat yölennot. - f-0as89m
Oma suositus 1987, Sahara Sunset. Sunset Beach Club on palveluiltaan todella monipuolinen, mutta omaan makuun liian iso hotellikolossi, Sahara Sunset on mielestäni vielä paljon paremmalla paikalla Benalmadenassa. On pienempi, kodikkaampi, rauhallisempi ja palvelu on parempaa, kun pienemmässä paikassa naamasi jää henkilökunnankin mieleen ja toisin päin, ei ole niin kuin tuollaisessa kolossissa että sielä taas vaan joku robotti sinua palvelee jne....
Makuasioita, mutta oma suosikkini tuo Benalmadenan alueella. Holiday World, A248 on uusi ja erittäin tasokas ja varmasti tuon ikäisille lapsille erittäin hyvä vaihtoehto, sijainti on vähän kauempana Benalmadenan keskeisiltä paikoilta.
Sahara Sunset, vaikkakin on aika vanha lomakeskus, niin sijaintinsa ja muiden mainittujen seikkojen johdosta vie voiton omasta mielestäni.
Elite Apartments at Pueblo Evita, 3583 on myös tasokas ja sieltä usein saatavana myös 3 makuuhuoneen huoneistoja, mutta edelleen itselleni mieluisin on tuo mainittu eka vaihtoehto. Pueblo Evitan karvalakkipuoli 1360 on sitten vaatimattomampaa sisustukseltaan jne... ja portaita noissa on paljon, eli liikuntaesteisille ei sovi, nuo 5-7 vuotiaat lapset nyt toki jos ovat terveitä niin juoksevat helposti portaita, altaille kun ei monista paikoista muuten pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828