Hei,
Olen lähdössä ensi viikolla matkalle Tarttoon. Onkohan siellä lentoasemalla hyvät opasteet ettei eksy. En ole kovin kokenut lentomatkustaja.
Lisäksi onko siellä paluumatkalla hyvin varusteltu Tax-free myymälä ?
Matkalla Tarttoon
6
318
Vastaukset
- Monesti käynyt :)
On hyvät opasteet ja myymälä on Euroopan parhaita.
- pliplop!
se on niin pieni kenttä ettei sinne voi edes laskeutua. ne heittää ulos sadan metrin korkeudelta. lähtevät matkustajat joutuu kiipeemään koneeseen köyttä pitkin.
- dfds
Kiitorata on 250 cm x 60 cm
- Awulias Aatu
Lentoasemalla ei eksy, ainakaan Euroopassa, jos saa suunsa auki ja osaa käyttää ainakin broken Englishiä. Tartossa saattaa pärjätä jopa suomella jos puhuu hitaasti ja selkeästi ja yksinkertaisia lauseita tai lauseenomaisia valmisteita kuten "taksi?" (on viroksi kyllä "takso").
Tämä voi tulla järkytyksenä, mutta Viro on Euroopan unionin jäsenmaa eikä EU-maiden välisessä liikenteessä ole vuosikausiin ollut taxfree-myyntiä, pois lukien EU:n ulkopuolisiksi määritellyt erillisalueet, joihin Tartto ei todellakaan kuulu.- TRRRT
Tarton lentoasemalla eksyminen olisi aikamoinen suoritus muutenkin kentän koon huomioonottaen. Tax-Freetä ei tosiaan EU:n sisällä ole, mutta se lienee huomioitava, että Tarton kentällä ei ole minkäänlaista kauppaa, varsinkaan turvatarkastetulla alueella. Eli jos Tartosta lentää ja haluaa tuoda Suomeen Virossa kevyesti verotettuja alkoholijuomia, niin ne pitää pakata ruumaan selvitettäviin matkatavaroihin ja mieluiten niin etteivät ne hajoa kovassa käsittelyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693