Objektiivit halvalla suomesta?

Halvatobit?

Moro! Elikkä mistäs suomessa kannattee hankkia objektiivit? Tai mistä ne saisi halvimmillaan suomessa? Tällä hetkellä olisin hankkimassa 100mm F2.8 USM Macroa.


Kiitokset.

20

3545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • —skarppaaja—
    • Canonisti minäkin

      Itse vilkaisen yleensä kolme liikettä:
      - rajala.fi/
      - verkkokauppa.com
      - cyberphoto.fi/

      Rajala on joskus edullisin, kun heillä on tarjouksia. Silloin se voi olla todella edullinen! Yleensä jompi kumpi noista toisista, joko pietarsaarelainen tai helsinkiläinen on halvin.

      Kannattaa aina kysäistä myös paikallinen kivijalkaliike. Heillä voi olla jotain sellaista erää hyllyssä, jolle eivät edes kansainväliset verkkokaupat pärjää!

      • njaa

        Onko Cyberphotolla liike Pietarsaaressa? Ainakin tilattu tavara tulee Ruotsin Uumeåsta. Niin tai näin. Useimmiten halvin objektiiveissa.


    • hintaseuraa

      Käy sivulla: hintaseuranta.fi Siellä löytyy hintavertailut.

      • Tebaz89

        Paras paikka objektiivien ja kameroiden hintavertailuun on Muropaketista löytyvä palvelu. http://hintavertailu.muropaketti.com

        Haut toimivat niin kuin pitää ja kaupat julkaisevat laajempia tuotelistoja kuin muissa palveluissa. Suosittelen!


      • Aina löytyy maksaja
        Tebaz89 kirjoitti:

        Paras paikka objektiivien ja kameroiden hintavertailuun on Muropaketista löytyvä palvelu. http://hintavertailu.muropaketti.com

        Haut toimivat niin kuin pitää ja kaupat julkaisevat laajempia tuotelistoja kuin muissa palveluissa. Suosittelen!

        Huutonet


    • canonEOS

      Rahalan tarjouksista, ne on Laatulaseista todella hyviä joskus. Muuten listahinnat omissa sfääreissä...

      Yleensä kuitenkin SimplyElectronics vetäisee pohjat. Niiden takuu on vaan hiukan hankala jos jotain tarvetta säätöön yms. tulee.

      • HAHAHAH

    • Expired 1.1.98

      "Moro! Elikkä mistäs suomessa kannattee hankkia objektiivit? Tai mistä ne saisi halvimmillaan suomessa? Tällä hetkellä olisin hankkimassa 100mm F2.8 USM Macroa.


      Kiitokset. "

      Jos käytetty objektiivi kelpaa, se on ylivoimaisesti halvin.
      Objektiivin hinta tippuu usein lähes puoleen, vaikka olisikin täysin uutta vastaavassa kunnossa.

    • Oikea vastaus on

      se ettei Suomesta löydy halvalla mistään.
      Hollannista tai Saksasta verkkokaupasta.

    • yukkyh

      "Jos käytetty objektiivi kelpaa, se on ylivoimaisesti halvin."

      joo, hömelöä ostaa uusi.

    • Kertokaa :))

      Mikä objektiivi olisi hyvä kun haluaisin sellaisen millä pystyisi zoomaamaan tosi lähelle mutta myöskin että se olisi tarkka?

      • painonvartija

        "Kertokaa :))

        Mikä objektiivi olisi hyvä kun haluaisin sellaisen millä pystyisi zoomaamaan tosi lähelle mutta myöskin että se olisi tarkka? "

        Sigma 300-800/5,6


    • pappa

      Näin 15 v luontokuvaus kokemuksella voin kertoa, että paras objektiivi on kaukana olevaa kohdetta kuvatessa lähes mikä vain. Täytyy vain päästä tarpeeksi lähelle ;)

    • taskualennus
    • Huto.net

      Siellä ne edulliset käytetyt on

    • Linssin metsästäjä

      Joo huto.net on kyllä toooosi hyvä....;) Kannattaa koittaa kuitenkin myös omaetsin.fi palvelua.

    • kamerat
    • paras kuvaaja oon mä
    • canonisti7

      Tilaa saksasta tai hollannista, halvalla saa eikä tule tullimaksuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe