mäyräkoira ja pakkanen

Viiu

minkälaisella ilmalla puette mäykän päälle talvikampetta? onko teillä joku pakkasraja tms.? itsellä kaksi mäyräkoiraa, 3 vuotias lk mäykkä ja 1v. lk kääpiömäyräkoira.

7

2135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiristanne ?

      Mitkä karvamuunnokset ?

      • halooo===

        lk=lyhytkarvainen!


      • okra´
        halooo=== kirjoitti:

        lk=lyhytkarvainen!

        Lyhytkarvaisista en tiedä, koska minulla on ollut vain pitkä- ja karkeakarvaisia. Juuri siitä syystä olen jättänyt lyhytkarvaiset välistä, että niiden turkit eivät anna riittävää suojaa pakkaselta. Toki pitkä- ja karkeakarvainenkin palelevat joissain määrin, mutteivät niin herkästi kuin lyhytkarvainen. Olen tuntenut 2 lyhytkarvaista mäykkyä, jotka kestävät pakkasta tuskin lainkaan.


    • mäykkyset

      Pahimmilla pakkasilla olen käyttänyt vain Best Friend-merkkisiä viittoja. Toisella mäyriksellä on päälaella niin ohut karva että välillä on pakko pitää sen inhoamaa pipoakin ettei tule paleltumapaukamia..

    • CutCut

      Itselläni neljä lyhytkarvaista mäykkyä. Vanhin vaatii lämpimän takin päälleen jo 10 asteen pakkasilla (ikää 10v). Toisiksi vanhin kiertää helposti lenkin liki 30asteen pakkasilla ilman mitään, eikä muuten nostele edes jalkojaan. Kaksi nuorinta kestävät myös hyvin kylmää ja laitan n. 20asteen pakkasilla niille takit.

      Luulen, että se on paljon yksilöstä kiinni. :)

      • 3 mäykkyä

        Kovilla pakkasilla päästän koirat(3 pk mäykkyä)tarhaan. Kaksi iäkästä (10 ja 11,5-vuotiaat)eivät kauan viivy ulkona,tekevät tarpeensa kiiruusti sisälle. Nuorin (6 kk)viihtyy kaemmin ulkona ja pääsee aina sinne halutessaan. Normaalikelillä teemme metsälenkin,jolloin saavat juosta vapaasti. Seniorit pitävät mielellään putkimallista (neule)asuaan, kun pentu tahtoo taas repiä sen päältään. Sillä on selvästi parempi verenkierto ettei näytä palelevan, joten en väkisin pidä neuletta sillä.


    • 324rf3f32

      Meidän LK Uros menee 25 asteen pakkasella ongelmitta ilman mitään.

      Tuossa viimeaikojen 30 asteen pakkasissa rupesi kilometrin jälkeen ravistelemaan päätä koska lurppakorvat alkoivat jäätyä. Näitä tapauksia varten on pipo (joka usein valahtaa kaulalle kun koira ravista).

      Vaikka pipi olisikin kaulalla niin se auttaa kyllä korvienkin lämpimänä pitämiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe