Nää suomi24:n topicit on jotenkin oudosti, niin en tiennyt oikein mihin tämä aihe kuuluu. Mutta kysymykseeni...
Latasin juuri eilen ePSXe emulaattorin, kun noita vanhempia pelejä haluisin pelata. Nyt sitten aloitan niiden varsinaisten pelien lataamisen, mutta en tiedä minne ne pitää laittaa. Olen katsonut joitakin ohjeita ja niissä on kerrottu mihin kansioon ne pitää laittaa, kuten joku cd ja rom, mutta minulla ei niitä kansioita ole. Sen sijaan löytyy kansiot "bios", "cheats", "docs", "memcards", "patches", "plugins", "snap" ja "sstates".
Joidenkin näiden pelien lataaminen kestää minun koneella melko kauan, joten en halua mokaa laittamalla väärään kansioon ja sitten taas aloittaa koko homma alusta.
Kiitoksia näin etukäteen.
PS1 pelien pelaaminen emulaattorilla
Opiskelija -92
4
149
Vastaukset
- TheGamerNerd
Hei sinun ei tarvitse pistää niitä tiedostoja kansiohin. Siis paina run ja valitse
CDROM, ISO, PS-EXE tai BIOS. Hällä völiä minkä latasit. Avaa se latamasi CDROM, ISO, PS-EXE tai BIOS (Cdrom yleisin). Niin olet valmis pelaamaan. CD romia ei tarvitse muistaakseni extractata. itte käytän ainoastaan pseven emulaattoria joka on ainakin suht simppeli mun mielestä.
- real deal
helpointa on pelata aidolla PS1:llä eikä turata emulaattorien kanssa.
^Sitä ei ole kysytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319