Minulta poistettiin kesäkuussa 2011 viisi varsiluomea niskasta,
radioaaltokirurgialla ja jonka piti olla täysin arveton hoitomuoto.
Nyt kuitenkin hoidossa meni jokin pieleen ja niskaani jäi viisi pahannäköistä
valkoista arpea,kävin jo yhdellä plastikkakirurgilla niitä näyttämässä ja hänkin
totesi että hoito on ollut liian tehokasta(palovammat).
Joudun odottamaan nyt vuoden päivät mahdollista pigmenttimuutosta ja sitten
minulle tehdään värilaserhoito.Onko olemassa mitään voidetta tai muuta keinoa
hoitaa/piilottaa niitä,jäljet ovat tosi törkeät.
Minulta on poistettu aikaisemmin nenästä kyseisellä menetelmällä luomi ja tuolloin mitään arpea ei muodostunut.Lisäksi hoitanut lääkäri suhtautui tosi törkeästi minuun,valehteli päin naamaa että oli muka sanonut että arpia voi muodostua,en muka ymmärtänyt koska on venäjänaksentti,sitten sanoi että
korvaa vahingon ja kun menin plastikkakirurgin laskun kanssa niin sanoikin ettei maksa mitään,hae potilasvakuutuksesta,lisäksi kyseinen lääkäri on paikan toimitusjohtaja,ei vastaa sähköposteihini myöskään,mitä teen?
Ensimmäisen toimenpiteen teki toinen lääkäri ja se onnistuikin loistavasti.
Toivottavasti saan vastauksia,en olisi uskonut että lääkäri voi kohdella näin
Suomessa,pelottaa oikeasti koska kyseinen lääkäri pystyy valehtelemaan näköjään päin näköä ja pakoilee vastuuta.
arvet ja niiden hoito
kauhistunut
0
177
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708