Huomio Tamperelaiset!
Tarkoituksena olisi muuttaa alkuvuodesta Tampereelle. Tanssiharrastusta haluaisin jatkaa ja kyselisinkin vinkkejä.
Missä tamperelaiset käyvät tanssimassa? Viikolla, viikonloppuna?
Onko antaa vinkkejä hyvistä tanssikursseista? Alkeet suht koht hyvin hanskassa, mutta lisäoppia olisi mukava saada.
Kiitokset tiedoista jo etukäteen!
Missä Tampereella?
6
165
Vastaukset
- Googlaus auttaa
Tämä selviää helposti mm. guuglaamalla.
esim. http://www.hurmio.fi/
ja muita. - Moving Mover
Google on ollut kaveri. Lähinnä kuitenkin haluaisin henkilökohtaisia mielipiteitä.
- tangon huumaa
Minä suosittelen tota Hurmioo.
Tosin en ole ollut muilla tanssikursseilla, mut mielestäni opetustaso, tanssikaverit ja tilat on hyvät.
Eiköhän sieltä taas kohta päivitetä uudet kevään "harjoitusryhmät" sivu, niin näkee mihin kerkiää.
Innolla odotellaan.- ikärasisti
Enempi taitaa olla eläkeläistanssiseura, nuoria ei taida paljon käydä.
- Kaikkea kokenut....
ikärasisti kirjoitti:
Enempi taitaa olla eläkeläistanssiseura, nuoria ei taida paljon käydä.
En sanoisi ihan noinkaan. Keski-ikä taitaa olla jossakin 40 v. paikkeilla.
Hurmio on siitä hyvä että kuka tahansa saa itse valita itselleen sopivan tason jatkaa tanssin opettelua. Tämä kun on vapaa-ajan harrastus, niin jokaisella maksavalla jäsenellä / asiakkaalla pitää olla oikeus itse valita kurssinsa.
Toisin on eräässä Tampereen keskustassa toimivassa tanssikoulussa, siellä moni jo perustanssitaidot ja erikoisemmatkin tanssit hyvinkin osaava tulee tuntemaan itsensä ei-toivotuksi asiakkaaksi. Tietysti menestyvä yrittäjä saa valita asiakkaansa. - tangon huumaa
ikärasisti kirjoitti:
Enempi taitaa olla eläkeläistanssiseura, nuoria ei taida paljon käydä.
Meinaatko että toi aloittaja etsii jotain lasten balettitunteja ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412