Hei,
kokemuksesta tiedän että alkoholismia voidaan hoitaa hyvin yksinkertaisesti,
jätetään kaikki alkoholituotteet pois.
Mitään muuta ei tarvi tehdä, tottakai sopeutumisvaikeuksia tulee enemmän tai vähemmän mutta kaikesta pääsee yli.
Tupakkaan ja muihinkin riippuvuutta aiheuttaviin aineisiin toimii kertalopetus.
Ei tarvitse mitää terapiaa tai ainakaan lääkkeitä.
Minä olen onnistunut tällä menetelmällä olemaan juomatta jo yli viisi vuotta ja olen lopettanut tupakanpoltonkin kaksi vuotta sitten.
Ei kannata tuhlata rahaa tai aikaa mihinkään humpuukiin.
Alkoholismin hoito on helppoa
7
216
Vastaukset
- ..
Tikkihän on vain siinä, että joillain on selkärankaa ja tahdonvoimaa, ja joillain ei ole.
- psyykkauslogi
Psyykkaamalla paheista. Itse lopetin alkon käytön pikkuhiljaa psyykkaamalla itseäni. Kas, kun kännissä tuli tehtyä kaikenlaisia typeryyksiä, eikä meinannut ottaa niistä ollenkaan opiksi. Rupesin mietiskelemään, tarvitsenko lainkaan alkoa, kun en osaa sitä käyttää. Pikkuhiljaa oppi meni perille ja nyt olen ollut ilman alkoa jo reilut kolme vuotta. Mitään muuta en siihen ole tarvinnut. Menee viikkoja, ettei koko alko käy mielessäkään ja sitten joskus kun tulee, menee myös pikapikaa ohi. Tällä samalla periaatteella lopetin myös röökaamisenkin...
Noh, selkärankaa on.
- hjgjhgjhgjhg
Joka 10. työssäkäyvä on alkon suurkuluttaja. Kertalopetus on oppina ihan hyvä, tosin osa porukasta sairastuu siinä epilepsiaan. Katkolla asia hoidetaan lääkkeillä mikä estää viinakrampit ja muut epileptiset kohtaukset.
- ()
Mihin tietosi perustuu, että viinakramppi olisi epilepsiaa vaikka toisiaan muistuttavatkin?
Epilepsiaa ei voi ennaltaehkäistä lääkkeillä, mutta viinakrampin voi.
- Sanon vaan-
Pitkä viinanjuonti katkaisee lujankin "selkärangan" ja jepestä tulee heikkoluonteinen hermoheikko.
Edellä kerrotut voimapelastumiset eivät ole yleensä vaikeasti alkoholisoituneiden kertomuksia, vaan normaalijuopon selviytymisiä henkisestä riippuvuudesta. - Tahtoa peliin
"Edellä kerrotut voimapelastumiset eivät ole yleensä vaikeasti alkoholisoituneiden kertomuksia, vaan normaalijuopon selviytymisiä henkisestä riippuvuudesta."
Kumpaakohan ryhmää AA:ssa on, normaaleja juoppoja vai niitä vaikeasti alkoholisoituneita? :) Veikkaan, että ihan normaaleja juoppoja, jotka ovat oman pohjansa löytäneet ja päättäneet raitistua niin kuin muutkin oman alkoholiongelman myöntäneet, tavalla tai toisella. - Paaaavo1
Alkoholismi on hengellinen sairaus.
Siitä ei toivuta olemalla juomatta, se on vain yksi oire tuossa sairaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564