Miss Nobody

ikillyou

Mulla on ongelma. Oon ihastunut yhteen poikaan samalta luokalta.. Se on suosittu, komee yms.
Ite oon koulukiusattu ollut jo monta vuotta, ei kavereita, syrjäytynyt tyttö.. Inhoon ku ihastun aina ja se sattuuu, koska tiedän etten voi saada sitä... En oo ikinä seurustellu, enkä oo ikinä pussanu, halinu yms.. Oon ysillä.. En tiiä kuin kauan jaksan tätä yksinäisyyttä...
Kaikki pojat haluaa vaan suosittuja ryyppääviä pissishuoria. En ymmärrä mikä mussa on vikana; painan 45kg/168cm, blondi, ei mun mielestä mun ulkonäössä oo mitään vikaa..Ulkomaalaiseksi on mua luultu myös.
Tekis mieli viiltää ja satuttaa itteen sen takia ku aina ihastun, vaikka käsivarret jo täynnä viiltoarpia.. Enjaksa!!! Se poikaki puhuu aina kaikkien huorien kaa koulussa...
Ymmärrän, ei kukaan halua olla koulukiusatun kaa, siinähän menee maine...
Kait mun kohtalo olla yksin koko loppu elämä. en tuu ikänä seurustelemaan kenenkää kaa.
kaiken lisäksi mul on alkoholisti isä, ei yhtään kaveria......... Oon harkinnu itsemurhaaki..

Kysymys pojille; MIKÄ niissä suosituissa pissis siiderihuorissa nii viehättää??!!!!

ja toineen kysymys kaikille; mitä mun pitäs tehä sen pojan suhteen?

273

8029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • James-95

      No kai ku ne tulee puhuu, nii joutuu väkisinkin olee niiden kanssa tekemisissä. Te ujot vaa jäätte seuraa vierest.

      • James-95

        Eli oman mielipiteen sanominen on nykyään trollailua?


      • Sage
        James-95 kirjoitti:

        Eli oman mielipiteen sanominen on nykyään trollailua?

        Jos se eroaa muiden mielipiteistä niin kyllä!


      • Novvoi
        James-95 kirjoitti:

        Eli oman mielipiteen sanominen on nykyään trollailua?

        tässä vain


      • Asiaa!


      • Sage kirjoitti:

        Jos se eroaa muiden mielipiteistä niin kyllä!

        Asiaa!


    • Ei niissä viehätä mikään. Yleensä vaan pojat juttelevat mieluummin tytöille jotka vaikuttavat avoimemmilta ja puhuvat paljon.

      • tä o asiaa

        TOTTA. :)


      • Henskigrrr

        Tai ovat suosittuja.


      • Tavis

        Olen samaa mieltä aloittajan kanssa että jos et ole kiroileva rääväsuu niin erotut toisista.Mutta olen sitä mieltä että pitemmälle kun elämää eletään saatat menestyä myöhemmässä aikuisuudessa paremmin kun nämä aina esillä olevat tytöt.Äitinä olen ihmetellyt kuinka 15-17vuotiaat voivat soitella yö aikaan klo 23-2 aikaan puheluita kuinka heillä on ongelmia mitä pitäisi poikamme kanssa ratkoa.Ovatko nämä tytöt koulussa ollenkan vai sillon tällön.Huolehdi itsestäsi ja pidä itsesi tavallisena kyllä sinä löydät vielä kivan pojan ,et tarvitse mitään kovista joka on kiertopalkinto.


      • Asiaa!


      • Henskigrrr kirjoitti:

        Tai ovat suosittuja.

        Asiaa!


      • Tavis kirjoitti:

        Olen samaa mieltä aloittajan kanssa että jos et ole kiroileva rääväsuu niin erotut toisista.Mutta olen sitä mieltä että pitemmälle kun elämää eletään saatat menestyä myöhemmässä aikuisuudessa paremmin kun nämä aina esillä olevat tytöt.Äitinä olen ihmetellyt kuinka 15-17vuotiaat voivat soitella yö aikaan klo 23-2 aikaan puheluita kuinka heillä on ongelmia mitä pitäisi poikamme kanssa ratkoa.Ovatko nämä tytöt koulussa ollenkan vai sillon tällön.Huolehdi itsestäsi ja pidä itsesi tavallisena kyllä sinä löydät vielä kivan pojan ,et tarvitse mitään kovista joka on kiertopalkinto.

        Asiaa!


    • Aokiro

      Hei, mulla oli ja on tuon epäsuosittu-asian kanssa samantapanen juttu vieläkin. Kokeile mennä jutteleen, rohkaise itteäsi! Mitä hävittävää sulla on? Kerran se kirpaisee, ja miksi antaa tilaisuuden mennä hukkaan? Sä ansaitset varmasti paremman elämän mitä sulla on nyt, mutta kaikki asiat mitä meillä on, opettaa meitä johonkin. Nyt voisit kokeilla nousta hieman omille siivillesi ja kokeilla miten ne kantaa!

      Mä toivon sun puolesta että menisit jutteleen, ja ottaisit positiivisen asenteen - varmuus näkyy ulospäin, ja antaa kummasti voimaa itselle!

      Sydänsuruja tulee joskus, mutta ei auta alkaa suremaan ennen kuin siihen on varmasti aihetta ; ) TSEMPPIÄ!

    • kkkko

      kateellisuus paistaa tost sun viestistä niitä "pissishuoria" kohtaan..

      • 567890zz567

        Näin. Ite valitat kiusaamisesta mutta pissiksiä on ihan okei haukkua ? lol


      • dontkillme
        567890zz567 kirjoitti:

        Näin. Ite valitat kiusaamisesta mutta pissiksiä on ihan okei haukkua ? lol

        jep, ei se tilanne helpota haukkumalla niitä ´´pissiksiä´´.

        Valitat täällä mutta itse haluaisit olla ihan samanlainen ´´pissis´´, sillä he saavat poikien huomion. Sinäkin haluat saada poikien huomion. Mut elämän karmea totuus, et sä sitä huomiota saa (pojat eivät osaa lukea ajatuksia) jos et kommunikoi niiden kanssa. Voithan sä kokeilla tota kyyläystaktiikkaa... Lähettää tekstaria, pyytää meseä, mennä jutteleen, facebookchatata.. mut toi ihme katkera haukkuminen ei auta ketään, vähiten suo sekä antaa susta tosi huonon kuvan.

        Don't waste your life to hatred.

        Mullakin oli n. 8 kk sitten voimakas ykspuolinen ihastuminen, näin sitä tyyppiä melkeen joka päivä monen kuukauden ajan. Eräiden mainitsemattomien syiden takia meiän suhde ois kuitenki ollut mahdoton joten vaikka sattu, otin kaiken irti siitä ihanasta tunteesta :p. Pikkuhiljaa se sit katos.

        En kyl muutenkaa sun ikäsenä lähtisi näiden ´´suosittujen´´ poikien mukaan, tutut on saanu paljon multaa käsiinsä kun on ollut sellasten poikien pyörityksessä. Nää pojat on usein vaan sekasin omasta huomiostaan ja komeudestaan, eikä välitä loppujen lopuks välitä siitä tytöstä.


      • dontkillme kirjoitti:

        jep, ei se tilanne helpota haukkumalla niitä ´´pissiksiä´´.

        Valitat täällä mutta itse haluaisit olla ihan samanlainen ´´pissis´´, sillä he saavat poikien huomion. Sinäkin haluat saada poikien huomion. Mut elämän karmea totuus, et sä sitä huomiota saa (pojat eivät osaa lukea ajatuksia) jos et kommunikoi niiden kanssa. Voithan sä kokeilla tota kyyläystaktiikkaa... Lähettää tekstaria, pyytää meseä, mennä jutteleen, facebookchatata.. mut toi ihme katkera haukkuminen ei auta ketään, vähiten suo sekä antaa susta tosi huonon kuvan.

        Don't waste your life to hatred.

        Mullakin oli n. 8 kk sitten voimakas ykspuolinen ihastuminen, näin sitä tyyppiä melkeen joka päivä monen kuukauden ajan. Eräiden mainitsemattomien syiden takia meiän suhde ois kuitenki ollut mahdoton joten vaikka sattu, otin kaiken irti siitä ihanasta tunteesta :p. Pikkuhiljaa se sit katos.

        En kyl muutenkaa sun ikäsenä lähtisi näiden ´´suosittujen´´ poikien mukaan, tutut on saanu paljon multaa käsiinsä kun on ollut sellasten poikien pyörityksessä. Nää pojat on usein vaan sekasin omasta huomiostaan ja komeudestaan, eikä välitä loppujen lopuks välitä siitä tytöstä.

        Asiaa!


      • Asiaa!


      • 567890zz567 kirjoitti:

        Näin. Ite valitat kiusaamisesta mutta pissiksiä on ihan okei haukkua ? lol

        Asiaa!


    • Aloittaja :)1

      Ok. Siks haukun kaikkia pissiksiä, koska ne teki mun elämästä helvettiä, puhu paskaa, nolas kaikkien edessä, nöyryytti, pilkkas vaatteita yms... vielä käännytty kaikki mua vastaan ja loputki kaverit jätti... Niillä huorilla on paljon kavereita, poikaystäviä, hyvät rikkaat vanhemmat jne. Mulla on oikeus haukkua niitä :)

      Ja taidampa unohtaa koko pojan.. jos menisin sanoon sille jtn, nii kaikki vaa naurais ja kiusais enemmän.. Ehkä parempi näin :)

      • kkkko

        mutta kateellinen olet silti niille, myönsit itelles tai et. koita päästä siitä eroo ja oo välittämättä niistä ja ole mukava kaikille. yläastelaiset on aika lailla lapsia vielä, kyllä sit huomaat parin vuoden päästä.
        mutta sääliä et tuu saamaa tolla asenteella keltää täällä, paitsi muilta kateellisilta.
        mikään ei estä sua puhumasta ihmisille tai olemaan semmonen kun haluat, jos pelkäät liikaa ni sitten on huonompi juttu ja sun pitää oottaa että pääset pois siitä koulusta.
        tost haukkumisest ei oo mtn hyötyä, näytät vaa ihmisille kuinka katkera oot. kasvata itelles itsetunto ja älä välitä niistä ketkä saa sut tuntee ittes huonommaks.
        ne haukkuu sua, koska ne pystyy siihen. näytä ettei sua vittuukaa kiinnosta et mitä asiaa niil on, jos tulee jotai kommenttii ni hymyile vaa vittumaisesti ja oo että ok asia selvä. älä anna niille mtn tilaisuutta nauraa sulle. ohitat vaa kommentit tai semmoset.


      • US

        Onko mahdollista, että vikaa on vähän sinussakin. Et ainakaan kirjoitustesi perusteella vaikuta kovin sopeutuvalta tai sopuisalta. Viiltely ei myöskään ole tasapainoisen ihmisen merkki; etkä voi perustella sitä pelkästään perhe ongelmilla. Viiltely/itsemurhapuheet jatai -aikeet ovat avunpyyntö ( yläaste loppuu. Jotenkin väittäisin, että minne menetkin jatko opiskeluun niin jokainen seuraavassa koulussa ei välttämättä ole valmiiksi sinua vastaan. Jos itsetuhoinen blalblaa käytöksesi näkyy muille, niin ei ole ihme, ettei seurasi kiinnosta. Ja viellä tunnen itse todella hyvän näköisen tytön; suosittu urheilullinen eikä ole IKINÄ seurustellut. ottajia kyllä olisi. MInä muiden muassa.


      • -.-
        US kirjoitti:

        Onko mahdollista, että vikaa on vähän sinussakin. Et ainakaan kirjoitustesi perusteella vaikuta kovin sopeutuvalta tai sopuisalta. Viiltely ei myöskään ole tasapainoisen ihmisen merkki; etkä voi perustella sitä pelkästään perhe ongelmilla. Viiltely/itsemurhapuheet jatai -aikeet ovat avunpyyntö ( yläaste loppuu. Jotenkin väittäisin, että minne menetkin jatko opiskeluun niin jokainen seuraavassa koulussa ei välttämättä ole valmiiksi sinua vastaan. Jos itsetuhoinen blalblaa käytöksesi näkyy muille, niin ei ole ihme, ettei seurasi kiinnosta. Ja viellä tunnen itse todella hyvän näköisen tytön; suosittu urheilullinen eikä ole IKINÄ seurustellut. ottajia kyllä olisi. MInä muiden muassa.

        Ennemmin pissis huora kuin viiltelevä surkimus. Luuletko, että olet ainoa jolla on ongelmia? On minullakin ihastus johon ei tunnu olevan mahkuja. On minuakin kiusattu. Eikä minulla todellakaan ole/ole ollut helppoa, mutta ranteet on saatana aivan ehjät joten nyt turpa umpeen!


      • jouluuu

        säkö et oo sitte ikinä haukkunu ketää?


      • pissistenkaveri_

        kaikki pissikset ei oo ilkeit, on sellasii mukaviikin vaik kyl ehkä rasittavii ku niil on ne omat ihQt jutut ja meikkii jne


      • Suicideisawayoflife
        US kirjoitti:

        Onko mahdollista, että vikaa on vähän sinussakin. Et ainakaan kirjoitustesi perusteella vaikuta kovin sopeutuvalta tai sopuisalta. Viiltely ei myöskään ole tasapainoisen ihmisen merkki; etkä voi perustella sitä pelkästään perhe ongelmilla. Viiltely/itsemurhapuheet jatai -aikeet ovat avunpyyntö ( yläaste loppuu. Jotenkin väittäisin, että minne menetkin jatko opiskeluun niin jokainen seuraavassa koulussa ei välttämättä ole valmiiksi sinua vastaan. Jos itsetuhoinen blalblaa käytöksesi näkyy muille, niin ei ole ihme, ettei seurasi kiinnosta. Ja viellä tunnen itse todella hyvän näköisen tytön; suosittu urheilullinen eikä ole IKINÄ seurustellut. ottajia kyllä olisi. MInä muiden muassa.

        Masennus ei lähe kovin helposti tollasella vihapuheella... Eikä sen puoleen itsetuhoisuus... Eiköhän kaikki tiedä että mikä on säällittävää... Mutta mieti itekkin että mitä kävis jos itse olisit tehnyt virheen ja viillellyt.... Kadut sitä häpeät sitä vihaat itseäsi sen takia vaan enemmän ja tuut jollekkin keskustelupalstalle miettimään asiaa ja mainitset sen etsiessäsi hyväksyntää ja joku vitun urpo tulee itkeen siitä että se on säälittävää? Eiköhän sen itse tiedä olevansa säälittävä nyt se kaipaa rohkasua eikä mitää hinttiä kiljumassa sen korvaa että se on säälittävä kateellinen kusipää joka sais tappaa ittensä tai ihan sama yrittääkö... Tietyssä elämän tilassa ihminen etsii pelkkää tekosyytä tappaa ittensä... Ja just noin se tapahtuu. Kokemusta riittää kyllä.


      • geelitursas

        no vaihda koulua jos oot niin paskojen ihmisten ympäröimänä. itte pääsin niistä huorista eroon sillä tavoin aikoinaan omalla ylä-asteella.


      • :)
        -.- kirjoitti:

        Ennemmin pissis huora kuin viiltelevä surkimus. Luuletko, että olet ainoa jolla on ongelmia? On minullakin ihastus johon ei tunnu olevan mahkuja. On minuakin kiusattu. Eikä minulla todellakaan ole/ole ollut helppoa, mutta ranteet on saatana aivan ehjät joten nyt turpa umpeen!

        Sama täällä. Olen ollut ja olen ehkä vieläkin koulukiusattu, perhesuhteet perseellään, vaikka kuinka pitkä lista terveellisistä seikoista joista kärsin, esim. allergioita, rasitusastma ja nikamalukkoja, menetin kaikki kaverini kun he jostain syystä kääntyivät mua vastaan, näytin hapanta naamaa ja pitkää nenää pitkään mutta aloin jälleen hymyilemään, nauramaan, yritin olla energinen lähinnä koulun takia ja lopulta sain kavereita. Tämä ''kaverien etsintäprosessi'' kesti n. vuoden. Ranteet on silti puhtaat. Näytä kaunista hymyä, puhu ja toivo parasta. :)


      • ok mooi
        :) kirjoitti:

        Sama täällä. Olen ollut ja olen ehkä vieläkin koulukiusattu, perhesuhteet perseellään, vaikka kuinka pitkä lista terveellisistä seikoista joista kärsin, esim. allergioita, rasitusastma ja nikamalukkoja, menetin kaikki kaverini kun he jostain syystä kääntyivät mua vastaan, näytin hapanta naamaa ja pitkää nenää pitkään mutta aloin jälleen hymyilemään, nauramaan, yritin olla energinen lähinnä koulun takia ja lopulta sain kavereita. Tämä ''kaverien etsintäprosessi'' kesti n. vuoden. Ranteet on silti puhtaat. Näytä kaunista hymyä, puhu ja toivo parasta. :)

        jos sul ei oo kavereita ja oot yksinäinen ja tollee niin mikset vaan sit opi elää yksin ... itel on ollu aina rankkaa toi koulun käynti olihan niitä kavereita mut se sit taas et oliks ne hyvii kavereita nykyään ei oo ku yks hyvä ja muutama suhtalaisen ok kaveri.. ja se yks joka on hyvä frendi on enemmän treeni kaveri ..käytä se vitun angstaaminen ja viiltly aika enemmin salilla ja ala treenaamaan varmasti tulee parempi fiilis vaik sul ei ois ketään treeni kaverii


      • 12344321

        äläs nyt, et sä voi alkaa haukkumaan niitä pissiksiä. vaiks ne onkin tehnyt jotain tollasta, ni se ei kuitenkaan oikeuta sua haukkumaan heitä..pidät nyt vaan huolen omasta elämästäs, eihän se poikaystäväkään loppujen lopuks oo niin tärkeä tossa iässä, ja anna vaan niitten pissisten olla mitä on. Kyl niillä pitäis kans päässä käydä ajatuksia et miten tyhmiä he voikaan olla, mut älä välitä niistä, vaan senkun elät omaa elämääs, opiskelet ja hoidat asias hyvin , pääset hyvään työhön ja sit saatatki nähä nenimenomaiset pissikset huoraamas jossai kadul, ja voit vaan olla onnellinen ettet mennyt sille tielle. :) tsemppiä sulle


      • Depe_
        jouluuu kirjoitti:

        säkö et oo sitte ikinä haukkunu ketää?

        Voi ny helvetti mitä tekopyhistelyä. Itse oon ainaki huomannu sen, että jos joku kattoo mua alaspäin, niin mulla ei oo mitään tarvetta mielistellä sitä henkilöä.
        Noilta tyypeiltä keistä aloittaja puhuu, tuskin heruu minkäänlaista sympatiaa, koska ovat vielä niin kakaroita (itsehän luulevat olevansa jo aikuisia :D), joten on ihan okei "haukkua" heitä pissiksiksi. Ööh, ei ne ihmiset ole lukemassa tätä ketjua............ eikä se satuta heitä millään tavalla. Katellinen TAI EI.


      • i agree.... xD

        samaa mieltä! mäkin olen vähän syrjitty, ja huorapissikset kuvottaa/ärsyttää x( onneks pääsit yli siitä pojasta, vaikka jotkut sanoo että "ota härkää sarvista, kerran se vaan kirpaisee", niin loppujen lopuksi julma maailma kun on, se saattaa olla pahinta mitä saattaa tehdä.. :)


      • turpakii -.-
        -.- kirjoitti:

        Ennemmin pissis huora kuin viiltelevä surkimus. Luuletko, että olet ainoa jolla on ongelmia? On minullakin ihastus johon ei tunnu olevan mahkuja. On minuakin kiusattu. Eikä minulla todellakaan ole/ole ollut helppoa, mutta ranteet on saatana aivan ehjät joten nyt turpa umpeen!

        vähän sympatiaa?? kaikki ei ole samanlaisia kovahermoisia vittuilijoita kuin sä. x-O


      • kkkko kirjoitti:

        mutta kateellinen olet silti niille, myönsit itelles tai et. koita päästä siitä eroo ja oo välittämättä niistä ja ole mukava kaikille. yläastelaiset on aika lailla lapsia vielä, kyllä sit huomaat parin vuoden päästä.
        mutta sääliä et tuu saamaa tolla asenteella keltää täällä, paitsi muilta kateellisilta.
        mikään ei estä sua puhumasta ihmisille tai olemaan semmonen kun haluat, jos pelkäät liikaa ni sitten on huonompi juttu ja sun pitää oottaa että pääset pois siitä koulusta.
        tost haukkumisest ei oo mtn hyötyä, näytät vaa ihmisille kuinka katkera oot. kasvata itelles itsetunto ja älä välitä niistä ketkä saa sut tuntee ittes huonommaks.
        ne haukkuu sua, koska ne pystyy siihen. näytä ettei sua vittuukaa kiinnosta et mitä asiaa niil on, jos tulee jotai kommenttii ni hymyile vaa vittumaisesti ja oo että ok asia selvä. älä anna niille mtn tilaisuutta nauraa sulle. ohitat vaa kommentit tai semmoset.

        Asiaa!


      • US kirjoitti:

        Onko mahdollista, että vikaa on vähän sinussakin. Et ainakaan kirjoitustesi perusteella vaikuta kovin sopeutuvalta tai sopuisalta. Viiltely ei myöskään ole tasapainoisen ihmisen merkki; etkä voi perustella sitä pelkästään perhe ongelmilla. Viiltely/itsemurhapuheet jatai -aikeet ovat avunpyyntö ( yläaste loppuu. Jotenkin väittäisin, että minne menetkin jatko opiskeluun niin jokainen seuraavassa koulussa ei välttämättä ole valmiiksi sinua vastaan. Jos itsetuhoinen blalblaa käytöksesi näkyy muille, niin ei ole ihme, ettei seurasi kiinnosta. Ja viellä tunnen itse todella hyvän näköisen tytön; suosittu urheilullinen eikä ole IKINÄ seurustellut. ottajia kyllä olisi. MInä muiden muassa.

        Asiaa!


      • geelitursas kirjoitti:

        no vaihda koulua jos oot niin paskojen ihmisten ympäröimänä. itte pääsin niistä huorista eroon sillä tavoin aikoinaan omalla ylä-asteella.

        Asiaa!


      • 12344321 kirjoitti:

        äläs nyt, et sä voi alkaa haukkumaan niitä pissiksiä. vaiks ne onkin tehnyt jotain tollasta, ni se ei kuitenkaan oikeuta sua haukkumaan heitä..pidät nyt vaan huolen omasta elämästäs, eihän se poikaystäväkään loppujen lopuks oo niin tärkeä tossa iässä, ja anna vaan niitten pissisten olla mitä on. Kyl niillä pitäis kans päässä käydä ajatuksia et miten tyhmiä he voikaan olla, mut älä välitä niistä, vaan senkun elät omaa elämääs, opiskelet ja hoidat asias hyvin , pääset hyvään työhön ja sit saatatki nähä nenimenomaiset pissikset huoraamas jossai kadul, ja voit vaan olla onnellinen ettet mennyt sille tielle. :) tsemppiä sulle

        Asiaa!


      • Paskaa!


      • Depe_ kirjoitti:

        Voi ny helvetti mitä tekopyhistelyä. Itse oon ainaki huomannu sen, että jos joku kattoo mua alaspäin, niin mulla ei oo mitään tarvetta mielistellä sitä henkilöä.
        Noilta tyypeiltä keistä aloittaja puhuu, tuskin heruu minkäänlaista sympatiaa, koska ovat vielä niin kakaroita (itsehän luulevat olevansa jo aikuisia :D), joten on ihan okei "haukkua" heitä pissiksiksi. Ööh, ei ne ihmiset ole lukemassa tätä ketjua............ eikä se satuta heitä millään tavalla. Katellinen TAI EI.

        Paskaa!


    • jjjk

      entieedä

    • ntynty

      1. Koulukiusaamisen saat varmaan loppumaan vetämällä sitä pahinta kiusaajaa turpaan (huom, vedä vain 1 turpaan, älä kahta, mutta jos joku tulee päälle niin läimäse sitäkin).

      2. Mene rohkeasti puhumaan sille pojalle, tai sitten odota että pääset yläasteelta pois,koska siellähän on tunnetusti aika paljon näitä joilla se ES pärisee vähän liikaa.

      3. Älä herranjestas viiltele itteäs,aika säälittävää.

      • bollera

        4. Ne siideripissikset on vaan yhen illan panoja,mutta ei noi peruskoululaiset mitään muuta pane ku sukkaansa.


      • kekkere
        bollera kirjoitti:

        4. Ne siideripissikset on vaan yhen illan panoja,mutta ei noi peruskoululaiset mitään muuta pane ku sukkaansa.

        surullista mut kyllä nykynuoret 12 vuotiaat harrastavat seksiä, myyvät seksiä, polttavat tupakkaa, vittuilevat opettajalle ja kännäävät.


      • tottahan toi on..
        kekkere kirjoitti:

        surullista mut kyllä nykynuoret 12 vuotiaat harrastavat seksiä, myyvät seksiä, polttavat tupakkaa, vittuilevat opettajalle ja kännäävät.

        JA NIIN VITUN SÄÄLITTÄVÄÄ. semmoset pikkulikat ja jäbät ku vetää röökii, on langanlaihoi, kiroilee, vittuilee muille, argh.. mihin tää maailmaki o menossa just tältä kantilta? Onneks löytyy niitäkin nuoria jotka osaavat pitää itsestään huolen, ja hauskaa, mutta hyvällä tavalla.


      • Anonyymi
        tottahan toi on.. kirjoitti:

        JA NIIN VITUN SÄÄLITTÄVÄÄ. semmoset pikkulikat ja jäbät ku vetää röökii, on langanlaihoi, kiroilee, vittuilee muille, argh.. mihin tää maailmaki o menossa just tältä kantilta? Onneks löytyy niitäkin nuoria jotka osaavat pitää itsestään huolen, ja hauskaa, mutta hyvällä tavalla.

        Jep Mää oon jouluaattona 12 eikä tulis mieleenkään. Polttaa, juoda, myydä seksiä jne! Kyllä niitä ihastuksia Mullaki on mutta ei vielä mitään vakavaa. Toi on ihan paskaa tän ikäsiltä


    • Ihglkjklljk

      joo lissut on perseest

    • typsykkä.

      Itseäni on kiusattu kanssa ylä-asteella 7 ja 8 oikeestaan , ysillä tuli masennus ihan muusta syystä ja sit kusas välit sellasten vaki kavereittenkin kanssa. Tosin ne oli muutenkin jo vähän retuperällä, koska kiusaamisen takia mua vitutti joka päivä ja purin sitten sitä niihin jne...

      No nyt asun jo omillani ja elän omaa elämääni.
      Olen muuttanut sieltä pikku paha kylä paskasesta poikkeen kaupunkiin.. enkä takasin oo menossa

      Kiusaajiini oon kerran törmänny näin jälkikäteen, tottakai se on vetäny joskus vanhat muistot pintaan.. mutta elän elämää jo eteenpäin :)

      Täällä mulla on uusi kaveripiiri ja uusi jätkäkin joka vaikuttaa pirun lupaavalta ;)

      Ylä-aste on sitä elämän pahinta kiusaamis aikaa ja siellä ihmiset on lapsellisempia yleensä kuin pikkulapset saatikka ala-asteelaiset.. murrosikä on se tyhmin ikä. Ootahan kun ne kasvaa ja kasvat itekkin..

      Tiesitkö, mua kiusattiin sitä paitsi huoraksi. Et kelaappa sitä.
      Niistäkin tullut jo aikuisia suurinpiirtein ja itsekin nuori nainen jo.
      Ikä kasvattaa.
      Oon kiusannu itekkin mun luokalla yhtä poikaa pahasti ja kadun sekä häpeän nyt sitä että olin niin lapsellinen...

    • Normia.......

      Itse olen poika ja haluaisin sellaisen normi tyttöystävän. En mitään polttavaa sidukkaneitiä vaan ihan 'normaalin' tytön.

    • 16v poitsu

      Ei mua niissä teini-siideri-horo-pissiksissä viehätä mikään.. Kiltit ja hiljaset tytöt on paljo mukavampia :) Ja toinen kysymys, jos se poika on nii mulkku että puhuu susta paskaa ni anna olla.. JA lopeta viiltely!

    • piste p*skaan.

      Sama vika :( pojat ihastuu aina tekopyhiin p*skamaisiin lissuihin joilla menee meikkivoide purkki päivässä ja jotka ei syö kun max. kerran viikossa ja vetää sen sijaan jotain es-sää. Tuntuu pahalta kun ei voi olla oma itsensä vaan pitäis esittää. Monet kaveritkin jotka oli vielä ala-asteella ihan normaaleja, tuli yläasteella varastelevia, vaan ulkonäöstään välittäviä lissuja jotka himoaa vaan hyväksyntää pojilta ja muilta randomeilta ihmisiltä.

    • Poika-16v

      Ne "ryyppäävät pissishuorat" ovat myös ihmisiä ja ainakin kun ikää tulee vähän lisää kyllä niiden kanssa jutella voi, mutta en kyllä sellaisen kanssa, ketä tässä ilmeisesti haetaan takaa, voisi kuvitella pitkää, mielekästä ja onnellista seurustelusuhdetta. Se riippuu täysin luonteesta. Itselleni jonkintasoinen kiinnostus opiskeluun ja suorituksiin, sekä yleensäkin käytös, kertoo jo paljon.

      Kuten sanottu, se luonne on aika lailla tärkeä, ja totta kai ulkonäkökin merkitsee. Ainakin alussa, jotta kiinnostus herää. Mielestäni "hyvä saalis" olisi sellainen ei ihan tyhmä, huumorintajuinen, mukava ja ennen kaikkea välittävä tyttö. Valitettavasti kukaan täysjärkinen tyttö ei minusta pidä :) .

      Joka tapauksessa tuon kirjoittamasi perusteella en usko, että pitäisin sinusta, ainakaan sillä tavalla. En nimittäin pidä viiltelyä normaalina... Tai yleensäkää Gootti-teemaan pukeutuvat tytöt eivät oikein viehätä...

      Eikä se viiltely todellakaan mitään auta, päinvastoin. Mitä luulet, että sinusta ajatellaan kun käsivarsissasi nähdään viiltelyjälkiä? Enpä usko, että poika johon olet ihastunut, hullaantuisi. Epätoivo ja kenties masennuskin huokuvat kirjoittamastasi, kannattaisi siis ehkäpä puhua jollekkin, jos et muuta keksi, suosittelen koulun terveydenhoitajaa tai koulupsykologia.

      • ?!?!?!

        Kuka täällä gooteista on puhunut???


    • minätäällävain92

      Mulle kelpaisi tuollainen tyttö, oikeesti. Inhoon myöskin noita ryyppääviä pissiksiä. Itse kun en päihteitä käytä ollenkaan.

      Mutta enhän mä voi ketään saada, kun oon sen verran ujo, etten kasvotusten mene tutustumaan uusiin ihmisiin helposti. Ei mussa muuta vikaa pitäisi todellakaan olla, muuta kuin ujo luonne.

      Juttelenkin todella paljon kunhan vain tutustuisin johonkin. :)

      • :)

        mä voisin suhun tutustuu vaikket kyllä varmaa itte haluu ittees 6vuotta nuorempaa mut ainaki kaverina?:)


      • voitais tutustuu :)


    • ALOITTAJA lkdsalköa

      Sanoin että tykkään haukkua pissishuoria, mut en tarkottanu sitä että menisin päin naamaa sanomaan.. Haukun niitä iha omassa pään sisällä.

      Ja en oo viillelly melkeein kahteen vuoteen, mut sanoin että tekis mieli alottaa taas..Vanhat arvet vielä näkyy, tuskin koskaan lähtee pois. ja btw EN OLE MKN GOOTTI

      Olen koko mun pienen elämän ajan ollu muille ystävällinen, auttanu AINA apua tarvitsevaa jne.
      En oo ikinä saanut mistään vastapalvelusta. Mua on aina vaan haukuttu ja pilkattu.
      Muutama vuosi takaperin olin positiivinen, sosiaalinen, tykkäsin elämästä, hymyilin jne..
      Mut ku kiusaaminen alko, ystävät hylkäs, musta tuli suoraansanottuna hirviö, en enää hymyillyt, mietin vaa muiden ja itteni kuolemaa, en jaksanu auttaa enää ketään, tajusin kui paskassa tilanteessa oon...

      Tänään koulussa oli joku joulujuttu ja olin yksin.. Se poika olin joittenki huorien kanssa tekemäs jotain.... kukaan ei halunnut ottaa mua niitten peleihin mukaan .... Mietin pitäskö itkee vaikko nauraa..

      Huomasko kukaan että tänään on taas perustylsä perjantai... kaikki muut ryyppää ja on kavereittensa kanssa ja mitä minä teen? oon jälleen kerran yksin kotona . Voiskai niitä ystäviä lähtä vaikka etsimään..............................tai no ainaki junan alta

      • nakkenakuttaja33

        Kiva tietää näin 3 aamuyöstä.


      • fodge

        Minä tosiaan aiemmin mainitsin sen goottiasian, ja pahoittelen sitä olettamusta, että saattasit olla kaikinpuolin elämää vihaava gootti... Ja se miksi kuvailit itsesi olleen aiemmin kuulostaa hyvältä ja sellaiselta mistä uskoakseni useat oikeaa suhdetta hakevat pitäis.

        Sulla varmaan muitakin syitä miksi käytös muuttui, sen kiusaamisen alkamisen lisäksi... Mutta niitä ei tietenkään tänne kannata levitellä :) Toivottavasti sulla on joku todella läheinen ystävä, tai kummitäti tms. jolle voit puhua, se nimittäin luultavasti auttaisi...

        Koitat muuttaa itses taas siks samaks iloseks tytöks mikä oot ollu, kyl seki siellä jossain on... Vaikutat ettet oikee tiiä mihi purkasit turhautumistas mut älä sitä viiltelyy ny enää alota, varmaa oot huomannu ettet siitä mitää hyötyny...


      • heipparallaa vaan...
        fodge kirjoitti:

        Minä tosiaan aiemmin mainitsin sen goottiasian, ja pahoittelen sitä olettamusta, että saattasit olla kaikinpuolin elämää vihaava gootti... Ja se miksi kuvailit itsesi olleen aiemmin kuulostaa hyvältä ja sellaiselta mistä uskoakseni useat oikeaa suhdetta hakevat pitäis.

        Sulla varmaan muitakin syitä miksi käytös muuttui, sen kiusaamisen alkamisen lisäksi... Mutta niitä ei tietenkään tänne kannata levitellä :) Toivottavasti sulla on joku todella läheinen ystävä, tai kummitäti tms. jolle voit puhua, se nimittäin luultavasti auttaisi...

        Koitat muuttaa itses taas siks samaks iloseks tytöks mikä oot ollu, kyl seki siellä jossain on... Vaikutat ettet oikee tiiä mihi purkasit turhautumistas mut älä sitä viiltelyy ny enää alota, varmaa oot huomannu ettet siitä mitää hyötyny...

        Ei gootit vihaa elämää. Et edes tiedä mitään gooteista! Suurin osa heistäkään, jotka pukeutuvat goottikledjuihin eivät tiedä oikeista gooteista mitään!!!


      • eksynyt_lintu

        Tyttö kulta, siinä ei oo mitään väärää et sä et oo ulkona ryyppäämässä perjantaina. Sä et oo ainoa joka on on tossa tilassa, monet muutkin on ja niistä on kasvanut myöhemmin loistavia ihmisiä. Jos sua masentaa hirveästi niin kannattaa mennä juttelemaan koulupsykologille. Siinä ei oo mitään hävettävää että etsii apua ja psykologi pystyy auttamaan sua.

        Älä anna sosiaalisten paineiden murentaa sun potentiaalia! itse olen 19v. ja voin sanoa että sulla ei oo mitään syytä tuntea itteäs vähemmänarvoseksi vain sen takia et jotkut "pissishuorat" on suositumpia koulussa.


      • ok mooi
        eksynyt_lintu kirjoitti:

        Tyttö kulta, siinä ei oo mitään väärää et sä et oo ulkona ryyppäämässä perjantaina. Sä et oo ainoa joka on on tossa tilassa, monet muutkin on ja niistä on kasvanut myöhemmin loistavia ihmisiä. Jos sua masentaa hirveästi niin kannattaa mennä juttelemaan koulupsykologille. Siinä ei oo mitään hävettävää että etsii apua ja psykologi pystyy auttamaan sua.

        Älä anna sosiaalisten paineiden murentaa sun potentiaalia! itse olen 19v. ja voin sanoa että sulla ei oo mitään syytä tuntea itteäs vähemmänarvoseksi vain sen takia et jotkut "pissishuorat" on suositumpia koulussa.

        on ihan hyvä puhuu ihmisille omasta tilanteesta jos on tommosii ajatuksii...mutta itse en menisi koulun ihmisille puhumaan vois tulla vaan ongelmii.. mutta varmasti puhuminen auttaa :)


      • ei oo kyl tosi ystäviä jos hylkää, oikeat ystävät ei jätä.
        Mutta jos oot purkanu kavereihis kaiken pahan ja tuskas, nii ei semmosta kukaan jaksa ikuisuuksia kattella.


      • hköjkhyuemf
        ok mooi kirjoitti:

        on ihan hyvä puhuu ihmisille omasta tilanteesta jos on tommosii ajatuksii...mutta itse en menisi koulun ihmisille puhumaan vois tulla vaan ongelmii.. mutta varmasti puhuminen auttaa :)

        joo tosiaan, en suosittelis itekkän koulupsukologille menoa, siit seuraa vaan lisää ja lisää ongelmia. :PP


      • Depe__
        hköjkhyuemf kirjoitti:

        joo tosiaan, en suosittelis itekkän koulupsukologille menoa, siit seuraa vaan lisää ja lisää ongelmia. :PP

        Minä suosittelen koulupsykologia. Ainakin se on ilmaista, toisin kuin yksityiselle meno, joka maksaa aivan sairaasti eikä jostain muutamasta kerrasta jää mitään käteen. Koulupsykologilla on mahdollisuus auttaa pitempään niin ettei se ole rahasta kiinni.


    • minätäällävain92

      Minä oon gootti tyylinen, ja jumitan myös koneella, vaikka klo on 5 yöllä. Kai sieltä vois itsekin niitä kavereita etsiä mistä sanoitkin..

    • Lapsellistaaaaa

      Ne "pissishuorat" voi olla ihan kivojakin :D mun mielestä sun pitäs tutustuu niihin enne ku alat haukkumaan niitä.
      Ja voihan olla että ne jätkät pitää niitä vaan kavereina ja kyllä sä vielä löydät jonkun ku vaan jaksat tutustuu uusiin ihmisiin etkä itse hauku heitä tai ketään oot muuten paljon pahempi kun ne muut.

      • JUST ...

        se ei aina oo nii helpppoo et vaik ne ois ihan mukavii nii ei välttämättä tälle muijalle jtn e kyl suosittelis yrittämist jos se ei oo tähänkää asti toiminu yläaste o vaa sellast ikää mis nää luuserit o mut sitku jatkat eteenpäin mä takaan sulle et menee paremmin :) (riippuen siitä minne meet)


    • 5335

      "Kaikki pojat haluaa vaan suosittuja ryyppääviä pissishuoria."

      Ja itse haluat komean ja suositun pojan?

      • chuochuochuo

        tarkoitatkos muka tässä että "ryyppäävät pissishuorat" ovat komeiden ja suosituiden oikien vastine? no tähän vasta lapsellista onkin.. alkaa vertailemaan ihmisiä. Ei ojan tarvitse olla suosittu! niinkuin tyttöjenkään ei tarvitse ainakaan vielä tuossa iässä huorata, ja käytökseltään pissistely on kyllä niin ... miten sen nyt edes sanoisi.. :D no kuitenkin IHAN VITUN LAPSELLISTA. pissistely siis... voi juma..:D


    • änes

      ""Kaikki pojat haluaa vaan suosittuja ryyppääviä pissishuoria."

      Ja itse haluat komean ja suositun pojan?"

      roger that.

      mut entä jos etit netistä jonku pojan ja tutustut siihe niinku netin kautta:-) jos oot vähä ujo jne ni netissähä on palio helpompi puhuu ja tutustuu ja sit ku tuntee tarpeeks kauaa nii voi nähä"

      tiiän ainaki kolme jotka on löytäny tyttö tai poikaystävän netin kautta! :)

      • haista jaska

        Ja sitten sovit tapaamisen cittarin kulmalla ja sieltä tulee sellanen 40 mies ja nappaa sut ja vie kotiin raiskaa sitten vangitsee ja joka ilta raiskaa sut jas sit se tappaa sut ja hautaa johonki vittuun. En suosittele


      • haista jaska kirjoitti:

        Ja sitten sovit tapaamisen cittarin kulmalla ja sieltä tulee sellanen 40 mies ja nappaa sut ja vie kotiin raiskaa sitten vangitsee ja joka ilta raiskaa sut jas sit se tappaa sut ja hautaa johonki vittuun. En suosittele

        No jos vaan kirjottelee jonkun kans, nii kyl se sillo voi olla kuka tahansa bedo, mutta jos vaikka web-kameran kaut puhuu, nii silloha sen ihmisen naaman näkkee.


    • jansku997

      Oman kokemukseni perusteella voin sanoa että niitä joita sinä kutsut pissishuoriksi on kahdenlaisia.

      Toiset on niitä usein blondeja, joista vedetään ne väärät johtopäätökset ja pidetään huorina. Mutta kun niihin tutustuu, nii ite oon huomannu että ne todella on mukavia, eikä pelkästään yksinkertasesti vaan kauniita.

      Ne toiset taas on ihan päinvastoin: usein lihavia ja epämiellyttävän näkösiä, YLIMIELISIÄ v*ttuilevia ämmiä.
      Mikä pahempaa, että nämä horot liikkuvat useimmiten aina halveksimiensa parempinäköisten sukupuolensa edustajien mukana.

    • whyy

      Samaa voisi kysyä teiltä, eli miksi tytöt ihastuu aina pahispoikiin?

      • niinp

        oon iha samaa mieltä


      • Joku nobody

        Rikos on niin hauskaa ja huumeet niin jännii ja aseet viehättää


      • :)

        tytöt ihastuu varmaa niihi ''pahisoikii'' sen takia ku niist saa sitä turvaa ja suojaa (tai niin ne ainaki luulee) itte ainaki tykkään sellasist hieman koviksista mut kummiski kilteistä pojist (:


      • tyttö_ysi-kasi_

        mä en ainakaa tykkää pahiksista, kiltit tyypit on kivempii


      • no mun kohal se ei oo ainakaa totta.


      • jotku vaa tykkää semmosist uhmakkaist ja tämmösist pahiksist. Ite en kyll välitä mistää semmosist pahiksist, ku esim. meijjan luokas on näitä ''pahispoikii'' jotka polttaa tupakkaa, kännää viikonloppuna jne. nii ei kiitos. Mielummi joku semmone, jota kiinostaa opiskelu siinä määrin, ettei oo pelkkä lorvija ja röökaaja. :l


    • össölddlfkkfgj

      pojat tykkää itsevarmoista tytöistä, pissishuorat ainakin ovat tätä, viiltelijät eivät ehkä niinkään.

      • ootko varma et suurin osa tykkää itsevarmoist va ite siis tykkäät?


    • lissut lol 2

      HUOM. Minun poikkikset on ollu tähän mennessä pahiksii mutta olihan se ykskin tosi kiva mutta huomioikaaa se petti mua jonku siidukka girlin kaa ni arvatkaa vaa että jaksoinko kattoo ku petti ja pyys anteeks ja senkin vaa koska olin liian herkkä siihen aikaa nyt en oo ja aijon saaha kivan ja kiltin poikkiksen.... oon ollu monille vaa joku sekoilija muttta minkäs ne siiddukka girlitkää rupeis tavalisiks ei mitenkäää...... et miettikää ketää EI VOI MUUTTAA....... Et,en rupee leikkii niitten pissisten ja lissujen kaa.....

    • Ite kyllä tykkäisin

      KÄYT SUIHKUSSA LAITAT MUSTAN LUOMIVÄRIN JA LAITAT HUPPARIN PÄÄLLE VÄRJÄÄT HIUKSES BLONDIKSI JA MUSTAA HIEMAN SITTEN MEET PIMEELLE KADULLE SPREIAAMAA

    • HUARA

      oon ite sellane ''pissis siiderihuora'' ja meis viehättää se et ollaan itsevarmoi ja aikuismaisii ja uskalletaa puhuu jätkille ;) et oo ikinä pussannu... ehkä sunki pitäs alkaa juoda nii kännissä nuolet tyttöjäki !

      • SSSatana,ajattelin samaa ku luin tota:DDD ei ainaa pään sisält


    • illusioninred

      Sanoisinko näin, että pitkälle ei siiderineitosena elämä kanna. Veikkaisin, että sulla on varmasti itselläsi rikkaampi ja parempi tulevaisuus tiedossa ja usko minua, tulevaisuus se vasta siistiä tulee olemaan. Mietippä tilannetta siltä kannalta, että yläkoulun jälkeen sulla alkaa ihan uus vaihe ja uus elämä.. Meet sitten lukioon tai ammattikouluun, löytyy sieltä varmasti ihan uutta ja parempaa. Jossain vaiheessa saat huomata, että siiderineitoset jää kakkoseksi.. Ne eivät tule vähenemään ja aina tulee olemaan niitä kundeja jotka noiden tapausten perässä juoksee. Jokatapauksessa vastaan tulee varmasti kundi joka on kiinnostunut just ja ainoastaan vaan susta.

      En kyllä kiellä sitäkään, että kannattaisi sun vaan kerätä rohkeutesi ja mennä juttelemaan tälle kyseiselle pojalle. Se ei todellakaan ole sulta millään tavalla pois mistään.. Jos se ilmottaa, että eipä kiinnosta niin that's it! Se kirpasee vaan sulla on edessä paljon enemmän tulevaisuudessa ... Mä toivon, että sä jaksat porskuttaa omana itsenäsi! Sillä sitä eteenpäin pääsee.. Se sattuu, mä tiedän.. Sattuu hitosti ja tekee mieli tehdä vaikka mitä, mutta usko ihmeessä ettei se ainakaan edistä missään. Sä olet joku ja sulla on hitosti vielä tekemistä, ei se ehkä siltä nyt tunnu mutta varmasti jossain vaiheessa tajuat, että nuo sidupimut on sun alapuolella ja sä pääset loistamaan!

      Kaikkea hyvää sulle ;)

    • ....................

      voi jeesuuuuuus varmaan sut huomataankin jos itket jossain nurkassa.
      eikä muuten kannata angstata mistään ysiluokan seurustelusta, varmaan se kestäis koko elämäsi. että tuskin olet "ikuisesti yksin"

    • minä vaa

      vois kysyy sult mikä siin sun ihastukses viehättää ku varmaa seki on vaa hmm miespuolinen versio siit sun "pissishuorasta" eli et itse varmaankaa huomaa niitä luokan hiljaisia poikia!

      • Ei juma

        Kylläpä täällä on angstit päällä :D


      • Ei juma11!!!21

        Kunnon angstit täällä...:D


    • wghnvem thvc

      Ei vittu oikeesti mua vituttaa ku kaikki muijat yleistää aina että _KAIKKI_ pojat tykkää vaan ryyppäävistä pahistytöistä. Useat pojat kattelee tällasia pissiksiä, koska monet tällaisista pahistytöistä on ihan ok näköisiä ja kaiken lisäksi pukeutuvat yleensä aika paljastavasti. Mutta se että tykkää katella jotain muijia ei tarkoita että tykkää niistä muuten. Tai siis esim. itse tottakai kattelen kaupungilla kävellessä ja muualla hyvännäkösiä muijia, mutta useimpien kohdalla mietin kuitenkin että en voisi ikinä seurustella ton näkösen hutsun kanssa. Eli ei se perseen tai tissien zoomailu ja ihastuminen/tykkääminen/rakastuminen oo sama asia niinku kaikki aina aattelee!

      • fail..

        "niinku kaikki aina aattelee.." muuten aika vakuuttava, mut sit ryssii ja menee ite yleistämään ;P


    • tsemppiä!

      Toi sun tilanne kuulostaa kyl oikeesti aika pahalta.. Itekki olin koulukiusattu ylä-asteella, se alko kasin alussa ja paheni ysiin saakka. En onneks ollu täysin yksin, ku oli pari kaverii siin mukana. Mut meitäpä ei kiusannu ne "pissishuorat" joita niin nimität vaan just ne luokan suositut pojat, joita olin kestäny jo kolmosluokasta lähtien ja ikävä kyllä päätyny samalle luokalle kerta toisensa jälkeen.. -.- Kestin ja siedin kaiken, enkä myöskään nähny ittessäni mitään vikaa, miks mua kiusattiin. Oon aina ollu ihan normaali tyttö, ehkä en vaan sillon istunu muottiin. Ja kyllähän meijänki luokal oli niit ärsyttävii "pissishuorii", jotka puhu paskaa selän takana, mut loppujen lopuks paljon pahempii oli ne pojat. Yritin olla välittämättä, enkä huomioinu sitä ja kerran sanoin vastaankin. Opettajat ja terveydenhoitaja/koulupsykologi ties siitä, muttei osannu tehä asialle mitään vaik ne yritti kyl auttaa. Sit ysillä muistaakseni mun äiti oli soittanu sen pahimman kiusaajan äidille ilman mun lupaa. Se loppu siihen. Kun sen kundin kaverit jatko sitä, se joukon johtajana sano ettei jaksa kuunnella sen äidin valitusta enää ja sit ne lopetti. Sen jälkeen oon saanu olla rauhassa ja oon viihtyny uudessa koulussa. Voin vaan sanoo, et ylä-aste on oikeesti pahinta aikaa ja sillon ihmiset on lapsellisimmillaan, kulkemassa kohti aikuisuutta. Ja ymmärrän sun katkeruuden niitä "pissishuoria" kohtaan, mut yritä olla tuomitsematta ihmisiä niin helposti.. Ne saattaa oikeesti olla mukaviiki, jos niihin tustustuu, tai sit ei. Tost asiast kantsii kans kertoo jollekkin, eikä vaan pitää sitä sisällään ja yrittää kestää yksin. Mut väkivalta ei paranna asiaa! Vaik mättäisitki jotain niistä kiusaajista, se saattaa vaan pahentaa tilannetta ja mitä se loppujen lopuks hyödyttää? Äläkä missään nimes viiltele ittees, se on turhaa ja väärin! Yritä arvostaa ittees enemmän, tekemällä tollasta sä vaan osoitat niiden kiusaajien voittaneen. Satutat vaan ittees enemmän :( Lupaan ettei sus oo mitään vikaa ja kunhan pääset ylä-asteelta toi varmasti loppuu, toivottavasti sitä ennenkin.. Koulukiusaamiseen on aina tosi vaikeeta puuttua, mut muista et tärkeintä on kertoo siitä jollekkin joka osais tukee sua tosielämäs, eikä vaan tääl netis.. Ja jos OIKEESTI tykkäät siit pojast, nii kerää rohkeutesi ja kerro sille. :) Ethän sä mitään siin voi menettää ja ehkäpä sekin oottaa sulta yhteydenottoo.. En tiiä auttaaks tää viesti sua jaksaa, mut ymmärrän milt sust tuntuu.. Toivon sulle tosi paljon jaksamista ja tsemppiä ja valoisaa tulevaisuutta. Ite oon nyt 18v ja oon kasvanu ihmisenä paljon. Ymmärsin myös et se vika oli niissä kiusaajissa koko ajan, ei mussa tai mun kavereissa. Kun ne nyt tulee kadulla vastaan, kävelen vaan pää pystyssä ohi eikä ne sano mitään. Saan olla ihan rauhassa enkä kumarra ketään. Elämä ei pääty vaan ylä-asteeseen, se on vasta kaiken alkua..! :) Tsemppiä ihan oikeesti!

    • Boy20111

      UJOUTEEN..

      Olin minäkin yläkoulussa koulukiusattu, syrjäytynyt ja masentunut. Paljoa en puhunut, oli vähän kavereita ja hymyilin tuskin koskaan. Laitoin paljon peukkua ylös viesteihin, jotka olisivat 10v sitten pahoittaneet mieleni: "Ei kukaan susta voi tykkääkään, jos itket vaan nurkassa" ja "väkisinkin joutuu olee niiden kanssa tekemisissä, te ujot vaa jäätte seuraa vierest".

      Peukutin, koska on totta, että luot itse maailmasi. Yläasteella ei olla kauhean rakastavaa sakkia ja kiusaaminen tietysti vaan pahentaa oloa. Tulevaisuudessa kiusaaminen loppuu, mutta voit huomata, että tunne on silti sama: yksinäisyys ja pelko, tunne erillisyydestä. Kiusaaminen totta kai on vain vahvistanut tätä tunnetta. Kaikkeen ympäristössäsi et voi vaikuttaa, mutta vapaatahto meille on annettu.

      Voisi kysyä myös näin: MIKSI KAUNIIT TYTÖT TYKKÄÄVÄT "TUHMISTA" POJISTA? Itsevarmuus, huoliteltu ulkonäkö ja sosiaalisuus(taidot) on tärkeää. Ei tarvitse olla tuhma, ollakseen vahva. Vahvoista sopeutuvista yksilöistä tämä käsittämätön ihme on tehnyt palvonnan kohteen.

      Lopuksi viisautta, jota en ymmärtänyt nuorena ja enkä vieläkään tarpeeksi. Te ujot, saatte olla ujoja, mutta se voi haitata unelmianne. Tiedätkö edes mitä haluat? Luultavasti ystäviä, rahaa, valtaa, itsevarmuutta, rohkeutta, kumppanin... ja näiden saamiseksi on tarjolla tietoa, paljon tärkeämpää tietoa kuin historia, biologia ja matematiikka. Ajattelen monesti, mitä olisin, jos olisin ymmärtänyt kehittää etsiäni haluamaani suuntaan nuoruudessa. Tosin, kiistatta ajattelen vähän, sanon vähemmän ja toteutan tuskin mitään. Mutta käytännössä siis lukenut kirjoja, ottanut mallia muilta, käyttänyt aikani hyödyksi. Olin laiska ajattelemaan, laiska tekemään. Ymmärrä, että sinulle on samanlaiset aivot kuin Irmelillä ja, jos ihailet jotain irmelissä, etsi se ominaisuus itsestäsi.

      Tiedän kuinka vaikea on jäädä lavasteen rooliin, mutta et voi päästä pääosaan opettelematta sen käsikirjoitusta.

    • ....

      Oletusarvo että kaikki ovat yhtä hyvännäköisiä
      Vaihtoehdot:
      1. Ryyppäävä pissis huora.
      2. Ujo tyttö.
      3, masentunut/ angstinen tyttö (Sinä)
      Ongelmat:
      1. No ryyppäävä pikku teini.
      2. Helvetin vaikea päästä läheisiin väleihin
      3. Sekava (?) pelottava.

    • Suomalaispoika

      Jospa haittana on se, että näytät ulkomaalaiselta.

    • asdasdasdasd223

      Mikä pahis tytöissä ihastuttaa? Vittu ei yhtään mikään..

    • Paskaa tää on

      Itsellä vähän samanlainen tarina mulla olen poika ja en viiltele. Joululoma alkaa mitä muut tekee? no ryyppää! Mitä minä teen? Istun kotona. :/
      Olen vittu kohta 18 ja en ole ikinä edes pussanut noh ehkä joskus tulevaisuudessa sitten.

      • onnenonkija

        S täälä


      • onnenonkija

        Sama täälä


      • onnenonkija

        Sama täälä


    • viisasdruidi98

      on kahdenlaisia naisia:

      niitä joita vaan nussitaan ja sit jätetään
      ja niitä joiden kaa perustetaan perhe ja mennään naimisiin

    • ALOITTAJA 56565

      Kiitos vastauksista !

      Joku sanoi että jos mua vituttaa että pojat ihastuu lissuihin, niin miks minä haluisin sitte ns. ''pahanpojan''
      Ensinnäki mua ittiäki inhottaa ku tää on jo toinen kertä ku ihastun kusipäähän :(((((((((
      mut jos mulla ois kaks vaihtoehtoo, saisin ottaa joko sen kovispojan tai sitten hiljaisen, kiltin, vähä syrjäytyneen pojan. Ottaisin heti sen hiljasen ujon pojan!
      En vaan ymmärrä miks mä ihastun kusipäihin??!! :(((


      ''on kahdenlaisia naisia:

      niitä joita vaan nussitaan ja sit jätetään
      ja niitä joiden kaa perustetaan perhe ja mennään naimisiin ''

      - Entä jos en ikinä halua mennä naimisiin tai saaha lapsia? vaan haluan kiertää maailmaa ja ottaa rennosti vaa, ilman huolia, jonku ihanan miehen kaa? ja tietenki myös nussia paljon ;)

      Inhoan sitä mallia; 20vuotiaana naimisiin, 21v lapsia, 27vuotiaana erotaan ----> kasvaa ongelma nuori lapsesta...

      Oikeestaan ...... en haluis tyytyy yhteen mieheen, vaan haluisin monta :)

      Toivoisin niiiii paljon että sit ku meen jonnekki opiskelemaa ysin jälkeen niin saisin etes yhden kaverin ja poikaystävän... En kyllä tietäis miten kertosin jollekki pojalle että en oo ikinä ollu sängyssä, pussannu, halannu yms.... Pelkään että joku mies ajattelis että: ''vittu mikä friikki, syrjäytyny idiootti'' :(((

      Inhottaa ku maailma on nii julma.. Toivoisin että kaikki vois olla kavereita keskenään ja kaikilla olis hauskaa täällää maailmassa, kukaan ei olis syrjäytynyt tai kiusattu :)

      Enemmänki nykyään häpeän mun yksinäisyyttä..

      Hankala ku ei tiedä etes että miten saadaan kavereita :DDD??

      Sen koulussa olevan pojan suhteen en varmasti tee mitään, koitan vaa unohtaa, hyvä ku alkaa joululoma nii ei tarvi nähä sitä :)))DD

      • On sulla kyllä melkone fantasia: '' vaan haluan kiertää maailmaa ja ottaa rennosti vaa, ilman huolia, jonku ihanan miehen kaa? ja tietenki myös nussia paljon ;)''
        ''en haluis tyytyy yhteen mieheen, vaan haluisin monta :)''
        Kuulostat just semmoselt siidukka huoralt, joita vihaat.
        Tyylii et tahdot laumoittain jätkii itelle ja joka ilta jonkun kans sängys?


    • penttiii3

      Vastaus AP:lle:
      Olet valitettavasti vain huonolla alueella, luulisin. Elämä on sellaista, ihan omasta kokemuksesta voin sanoa. Olen helsinkiläinen, kakkosluokkalainen lukiolaiskundi ja ihan keskivertotapaus olen, en mikään supersuosittu urheilukomis mutta en mikään yksinäinen nörttikään. Ja sanon vaan, että meidän lukiossa ei "pissishuoria" oikeastaan edes ole. Muutamat siellä täällä seurustelevat, mutta 95% jengistä ei ollenkaan. Se johtunee siitä, että tässä on kyseessä aika huipputason lukio, jonne ei yksinkertaisesti pääse tuommoiset. Sen sijaan, esimerkiksi eräässä Helsingin keskustassa sijaitsevassa lukiossa käyvä ystäväni on kertonut aivan päinvastaisia kauhutarinoita, että tupakki leviää jengissä ja 99% pojista on jo "kokeillut" jotain huoraa... se on yksinkertaisesti alueesta ja sen paikallisesta kulttuurista sekä "tasosta" kiinni. Jos valitset siis ysin jälkeen lukion ja pääset, sanotaan nyt että yli 8:n keskiarvo pääsyrajana olevaan lukioon niin voit olla varma että tulee muutosta. Amiksessakin pätee sama juttu, riippuen vähän linjasta (esim. tietotekniikka-alalla on ihan järkevää jengiä, kun taas esimerkiksi erään stadilaisen logistiikka-alan amiksesta on tullut tutuilta aika kauheaa palautetta, ja nämähän ovat siis aivan eri alueita).

    • kujsdhfoiwjer

      ap:
      "koska se on suosittu"...

      Ensin kritiikki:

      Miksi ihastuit tähän, etkä esimerkiksi hiljaiseen ja ujoon poikaan luokaltanne?

      Ihan samalla tavalla käyttäytyvät pojatkin: ihastuvat "suosittuihin..." kuten sinäkin.

      Ei voi olla kaksinaismoraalinen ja vaatia toisilta erilaista käyttäytymistä kuin miten itse käyttäytyy.

      Sitten jotain positiivista:

      Mene juttelemaan jonkun vähän vähemmän suositun pojan kanssa ja katso löytyisikö teillä yhteistä.

      Joidenkin vuosien päästä, kun pääset "aikuisten maailmaan", huomaat, että ei ne "yläasteen kingit ja kuningattaret" nyt enää "oikeassa maailmassa" saa mitään etua, ja yhtäkkiä muutkin kuin vain "pahat pojat/tytöt" tuntuvat varsin mielenkiintoisilta, ja oikeastaan paljon mielenkiintoisemmiltakin ja kivemmilta kuin ne toiset...

      Joten, tutki itseäsi, tutustu itseesi, omiin arvoihisi ja selvitä, mikä sinulle on tärkeää. Nyt sinulla on mitä hienoin tilaisuus kasvattaa: sillä kasvua ei tapahdu ilman kasvukipuja ikinä.

      • kujsdhfoiwjer

        Täsmennys: jotta ei jäisi epäselväksi nyt kuitenkaan...

        Kyllä, tuo kritiikkini saattoi tuntua pahalta, mutta sanoin sen, koska uskoin että olet sen verran kypsä että pystyt ottamaan sen vastaan. En olisi sanonut, jos en olisi sinun uskonut kykenevän ottamaan sitä vastaan.


    • Sorry, häivyn pian!

      "Isi" vastaa nyt, kun sattumalta tänne sivulle eksyin. Luulen, että olet niin hyvännäköinen, että poikien itsetunto on niin huono etteivät uskalla lähestyä sua. Älä mene siihen siiderihalpaan, vaan ole vain oma itsesi.

      "Unohda" vaikka kaikki kynäsi jonain päivänä kotiin ja pyydä siltä sellaista lainaksi. Sitten kun palautat sen, niin olet jo kaksi kertaa "joutunut" kommunikoimaan "normaalisti" pojan kanssa. Pienillä oveluuuksilla voi päästä pitkälle, mutta ihan tuhmaksi EI kannata ryhtyä koskaan. Katso vaikka minun sukupolveni pöllöilyä. Vaikeaa se on aina nuorelle, mutta kannattaa olla hyväitsetuntoinen itsenäisesti:
      http://www.youtube.com/watch?v=pbtCdc4jbxE

    • 16Poika16

      Ranteet auki saatana! Vittu. Mikäs helvetin idea on jotain ranteita alkaa aukomaan? -_- huh huh.

      Sä et nyt oikeen osaa hoksata tota sun ongelmaas. Se ongelma olet SINÄ ei ne pissis huorat tai se poika. SINUN pitää tulla rohkeemmaksi ja tulla ulos siitä kuoresta minkä olet tässä vuosien mittaan itsesi ympärille tehnyt.

      Mutta jos jo noin alas on vajottu että pitää muita mennä syyttelemään ja omia ranteita aukomaan, niin kai olet jo niin epätoivoinen että voit hypätä kaivoon. Ei kiinnosta.

      Ja toi sun kirjoitus tyylis saa sutkin kuulostamaan ihan ihqu paska pissikseltä joten en kauheemmin huutelis.

      - 16 Poika

      • Depe_

        No huhhuh, siellä herra 16 vee tulee kertomaan totuuksiaan.
        Kiusaaminen ei varmasti ole ollut tytön oma vika..................

        "Sinun pitää tulla rohkeemmaksi...", niin varmaan kannattaa tulla, mutta kiusattuna rohkeutta on HUOMATTAVASTI vaikeempi kerätä, kuin niiden joilla välittäviä kavereita ympärillä.

        Kuka tahansa kokisi edes jonkinlaista masentuneisuutta siitä että sätitään aivan turhaan.
        Tottakai pitää olla parempi itsetunto ja plaaplaaplaa, mutta mistä sen saa? Jollain taikasauvallako se tupsahtaa joku aamu mieleen et: "Hitto mä oon the best ja vidutsiikkeli tallon kaikki."

        Kyllä se itsetunto karttuu ajan myötä, kun asiat kääntyvät parempaan suuntaan. Mutta on sekin toisaalta alku, että päättää olla helkkarin vahva. VIHA on myös VAHVUUS, jolla saa itsestään irti positiivisia piirteitä, kuten päättäväisyyttä ja rohkeutta.


    • mun mielipide

      Mua ärsyttää iha törkeen paljo toi et pitää yleistää et ihminen, jolla on kaverina poikia ja joka uskaltaa avata suunsa pitää hauskaa, nii heti yleistetää et se on joku "pissishuora"!!!!! Toi sun katkeruutes paistaa niin selkeesti ku lukee tota sun viestiis ettei mitää rajaa. Sul on varmaan vaikeeta, ku kiusataa, joten kantsii varmaa puhuu jollekki. Mut ei niitä kavereita pakjon haalita, jos aina oletetaa et joku on pissishuora, et voi tietää ellet tutustu!! Itsevarmuutta pelii nii kyl se sit siit ja ainii ei mun mieles ainakaa yläasteel oo pakko seurustella. Sinkkun o paljo rennompaa!

    • jou

      Lukiossa helpottaa.... toivottavasti.... mulla ainakin....

    • Matriarkaatti92

      No jos ei mitkään muut tätä poikaa kiinnosta kuin siideriä alvariinsa kittaavat minihamepellet niin tuskin on sitten edes arvoisesi. Varmasti tulet elämässäsi jonkun löytämään, koska jonakin päivänä jokainen tulee heräämään siihen todellisuuteen että pelkkä sekoilu ja kännääminen ei tuota tulosta sosiaalisissa suhteissa.

    • Teeteeteejii

      Ei suinkaan alottaja oo suomussalamelta päin, kuulostat tutulta. (tuskinpa kuitenkaan oot, mutta kiinnostasi tietää) kyllä minä ainakin ennemmin sen hilijasemman tytön ottasin kun jonkun tyhjäpään. En tosin itekkään oo mikään adonis mutta mutta...

    • kukaaneiluovuta!

      Älä sä hyvä tyttö ittees tärvää jonku pojan takia... Kato, kauneus on katsojan silmässä muunmuassa. Kyllä mä luulen että jos näkisin sut jossain, olisit varmasti mukava tyyppi!! Ja suurin osa tytöistä on mun mielestä nättejäki :D Ei jumalauta oon pähkäilly ja pähkäilly kanssa että mikä tätä kansaa vaivaa tän asian suhteen :D Vanhanaikanen kai oon ku ei nuo "hutsut" kiinnosta :D Ja aivan takuulla olisin mielummin sun kaveri kun näitten meidän perän pakkelipönttöjen ;D Vastaan sulle tohon kysymykseen siis että ei niissä viehätä mikään ;)) Toiseen kysymykseesi vastaus: jätä omaan arvoonsa nuo tollaset jotka on niin omahyvästä ettei voi edes jutella. Jotenkin tuntuu näinki pienen tekstin perusteella että oot ihastunut perus-kyrpätynnyriin. Ei pahalla. Ja kyllä sä seurustelet vielä :o Kato kun hoppuhommat ne ei onnistu koskaan, sen oon huomannu :D Silti on hymy korvissa koko aika. Ei nyt luovuteta! Jos ei sulla kavereita ole, niin tässä sulle yksi!! (:

      • täs on toinen(:


    • ELÄMÄN TOTUUS

      Oletko koskaan ihan OIKEASTI miettinyt miksi pojat tuntuvat tykkäävän "pissiksistä" enemmän kuin luokan hiljaisista tytöistä? Mihin poika/nuori mies yleensäkin ottaen ihastuu tytössä/naisessa? Ei tämä sentään rakettitiedettä ole... ihan biologialla pärjätään.

      No syy juontuu tietenkin seksuaalisuudesta. Nämä pissikset käyttävät seksikkäämpiä (paljastavampia) vaatteita ja meikkaavat rohkeammin. He ovat sosiaalisesti itsevarmoja, mikä näkyy käytöksessä pienenä (tai isona) flirttinä poikia kohtaan. Nämä pissikset myös tekevät itseään tykö, eli ovat viikonloppuiltaisin ulkona.

      Uskot tai et, mutta tuossa on totuus. Voi olla ettei sullakaan mene kuin vuosi tai pari ja muutut. Et muutu pissikseksi, koska se on vain yhden ajan juttu, mutta muutut itsevarmemmaksi ja alat panostamaan ulkonäköösi. Sen jälkeen saat huomiota, ystäviä ja todennäköisesti sinun alkaa tehdä mieli olla tuolla ulkona... etkä enää vietä perjantai-iltaa äidin, isän ja pikkuveljen kanssa kotona.

      En väitä että muutos olisi kohdallasi helppo. Päinvastoin se voi olla yllättävänkin vaikea, koska kaikki ovat tottuneet näkemään sinut nörttinä ja kilttinä piiperona. Suosittelen että kun seuraavan kerran haet uuteen kouluun, niin hae jonnekin muualle kuin tämä vanha porukka. Aloita puhtaalta pöydältä - se on helpompaa.

    • Olin joskus samanlainen kuin sinä, mutta sillä erotuksella että en ole koskaan viillellyt. Mulla ei ollu kavereita yläasteella omas luokas ollenkaan. Olin luokan hiljaisin ja epäsuosituin. Näin omia kavereita vaan harrastuksis ja välituntisin. Kuvittelin 17-vuotiaaksi asti ettei pojat välitä musta ollenkaan.

      Kuitenkin eräänä päivänä tapasin kaupassa erään puolitutun pojan ja se vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin kuulumisia ja puhelin numeroita. Pian sen jälkeen sain viestillä treffikutsun ja lopulta aloin seurusteleen sen kanssa. Se poika oli kohtelias ja komea ynnä muuta. Sillä oli jopa täydellinen sixpack-vatsa ja mitä vielä. Seurusteltiin useempi vuosi. Nykyisin en seurustele, mutta tuon kautta oon oppinu, että nätti tyttö löytää kyllä poikia ennemmin tai (kuten minun tapauksessani) myöhemmin.

      Tsemppiä ja koita vaikka aloittaa jokin uusi harrastus, sitä kautta löytyy uusia kaveita ja voit tutustua myös semmoisiin poikiin, joita et koulun ympyröissä näe. Myös yläasteen jälkeen voit päästä uuteen kouluun missä voit aloittaa kaiken alusta.

      • kiittikannustuksesta

        No entäs rumat tai huonovartaloiset sitten? Mekö emme sitten koskaan löydä poikaa?


    • pississiiderihuoramo

      voiei tätä tuntuu tosi pahalta lukea koska ite oon tosi suosittu ja varmaa just sellane "pississiiderihuora" vaikken mä tosiaa mikää huora olekkaan! ja vaikka ite kuulunki niihin jolla kaveriporukkoja riittää joka sormelle, en mäkään silti ole maailman onnellisin ihminen..joten hei pidä ittes vahvana ja älä tosiaan ihannoi mun kaltasia ihmisiä jolle viikonloput tarkottaa kovia kännejä ja minihameita. oot varmasti mukava tyttö joka saa kavereita jos pidät mielessä nää jutut 1. älä vaikuta pelokkaalta, se saattaa houkutella kiusaajia jatkamaan touhuaan jos he huomaavat että kärsit siitä 2. hymyile vaikka sinulla ei siihen olisi aihetta 3. kun sinua kiusaa joku paha kiusaaja näytä hänelle ettet ole mikään takapenkin nysverö vaan olet ihminen siinä missä muutkin! voimia sinulle

    • joku

      Oon sua nuorempi, mut halusin silti sanoo..

      On toki monia mielipiteitä, mut mun mielestä sun ei kannattais välittää niistä kiusaajista. Tai ees yrittää sanoa vastaan. Ja uskon, että varmasti sä tapaat jonkun ihanemmankin ihmisen. Tätä on vaikea selittää, kun ei its ole kokenut. Tiiän kuitenkin, miltä tuntuu, kun kaikki kiusaa. Itte oon silloin yritänyt sanoa jotakin vastaan. Puolusta itteäs. Mut älä kuitenkaan hauku. Ja kyllä varmasti löydät ystäviä, viimeistään yläasteen loputtua. Älä vaan palaa viiltelyyn uudestaan! Et sä hyödy siitä mitenkää..! Hommaa vaikka nyrkkeilysäkki ja hakkaa sitä, kun vituttaa. :D Tai toiseksi, älä ajattele ollenkaan mitään itsemurhaa. Se on sairaan typerä ajatus. Jokaisella teini-ikäisellä on varmasti joskus vaikeaa, mutta silloin pitäisi muistaa, että sulla tulee joskus olemaan 99% varmuudella ihana elämä, mies ja ehkä lapsia. Sitten kaikki on hyvin. Ja jos on tosi vaikeaa, niin puhu jollekkin. Tai puhu vaikka itseksesi. :D

      Muuta sun asennetta elämään. Hymyile(: Kerroit, et olit ennen sosiaalinen ja iloinen(: Miksi kaikki muuttui? Kiusaamisen takia. Miksi sua kiusattiin? Niillä huoralissuilla oli omia ongelmia ja ne purkaa pahaa oloa kiusaamalla toisia, ryyppäämällä viikonloppuisn ja ESITTÄEN itsevarmaa. Ne vain esittää olevansa kovia ja parhaita. Mutta yhtälailla hekin voivat miettiä itsemurhaa omien ongelmiensa (esim perhe- tai kouluongelmien) takia.

      Itsekin kadehdin niitä, jotka ovat poikien suosiossa ja sellaisia lissuja. Mutta ajattelen, että joskus tulevaisuudessa heillä on huono elämä ja itselläni ainakin parempi kuin heillä. Muista oikeasti vain hymyillä, olla postivinen ja ahkera koulussa!

      Tsemppiä sulle(:

    • Sitruunakostaja

      Siinä vastaukset. Saatan kirjoittaa jotain loukkaavaa mutta tarkoitukseni on auttaa.

      "Mulla on ongelma. Oon ihastunut yhteen poikaan samalta luokalta.. Se on suosittu, komee yms."
      - Ihastuminen ei ole ongelma. Piste.

      "Ite oon koulukiusattu ollut jo monta vuotta, ei kavereita, syrjäytynyt tyttö.. Inhoon ku ihastun aina ja se sattuuu, koska tiedän etten voi saada sitä... En oo ikinä seurustellu, enkä oo ikinä pussanu, halinu yms.. Oon ysillä.. En tiiä kuin kauan jaksan tätä yksinäisyyttä..."
      -Ekakskin suuteleminen yms. hoituu kyllä luonnostaan ettei niiden takia kannata itseään vaivata.
      - Tokaksi omaat heikon itsetunnon. Uit itsessäälissä koska olet tottunut siihen ja se tuntuu tutulta ja siksi turvalliselta. Jos et oikeasti kestä sitä niin olisit jo käynyt hankkimassa kavereita ja pokaamassa sen jätkän.
      1. Kavereita saat esim. harrastuksista, koulusta, kaupungilta, linkasta ja ihan mistä vaan missä on ihmisiä. Alotat vaan humoristisen keskustelun tai teet jotain hauskaa tai hullua saadaksesi puheenaiheen. Itsevarmuus tarttuu ja kaverisi on helppo jutella sinulle jos tunnut kivalta tyypiltä.
      2. Menet suutelemaan sitä jätkää ja kysy et lähteekö se ulos. Mitä itsevarmemmin teet ton niin sitä parempi. Jos se on jätkäporukassa niin älä välitä. Käytät vaan suoraa lähestymistapaa, koska jos tulet hitaasti lähestyen rupattelemaan kauniita niin jätkä todennäkösesti kiusaantuu ja purkaa tilanteen yleensä tosi töykeesti. Suora lähestymistapa niin ei ehdi kiusaantua. Jätkä menee tästä hämilleen, joko semi transsiin tai heittää jotain läppää rauhoittuakseen. Jos se heittää läppää niin naura mukana ja odota vastausta. Jos se menee transsiin niin sano ettei tarvi heti päättää. Tällöin poika saa aikaa miettiä.

      "Kaikki pojat haluaa vaan suosittuja ryyppääviä pissishuoria."
      -Koska he osoittavat kiinnostuksensa ja osaavat lähes aina vaikuttaa itsevarmoilta, mikä kiehtoo meitä jätkiä.
      -Viimekädessä suuri osa meistä on itsetunnottomia paskiaisia, jotka eivät uskalla tulla juttelemaan kauniille ja asiallisille tytöille. Etenkään jos he eivät osoita kiinnostustaan heihin.

      " En ymmärrä mikä mussa on vikana; painan 45kg/168cm, blondi, ei mun mielestä mun ulkonäössä oo mitään vikaa..Ulkomaalaiseksi on mua luultu myös."
      -Itsevarmuus vaikuttaa enemmän ulkonäköösi. (Toki jotkut pitävät ujoista)
      -En tiedä miltä näytät, mutta yleensä tytöt kaunistuvat jos pukeutuvat enemmän mukavalta tuntuviin kuteisiin ja vähän vähemmän niihin hienoisiin vaatteisiin ja koruihin.
      -Ulkomaalainen tyttö voi olla eksoottinen.


      "Tekis mieli viiltää ja satuttaa itteen sen takia ku aina ihastun, vaikka käsivarret jo täynnä viiltoarpia.. Enjaksa!!!
      Se poikaki puhuu aina kaikkien huorien kaa koulussa..."
      -Viiltelet siis itseäsi jonkun pojan takia joka loppukädessä viettää aikansa vain huorien parissa. >> HUUTONAURUA!!!!
      -Viillot ei sua ainakaan kaunista. Hanki sosiaalista elämää ennen kuin komeroidut entisestään.
      -Kun tekee mieli viillellä niin suosittelen purkamaan itseäsi musiikkiin tai johonkin muuhun tekemiseen. Esim. ACDC, Airbourne ja huumorirock piristävät kuule pirusti vaikket niitä olisi ennen kuunnellutkaan. Jos ei tehoa niin enemmän volymea. Myös leffat, siivoilu, piirtäminen yms. auttaa varmasti.

      Jatkan toisella viestillä että mahtuu...

      • Sitruunakostaja

        "Ymmärrän, ei kukaan halua olla koulukiusatun kaa, siinähän menee maine..."
        -Tyttöjen kiusaaminen eroaa poikien kiusaamisesta tietääkseni aika lailla, mutta tässä omat käytännöt.
        1. Jos kiusausta on jatkunut yli 3vk. Ilmoita opettajalle. Jos tämän jälkeen tulee vielä kiusaamaan niin vetelee niin että jälkeläisetkin tuntee vielä iskujesi kivun. Jos kiusaaja menee tästä valittamaan, niin nauraa koko koulun lisäksi hänelle myös opettajanhuone, jossa hänet tiedetään kiusaajaksi.
        2. Jos olet alle 15, voit käyttää kättä pidempää, sillä rikosrekisteri pyyhiytyy 15 täyttäessäsi. Voin sanoa että sovitteluun on henkisesti todella raskas mennä, mutta sieltä poistuttaessa asiaa voidaan pitää täysin loppuunkäsiteltynä. Jälkeenpäin henkisesti todella vahvistava kokemus. Selviää kun pyytää anteeksi ja tarkoittaa sitä, on katuvan näköinen ja maksaa sairaalakulut.
        3.Mitä olen ymmärtänyt niin tyttöjenkeskeinen kiusaaminen on yleensä henkistä, eli pääosin haukkumista. Tämä on taitolaji ja erittäin opettelemisen arvoinen taito. Tässä pari ohjetta haukkumis tilanteessa.
        >Kiusaajalla on vierellään hänen tukijansa. Hän saa motivaationsa kiusaamiseen heidän naurustaan. Torjumalla ja kääntämällä kaikki syytökset voit suututtaa kiusaajan. Tukijat eivät naura kiusaajan letkautuksille enää kun hän on suuttunut. Ala käyttää hyökkääviä haukkumasarjoja, johdattele häntä motteihin joissa hän itse vahingossa tulee pilkanneeksi itseään. Tällöin tukijat siirtyvät ihan luonnostaan ja joskus edes tiedostamattaan sinun puolellesi ja nauravat nyt sinun haukkumasanoillesi, eivätkä kiusaajan.
        >Jos kiusaajia useampi, kukista ensin yksi. Kun hän on kukistettu, siirry seuraavaan nopeasti. Kiusaajasi alkaa myös solvaamaan toista kiusaajaasi, jottei itse joutuisi kohteeksesi.
        >Säilytä hymy ja naura mahdollisesti jopa joillekkin itseesi kohdistuville solvauksille. Perustele miten solvaamisesi todistaa sinun olevan täysin solvauksen päinvastainen asia. Keksi vastustajastasi trauma tai vika mikä saa hänet nimittelemään sinua kyseiseksi asiaksi.
        >Säilytä hymy, uudelleen koska tärkeä ettet murru vaan näytät nauttivan väittelystä.
        >Opettele yleisimpiin haukkumasanoihin kullekkin yksilöllinen vastapalaute. Jos tulee oikosulku niin sano jokin lähes kaikkeenkäyvä solvaus (Puhe mistä puute jne.).
        >Jos sinua muistutetaan nolosta asiastasi niin hymyile vähän enemmän ja lyö kivet sille.
        >Jos kiusaaja haukkuu sinua esim. huoraksi, niin hän haluaa että loukkaannut. Jos olisit huora, et loukkaantuisi, kiusaajakin tietää tämän. Kiusaaja siis periaatteessa sanoo ettet ole huora. Tuo auttaa taistelutahdon ylläpitämisessä ja sitä voi käyttää hätätilanteessa solvauksen torjuntana, jos et keksi parempaa.
        >Päivitä sanavarastoasi. Lutkitteleva kiusaaja ei pärjää sellaiselle henkilölle jonka sanaarsenaaliin kuuluu kaikki märkivä saasta narsisteista insestinekrofiileihin. Ja joka osaa vielä näyttää että todella tarkoittaa sanomaansa.
        >Internet on hyvä paikka arsenaalin keräämiseen. Kuvalautoja etenkin suosittelen. Ylilauta ja 4chan luultavasti parhaimmat.
        >Käytä hiljaisuudet solvausten välillä hyväksesi äläkä päästä kiusaajaa solvaamaan peräjälkeen.
        >Jos jäät pahasti häviölle niin enemmän fyysistä agressiivisuutta, mutta säilytä hymy äläkä näytä suuttuneelta.
        >Jos kiusaaminen on jatkuvaa, niin ilmoita asiasta ennen kuin alat antamaan takaisin, tai myöhemmin teitä molempia pidetään kiusaajina.
        >"Toi aloitti" on maailman toiseksi hunoin väite. Huonoin on: "Ei kiusaamisesta kannata välittää"

        4. Kerro sille ihastukselles et sua kiusataan ja kysy mitä sun pitäis tehdä. Sanoit et se on suosittu. Suositut jätkät on reiluja ja hyvän itsetunnon omaavia. Hän auttaa sua varmasti, jos ei muuten niin tulee kaveriksi mukaan kun menet ilmoittamaan kiusaamisesta.
        5. Mene sellaisten tyyppien seuraan jotka eivät kiusaa sinua. He ovat puolellasi. He eivät vain ole sanoneet sitä koska pelkäävät tehdä aloitteen kiusaamisesi lopettamiseksi, sillä saattaisivat itse tulla kiusatuiksi.


      • Sitruunakostaja
        Sitruunakostaja kirjoitti:

        "Ymmärrän, ei kukaan halua olla koulukiusatun kaa, siinähän menee maine..."
        -Tyttöjen kiusaaminen eroaa poikien kiusaamisesta tietääkseni aika lailla, mutta tässä omat käytännöt.
        1. Jos kiusausta on jatkunut yli 3vk. Ilmoita opettajalle. Jos tämän jälkeen tulee vielä kiusaamaan niin vetelee niin että jälkeläisetkin tuntee vielä iskujesi kivun. Jos kiusaaja menee tästä valittamaan, niin nauraa koko koulun lisäksi hänelle myös opettajanhuone, jossa hänet tiedetään kiusaajaksi.
        2. Jos olet alle 15, voit käyttää kättä pidempää, sillä rikosrekisteri pyyhiytyy 15 täyttäessäsi. Voin sanoa että sovitteluun on henkisesti todella raskas mennä, mutta sieltä poistuttaessa asiaa voidaan pitää täysin loppuunkäsiteltynä. Jälkeenpäin henkisesti todella vahvistava kokemus. Selviää kun pyytää anteeksi ja tarkoittaa sitä, on katuvan näköinen ja maksaa sairaalakulut.
        3.Mitä olen ymmärtänyt niin tyttöjenkeskeinen kiusaaminen on yleensä henkistä, eli pääosin haukkumista. Tämä on taitolaji ja erittäin opettelemisen arvoinen taito. Tässä pari ohjetta haukkumis tilanteessa.
        >Kiusaajalla on vierellään hänen tukijansa. Hän saa motivaationsa kiusaamiseen heidän naurustaan. Torjumalla ja kääntämällä kaikki syytökset voit suututtaa kiusaajan. Tukijat eivät naura kiusaajan letkautuksille enää kun hän on suuttunut. Ala käyttää hyökkääviä haukkumasarjoja, johdattele häntä motteihin joissa hän itse vahingossa tulee pilkanneeksi itseään. Tällöin tukijat siirtyvät ihan luonnostaan ja joskus edes tiedostamattaan sinun puolellesi ja nauravat nyt sinun haukkumasanoillesi, eivätkä kiusaajan.
        >Jos kiusaajia useampi, kukista ensin yksi. Kun hän on kukistettu, siirry seuraavaan nopeasti. Kiusaajasi alkaa myös solvaamaan toista kiusaajaasi, jottei itse joutuisi kohteeksesi.
        >Säilytä hymy ja naura mahdollisesti jopa joillekkin itseesi kohdistuville solvauksille. Perustele miten solvaamisesi todistaa sinun olevan täysin solvauksen päinvastainen asia. Keksi vastustajastasi trauma tai vika mikä saa hänet nimittelemään sinua kyseiseksi asiaksi.
        >Säilytä hymy, uudelleen koska tärkeä ettet murru vaan näytät nauttivan väittelystä.
        >Opettele yleisimpiin haukkumasanoihin kullekkin yksilöllinen vastapalaute. Jos tulee oikosulku niin sano jokin lähes kaikkeenkäyvä solvaus (Puhe mistä puute jne.).
        >Jos sinua muistutetaan nolosta asiastasi niin hymyile vähän enemmän ja lyö kivet sille.
        >Jos kiusaaja haukkuu sinua esim. huoraksi, niin hän haluaa että loukkaannut. Jos olisit huora, et loukkaantuisi, kiusaajakin tietää tämän. Kiusaaja siis periaatteessa sanoo ettet ole huora. Tuo auttaa taistelutahdon ylläpitämisessä ja sitä voi käyttää hätätilanteessa solvauksen torjuntana, jos et keksi parempaa.
        >Päivitä sanavarastoasi. Lutkitteleva kiusaaja ei pärjää sellaiselle henkilölle jonka sanaarsenaaliin kuuluu kaikki märkivä saasta narsisteista insestinekrofiileihin. Ja joka osaa vielä näyttää että todella tarkoittaa sanomaansa.
        >Internet on hyvä paikka arsenaalin keräämiseen. Kuvalautoja etenkin suosittelen. Ylilauta ja 4chan luultavasti parhaimmat.
        >Käytä hiljaisuudet solvausten välillä hyväksesi äläkä päästä kiusaajaa solvaamaan peräjälkeen.
        >Jos jäät pahasti häviölle niin enemmän fyysistä agressiivisuutta, mutta säilytä hymy äläkä näytä suuttuneelta.
        >Jos kiusaaminen on jatkuvaa, niin ilmoita asiasta ennen kuin alat antamaan takaisin, tai myöhemmin teitä molempia pidetään kiusaajina.
        >"Toi aloitti" on maailman toiseksi hunoin väite. Huonoin on: "Ei kiusaamisesta kannata välittää"

        4. Kerro sille ihastukselles et sua kiusataan ja kysy mitä sun pitäis tehdä. Sanoit et se on suosittu. Suositut jätkät on reiluja ja hyvän itsetunnon omaavia. Hän auttaa sua varmasti, jos ei muuten niin tulee kaveriksi mukaan kun menet ilmoittamaan kiusaamisesta.
        5. Mene sellaisten tyyppien seuraan jotka eivät kiusaa sinua. He ovat puolellasi. He eivät vain ole sanoneet sitä koska pelkäävät tehdä aloitteen kiusaamisesi lopettamiseksi, sillä saattaisivat itse tulla kiusatuiksi.

        "Kait mun kohtalo olla yksin koko loppu elämä. en tuu ikänä seurustelemaan kenenkää kaa."
        - Siinä taas todiste aikaisempaa väittämääni tukemaan.
        "Uit itsessäälissä koska olet tottunut siihen ja se tuntuu tutulta ja siksi turvalliselta. Jos et oikeasti kestä sitä niin olisit jo käynyt hankkimassa kavereita ja pokaamassa sen jätkän."

        "kaiken lisäksi mul on alkoholisti isä, ei yhtään kaveria......... Oon harkinnu itsemurhaaki.."
        -Ja ihan kuin perhe vaikuttaisi sihen millainen sinä olet. Voit olla todella hyvä tyyppi vaikka isäsi olisikin sitten spurgu.
        -Jos aikoisit tehdä itsemurhan niin olisit jo tehnyt sen, ja vielä sitä ennen myynyt kaiken ja pannut viimeiset päiväsi kunnolla risaiseksi.

        Kysymys pojille; MIKÄ niissä suosituissa pissis siiderihuorissa nii viehättää??!!!!
        -Taisin vastata tähän jo. Tulevat näyttämään kiinnostuksensa ja osaavat näyttää itsevarmoilta.

        Voit osottaa sen kiinnostukses siihen jätkään niinki helposti että katsot sitä silmiin ja odotat että se huomaa sut. Sitten katselet pari sekunttia ennen kuin käännät katseesi pois. Näin jätkä tajuaa että huomaat hänet. Jos se tulee puhumaan niin pokaamisen selitinkin jo tuossa ylempänä.


        "ja toineen kysymys kaikille; mitä mun pitäs tehä sen pojan suhteen? "
        -Seurata yllä olevaa ohjeistusta.

        Ja laita elämäs tärkeysjärjestykseen:
        -Alkoholi pois jos isäsi käy väkivaltaseksi (Lapsisuojelu)
        -Lopeta kiusaus
        -Hoida asiat sen jätkän kanssa.

        T: 9lk Jätkä joka kirjoitti huomaamattaan helvetisti tekstiä.


      • Eräs_Muija_Vain
        Sitruunakostaja kirjoitti:

        "Kait mun kohtalo olla yksin koko loppu elämä. en tuu ikänä seurustelemaan kenenkää kaa."
        - Siinä taas todiste aikaisempaa väittämääni tukemaan.
        "Uit itsessäälissä koska olet tottunut siihen ja se tuntuu tutulta ja siksi turvalliselta. Jos et oikeasti kestä sitä niin olisit jo käynyt hankkimassa kavereita ja pokaamassa sen jätkän."

        "kaiken lisäksi mul on alkoholisti isä, ei yhtään kaveria......... Oon harkinnu itsemurhaaki.."
        -Ja ihan kuin perhe vaikuttaisi sihen millainen sinä olet. Voit olla todella hyvä tyyppi vaikka isäsi olisikin sitten spurgu.
        -Jos aikoisit tehdä itsemurhan niin olisit jo tehnyt sen, ja vielä sitä ennen myynyt kaiken ja pannut viimeiset päiväsi kunnolla risaiseksi.

        Kysymys pojille; MIKÄ niissä suosituissa pissis siiderihuorissa nii viehättää??!!!!
        -Taisin vastata tähän jo. Tulevat näyttämään kiinnostuksensa ja osaavat näyttää itsevarmoilta.

        Voit osottaa sen kiinnostukses siihen jätkään niinki helposti että katsot sitä silmiin ja odotat että se huomaa sut. Sitten katselet pari sekunttia ennen kuin käännät katseesi pois. Näin jätkä tajuaa että huomaat hänet. Jos se tulee puhumaan niin pokaamisen selitinkin jo tuossa ylempänä.


        "ja toineen kysymys kaikille; mitä mun pitäs tehä sen pojan suhteen? "
        -Seurata yllä olevaa ohjeistusta.

        Ja laita elämäs tärkeysjärjestykseen:
        -Alkoholi pois jos isäsi käy väkivaltaseksi (Lapsisuojelu)
        -Lopeta kiusaus
        -Hoida asiat sen jätkän kanssa.

        T: 9lk Jätkä joka kirjoitti huomaamattaan helvetisti tekstiä.

        Tähän voisi itse kommentoida nuorena 24 vuotta täyttävänä naisena, joka on ollut itsetuhoinen 6 vuotta....;) Miksikö? No- koska ja kun olin yläasteella, mun ulkonäköä haukuttiin ja mulle syötettiin semmoista paskaa, että kukaan ei ikinä haluaisi seurustella mun kanssa, kun olen niin ruma yms. Ja arvaapa vain, sinä nuori miehenalku, ketkä tuollasta suustaan päästi....No mun luokalla ja muilla luokilla olevat jätkät tietysti, niin voit vain kuvitella, mitä se tekee tuon ikäisen teinin itsetunnolle. Voin sanoa, että hyvä, kun en tehnyt itsaria aiemmin, yrityksiä on....Joten ymmärrän hyvin niitä, jotka viiltelee....Eli siis porukka hei, mikä vittu teitä vaivaa, kun te aina syyllistätte niitä, jotka viiltelee? Jos ite oisitte olleet minun kengissä yläasteikäsenä, saattasitte varmaan tehdä samoin....;)
        Nyt on tietenkin eri tilanne, kun on kasvanut ja sitä myötä on myös itsetuntonikin, vaikka onkin pohjalla käynyt....Itsetuhoisuuden olen myöskin jättäny taakseni enkä välitä paskaakaan siitä, vaikka te jotkut ajattelettekin, että se on typerää ja säälittävää. Miksikö?- No, koska jos en olisi käynyt läpi sitä jaksoa elämässäni, niin en olis yhtä vahva ja viisas kuin näinä päivinä....;)
        Huono puoli siinä on se, että jäin kaikenlaiseen itseni satuttamiseen koukkuun ja
        nyt mä taistelen joka päivä, etten tekisi itelleni mitään, kuolla en halua, mutta
        joku viiltely kyllä käy edelleen mielessä, koska niinku sanoin- siihen on jääny
        koukkuun. Te, jotka ette ole viillelleet, ette välttämättä ymmärrä sitä, mutta ymmärtäisitte, jos teillä olisi samanlaista historiaa....Kaikilla on viiltelyyn omat syynsä, joita jotkut ahdasmieliset ei ymmärrä, ellei ole ite käyny läpi samaa.
        Jooh, eihän se asioita miksikään muutakkaan eikä kyllä mitään hyödytäkkään, mutta kaikilla, jotka sitä tekee, on siihen omat syynsä, jota te urpot, jotka niitä solvaatte. ette tule ikinä ymmärtämään, joten ehkäpä on vain parempi, että annatte asian olla...;) Ymmärrän kyllä, että mielipiteitä on monenlaisia, mutta pikkusen vituttaa tollaset, jotka syyllistää viiltelijöitä vain, kun eivät niitä ymmärrä ja haukkuvat emoiksi tajuamatta ollenkaan, miten paha olo niillä voi oikeasti olla.
        Voin sanoa sen itsestäni, myönnän, että mulla on ollu helvetin huono olla, kun oon itekki ajatellu itestäni, että oon ruma yms. ja on vieläki ja mietin, tajuaako sitä kukaan mies. Viiltelin mm. sen takia, että rankaisin itteeni, kun oon ruma ja huono ihminen, silloin, ku noin vielä ajattelin. Nyt saitte sen pääsyyn siihen, miks oon ollu itsetuhonen muuta....Niitten kusipäitten takia masennuksen käyny läpi, mutta kyllä nyt onneks näinä päivinä tajuan, ettei mun kannata uskoo niitä kusipäitä eikä kannata aloittaja sunkaan, koska se, mitä jotkut kiusaajat sanoo, ei piä paikkaansa, voin taata sen. Mutta sanon vielä sen, että jos ne mulkvistit ei ois haukkunu mua ja tuhonnu mun itsetuntoo, niin en omais näin vahvaa itsetuntoa, mikä mulla näinä päivinä on, koska nyt tiedän ja tajuan, ettei mussa oo mitään vikaa ja jos ja kun joku mies toisin ajattelee, se vika on sen pään sisässä....Kaiken ton jälkeen on tuloksena vahvempi nainen kuin silloin olin....Joten voisin mennä mun kiusaajien luokse, niitten jätkien, jotka mua haukku ja kiittää niitä...;)
        Ja mitä noihin pissaliisoihin tulee, niin mistä sä voit tietää, että onko ne oikeesti niin itsevarmoja kuin ne esittää olevansa? Mä oon jopa 90% varma, että niillä on itelläänkin huono itsetunto, ei tietenkää kaikilla ja osa niistäkin viiltelee. Ja että ne ei uskalla läheskään kaikki olla avoimesti oma ittensä muitten eessä ja esittää sen takia. Ja ovat epävarmoja itestään niinkuin kuka yläasteikäinen ei olis? Se ei tarkota sitä, että sillä välttämättä on huono itsetunto, mutta kyllähän te tiedätte, kun on kyseessä yläasteikäinen...Se yläasteikäinen, joka ei ole, aplodit sille....Kehotan vain kaikkia sen ikäisiä nostamaan pään pystyyn ja arvostamaan itteensä, vaikka se ei helppoa olekkaan ja jos joku kiusaa ja haukkuu, niin niitä ei kannata kuunnella, koska se, mitä ne sanoo, ei pidä paikkaansa, voin vannoa sen.
        Jos musta ollaan yläasteella sanottu, että kukaan poika ei tykkää musta, niin eihän sellanen pidä ollenkaan paikkaansa ja säälin niitä idiootteja, jotka on tollasta paskaa laukoneet....Kyllä tästä maailmasta löytyy sellasia, jotka jokaisesta tykkää....Ja vielä se ap;lle, että ymmärrän kyllä, jos inhoot noita pissiksiä, jos ne on vielä sellasia bitchejä, vaikka tuskin kaikki on. Mutta nekin on varmaan monet epävarmoja ittestään ja yrittää esittää jotain muuta ku ovat, ei tietenkään kaikki.
        Joten ne voi olla ihan samoissa kengissä kuin sinä....;) Anyway, naurattaa tollaset nimitykset. Ois kiva kuulla, että mikskä mut luokiteltais...Jos joku tietää, niin kerro ihmeessä minulle....Vaikka näinä päivinä en välitä siitä, mikskä jotkut teini-ikäiset mua luokittelee saati mitä ne musta ajattelee ja uskon, ettei välitä kovin moni muukaan mun ikäinen eikä pidäkkään.....:)


      • Sitruunakostaja
        Eräs_Muija_Vain kirjoitti:

        Tähän voisi itse kommentoida nuorena 24 vuotta täyttävänä naisena, joka on ollut itsetuhoinen 6 vuotta....;) Miksikö? No- koska ja kun olin yläasteella, mun ulkonäköä haukuttiin ja mulle syötettiin semmoista paskaa, että kukaan ei ikinä haluaisi seurustella mun kanssa, kun olen niin ruma yms. Ja arvaapa vain, sinä nuori miehenalku, ketkä tuollasta suustaan päästi....No mun luokalla ja muilla luokilla olevat jätkät tietysti, niin voit vain kuvitella, mitä se tekee tuon ikäisen teinin itsetunnolle. Voin sanoa, että hyvä, kun en tehnyt itsaria aiemmin, yrityksiä on....Joten ymmärrän hyvin niitä, jotka viiltelee....Eli siis porukka hei, mikä vittu teitä vaivaa, kun te aina syyllistätte niitä, jotka viiltelee? Jos ite oisitte olleet minun kengissä yläasteikäsenä, saattasitte varmaan tehdä samoin....;)
        Nyt on tietenkin eri tilanne, kun on kasvanut ja sitä myötä on myös itsetuntonikin, vaikka onkin pohjalla käynyt....Itsetuhoisuuden olen myöskin jättäny taakseni enkä välitä paskaakaan siitä, vaikka te jotkut ajattelettekin, että se on typerää ja säälittävää. Miksikö?- No, koska jos en olisi käynyt läpi sitä jaksoa elämässäni, niin en olis yhtä vahva ja viisas kuin näinä päivinä....;)
        Huono puoli siinä on se, että jäin kaikenlaiseen itseni satuttamiseen koukkuun ja
        nyt mä taistelen joka päivä, etten tekisi itelleni mitään, kuolla en halua, mutta
        joku viiltely kyllä käy edelleen mielessä, koska niinku sanoin- siihen on jääny
        koukkuun. Te, jotka ette ole viillelleet, ette välttämättä ymmärrä sitä, mutta ymmärtäisitte, jos teillä olisi samanlaista historiaa....Kaikilla on viiltelyyn omat syynsä, joita jotkut ahdasmieliset ei ymmärrä, ellei ole ite käyny läpi samaa.
        Jooh, eihän se asioita miksikään muutakkaan eikä kyllä mitään hyödytäkkään, mutta kaikilla, jotka sitä tekee, on siihen omat syynsä, jota te urpot, jotka niitä solvaatte. ette tule ikinä ymmärtämään, joten ehkäpä on vain parempi, että annatte asian olla...;) Ymmärrän kyllä, että mielipiteitä on monenlaisia, mutta pikkusen vituttaa tollaset, jotka syyllistää viiltelijöitä vain, kun eivät niitä ymmärrä ja haukkuvat emoiksi tajuamatta ollenkaan, miten paha olo niillä voi oikeasti olla.
        Voin sanoa sen itsestäni, myönnän, että mulla on ollu helvetin huono olla, kun oon itekki ajatellu itestäni, että oon ruma yms. ja on vieläki ja mietin, tajuaako sitä kukaan mies. Viiltelin mm. sen takia, että rankaisin itteeni, kun oon ruma ja huono ihminen, silloin, ku noin vielä ajattelin. Nyt saitte sen pääsyyn siihen, miks oon ollu itsetuhonen muuta....Niitten kusipäitten takia masennuksen käyny läpi, mutta kyllä nyt onneks näinä päivinä tajuan, ettei mun kannata uskoo niitä kusipäitä eikä kannata aloittaja sunkaan, koska se, mitä jotkut kiusaajat sanoo, ei piä paikkaansa, voin taata sen. Mutta sanon vielä sen, että jos ne mulkvistit ei ois haukkunu mua ja tuhonnu mun itsetuntoo, niin en omais näin vahvaa itsetuntoa, mikä mulla näinä päivinä on, koska nyt tiedän ja tajuan, ettei mussa oo mitään vikaa ja jos ja kun joku mies toisin ajattelee, se vika on sen pään sisässä....Kaiken ton jälkeen on tuloksena vahvempi nainen kuin silloin olin....Joten voisin mennä mun kiusaajien luokse, niitten jätkien, jotka mua haukku ja kiittää niitä...;)
        Ja mitä noihin pissaliisoihin tulee, niin mistä sä voit tietää, että onko ne oikeesti niin itsevarmoja kuin ne esittää olevansa? Mä oon jopa 90% varma, että niillä on itelläänkin huono itsetunto, ei tietenkää kaikilla ja osa niistäkin viiltelee. Ja että ne ei uskalla läheskään kaikki olla avoimesti oma ittensä muitten eessä ja esittää sen takia. Ja ovat epävarmoja itestään niinkuin kuka yläasteikäinen ei olis? Se ei tarkota sitä, että sillä välttämättä on huono itsetunto, mutta kyllähän te tiedätte, kun on kyseessä yläasteikäinen...Se yläasteikäinen, joka ei ole, aplodit sille....Kehotan vain kaikkia sen ikäisiä nostamaan pään pystyyn ja arvostamaan itteensä, vaikka se ei helppoa olekkaan ja jos joku kiusaa ja haukkuu, niin niitä ei kannata kuunnella, koska se, mitä ne sanoo, ei pidä paikkaansa, voin vannoa sen.
        Jos musta ollaan yläasteella sanottu, että kukaan poika ei tykkää musta, niin eihän sellanen pidä ollenkaan paikkaansa ja säälin niitä idiootteja, jotka on tollasta paskaa laukoneet....Kyllä tästä maailmasta löytyy sellasia, jotka jokaisesta tykkää....Ja vielä se ap;lle, että ymmärrän kyllä, jos inhoot noita pissiksiä, jos ne on vielä sellasia bitchejä, vaikka tuskin kaikki on. Mutta nekin on varmaan monet epävarmoja ittestään ja yrittää esittää jotain muuta ku ovat, ei tietenkään kaikki.
        Joten ne voi olla ihan samoissa kengissä kuin sinä....;) Anyway, naurattaa tollaset nimitykset. Ois kiva kuulla, että mikskä mut luokiteltais...Jos joku tietää, niin kerro ihmeessä minulle....Vaikka näinä päivinä en välitä siitä, mikskä jotkut teini-ikäiset mua luokittelee saati mitä ne musta ajattelee ja uskon, ettei välitä kovin moni muukaan mun ikäinen eikä pidäkkään.....:)

        Olen kuule itsekkin sortunut joskus tuohon itsetuhoisuuteen kiusaamisen takia, eli tiedän että tulee olo että täytyy vahingoittaa itseään. Aika pian kuitenkin häpesin itseäni itseni säälimisen sijasta ja lopetin kiusaamisen (Väkivallalla kun ei mennyt muuten läpi). Kiusaaja menetti kaikki kaverinsa ja vaihtoi koulua.

        Silti entinen minä oli mielestäni säälittävä paska, koska ei tehnyt mitään asiansa eteen. Oma mielipiteeni on että itsetuhoisuudessa ei ole järkeä, koska itseäni ei auttanut tippaakaan.


    • 345345343434

      "MIKÄ niissä suosituissa pissis siiderihuorissa nii viehättää??!!!! "


      1.) Ne on helppoja.
      2.) Liikkuvat varmaan tietyissä piireissä joten jutteleminen on helppoa


      Toisekseen sitten aika harvat 13-16 vuotiaat edes seurustelee tuossa iässä virallisesti. Yleensä se on enemmänkin kohellusta eikä usein kovin järkevää sellaista.... Useimmat löytää jonkun vasta paljon myöhemmin ja tuo onkin useimmiten järkevämpää koska tuossa iässä parin vaihtuvuus on todella suurta... Se ihastus jonka kanssa tänään olisit voisi olla viikon päästä jo jonkun toisen kanssa.

      Kavereita ehtii saada paljon myöhemminkin. Eikä koulukiusaus ole kenellekkään mikään ongelma... Aina voi tutustua myös muihin kuin samassa koulussa oleviin.

      Itsemurha ei todellisuudessa mitään auta ja se olisi vain typerä teko. Viiltelykin on typerää koska ei siitä ole mitään hyötyä. Kiusausta kannattaa aina vastustaa fyysisesti ja muutenkin taistelemalla vastaan.


      "toineen kysymys kaikille; mitä mun pitäs tehä sen pojan suhteen? "


      No jos tyyppi ei ole osoittanut mitään kiinnostusta sinua kohtaan niin suositeltavaa on unohtaa kyseinen tyyppi. Jos taas on vaikka katsellut sinua kuten sinäkin häntä niin voithan yrittää lähestyä jos satut vaikka kahdestaan samaan paikkaan tms...

      Mutta jos toi tunne ei ole molemminpuolinen niin suositeltavaa on katsella muita tyyppejä ja tutustua muihin ihmisiin.... Koska ethän sinä edes todellisuudessa tiedä mitään siitä tyypistä. Ainoastaan sen miltä se näyttää ja miten käyttäytyy yleisissä tilanteissa....

    • kovanaamat-alas

      Muakin on kiusattu, mut se vahvisti mua, oikeesti! Mä näytin kiusaajalle, et mä en oo mikään nössö, vaan mä oon oikeesti parempi ihminen mitä se luulee mun olevan. Ja kateelliset kiusaa! Sä oot ysillä, mee ysin jälkeen ihan jonnekki muualle opiskeleen, muutat ja teet elämässäs ison muutoksen. Saat uuden luokan ja uusia kavereita. Oot vaan itsevarma! Ja mäki oon ihastunu vaikka kehenkä, mut lopulta ne jotka liikkuu näitten "pissisten" kanssa, on oikeesti kauheita playereitä, tulevaisuudessa juovat koko ajan tai muuta, ainaki mitä ite oon nähny. Ne kunnon poitsut löytyy ihan jostai muualta! Mut jos oikeesti oot tosi ihastunu, mee jutteleen, tutustu ja räväytä! Anna mennä! Sul on vaan yks elämä, eläkä anna sen lipua sun ohi! Mäki oon tehny vaikka mitä hullua, oppinu virheitstäni ja auttanu kiusattuja. Säkin voit tehä sen vielä joskus, jos vaan tahot! Jos joku kovanaama isottelee jollekkin, nii sanot vaan et ooksää jotenki parempi ihminen. Nimittäin kiusatut on niitä parempia, ne joutuu kestään kaikki ne solvaukset sun muut! Mä oon sun puolella! Iloitse elämästäs! Hyvää jatkoo! :)

    • asdferyhw36ragw3y

      Se siinä onkin, pitää löytää se poika, joka tykkää susta itsenäsi :p

      jos se tykkää vaan niistä "pissishuorista", ei hän kuulosta mitenkään erityisen ideaalilta :o

    • jessy

      Ei ole noloa olla pissias tai gootti ne on kaikki ihmisiä kuten sä itse..
      Ei kannata arvostella muiden ulko näköä.
      Ja muutes jos vihaa pissiksiä ja just muutenkaan et ryyppää niin älä ite lähe kaidalta polulta pois oon itekki ihan kunnon tyttö...
      Joten ymmärsittekö jo mitä tarkoitan?
      En ite pidä myös pissiksistä mutta en arvostele ketään.
      Kaikki me ollaan ihmisiä.
      Niin että lopettakaa toisten arvostelu,ja olkaa sitä mitä ite ootte.
      Ei ne pissikset suokaan hauku,koita vaikka jutella niille...
      Olkaa niille kilttejä nii ne ovat teille :-)

      • jessy

        Ups pissias=pissis XD


    • vkolehmainen@hotmail

      No heipä hei. Tässä puhuis vähän elämästä enemmän kokenut, mutta silti vielä suhteellisen nuori eli 20v "vanhus". Ensinnäkin, tyttö hyvä, hanki itelles ammattiapua, jos kerran käsivartesi ovat jo ihan verillä. Kerääntykääs lapset, kun setä kertoo tarinan itestään.
      Olen siis itsekin ollut koulukiusattu, minulla on veli, joka kärsii skitsofreniasta, mm. huumeet sen aiheutti, ja toinen veli kärsii aina rahapulasta ja pientä alkoholismia.
      Olen itsekin vähän aikaa sitten vasta päässyt kuiville huumeitten käytöstä, vaikka välillä meinaan lipsahtaa, ja alkoholiakin tulee otettua. Minunkin kädet ovat verillä, btw, olen jätkä.
      Ja olen tehnyt asioita mitä kadun koko loppuelämäni...
      Ja olen yrittänyt itsemurhaa useamman kuin kerran, ja monta kertaa sitä suunnitellut, en olisi selvinnyt tästä kaikesta ilman ammattiapua. Masennus ei mene itsestään ohi, siihen tarvitaan ulkopuolista apua, usko pois, minä tiedän. Toisekseen, neiti hyvä, on ne pissiksetkin ihmisiä. Pissikset, hopparit ja massan mukana kulkevat usein ovat niitä, jotka tuntevat olonsa epävarmaksi. Heillä on tarve näyttää että osaavat olla messissä mukana, niitä on tullut 5 vuoden ammattiopisto opintojeni aikana nähtyä. (joista osa meni vituilleen huumeitten käytön takia). Eli siis hae apua, ja nämä pissikset kyllä vielä tajuavat kunhan saavat elämänkokemusta, sinulla sitä on ehkä liiaksikin.

      Myös joko anonyymina, tai vapauteensti avoimena pitämä blogi auttaa hieman, on hyvä että saa purettua elämäänsä muuallekin kuin käsivarsiinsa, tässä esimerkki eli minun blogi: http://expdarkside.blogspot.com/2011/11/pimean-puolen-blogi.html

    • wolfgirl98

      mul on lähes sama juttu, ja ittekki oon itsarii aatellu. mua ei varsinaisesti kiusattu, mut jätettii ulkopuolele. meiän luokall ei varsinaisesti oo pissishuorii, mut suosittui kylki. meiän luokan pojat härnää ja "kiusaa" niit kokoajan, mut muhun ne ei kiinitä huomioo. se tuntu inhottavalt. mä oon sen verra ujo et en ees uskalla kunnol jutella pojille

    • tfujy

      Noh, sun kannattas mennä jutteleen jos sua kiinnostaa joku poika :) Koska ei ne muuten voi kiinnostua susta jos ne ei tunne sua yms. Ja sellanen joka ei haluu olla sun kanssa sen takii et oot epäsuosittu, niin onko se sillon sun arvonen?

    • ex-yläastelainen

      Yläasteikäiset pojat eivät useinkaan vielä ole kovin kypsiä itsekään tai vielä täysin sinut itsensä kanssa. Tytöt, joiden voi päätellä olevan kokeneempia, voivat vaikuttaa sopivilta ensimmäisiin seurustelusuhteisiin tai seksikokeiluihin, minkä vuoksi pojat helpommin lähestyvät heitä näissä asioissa. Paras tapa tehdä vaikutus poikaan olla olla oma itsensä, mutta kuitenkin tarpeeksi rohkea, jotta uskaltaa itse tehdä ainakin pienen aloitteen :)

    • ALOITTAJA! LUE TÄMÄ!

      Itse olen aina ollut "suosittu". Paljon kavereita, olen äänekäs ja hyvännäköinen. (En sano tätä vain kehuakseni itseäni). Join, poltin ja olin ääriäni myöten juuri kuvailemasi kaltainen pahistyttö. Vietin koulussa paljon aikaa häärien poikien ympärillä, mutta luojan kiitos en ole koskaan ollut pissis tai pukeutunut halvasti.

      Vielä ysilläkään minulla ei ollut poikaystävää, en ollut suudellut. Ihmettelin, miksi en kelvannut kenellekkään.

      Minäkin viiltelin, olin masentunut ja syömishäiriö kulki mukana ala-asteelta lähtien. Totuus taitaa olla, että pojat kiinnostuvat itsevarmoista tytöistä. He eivät välttämättä hae äänekästä, ryyppäävää pissis-teiniä, vaan itsevarmaa tyttöä, joka on oma itsensä. Jos et rakasta itseäsi, niin miksi kukaan muukaan rakastaisi?
      Tämän opin, ja nyt on poikaystävä.
      Terve, onnellinen, iloinen ja itsevarma tyttö on tuhat kertaa kauniinpi ja viettelevämpi kuin masentunut, jonka itsetunto laahaa lattiaa.'

      Hoida itsesi kuntoon, pidä huolta itsestäsi ja opi rakastamaan itseäsi! Sitten kun nämä on kunnossa, rohkeasti juttelet pojalle. Vaihdat vaan kuulumisia, hymyilet ja tutustut.

    • hmm...

      mun henk. koht kokemus on et poikien on helpompi lähestyy ns. pissishuori (kuten asian ilmaisit) mutta takana päin kuitenki puhutaan paskaa. ja koulukiusaaminen... miten oot koittanu saada sitä loppuun? muakin välillä koitetaan kiusata, mut mä sanon niille vastaan ja ku ollaan kerta koulussa, keskustelen opettajan kanssa (jos tapahtuu tunnilla) ja lv:n kanssa. ja vaikka vara rehtorin kanssa. (koska rehtorille ko asia ei kuulu) :)
      ja sitten: oletko hakenut apua esim terapiaa tms. itselläni auttoi :)
      jaja vielä yleisesti "suosittu, komee" ?!?! mitä väliä jätkän ulkonäöllä on???

    • Luvvvvvvv<<<<3

      pojat ihastuvat pissiksiin mutta rakastuvat rauhallisiin ja kunnollisiin tyttöihin niinkuin Sinuun (kunhan lopetat angstin:))

    • 15v

      15-v poika, pissishuorille ehdoton ei, ällöttää jo katsoessa... tosin olen muslimi

    • Huolestunut poika

      Hups! Muutama kirjoitus virhe. Älä kuitenkaa tapa itteäs.Mun tyttöystävä meinas tappaa ittens, ku se ei muka kelvannu kellekkää, mutta kyllä se mulle kelpas. Tsemppaappa vähä nii ymmärrät ettei sinun tarvi tappaa ittees.

      • Huolestunut poika

        siis ittensä


    • 2bcontinued

      Tulin siihe tuloksee et se poika ei ansaitse sua. Löyät paremman! Varmasti!

    • Redtail

      Ootko ruma?

      Sitä aina lukee miten nuoret tytöt tekee itsareita, tai nuoret yleensä, ja ihmettelee. Oonko jotenki mielettömän pinnallinen jos ajattelen että kaikkien tälläisten itsarin tehneiden tyttöjen täytyy olla rumia? Vai onko se vaan realistinen maailmankuva? Kuvittele nyt jos joku tyttö on nätti. Eihän sillä voi olla mitään ongelmaa poikaystävän hankkimisen kanssa, jos ei oo älyttömän nirso. (Eli jos 1 kymmenestä tuntemastaan pojasta kelpaa.) Vet inte. Ois ihan kiva tietää miten on. Musta ainakin ois nättien tyttöjen lohduttajaks. ;))) :D

      Arrivederci amigos antevegas.

      [email protected]

      • US

        Nirso jos 1/10 pojasta/tytöstä kelpaa??!! Eiköhän suurin osa nuorista ole aika pitkälti sen ihastuksensa perään. Saisin minäkin varmaan jonkun melko hyvän näköisen tytön, mutta haluan sen tietyn. Ei varmastikkaan ole ongelmaa jos kaikki kelpaa, mutta mitä silloin haetaan tyttö-/poikaystävästä? Seksiä? Haluatko nostaa omaa egoasi? Turhautunut "kun kaikki muut seurustelee" ja siksi haluat myös jonkun? Ei ihmisen ongelmien sitäpaitsi tarvitse liittyä ulkonäköön. Eikä hyvä ulkonäkö takaa hyvää itsetuntoa. Tunnen enemmän seurustelevia ei niin hirveän hyvännököisiä tyttöjä, kuin seurustelevia kauniita tyttöjä.


    • Mene ja vedä turbaan niitä. :)

    • Avulias94

      Alottajalle:Itse olin myös koulukiusattu ja oli vain 2hyvää kaveria...Olin hiljainen ja pelokas, mutta sitten päätin ettei mistään tuu mitää jos en yritä.Eikä musta tullu mitää "pissis siiderihuoraa" vaikka kävin joskus juttelemassa ihastukseni kanssa(olin silloin kasilla ja ysillä aloimme seurustella ja nyt ollaan oltu 3vuotta onnellisesti yhdessä).Pojat tykkää siitä kun on itsevarma mutta kiltti ja ystävällinen,huolehtiva ja hauska,sellanen luonnonlapsi.Nyt vanhempana on monia miehiä tullut ehdottelemaan vaikka mitä ja monia treffikutsuja on tullut, mutta olen sen yläaste ihastukseni kanssa edelleen ja olen todella onnellinen.Vuosi menikin kultani saamisessa,mutta silloin tällöin kuulumisten kysely tuotti kuitenkin tulosta.
      Ja viiltelyyn voin sanoa että itselläni on arvet käsissä ja olen ollut sairaalassa itsemurhayrityksen takia, mutta se ei kannata.Elämä on ihanaa ja kun pääsee yläasteelta pois niin se vaan paranee,lupaan sen!Mitä sitten jos jotkut kiusaa,iye tiedät parhaiten kuka ja millanen olet joten älä välitä niistä.Minä jos kuka tiedän että se on vaikeaa mutta kannattaa yrittää!Ja kerrothan minulle myöhemminkin miten voit ja voidaan vaikka laitella sähköpostia jos haluat jutella samoin kokeneen tytön kanssa.Mie haluan auttaa kaikkia joilla on juuri huono itsetunto yms. koska itselläni ei ollut ketään kuka olisi auttanut vaikka se olisi ollut todella tärkeää enkä halua muille samanlaista nuoruutta kun itselläni oli!

    • sukulaissielu

      Mieki olen ysillä, ihastunu moneen kertaan (tosin hiljasiin poikiin) toivottomasti, en oo koskaan seurustellu tai mitään, ja minuu kiusattiin kanssa. Puoli vuotta "vaan", mutta se tuntu kolmelta vuojelta ja oli kauheeta aikaa.. Annoin niitten kiusaajien maistaa omaa lääkettä ja osasin puolustautua, mutta koska ne totes että minnuu ei kannata kiusata nii ne alko hakkaamaan miun kaveria, jota on kiusattu koulussa aina. Se tuntu vielä pahemmalta ko että minuu oltais hakattu. Masennuin monen syyn takia, ja nyt on tullu lääkitys pari kuukautta sitte ja täytyy sannoo, että viilteleminen ja kuoleman ajatteleminen on huomattavasti vähentyny. Että kyllä siullaki on toivoa!
      Ps. pissikset on perseestä.

    • oldschool

      Mä oon jo kolmekymmentä vuotias, joten ylä-asteesta on jo jonkin verran aikaa. Miksi olen täällä palstalla on hyvä kysymys. Halusin kuitenkin vastata, jotta saisitte vähän perspektiiviä ongelmaan.

      Itsenä satuttaminen tai itsensä tappaminen motivoi minua vastaamaan. Nämä kun ovat niin lopullisia ratkaisuja. Siitä kun olin ylä-asteella tähän päivään on elämääni mahtunut monia suhteita, ensimmäiset kuitenkin vasta lukioikäisenä. Niihin on mahtunut monia ilon ja surun hetkiä. Joinakin ikävimpinä hetkinä en ole nähnyt valoa tulevaisuudessa, mutta ajan kuluessa olenkin taas huomannut olevani onnellinen. Tappamalla itsensä, ihminen menettää mahdollisuutensa näihin hyviin hetkiin. Jokatapauksessa me kaikki joskus kuolemme ja elämä on liian lyhyt.

      Kun teillä on paha olla, hakekaa ihmeessä apua joltakin aikuiselta. Puhuminen auttaa maailman eniten. Ihastuksia tulee ja menee, se on kuitenkin varmaa. Vaikka ne teidän iässä tuntuukin kovin lopullisilta, koska olette juuri kehittyneet aikuisiksi ja ne ovat ensimmäisiä ns. oikeita ihastuksia. Siitä että tulisiko siitä nykyisestä ihastuksesta mitään, ei kuitenkaan pääse selville muuta kuin kohtaamalla asian. Ensimmäisellä kerralla se on vaikeaa, mutta kaikkien on ensimmäinen kerta kohdattava. Helpoksi se ei kuitenkaan muutu koskaan.

      Ihmettelen myös vastakkain asettelua nörti vs. kännikovikset. Tältä väliltäkin on olemassa ratkaisuja. Voi esim. ostaa pari kaljaa ja lähteä messiin, vetämättä kännejä. Jos vakaumuksena on absolutismi, lähde silti bileisiin. Jos kännien vetäminen on ainoa tapa päästä porukoihin, kannattaa miettiä kannattaako sinne pyrkiä.

      Kovimmat jätkät ja mimmit ovat niitä ketkä puollustavat heikompiaan. Kukaan ei sitä vielä ylä-asteella myönnä, mutta kaikki niin ajattelevat. Kannattaa myös muistaa koulun tehtävä, eli oppiminen. Ne ketkä minun teini iässä olivat koulun kingejä, ovat nyt poikkeuksetta pahimpia luusereita. Nörtit vetää mersuilla ja loput on siltä väliltä.

    • camoon..... -.-

      vittu oikeesti kaikki vaa valittaa JOS MULTA KYSYTÄÄ nii mee harrastuksii, juttele muille, YRIT KAIKKES et saisit kavereit. Kato ittees peilii ja sano et NYTMÄ VITTU ELÄN TÄTÄ ELÄMÄÄ!!!!!!! tzemii -.-

    • Nörtiksikin sanottu

      Kyseessä on että yrität vääränlaisia ihmisiä. Koitas vähemmän suosittuja poikia. Ne lähtevät ILOMIELIN sinulle poikakaveriksi. Eli alota toisesta päästä. En ole niin varma haluaisitko edes pinnallista ja koviksen omaista poikaystävää joka välittää vain siideripissiksistä.

    • loppu nyt?

      omasta mielestäni pissishuorat ovat tosi rasittavia

    • ikiteinix

      mun mielestä on aika sairasta ja idioottimaista haukkua niitä tyttöjä jotka poikien suosiossa pissisHUORIKSI? mikä näistä tekee huoria? Taidat olla todella kateellinen ja haluta itsekin sellaiseksi vai kuina?
      Ja tyttö hyvä sä oot vasta niin nuori!? ei tossa iässä ole tarkotuskaan hankkia mitää vakkari poikaa! tossa vaiheessa elämää on tarkotus valmistautua näihin aikoihin.... elä ihan rauhassa ja jos halua saada näiden poikien huomio niin ole niinkun nähä NIIN SANOTUT pissishuorat!!?!?!? olen itse ollut aina poikien suosiossa sosiaalisista taidoistani johtuen! en nimittäisi itseäni siltikään pissishuoraksi :DD ja vaikka joinkin siideriä yläasteella niin en ollut mikään pissis vaan rempsee kaveri... turha vetää siitä alkoholista niin isoa juttua! se on iha normaalia....

    • olette kakkoja

      jos ei ite oo poikaystävää ni ei tarvii alkaa pissishuoriks haukkuu niit joil on =\

    • okei no tossa kohtaa kandee varmaa miettii et onks tommonen jäbä sun arvonen ... Nimittäin toi jäbä vaikuttaa ihan vitun apinalta suorastaan orangilta ..

    • jauzaaaP&J

      Pahistyttö kiinnostaa vaan tietyn aikaa, luultavimmin vaan yläkoulun ajan. He ovat vaan juopettelevia, polttavia wannabe-koviksia, jotka haluavat huomiota. Ole oma itsesi, äläkä muutu sellaisiksi joita he ovat. Uskallaudu puhumaa sille pojalle. Kyllä hän vielä tajuaa, että olet hyvä ja kiinnostava, sekä paljon parempaa seuraa kuin ne kovistytöt. Ja jollei tajua, jätä kundi omaan arvoonsa ja siirry eteenpäin elämässäsi, poikia tulee kyllä lisää !

    • Akikisani

      pissis huorissa ei viehätä mikään. mullakin on kokemusta tosta että mua kiustataan, mua kiusattiin koko ala-aste ikä ja vieläkin jatkuu jonkin verran vaikka oon jo amiksessa. Mulla ei oo lähes yhtään kavereita joten vapaa-aika menee kotona tai harrastuksessa. mutta sanon kumminkin että älä lannistu! mulla ei saata olla noin kauheita kokemuksia mutta kyllä nä vielä jonkun saat, mäkin sain! tosin vaan viioksi mutta se todistaa että on mahollista saaha joku. se mitä koitan sanoa on että maailmassa on varmana sulle sopiva ihminen joka odottaa sinua!

    • Mikä sun mielestä sitten on se " Pisishuora"?!?! :O
      sellainen tyttö jolla on hyväitsetunto, poikaystävä,iloinen ja vilpitön ihminen jonka seurassa muut viihtyy on mielestäsi väärin olla?! Tämäntyylisten seikkojen takia pojat tykkäävät niistä! ei välttämättä sellaisista meikkipelleistä joilla ei ole muuta elämää kun esitellä stringejään ja kehoilla laukuillaan! EI jätkät niistä välitä ja jos välittää niin pimpinperässä vaan juoksevat! ja ei ulkonäöllä ole edes sinäänsä väliä! uskon että se millainen olet näkyy myös ulospäin eli jos olet mieleltäsi avoin ja sisäisesti kaunis se näkyy myös ulospäin!

      Unoha kaikki itsemurha puheet! voin sanoo et jätkät vaan nauraa tollaiselle asenteelle, ota positiivinen asenne elämääsi ja älä kanna kaunaa ihmisille siitä että he ovat elämänhaluisia mutta sinä et! en sano että elämä olisi aina helppoa kaikile sattuu ja tapahtuu, mutta ei se auta jäädä itkemäään ja rypemään itsesäälissä ja hakemaan sitä muilta! asennetta nainen, mä uskon että sitä sustakin löytyy jos noin selvästi esität mielipiteesi niistä tytöistä joille olet kateellinenkin! käännä kateusvoitoks ja usko itseesi!

      • James-95

        "ei välttämättä sellaisista meikkipelleistä joilla ei ole muuta elämää kun esitellä stringejään ja kehoilla laukuillaan!"

        Ei meitä laukut kiinnosta.


    • Aattelehan poikien kannalta. Useimmat ikäisesi pojat ovat tosi ujoja ja useimmiten ilman naisseuraa. Sinullakin varmasti on piiloihailijoita, mutta suomalainen poika vaan on niin ujo kun on. Zemppiä, uskon, että löydät pojista kaipaamasi seuraa, kunhan uskallat tulla riittävästi vastaan, tarkoittaa esim. sitä, että vastaa arkaankin hymyyn hymyllä- Siitä se lähtee. Sinulla on koko elämä edessä, kasvaminen aikuiseksi on pitkä mutta hedelmällinen prosessi. Yhtä asiaa kuitenkin korostan. Olet jo nuori lähes aikuinen, elä ja tee AINA, niinkuin ITSE oikeaksi näet.

    • 58v irakista

      1.Miks tyttöjä kiinnostaa vaan suositut pojat? Niinkun suakin
      2.En mäkään haluis olla kenenkään kaa joka viiltelee hyi vittu-.-
      3.Känni huora blondeja voi panna helposti

    • jahasjjhahas

      Jos olet ujo, avaa suusi. Jos olet ujo, ja odotat AINA, että muut tekevät aloitteen, on hieman vaikeaa tulevaisuudessa mennä haastatteluihin yms.

    • VERMILLIONI

      Tyttö hyvä, viiltely ei auta mitään oikeasti. Se on vain illuusio että kaikki pahat huolet menee veke, mut huomaatki et tulee lisää kipua niittenki myötä.
      Mitä noihin pissiksiin tulee - Oon poikien kaveri (poikatyttö) ja tiiän, et ne on vaan oikeasti yhdenillan panoja, joista ne jätkät sit nauraa yhessä ku pelataan boxilla. Pissiksien päälle ei kannata hissukan käydä ku ne ei koskaa tappele yksin.
      Pojat vihaavat tyttöjä jotka on kateellisia! Huono itsetunto o aina vaa miinusta
      neuvo: rohkase ittees! Kukaan ei halua ihmistä joka ei osaa nauraa ja olla iloinen? Vaikka ne liisat osaa olla ilkeitä, ei ne maailman napa oo. Eti ittellesi uus harrastus tai joku seura tai jtn missä sä tapaat uusii ihmisii! Etenkin kun meet lukioon/amikseen, en tiedä, nii ASENNE MUUTOS! Sillä pääsee jo iha piru pitkälle!
      Nää "suositut pojat" , osa o kunno kusipäitä joil o pissa noussu hattuu iha liikaaki ja osa oikeesti ihania- Älä hukkaa kuitenkaa aikaas kuitenkaa niihin, fakta on se, että niillä on liian iso ego ettei se ees mahu ovesta sisää eli ne kohtelee sua iha samalla tavalla ku ne pissikset!

      Mitä mä nään tääl et puhutaan eri tyyli genreistä ettei jostai tykätä?? xD
      Ihmisii o erillaisii ja goottiki todennäkösesti löytää oman gootti poikansa
      eikä ne oo mitää ultimate angstaajii hei haloo :D:D:D



      En sitte haluu et kukaa rupee kuttuilee jos hyppelen vähä aiheis ku pitkäs tekstis menee vähä sekasi xD...

    • Saapas on täällä joka keskiviikko iltaisin paikalla, jos tahdot jutella nuorisotyön ammattilaisen kanssa, ota rohkeasti yhteyttä. Kaikkea surua ja tuskaa ei kannata yksin kantaa. Voimia kovasti

    • Usko siihen, että sinusta tykkäävät monet, vaikka ne ei välttämättä sitä sanokaan. Se on mielestäni väärin, että sinua kiusataan. Toivotaan, että asiat menevät parempaan suuntaan. Jokainen on hyvä juuri sellaisena kun on. Ja hei, älä keskity liikaa siihen yhteen ihmiseen. Tässä maailmassa on paljon ihania ihmisiä, jollainen sinä myös olet. Muista, että kaikelle on aikansa, joitain asioita on odotettava, vaikka se onkin joskus tuskaista. Itsemurha on aina kaikkein huonoin vaihtoehto. Toivottavasti pystyt puhumaan näistä asioista jollekin. Kovasti tsemiä!

      Terveisin Petri ja Rosa Saappaasta

    • HiQ Ristiinasta

      Heti ensimmäisenä:Älä missään nimessä yritä itsaria!Ajattele muita ihmisiä,kuten perhettäsi.Mitä jos hekin tappavat itsensä,tai pahempaa...Mitä yritän sanoa,niin varmasti jotkut luokkalaisesi jäävät kaipaamaan sinua,muistan,miten vaikeeta oli seiskalla erota vanhasta luokasta,vaikka olenkin epäsuosittu luokassa.
      Mitä tulee noihin kovistyttöihin,niin vastaus on selvä;he huomaavat,että pojat kiinnostuvat heistä,ja he päättävät ruveta esittämään kovia ja vaikeasti tavoiteltavia,vedotakseen entistä lujemmin poikiin.Tämä saa muut tytöt ajattelemaan näitä koviksia huoriksi (jossa he ovat oikeassa).Itse en tyttöjä ajattele,koska keskityn opiskeluun.Ken tietää,mitä sellainen takiainen tekisi kympeilleni,ja yseilleni!?Kammottaa ajatuskin...
      Mutta uskon,että muutama tyttö SAATTAA olla minusta kiinnostunut.Heistä yksi on seinänaapurini,ja perheemme ovat vanhoja tuttuja.Uskon heidän kiinnostukseensa,koska kaikki 3 ovat selvästi ystävällisempiä minulle.Mutta toistaiseksi keskityn kouluun.
      Sinun kannattaa odottaa hetkeä päästä kertomaan pojalle tunteistasi,vaikka kotimatkalla juttelemalla hänen kanssaan.
      Onnea matkaan!

    • Sama juttu

      Tiiän miltä susta tuntuu.. olin ite 7. ja 8.-luokilla koulukiusattu ylipainoni takia. Kiusaajat oli just niitä teinilissupaskoja, huuteli mulle tyhmiä, sotki mm. mun takin tärpätillä jne.
      Kasiluokan jälkeen päätin et en anna niitten enää kiusata mua ja ysiluokan ensimmäisenä päivänä sitte huomasin että puolet niistä kiusaajista on häädetty meijän koulusta tai joko muuttanu. Olin tosi onnellinen. Pari niitä kiusaajia kuitenkin jäi ja aloin näsäviisastelemaan niille oikeen kunnolla kun mulle on sanottu että minua kiusataan siksi etten osaa puolustaa itseäni ja se oli kyllä tottakin. Todiste siitä se, että yksi niistä kiusaajista oli minua paljon lihavempi mutta sen takia suositumpi koska uskalsi puolustaa itseään. Minäkin päätin tehdä niin ja lopulta kiusaaminen loppui.
      Ja muuten munkin isäni oli alkoholisti, ei varmasti ole helppoa. Menetin isäni viime marraskuussa.. Mutta sen oon oppinu siitä että koskaan ei kannata alkaa juopottelemaan sillä silloin käy noin..
      Toivottavasti sinua ei enää kiusata.

    • gotchya

      Oon tyttö kanssa ja ysiä käyn, täytän itseasiassa 16 helmikuun 29pv. Anyways, kun mä olin kolmannella, mun mutsi alko ottaa brenkkuu aika rajusti, mitä ei mun muistaakseen oo ennen sitä tapahtunut paljookaan. Mun pikkusiskot oli sillon 6 ja 3 vuotiaita. Joskus mutsi katos viikoks jonnekkin, enkä voinu mennä kouluun kun piti vahtia systereitä, rahaa oli jätetty sen verran että pystyin aina välillä käydä nopeesti hakemassa ruokaa lähialepasta. Mun koulukiusaaminen alko vähän sen jälkeen kun olin alottanu kolmannen luokan, ja mun uudessa koulussa oli ihmisiä (erityisesti mun silloisella luokalla) jotka ei juurikaan musta tykänneet. Ne oli just niitä ns. suosittuja pikku pissiksiä ja sitä ne on kyllä nykyäänkin... Ne aina dissas mun vaatteita, hiuksia, mun kodin tilannetta. Mulla tosin oli yks kaveri joka oli sillon myös ns. outsider, me vietettiin/vietetään helvetisti aikaa yhessä:) mut nykyään mun mutsi ei juo niin paljon kun se ennen joi, eikä se hakkaa mua myöskään enää mikä johtuu osittain siitä juomisen vähentymisestä. nykyään mulla on kans helvetisti kavereita ja kaikki menee sairaan hyvin:) mistä se johtuu? - no yks päivä vitosella kun mä olin kävelemässä kouluun niin mä ajattelin et ei vittu tää paska ei tapahdu mulle, et tää loppuu nyt. noh, pävän päätyttyy olin vetäny joka ikistä pikku kusipäätä jo turpaan:DDDD se oli niin mahtava fiilis, en muuttais sitä tekemättömäks, mielummin tekisin sen helvetin monta kertaa uudestaan! sen jälkeen kaikki on vaan lähteny nousuun, vaikkakin käytän nykyään usein mm. kannabista yms. mut se ei juonna mitenkään mun menneisyyteen koska vaikka on tapahtunut kaikkee hirveetä niin en koe itteeni mitenkään ongelmaiseksi tmv. mutta yhteenvetona: VEDIN KUSIPÄITÄ TURPAAN JA ELÄMÄ HYMYILEE!

      • ihsma

        no jos pelkästään kolmannella sua kiusattiin niin ei oo kovin paha ja jotkut sun luokkalaiset vaan


      • gotchya
        ihsma kirjoitti:

        no jos pelkästään kolmannella sua kiusattiin niin ei oo kovin paha ja jotkut sun luokkalaiset vaan

        No sanotaan vaikka niin, että asun sen verran pienessä paikassa tääl hevonperseessä, ettäkun tääl ei ees oo kun kaks koulua niin tottakai ne jutut levis ympäri ämpäri ja tuli sitä dissii ihan joka puolelta...


    • joo o tuntuuhan tuo et kiusataa v*ttumaiselta ja voin sanoo kokemuksel ku itteeni on kiusattu ja jauhettu p*skaa jostain 3 luokalt lähtien esim faijan kuolemast mut silti ajattele et sunkin asias vois olla pahemminki. No niinku esim mul faijja kuoli ku olin 8kk no mutsi rupes ryyppää sisko muutti kotoa pois ku olin 8v. 2 vuotta sen jälkee proidi joutu lastenkotii ja ite vuoden sen jälkee kans lastarii ja sitä p*skaa sit jatku 7 vuotta
      mut nyt oon jo täysikänen sälli ja asun omillani.
      KAIKEST PÄÄSEE YLI KU HALUU

    • Matematiikan kirja?

      "MIKÄ niissä suosituissa pissis siiderihuorissa nii viehättää??!!!!"
      Itse poikana kuulun niihin, joita ei todellakaan viehätä. Kenties jätkät vaan diggaa ku nainen kännissä ollessaan jakaa itteensä ku matematiikan kirja.

      "mitä mun pitäs tehä sen pojan suhteen?"
      "Say It To My Face!" eli kertomas perusteella antaisin oddsit 1:1000 teidän "seukkamiselle." Ehdottaisin että: 1.Unohtaisit kyseisen jätkän. ja 2. Yrittäisit mahdollisesti saada miespuolisia kavereita kiusatuista pojista. Ei sen ole väliä vaikka et olisikaan huomannut Jannea ja Miikkaa, joita välkillä potkitaan, aikaisemmin. Kun opit tuntemaan jonkun/joitain ihmisiä, joihin sinulla ennen ei ollut kiinnostusta, sinä todennäköisesti löydät heistä paljon mielenkiintoisia asioita. Niin yhtenäisyyksiä (kiusaaminen) kuin samoja puutteita (ystävät).

    • 15v poika :)

      Hei, jos lopettaisitte tän "pissis" sanan viljelyn? Itse olen aika sosiaalinen ja olen ns. kaikkien kaveri. Ja kyllä, myös syrjittyjen viiltelevien painoongelmaisten kanssa. Pari kaveriani ovat oletettuja pissiksiä, koska he eivät ole ylipainoisia tai henkseleitä käyttäviä maalaisia. Niin, näin siis ulkoisesti mutta heilläkin on aivan samankaltaisia ongelmia kuin syrjityillä. Eli perhe ongelmat, kaveri suhteet hajoavat ja sellaisiakin joita en viitsi edes mainita. Hekin ostavatvaatteita kirppu torilta. He eivät juo, eivät polta ja ovat seurustelleet 1-2 krt. He vain ajattelevat positiivisesti. Sillä selviää pitkälle. Voivat sinun kaltaisesikin olla aivan yhtä suosittuja kun he, niin pitkään kun on positiivinen.

      Tsemii vaan sinne (:

    • opopopopopopopopopop

      vittu jee. mitä te v*ttu oikeesti luulette saavuttavanne. Mullaki on asiat paljon huonommi ja kestän sen! ja yleensä sillä ei oo väliä onko tyttö hiljane vai semmone ihme pissismassa ihqdaa. mutta tytöillä on yleensä että ne ihastuu enemmä ns. pahoihi poikii

    • sdakosdkpofkopfkeope

      Tiiän tunteen sama tilanne pahempana mul oon poika

    • qwert111

      Mun mielestä sussa ei oo mitään vikaa.
      Vastaus kysymykseen: en osaa sanoo ku en itte tykkää pissiksistä
      T: 17v jätkä

    • 20+19

      En itsekään ymmärrä, miksi pojat kiinnostuvat aina pissiksistä, mutta sitten, kun joku oikeasti kiinnostuu sinusta niin se on menoa se, jaksa vain odottaa!

      Olet vielä nuori, anna itsellesi aikaa löytää se "joku", joka on oikeasti sinua varten.
      PS: viiltely ei auta asiaa, tiedän kokemuksesta

    • paradise

      vastaus!!!
      MUISTA ETTÄ ON NIITÄ SAMANLAISIA POIKIA KUIN SÄ. NEHÄN SAATTAA OLLA EHKÄ JOPA IHAN OK IHMISIÄ. MIETI MIKSI SUA EI NE KIINNOSTA ei pojat ja tytöt pohjimmilttaan ajattele erillailla

    • älä semmosiin ihastu

      18v lukiolaiskundi täällä. Ja arvaappa mitä? En IKINÄ sitten pikkupoikavuosien ole ihastunut pissisblondeihin, korkeintaan olen saanut niistä stondiksen vähän "katseltuani", mutten ole haaveillutkaan mistään suhteista semmoisiin. Olen mustaan pukeutuva kettinki-nahkarotsihevari, festareilla käyn joka vuosi ja sieltä juuri olen bongannut nykyisen tyttöystäväni, vuotta nuoremman, samalla lailla pukeutuvan tytön. Ja mielestäni on maailman ihanin, ja aika nättikin vaikka pukeutuukin kauttaaltaan mustaan eikä kulje kireissä farkuissa ja avonaisella kauluksella, eikä taida olla maailman suosituinkaan. Olen jopa tyytyväinen siihen, että olen löytänyt ikään kuin "vapaata riistaa" olevan naisen, jonka perään ei kuolaa sata muuta miestä...

    • Kehoni on temppelini

      En koskaan ole tajunnut miksi nuoret alkavat vahingoittaa itseään jollain tavoin jos he alkavat syrjäytyä tai ovat koulukiusattuja. Itsellä jokainen vastoinkäyminen on päinvastoin antanut itselleni lisämotivaatiota itseni kehittämiseen, milloin älyllisesti, henkisesti tai fyysisesti. Itsensä vahingoittamisella vaivut vain syvemmin kuopan pohjalle, josta on vain vaikeampi ja vaikeampi päästä ylös. Tälläkään en tarkoita, että pitäisi hakea hyväksyntää muilta, lähinnä omakuva pitäisi olla järkevä. Kuitenkin tässä jo vuosia enemmän nähneenä ja nuoruuden takseen jättäneenä.

    • kAteelline huutelee j mitÄ sä huorittelet !!!!!!!!!!

      • Paskaa!


    • huoraksihaukuttu

      jaa a ittiä ainaki loukkaa tuo "pississiiderihuora" juttu kato ku ei sekää oo hirviä mukavaa jos haukutaa huoraks ja joo sanoit että ne pilas sun elämän mutta ei tarvi yleistää. mua on haukuttu huoraks ja se on oikiasti tosi loukkaavaa!

      sitte vielä
      1.ei pojat tykkää kaikki niistä pississiiderihuorista (koska ne ei ees läheskää aina oo semmosia) ja muutenki monet vaa halluu esittää nii aikuista.

      2.älä viiltele siitä ei millään lailla oo yhtään mitään hyötyä. sitäpaitsi jos haluat satuttaa itseäs nii mikset mee puhhuu sille pojalle? siis jos pelkäät et se nollaa sut yms nii joo se sattuu. viiltely on muutenki säälittävää ja osoittaa kui alhaalla sun itsetunto on ja tosta sun viestistä tosiaan näkkee et ryvet vaa itsesäälis etkä selvästikkää yritä tehä millekkää mittää.

      3.mee puhuu sille jätkälle

      sitte pari vinkkiä:
      alota joku kiva harrastus sieltä saat kavereita mutta muista et kukkaa ei tunne siellä sua nii yrität vaa olla ilone ja meet juttelee ihmisille.jos ei mikkää harrastus kiinnosta nii lähe vaikka kapee tai ulos muute tai jotaki missä näkkee ihmisiä mieti mimmosia kavereita haluaisit ko jos et haluu semmosii kavereita jotka ryyppää ja polttaa yms nii mieti missä semmone ihminen kävis jonka kaveri haluisit olla ja mee sinne eli siis jos vaikka haluut jotaki rauhallisia kavereita nii mee vaikka kirjastoo.
      lähde kaupungille ja hulluttele kokeile ja osta eri tyylisiä vaatteita niin saat vähän muutosta itseesi. koikele sinulle sopivia vaatteita illä auttaa jos tunnet itsesi kauniiksi sillä se nostaa itseluottamusta:)

      onnea sinulle vaikka kuulostat ärsyttävältä tyypiltä minun mielestä olet varmasti muiden mieleen

    • 16 v

      polttavat, juovat, pahikset ja pissikset. VITTUUUUUN

    • HALUISIN AUTTAA

      mie voin olla kaveris C:
      se vaa ongelmana et en tiiä mis päi oot

      ^oon siis ihan tavis vähän hiljasempi tyttö ku yleensä 9lk mut avaudun nopeesti jos tulee syvällistä keskusteluu...C:


      mun vaa tekis mieli nostaa niitten ujojen mielialaa... Yritän sitä koulus parhaillaa parin tyypin kaa, mut on vaikeeta ku ne varmaa aattelee et dissaan ku sanon moi.. :C on sellane ilme.. makes me sad

      Enhän miekään niitä "pissiksiä" voi sietää, ku ne kattoo sillee.. sillee.
      Mut mua ei oo kiusattu, ehkä jossai vaihees vaa ignoorattu, mut oli sisko tukena onneks enkä ole sitten masentunu C:

      MINUNLAISIA IHMISIÄ JOTKA HALUAA *OIKEASTI* AUTTAA pitäs olla juup enempi.. anteeks jos musta sai lapsellisen vaikutelman (on sanottu usein lapselliseks..)

    • Vastasit jo itekki kysymykseesi. Ei kukaan haluu olla koulukiusatun kanssa. Tottakai kaikki haluu olla suositun kanssa. Eikä kukaan nää semmosii joil ei oo kavereita missää muual ku koulus. Koita vaikka mennä vaan puhuu kaikille ja luokas koitat et jo muut jutskailee jotai ni meet siihen kanssa puhuu. Ja pukeudut hienosti kouluun ja meikkaat nätisti. Oot aika laiha, pojat tykkää muodoista!
      Ja sit toinen juttu, että sulla ei ole mitään oikeutti nimittää noita tyttöjä huoriks jos et tiiä että ne on oikeesti myyneet itseään. Tiiän et muaki sanotaa n huoraks ja se on ihan vitun ärsyttävää, koska tuntuu et ihmiset ei edes tiedä mitä huora tarkottaa. Ja noi "pissikset" sitäpaitsi tuskin juo mitää vitu siiderii.

    • Ikuinen Sinkku

      Hmm... Jos joku ei halua olla kanssasi koska menettäisi maineensa, olisitko silti tyytyväinen? Rakkaus vaatii uhrauksia.
      Tosin nyt kaikille trollaajille tiedoksi että olen läski paskiainen, loppuelämäni ajan sinkku että huonopa olen neuvomaan...

      Mutta tiedoksi että olen tunnettu äkkipikaisuudestani, ei uskalleta tulee ryppyilee vaikka läski olenkin, vittuilua kuulen, mutta suoraa ryppyilyä ei viitti kukaan tehä.

      Elikkäs ihan pohjasakkaa en ole.

      Palataas filofisointiin, miksi edes harkita itsemurhaa, minäkin ihastun ja suren kuinka nuo kauniit naiset ovat vain unelmia, mutta sen sijaan että viiltelisin itseäni, yritän pitää hauskaa. Tulitko miettineeksi että he kiusaavat sinua koska he pelkäävät mahdollisesti kauneuttasi? Älä ole moksiskaan ja yritä vastailla järkevin sanoin, sen mukavampaa tunnetta ei ole kun toinen jää sanattomaksi miettien seuraavia sanojaan.

      Ja nyt informaatiot että kuten saattoi arvata olen mies. Minua on kiusattu muinoin

    • Onpa muuten hauska viestiketju etten sanoisi. Mietippä tilannetta vähän toisella tavalla.

      Miksiköhän pojat mahtavat pyöriä niiden pissikseksi nimittämiesi tyttöjen kanssa? Syy saattaa hyvinkin olla se, että nämä tytöt ovat yleensä itsevarmoja (toisinaan liiankin kanssa) sekä tästä johtuen avoimempia ja sosiaalisempia.

      Jos et itse uskalla mennä juttelemaan pojan kanssa niin en ymmärrä miksi oletat, että pojat uskaltaisivat tulla juttelemaan sinulle? Eivät nuo kaikki ylä-asteikäiset teinipojat ole mitään prinssi rohkeita jotka uskaltavat jutella kenelle tahansa. Monet valitettavasti pyrkivät juttelemaan samalle porukalle joille heidän oma kaveriporukkansa juttelee.

      Mietippä itse, kummalle olisi helpompi mennä juttelemaan. Sosiaaliselle pojalle jolta varmasti saisit edes jonkinlaisen vastauksen vaiko ujolle ja hiljaiselle pojalle joka hyvällä tuurilla ei saisi suutaan lainkaan auki?

      Tekstejäsi lukiessa minulle tulee sellainen tunne, että olet nyt äärimmäisen katkera jostain näillä "pissiksille". Se, että haukut heitä täällä syystä tai toisesta ja kylvet itsesäälissä ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä.

      Joten, leuka pystyyn ja poikien kanssa juttusille. Eihän se helppoa ole, mutta jos ei koita niin ei myöskään voita! Pallo on nyt sinulla.

    • MinäEnHäpeäIkääni.

      Olen vasta neljännellä luokalla mutta sanompa silti. Itsekkin olen ihastunut joo yhteen poikaan. Olen aika pyöreä..... No ei siitä sen enempää. Aloitin hiljakseen. Moikkasin poikaa luokassa itsevarmasti. Kun on itevarma ei kukaan osaa vielä päätellä että kävisit kuumana häneen.

      Sitten ryhdyin kertomaan vitsejä ja näin edelleen. Kun olimme samassa salibandy joukkueessa, muut olivat velttoina paitsi hän. Sitten pistin hösseliksi. Kun hän ei ennättänyt saada palloa minä sain. Ja päinvastoin.

      Pelin jälkeen hän kehui kuinka pelasin hyvin ja niin edelleen.

      Ainut asia mikä epäilytti minua ensin oli se, että itse olin pitkä ja paksu. (155cm, 48kg) ja hän taas lyhyt ja laiha (arviolta 34kg, 132cm) . Kun meni juttelemaan ja niin edelleen, nauroi jutuilleen ja näin edelleen niin ei hän niihin pissiksiin, no niihin nelosluokan pissiksiin, vaikka eivät nyt olleetkaan kovin OIKEITA pissiksiä, ei hän kiinnitänyt lainkaan huomiota.

      Taisi tyttöjä vähän potuttaa kun eivät saaneet seuraa es-bileisiin. :)

    • MinäEnHäpeäIkääni

      Kiitosta vaan.... No voidaan sopia etten ole neljännellä? :D

    • igotagirlfrend

      sun tilantees kuulostaa täsmälleen mun tyttöystävän entiseltä tilanteelta :D ja hyvinhän meillä nykyää menee

      btw pissikset ei minua viehätä ja arvelisin että vain tyhmät pojat kiinnostuvat tyhmistä tytöistä ;)

      ja vastaus nro2: menet rohkeesti sen pojan luo, ja.. tee se mitä haluat tehdä ;)
      tämä minun tyttöystäväni siis OLI koulukiusattu jne MUTTA minun ansiostani se nousi suositummaksi ja hänestä tuli onnellinen! jos jäät viiltelemään ittees ni eihä se poika ees saa koskaa tietää että pidät siitä

    • girl96

      Kun mä olin 7 luokal olin erilaine ku muut. En siis ollu mikää lissu tai pissis. en myöskään hikke. mut mua kiusattiin paljon mun vaatetyylistä johtuen ja myös silloisista harrastuksista. masennuin paljon koska ne myös hakkas mua. Okei, en kuitenkaan ollu yksin koska olin parin toisen tytön kans, jotka oli hiljasii ja semmosii. mukavii kuitenki.

      sit 8 luokalla muutuin parempaa suuntaan. rupesin meikkaamaan, en sillai liikaa,hankin uusii vaatteita ja sain uusii kavereita, ja myös poikakavereit.
      Siis muutuin ihan kokonaan. Nyt oon 9 luokalla. Oon ihan erilainen mut en juo tai polta.

      tällä halusin kertoa niille yksinäisille, hiljasille ja kiusatuille et todellakaan ei kannata viillellä,ei olla hiljaa vaan ja puhumatta.
      Ja oon ite huomannut, että se,kun mua kiusattiin musta kasvoi vahvempi ja itsevarmempi. Koskaan ei pidä luovuttaa,sen oon oppinut. voin sanoa tän kokemuksella koska monta kertaa oon miettinyt et varmaan ketää ei kiinnosta josteen itsarin. Mutta elämä voi muuttua jos itse on siihen valmis. Ja ei se niin mene että päivät vaan uit itsesäälissä ja mietit että "miks mä en menny ja tehny sitä ja tätä".
      :)

    • Joups

      Ei tarvii olla suosittu et olis hyvä tyyppi! Mä en oo koskaan ollu hirveen suosittu mut jotenkin oon vaan selvinny, ja oon tosi onnellinen, että mulla on kavereita, jotka ei luule itsestään liikoja. Ne, jotka kiusaa muita ulkonäön, ihonvärin, painon tms. perusteella on itse idiootteja. Viilteleminen taas on niille, jotka ei välitä itsestään yhtään enempää kuin muistakaan. Mieti, onko asialla merkitystä vielä kymmenen vuoden päästä. Panosta nyt siihen, et sun tulevaisuus on sellainen niinku toivot sen olevan ja hanki kavereita, jotka arvostaa sua sellaisena, kun sä oot. Sitte muutaman vuoden päästä tuut nauramaan niille.

    • saasdasddsa

      Voin näin miehenä sanoa, ettei pahiksen imago tee tytöstä sen haluttavampaa. Ehkä seksisuhteessa tuollainen itsevarmuus kiihottaa, mutta vakituisen suhteen haluaisin ennemmin kiltin tytön kanssa. Ei liian kiltti tietenkään, täytyy uskaltaa puhua ja käydä edes joskus ihmisten ilmoilla. Tällaiseen tyttöön on helpompi luoda pitkäaikaisempi suhde, ns. pahistyttöjen kanssa suhteeni ovat jääneet yhteen tai kahteen iltaan.

    • Tsemppiä3

      Tuut löytään pojan ittelles ja puhu sille vaan ja yritä tehä tuttavuutta. Jos ei onnistu, niin poika ei oo arvoses. Tsemppiä poikahakuun ;)

    • shamefulteenbastards

      Miten polttaminen ja juominen tekee pahikseksi? Ennen ainakin pahikset olivat niitä jotka tekivät rikoksia, eikä kukaan uskaltanut ryttyillä niille.

      • emmie_

        Ei aina mut ne yleensä saattaa helpommin ongelmiin ku vesi ja liikunta vaikkapa.


    • Tyyne Askola

      se, että ne on tyttöjä ja poikatytöt on poika tyttöjä. Kuka on kiinnostunut tytöstä joka leikkii poikaa? ei kukaan! tytöt olkaa tyttöjä. Kovista leikkivät tytöt eivät muutenkaan tule menestymään jos jatkavat valitsemallaan tiellä. Ne on juuri niitä bubi ruusuja sitten 20vuoden päästä...

    • kiusattujoskusmyös

      Voin itse 19veenä kertoo et yläaste on pintaliitoporukkaa täynnä! Suositut tyypit on ikävä kyllä yleensä tosi sosiaalisia ja kuvittelee tossa iässä et OUJEE polttaminen ja juominen on NIIIN COOL. Nauran niiden typeryydelle nykysin:D
      Koska se on kaikkee muuta ku sitä! Ite en oo IKINÄ kokeillu tupakkaa ja alkoholin makuunkin (kohtuudella tietty!) pääsin vasta yli 18 vuotiaana.

      Jotkut aattelee et se on tylsää.Mut jaksoin aina odottaa koska aikuistuin siin kohtaa aikasemmin. Ei ollu kiire kännäämään,ihan järkisyistä.Ei alkoholis oo turhaa sitä ikärajaa!Oli järkee pysyy poissa pahisten ja muiden typerysten seurasta. Tos iäs ja tolla kouluasteella se on raskasta mut hiljalleen helpottaa. Viimestää 20 ikävuoden korvil sitä huomaa:hei,mulla ei oo tupakkayskää, en oo huume-enkä alkoholikoukus ja kavereitakin löytyy kun jaksaa etsiä. Oikeesti,nostan jokaikiselle järkevälle nuorelle hattua jotka osaa pysyy vaikeuksista erossa ja ei kulje joka hetki massan mukana!

      Kiusaaminen jättää arvet,ne on jääny muhunkin enkä oikeestaa koskaa oo pystyny saamaan kavereita tosta noin vaa,oon liian ujo.Mut meit on monii! Ja aina jaksetaan syrjiä niitä jotka on jotenkin erilaisia. Se on ihan &%%#¤ väärin mut koulujen pitäs ite osata puuttuu siihen,koska kiusatut ei kiusaamista yleensä esiin tuo. Ja jos tuo niin ei yleensä tule kovin kummoisia seuraamuksia..

      Ja muuten,oon nyt 19 kuten kerroin ja seurustellu vasta kerran!Sekin suhde alkoi vasta amiksen toisella vuodella. Olin sillo 18. Eli tiiän kyllä et etenkin kiusattuna ois kivaa jos ois ees poika-tai tyttökaveri joka kuuntelis ja ymmärtäs,mut kaikki ei alota seukkaa ylä-saati ala-asteel. Se on must iha ok. Ei leikitä aikuisia.

      Alkoholisti-isän suhteen sun kannattas ottaa yhteyttä jonnekin viralliselle taholle.Luotettavaan aikuiseen.

      Mut jaksamista!Maailma on julma mut lujalla tahdolla siitä selviää,ei kannata ruveta tyhmäks teinix joka lipittää siiderii ja nuoleskelee NIIIN aikuismaisesti suosittuja tyyppejä. Ja ei kandee loukkaantuu jos tääl jotku tyypit laukoo typeryyksii. Sllasii on ikävä kyllä netis tosi paljon.

    • 16+2

      Ensimmäinen kysymys:
      MIKÄ HELEVETTI SIINÄ ON ETTÄ PITÄÄ MENNÄ HAUKKUMAAN PUOLITUNTEMATTOMIA PISSIS-TYYLISIÄ TYTTÖJÄ HUORIKSI ?!? taidat olla hieman kateellinen kun nämä "huorat" saavat pojilta huomiota. Luulempa vain että näistäkin ainakin puolet ovat vielä neitsyitä.
      Reilua ?

      • Halooo??

        Mikä vittu sua riivaa?? Ookko ite muka joku pissis huora?


      • 16+2
        Halooo?? kirjoitti:

        Mikä vittu sua riivaa?? Ookko ite muka joku pissis huora?

        Mua ei riivaa suuremmin mikään, ärsyttää vaan todella tuommonen yleistäminen. no en ole :Dd enkä fruide giggolokaan..


    • Lemmen tohtori

      Kuuleppas... Nyt ylös ja ota äitis mukaan meikki kauppaan ja samalla vaatekauppaan. Huomenna meet kouluun sillä uudella ihanalla tyylilläs ja kuule pojat jo läähättää perässä ;) kyllä se poika sulle aikoo puhua, ei huolia :)

    • hahha
    • tooalone

      mul oli ala-asteel tilane et olin usein yksin ja jopa mun bestikset keksi kaikkii juoruja musta ne jopa levitteli sellast juttuu et mä käyttäsin paperii rinnois yms. olin sillon 5lk enkä käyttäny ees rintsikoita o.O nyt kun oon 7lk yks tietty vitun homo luokka kiusaa mua edelleen ja melkein kaikki koulunsisäiset oppilaat syrjii yms. ainaku tuun paikalle nii ne ottaa vaan nenästää kii ja huutaa et hyyyi yms. opet ei välitä. kerro säkin vanhemmilles eka.

    • stadintavis-94

      No voi! Minulle ainakin kelpaisi ihana tavisneito aivan täydellisesti. Asustelen Helsingissä, mun kanssa voi kyllä mailailla jos painaa mieltä tai jos huvittais vaikka joskus lähteä keväiselle kävelylle tai istuskelemaan puistoon.

      tavis (@) rcpt.at

      • minä vaa, yksin :(

        ouuuuu


    • AAAARRRGHHH

      MIKÄ ONGELMA ET PITÄÄ TUNTEMATTOMIA HAUKKUU PISSISHUORIKS???? HEI C'MON?!?!?!?! MIKÄ SÄ SIT OOT ? JOKU ITSESÄÄLINEN ROTTA JOKA HALUU VIILLELLÄ KÄSIÄ ? viiltely jos mikä nyt on yleensä luokiteltu "pissisten" käyttäytymiseks... Ja menee hermot oikeesti!! Jos sua on kiusattu nii todella surullista, mut se ei oo mitenkää kauhee harvinaista suomessa, muaki on, jote älä jää tollasee vitunmoisee itsesääli kierteesee, vaa nouse ylös, hanki vähä itsekunnioitusta JA ENNENKAIKKEA, lopeta niiden toisten tyttöjen haukkuminen!! Mua ärsyttää tää nyt ihan sairaasti koska mä oon perus sosiaalinen tyttö, hengaan jätkien kanssa ja kyllä, joskus harvoin juon, sillonku on joku oikeesti juhlistamisen arvonen juttu, en itke puskissa tai oksentele tai mitää, mulla on paljon kavereita, nii tyttöjä ku poikia, ja sit kuulin yks päivä et joku vitu syrjäytyny ernu tyttö oli puhunu must paskaa et oon huomio huora ja jotain ku puhun jätkille! NII KYLLÄ SIINÄ MIETTII VÄHÄ ET KELLÄ SE ONGELMA OLIKAA??? Ja mieti et miks kelaat et sun ihastus ois ihana mut ne tytöt jotai kauheit "pahiksii", ja kelaatko et lopulta täs käy ku jossai elokuvas et se ihastus tajuu kuinka ihana tavis tyttö oot, rakastuu suhun ja alkaa vihaa niit pahiksii. No valitettavasti, se sun ihastus tykkää hengaa niiden tyttöjen kaa joten kannattaa unohtaa se ihastus jos et vaikuta yhtää niilt tytöilt kenen kaa se hengaa koska sillon sillä pojalla on varmaa erilainen naismaku. Ja mitä ikinä teetki, nii se ei voi koskaan ihastuu suhun ennenku sä ite alat arvostaa ittes, lopetat ton itsesäälis kieriskelyn, viiltelyn yms. Kokoot ittes ja rupeet arvostaa ittees, JA MUITA. Meit on tääl moneen lähtöö

    • lol

      hei oikeesti, tyttö on surullinen, mitä sitte?

    • variksenpelätinkö

      olen nyt 26- vuotias ja kun ajattelen itseäni saman ikäisenä, niin ne ryyppäävät pissishuorat olivat viikonloppuisin samoissa paikoissa, joten niiden kanssa tuli hengattua helpommin. ja me pojat ollaan varustettu tuossa iässä niin vitun huonolla itseluottamuksella, että maineen menettäminen on kauheinta mitä voi tapahtua :D oikeesti. voin sen vanhana pahiksena kertoa. aina toisteltiin samaa hommaa että ku niiltä ryyppääviltä horoilta saaki helpommin yms. kunnes ysiluokalla uskalsin pyytää yhtä tosi hiljasta tyttöä treffeille. huomasin, että maine ei mennyt. mikään ei muuttunut, paitsi se asia, että tajusin kuinka älykäs ja fiksu se mimmi oli niihin horoihin verrattuna. seurusteltiin yli 4 vuotta ja ollaan ystäviä tänäkin päivänä. eli mun vinkki. oo oma itsesi ja jos sua kiinnostaa se jäbä, niin kysy suoraan. jos se ei oo kiinnostunu susta, niin ei sun maailma siihen lopu. meitä on täällä aika paljon ja varmasti löydät sieltä jonkun kivan (jonka toteat hetken päästä ihan kusipääks ja jätät sen) ja muutaman samanlaisen jälkeen mahdollisesti sen oikeen :D

      tsemppii

    • Aah, osittain niin tuttu tarina! Muistan hyvin vielä oman yläaste ajan: En tullut kenenkään oman luokkalaisen kanssa toimeen, mutta koska olin kuitenkin suht pitkä tytöksi (172cm tuolloin) en tullu pahasti kiusatuksi.

      Ensimmäiset kaksi vuotta (7 ja 8 luokka) olin todella hiljainen ja piirtelin nurkassa omissa oloissa. 9-luokalla kuitenkin aloin puhumaan paljon ja sain eräältä oman luokkalaiselta tytöltäkin kommentin ``ennen olit todella ärsyttävä, mut nyt oot ihan jees``.

      Kävipä sitten niin, että huomasin entisen kiusaajani muuttuneen. Hän oli semmonen perus suosittu poika, pitkä, komea tms. En ollut koskaan ollut kiusaamisesta katkera tai mitään joten lähinnä vain ihmettelin muutosta:

      Pojan kaverit alkoi vitsailemaan sille et se on muhun ihastunut, ja tuolloin se sanoi näille vain takaisin ``ite oot``, kun yleensä luulisi olevan loukkaavampi vastalause, kuten `` Ai tohon muka? HYI!``
      Poika tuli usein kysymään purkkaa ja saattoi ihan randomista vaan kutsuu nimellä tyyliin:``Ku1nwz......``, johon vastasin vaan ``no mitäää??``

      En kuitenkaan tehnyt asialle mitään ja kaduttaa hieman, sillä aloin itsekin ihastua entiseen kiusaajaani.

      Toisin sanoen, ole rohkea ja ilmaise itseäsi. Pikkuhiljaltee asiat alkaa lutviutua ja sitten näet jos tuo poika ehkää kiinnostuukin sinusta, kun vihdoin huomaa sinut.

    • Peissis

      Sivistäkää nyt minua kun en ymmärrä mistä tulee tällänen "pissis huora " nimitys.Olen ihmetellyt tässä eikö ole tavallisia poikia jotka haluaisivat tavata ihan tavallisia tyttöjä ulkoilun ja vaihka elokuvien merkeissä.Olen seurannut yhtä nuorta poikaa 17v ja tytöt joden kanssa hän on vähän aikaa seurustellut on kaikissa ollut sama luonteenpiirre,epäluotettavuus.Poika on savuton ja alkoton siististi pukeutuva ihan tavallinen nuori , mutta tytöt ovat olleet kiroilevia rääväsuita jotka ei vastaa puhelimeen vaihka on sovittu aika.Yö aikaan kyllä soitteleevat klo 23-02 aamulla pitäis kuitenkin olla klo 8 koulussa.Tytöt ovat 15.16 vuotiaita.

      • Wikipedia on aika hyvin määritelly tuon: suomalainen puhekielen sana, joka on liitetty stereotyyppisesti erityisesti pinnallisiin teinityttöihin, joiden elämäntapaan kuuluvat suosittu listamusiikki, merkkivaatteet ja itsetietoinen käytös. Tähän sisältyy myös alkoholin käyttö (mm. siideri)
        Ihan perus ilmiö nykyään jo toi pissis. Tosin yleensä pissikseksi leimaa joku muu, ei kukaan itse itseään. (Ei ole kauhean imarteleva nimitys ja silleen)


      • joopajoo

        Pissis tulee sanasta pissaliisa, joka taas tulee siitä, että nämä nuoret likat kuseksivat epämääräisiin paikkoihin juomareissuillaan.


    • sweet6teen

      Täytän tossa kesällä kuustoista ja oon aika samas jamas. Tosin mul on paljon hyvii kavereita ja nautin elämästä. Oon ujo, mukko tutustun ni oon melkone pälättäjä. Yhtään kaveri poikaa mulla ei oo ja siks mietityttää tuunko mä koskaan sellasta saamaan, koska en itekkää liiku tual ulkon ryyppääs yms. Enkä pysty kuvittelee, et mä joskus tulevaisuudes menisin johki bubiin miestä ettiin. Kaikki aikanaan.. hope so.

    • joku_poika_vaa

      ensin kerrot opettajallesi että sinua on kiusattu ja sit ne jotka on sua kiusannu nii ne laitetaa kuriin!!!
      ja meet puhuun sille pojalle ja näytät vaikka vähä tissejäs nii kyllä se innostuu ;D

    • Hyväneuvo--Uskomua

      Yritä hankkia kavereita, ole suorapuoheinen mutta älä liian suorapuheinen. Kokeile mennä jutteleen sille pojalle, ja jos se sanoo jotain töykeetä niin sano suoraan mitä mieltä oot niistä "huorapissiksistä". Unohda se poika jos se on kusipää, mutta jos se on kohtelias niin kysy vaikka et lähtiskö se joku päivä kahville :)

    • -96

      Jos poka sut jättää, nii älä ala parkuu
      vedä sitä turpaa ja juokse karkuu.

      Näin mä tein...☺

    • gewhåkeårkåkåj

      Olet todella laiha, 45kg on ihan liian matala paino. Koitas saada muutama kg lisää, niin ehkä saat enemmän huomiota jätkiltä.

    • sanonvaaa.

      eli jos käyttää meikkiä tai on sosiaalinen on pissis & jos tupakoi tai juo on pahis ? :D sry , aika loukkaavaa kuitenki leimata ihmisiä tollee :o

      • hopsuli (:

        yhdyn tähän !


    • petetty :D

      Itehä oon 13 vuotias ja oon iha järkevä ;D en tee mitää tyhmää esim. kännää ja polta tupakkaa vaikka sitäkin olen maistanu ja kaikkee ja pidän ittestäni huolta ja en välitä oonko laiha vai pulska .. kaunis on silti jokane! mua ei oo ikinä kiusattu enkä mä oo kiusannu ketää! mun exä paljastu pleijeriks (en osaa kirjottaa) ja elämä jatkuu vaikka rakastunu olinki! ja veikeeta on löytää järkevää poikaa niiinku minäki oon järkevä tyttö!! ja ei tarvi ajatella että oon joku itterakas ku kaikkiha oikeesti tykkää itestäsä tavalla tai toisella ja tykkää itestää! vaikka onki aina sillee HYI OON RUMA! ja en oo mikää koulun suosituin ihmine koska meillä ne pojat luulee oikeesti olevasa koko koulun parhaita ja on vaaa niitten tyttöjen kaa joilla on "kunnon" tissit ja itelläni ei oo niiin isoja :D

      • potari

        Sinä vain luulet olevasi järkevä. Koska sinä olla lissu. Ymmärtääkö sinä?


      • tyttöpienillätisseil

        petetty :D

        olen samaa mieltä ärsyttää kun pojat otaavat vain iso tissisii vaikka ne joilla on pienet kelpais yhtä hyvin


    • 14v aletaan

      anna pillua ja ryyppää. Tai ainakin kehu "saavutuksillasi". Ij´hme ininää , kun ei ole poikaystävää. Sen saat , kun alat antaan.
      Onko se sen väärtti?

    • djsiajfild

      Kaikki on sosiaalisuuden syytä

    • tietämätön

      mitä tarkottaa siideripissis ; D

      • potari

        Sinua.


    • hopsuli (:

      väitätsä et kaikki nyky nuoret/tytöt on huoria koska niil on sellanen LUONNE että ne osaa puhuu jätkie kaa ja olla muuteki niitte frendi ?! hei haloo
      ehkä se et sul ei oo jätkii johtuu iha vaa sun omast luonteestas !

    • No vittu pane sitä tai sit teet sen itsarin !!

      • ite oon semmone '' siideriä juova lissuhuora'' mut en oo nii ilkee paitsi tollasille noloille pennuille ja oon sua reilusti nuorempi nii vittu et kehtais dissata jokaista ''lissuhuoraa'' ku ite oot tollane mtätön nolla, rupee ''lissuhuoraks'' ja lopeta toi hirvee kade hommas et ei meitä muita kinosta sun juttus tai ei ainakaa mua ku mul on asiat hyvin toisinku sulla ! , rupee ''lissuhuoraks'' tai jää tollaseks vitun luuseriks mut lopeta toi muitten dissaus nii et et itekkkää mikää puhas pulmune oo -,- lol mitä paskaa täälki -,-


      • joijcoiejrcoreij
        jakalamaa kirjoitti:

        ite oon semmone '' siideriä juova lissuhuora'' mut en oo nii ilkee paitsi tollasille noloille pennuille ja oon sua reilusti nuorempi nii vittu et kehtais dissata jokaista ''lissuhuoraa'' ku ite oot tollane mtätön nolla, rupee ''lissuhuoraks'' ja lopeta toi hirvee kade hommas et ei meitä muita kinosta sun juttus tai ei ainakaa mua ku mul on asiat hyvin toisinku sulla ! , rupee ''lissuhuoraks'' tai jää tollaseks vitun luuseriks mut lopeta toi muitten dissaus nii et et itekkkää mikää puhas pulmune oo -,- lol mitä paskaa täälki -,-

        Siinäkin vastuuton tapaus. Itseäni ei voisi kiinnostaa paskan vertaa tuollaiset "lissuhuorat", kierrän semmoiset kaukaa. Olen 17v lukiolaiskundi, ja nykyinen tyttöystäväni on mustaan ja nahkatakkiin pukeutuva, vuotta nuorempi ja aivan ihana tapaus, ja mielestäni ollaan onnellisesti yhdessä. Tuollaisella asenteella et ikinä pääse elämässä mihinkään muuta kuin miesten sänkyyn, mutta siinä se. Tuossa elämänvaiheessa luulisi esim. työnteon kiinnostavan hiukan enemmän, ja ilman sitä siideriäkin pärjää. Ei voi muuta sanoa kuin että sääliksi käy. Toivottavasti tuokin kommenttisi jakalamaa oli vain sarkastinen vitsi, muuten olet todella hukassa.


      • Paskaa!


    • suomest juicet katoo

      Aika vitun korni aloittaja

    • bkjlgvoäuä ytv8

      Mua häiritsee kun jotkut 13 v. legginsilikat esittää olevansa jotain tosi seksyjä, kun ne makailee sielä koulun lattialla sääret taivutettuna ja perse ylöspäin, kikatellen ja vilkuillen ympärilleen (poikiin päin) kuin joku ihme... Saa melkoisen kuvan tytön itsetunnosta ja ajatusmaailmasta.

      • bkjlgvoäuä ytv8

        Niin että saa kuvan huonosta itsetunnosta, eikä hyvästä.


    • ehtii ehtii

      Vasta 15? Kyllä sinä ehdit vielä...

      • Asiaa!


    • 17.v ja odotan lasta

      Usko mua, joku päivä tilantees paranee :)
      Nuoruudes on vaikeeta sopeutuu joukkoon, mut kyllä se oikee poikaystäväkin tulee joskus vastaan. Kokemusta on!!!

    • kysynvaa

      Meikittömät 14v tytöt??? onko teidän mielestä noloja???

      • 12341234

        kai se o oma asia meikkaako vai ei?


      • 16v

        Ei ole. Aloin itse meikkaamaan peruskoulun vikana vuonna vakituisesti, eikä kukaan ikinä ole tullut jauhamaan siitä ettei ollut meikkiä. T_T


      • 12341234 kirjoitti:

        kai se o oma asia meikkaako vai ei?

        Asiaa!


      • 16v kirjoitti:

        Ei ole. Aloin itse meikkaamaan peruskoulun vikana vuonna vakituisesti, eikä kukaan ikinä ole tullut jauhamaan siitä ettei ollut meikkiä. T_T

        Asiaa!


    • PaHis >:)

      no varmaan se et mennään suoraan puhumaan ! ;)

      • Asiaa!


    • lukiotakana

      Aloituspostaaja kysyi mikä hänessä on vikana. Ainakin viestistä paistaa selvästi ylimielisyys "siiderihuoria" kohtaan.

      Kokeilunhaluiset ja ulospäinsuuntautuneet ihmiset ovat hyviä luomaan verkostoja eli hankkimaan kavereita.

      Eivät kaikki ole sellaisia. En minäkään erityisemmin. Kai elämässä tarvitaan jonkinlaista sinnikkyyttäkin, että jaksaa "edetä elämässä". Kivoja asioita ja kokemuksia tulee sitten vastaan, kun tulee.

      Itse en ainakaan huomaa, että 2. ja 3. vuositasoilla meidän lukiossamme olisi ketään, jolla ei olisi kavereita. Huomaan myös, että ne vähemmän suositut tytöt saavat huomiota. Eivät tietenkään suosituimmilta pojilta, mutta saavat kuitenkin. Sama pätee tyttöjen suhtautumisessa poikiin.

      On aika vaikea saada ystäviä ja kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen, jos ei käytä alkoholia vapaa-ajalla. Täytyy kuitenkin muistaa, että ei ole pakko juoda paljoa, jos ei tahdo. Sen verran vain, että viihtyy vaikkapa kotibileissä muiden mukana.

      Pidän kaikenlaisista tytöistä, mutta ylimeikkaaminen on oikeasti ällöttävää.

    • fdgshdh

      No mikä siinä pojassa sit viehättää jos se niitten kamalien tyttöjen kanssa sit on? Ja vitut jostai yläasteesta.. parin vuoden päästä aivan eri meininki.

    • ...

      Monesti ne "huorat" hakee itsensä väkisin niiden jätkien seuraan, ei se tarkota et ne ois kiinnostunu niistä. Niitstä ei välttämättä edes pidetä, osa niistä vain änkeää itsensä mukaan. Omansa pitää osata ottaa.

    • Kasiluokkalainen

      Itse oon aika hiljainen ja mua kiusataan. En vähäisten kavereidenkaan kanssa kovin paljon puhu kun en keksi paljon puheenaiheita, sitten me vaan seistään välitunneilla ja ootetaan, että välitunti loppuu. Onko se yks syy miks ne "pissishuorat" kiusaa hiljasempia. Nillä itellään kun tuntuu riittävän puheenaiheita ja niillä on aina hauskaa.

    • poika 18v

      Kuka poika haluis epäsosiaalisen, huonon omatunnon omaavan ja itsetuhoisen tyttöystävän?

    • Moi:))

      Mä en todellakaan haluais alkaa minkään blondin pissiksen kanssa ite pidän punkkari ja rockkari tytöistä....pukeudun aika lailla omalla tavalla niinku nahkatakki...puoli pillit housut kaula huivi ja sillein ja suunnilleen kaikki pojat haukkuu mua homoks.

    • jos oot tollanen sulkeutunu masentunu hiljanen itsetuhoinen muija nii tottakai kaikki kiertää sua koska sä oot niitte mielestä silloi tylsä ja heikko jokanen poika tykkää ilosesta hyväntuulisesta tytöstä toisin kuin sellasesta hiljasesta tytöstä josta joka kerta tekis mieli kirjottaa facee kommentti kun sen on kuullut puhuvan tunnilla. tsempiä. ja sinä moi:)) tyyppi vittu mikä homo sä oot pillit housut ja huivi. ei oo mikää ihme että kaikki sanoo sua homoks jos näytät siltä. >:F

    • cilto

      mistä oot saanu ton että pojat tykkäis PAHIS TYTÖISTÄ ?

    • .

    • viisas69

      Ei tollasella paskalla oo mitää saumaa

    • upittaja :D

      upppp

    • Fail!

      Valitat ku sua kiusataan, mut ite kuitenki haukut kaikkia pissishuoriks :-D :-D

    • Anonyymi

      Älä pliiiiis viiltele ittees ton takia kyllä sulle vielä joku löytyy ja itsemurhat pois ajatuksista.
      Tytöt ei poikien takia ittee ala satuttaa

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe