hhheei, mun täytyis keksiä kahelle mun 15-vuotiaalle ystävälle joululahjat. en ole kovinkaan taitava käsistäni, mutta haluaisin tehdä jotain hauskaa pientä ja ostaa siihen sitten lisäksi jotain. (: aluksi ajattelin, että olisin voinut tehdä leikekirjat tytöille meistä, mutta olisi ollut turhan kallista ja aikaa vievää, ajattelin myös, että olisin voinut tehdä kuvakirjan netissä.. haluaisin keksiä jotain uutta, edellisinä vuosina olen ostanut kaupasta melkein kaiken, viime kerralla tein nekkuja ja nekin sulivat paperiinsa kiinni ! kiitos jo etukäteen ! (:
joululahja ystävälle ?
5
990
Vastaukset
- jospaoisjojoulu
Ideasi olivat hyviä sovelsin hieman niitä, toivottavasti saat näistä jotain vinkkiä....
Tee itse vaikka suklaakonvehteja tai vastavaa. Jos nekut ei vuosi sitten onnistuneet kokeile jotain muuta. Leikekirjat ja kuvakirjat ovat aikaa vaativia ja niihin saa rahaa kulumaan. Entäs jos ostat isot valokuva kehykset ja haet sitten tiimarista ison kehyyksiin sopivan pahvin ja teet kuva kollaasin. täytät pahvin valokuvilla. Jollakin runolla jonka oot kirjoittanut nätille paperille. lasin alle voi laittaa vaikka mitä vaikka hauskan postikortin suosikki karkkinne käärepaperin.
Tai annat kuvakollassit vasta ensi jouluna ja keräät koko ensi vuoden kaikkia ihania muistoja odottamaan joulua. Kuivatat kesältä heinän korren säästät leffalipun jossa kävitte yhdessä. keräät vuoden tapahtumat yhdelle arkille.
Jos ystäväsi tykkää leipoa tai on herkkusuu. Ja sinullakin pysyy vispilä kädessä. Kysy vaikka joltain sukulaiselta tai etsit netistä jonkun pikkuleipä tai keksi reseptin. Teet itse pikkuleipiä, Purkitat ne nättiin lasipurkkiin tai peltirasiaan. Liität mukaan reseptin jonka olet kirjoittanut nätille paperille nätisti. Ja laita mukaan vielä vaikka puukauhan tai patalapun - Joululista
Voit löytää joululahjoja http://www.hauskatlahjat.com/joululahjat/ .
Sieltä minä löysin paljon joululahjavinkkejä. Löydät myös kauppoja mistä voit netistä tilata ne joululahjat. - vghjiopåå
Jos ystäväsi on kätevämpi käsistään kuin sinä, hanki hänelle lahjaksi tarvikkeet johonkin käsityöhön, askarteluun tai leipomukseen, tai lahjakortti liikkeeseen, josta tarvikkeet saa. Löytyy sekä kallista ja halpaa.
- ristomatti112
- Olutmies
Tässä yksi: http://www.olutlapanen.fi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201