Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pieraisin hieronnassa!

Pieruperse1

Olin hierottavana pari päivää sitten, ja hieroja alkoi hieroa kylkiäni, lähes vatsaani, vaikka olin varta vasten pyytänyt selkähierontaa. En käsittänyt, miksi hän velloi vatsaani (tai kyljistä mutta melkein vatsasta), ja olin juuri aikeissa sanoa asiasta, kun suolistoni "vellaamisesta" johtuen suolikaasuni purkautui aikamoisen pärähdyksen säestämänä hierojan naamalle! Kyllä hävetti, aloin varmasti punoittaa niskasta, ja hieroja vain yskähti kohteliaasti, mutta olisinpa halunnut nähdä hänen naamansa.

Onko asiatonta pierrä hieronnassa? Onko sitä syytä hävetä? Eihän syy ollut minun, sillä olin huolella tyhjentänyt suoleni ennen menoa hierojalle, mutta minulla on vähän ongelmia tuon maidon kanssa,ja siksi pieruja kehittyy peräsuolessani normaalia enemmän.

19

3241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme touhua.......

      Minulle on tapahtunut saman lainen tapaus. Hieroja möyri mahaani (tai kylkiä) ja sitten paukuttelin, vika ei ollut minun. Olin pyytänyt hieromaan selkääni enkä kylkiä tai mahaa.

      Onhan se täysin selvä asia että jos suolistoa painelee, niin totta kai sieltä alkaa suolikaasut liikkumaan kohti peräaukkoa, eikä ole ollenkaan poissuljettua, että kakkakin sieltä tulisi.

    • hieroja ilman pieruj

      ...aina näitä pierujuttuja...Ei kai niitä täältä tarvi kysyä, sovi hierojasi kanssa onko se ok vai ei.
      Kaikilla meillä on omat fantasiamme mutta kyllä tää pieruttelu on aika lapsellista.
      Perustakaa oma ryhmä.

    • fart man

      Sama kävi minulle, sillä erolla, että pieru tuli ns. varren kanssa. Koska olin alasti, niin anuksestani purkautui hirveällä paineella valtava satsi ripuli pierukaasuilla höystettynä suoraan hierojan naamalle.

      No, hierojan vikahan se oli. Otti asian hienosti, pyyhkäisi enimmät ripulit naamalta ja rinnuksilta ja jatkoi tyynesti hieromista kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan!

      Siinä todella oikea ja ammatillinen asenne!

      • hieroja pro

        Yleensä hierojat jopa nauttii siitä, että asiakas turauttaa ripulit päin näköä.


    • 27v alalla

      Ripuli on oivallinen "liukaste" hierottaessa, ei tarvitse hankkia kalliita öljyjä. Niinpä pumppaankin asiakkaan vatsan aina hieronnan aluksi kunnes ripuli ulostuu.

      • Koulutettu hieroja

        Päivåän paras! Aivan huippua, pitäisköhän itsekin ruveta pumppaamaan voiteet asiakkaalta. Yleensä kun käytän hierontavoidetta, niin sitä kuluu hiukka enemmän kuin öljyä. Voisi olla näinä huonoina aikoina todella säästeliästä toimintaa. En sitten tiedä miten sitä ite jaksaisi työskennellä kaasuolosuhteissa noin pitemmän päälle


    • ammattilainen .

      On ihan arkea hierojan ammatissa, että asiakas vääntää ripulit päin näköä. Se pitää vaan ottaa tyynesti, kuuluu tämän työn varjopuoliin. Jos sitä ei kestä, kannattaa vaihtaa alaa.

    • no huh huh

      Harkitsin herojan ammattia, mutta taidan sittenkin pysyä varastomiehenä :O

    • Killervo

      Pieni, pieru, pierulainen, pieree ja pirauttelee; rutisten rupattelevi, ripulirako raikahan, piruiksensa pierautelloo.
      Pökäleensä pynnii pönttöön kelpo sonni. Anna tulla pitkä monni. Etkö suostu, teräkseksikö tekeytyvit.

      Löyhkä kuin tuonelan purolla pahalla, tiheänä leijuu ei oo reiluu. Suu liikkui, järisi parta, vaan ei leuka lonkaellut.

      Poikkiteloin, nutturalla, pois must liikui otus musta. Rumalla rullalla, mielellä matalalla.

      • kaRIM.

        Hienoa kalevalaa! Kyllä Suomella on hyvä kansallis eepos, sopii suomalaisille oikein hyvin. Ugh!


    • ammattilaismainen

      Itse olen hierojana törmännyt vastaavanlaiseen tapaukseen, jossa lihavaa miestä hieroessani hänen mahansa alkoi murista ja kylkiä hieroessani hänen suolistokaasunsa purkaantuivat vetelän ripulimaisen ulosteen kera. Tavaraa lensi lattialle ja hieman käsille, mutta huumorilla siitäkin selvittiin

    • paukkui..

      Voi herttileijaa! Onkohan nää tosijuttuja,itse gynellä käydessäni pääsi paukku,onneks oli naisgyne,ikinä en muutenkaan menisi miesgynelle.

    • Minnaliini2

      Mie pieraisin ja sain seuraavan ajan tammikuulle 2049

      8/

    • ahh aaaaahhh

      Savet namalle.. aaahhhh pråååååt

    • : )

      Piereskelen aina tahallani hierojalla, se on jotenkin hauskaa! :)

      • maksava asiakas

        Asiakas on aina oikeassa.


    • pairasi

      Pairaisu

    • pairaisin

      Pairaisin

    • Anonyymi

      No voi kauhea... Itse pieren jokapaikassa estoitta äänekkäästi oikein rutistaen kaikki ilmat pihalle, kaupassa ja kassajonossa, kampaajalla ja hierojalla.
      Hieman saan ihmetteleviä ja vähätteleviä katseita osakseni, mutta se ei minua haittaa koska kaikki pieree joskus elämänsä aikana. Eihän kukaan kusematta ja paskomattakaan voi elää. Sellaiset mietteet täältä. Jatkakaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe