Yamarin 4610 vs 47SC

Yamarin

Kaipaisin kokemuksia, kumpi mahtaisi olla kevyeen cruisailuun ja vähän kalastukseenkin mehevämpi ja riittääkö 50 Hv kone. Yamahallahan olisi samassa painoluokass tuo 70 Hv kone myös. Aika kallis tosin. Olisiko hinnalle katetta investoida. Tai kokemuksia esim 70Hv 2t kone tuollaseen?

4

1782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeppoLiski

Mulla ollut 47 SC F50 ja hyvin pelasi kauniina päivänä. Huiput siinä 30 solmun hujakoilla tuolla koneella ja neljä aikuista menee hyvin. Käy myymälässä/messuilla istumassa molemmissa niin tiedät kumpi sopii paremmin sulle. Vesillä ei liene mitään eroa eli makuasia kumman otat.

• Yamarin

Tietysti tarkoitin Yamarin 47 TC ja nykyisin 46 SC mallinimellä olevia veneitä. Hiljasta pitelee kommenttipuolella.

• TeppoLiski

Tällä palstalla hiljaisuus on yleensä myönteistä, kellään ei ole negatiivista sanottavaa näistä. Katsasta myös Yamarinin uudet pienemmät Crossit, kalastuksessa voisi olla melko huolettomia.

• Ajaja 1

Mulla on järvimöksällä 4610 ja aluksi oli 40 jammu kakstahtinen jonka toisena jo kesänä vaihdoin 60hv (-02)4t koneesseen. Tykkään kovasti tästä yhdistelmästä. Nopeusmittaria ei ole koskaan mulla ollutkaan mutta 6 henkeä menee pienillä nykäsetunojilla pintaan ja 5 nousee puhtaasti. Yhdellä tankilla (24l) ajaa liussa pienellä kuormalla melko tarkkaan 2 tuntia ja 15min. Myös melutaso on kohtuullinen, ei tartte huutaa kaverille kun ajelee.. yks plussa vielä: pikku Yamarin ei kolaa ajossa just yhtään, tietenkin ryskää kun aallot on yli 1/2 metrisiä. Mulla on myös Silver Shark (115 merc-2011) joka on paljon äänekkäämpi, moottoriltaan ja vedenääniltään. Muuten hyvä peli sekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      99
      1126
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      644
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      502
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      490
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      457
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      41
      454
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      451
    Aihe