Kaipaisin kokemuksia, kumpi mahtaisi olla kevyeen cruisailuun ja vähän kalastukseenkin mehevämpi ja riittääkö 50 Hv kone. Yamahallahan olisi samassa painoluokass tuo 70 Hv kone myös. Aika kallis tosin. Olisiko hinnalle katetta investoida. Tai kokemuksia esim 70Hv 2t kone tuollaseen?
Yamarin 4610 vs 47SC
4
1782
Vastaukset
- TeppoLiski
Mulla ollut 47 SC F50 ja hyvin pelasi kauniina päivänä. Huiput siinä 30 solmun hujakoilla tuolla koneella ja neljä aikuista menee hyvin. Käy myymälässä/messuilla istumassa molemmissa niin tiedät kumpi sopii paremmin sulle. Vesillä ei liene mitään eroa eli makuasia kumman otat.
- Yamarin
Tietysti tarkoitin Yamarin 47 TC ja nykyisin 46 SC mallinimellä olevia veneitä. Hiljasta pitelee kommenttipuolella.
- TeppoLiski
Tällä palstalla hiljaisuus on yleensä myönteistä, kellään ei ole negatiivista sanottavaa näistä. Katsasta myös Yamarinin uudet pienemmät Crossit, kalastuksessa voisi olla melko huolettomia.
- Ajaja 1
Mulla on järvimöksällä 4610 ja aluksi oli 40 jammu kakstahtinen jonka toisena jo kesänä vaihdoin 60hv (-02)4t koneesseen. Tykkään kovasti tästä yhdistelmästä. Nopeusmittaria ei ole koskaan mulla ollutkaan mutta 6 henkeä menee pienillä nykäsetunojilla pintaan ja 5 nousee puhtaasti. Yhdellä tankilla (24l) ajaa liussa pienellä kuormalla melko tarkkaan 2 tuntia ja 15min. Myös melutaso on kohtuullinen, ei tartte huutaa kaverille kun ajelee.. yks plussa vielä: pikku Yamarin ei kolaa ajossa just yhtään, tietenkin ryskää kun aallot on yli 1/2 metrisiä. Mulla on myös Silver Shark (115 merc-2011) joka on paljon äänekkäämpi, moottoriltaan ja vedenääniltään. Muuten hyvä peli sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991126
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35644Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500- 32490
- 34457
- 41454
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451