Finnmatkat KapVerdellä,ala arvoista toimintaa!

skopari 123

Olen käynyt yli 30 maassa ,tehnyt yli 80 matkaa enkä missään ole törmännyt
niin huonosti hoidettuun matkaan kuin KapVerdellä.
En tosiaan voi suositella kenellekkään Finnmatkoja.
Olimme vaimoni kanssa marraskuussa KapVerdellä ns,30-vuotis häämatkalla,
tilasimme 2 viikon yhdistelmä-loman(viikko Salin-saarella ja toinen viikko
Boavistan- saarella) jo maaliskuussa!
1.Kahden viikon yhdistelmä loma muuttui kahdeksi viikoksi samalla saarella
koska Finnmatkat eivät olleet hoitaneet jatko lentoja,vaikka vielä edellisellä
viikolla kyselin asiasta!!!!!!!!!!!!!!!
2.Pää-allas oli remontissa 5 pv eikä matkatoimisto vaivautunut kertomaan ko,
asiaa ennakkoon!!!!!!!!!!!!
3.Ilmastointi oli pois käytöstä 6 pv ja ainoat kommentit ko,asiaan oli että olemme Afrikassa eikä meillä oppaillakaan ole ilmastointia(olin varta vasten
varannut sellaisen huoneen joissa on huoneisto kohtainen ilmastointi).
4.Katamaraani-retken jälkeen meidät unohdettiin noutaa satamasta
5.Ensimmäisen viikon jälkeen meidät yritettiin häätää hotellista,koska jotenkin
Finnmatkat olivat taas jättäneet hoitamatta tiedotuksen meidän toisesta
viikosta ko,hotellissa.

5

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipi

      No eipä hääviltä kuulosta. Kai reklamoitte?

    • Simppa71

      Me pääsimme näköjään helpolla.

      Viisumit oli unohdettu toimittaa ja niitä sitten ihmeteltiin, kun jonotettiin auringonapaisteessa passijonossa.

      Meidän yritettiin ohjata väärään bussiin. Bussista menomatkalla lävähti laukkuovien ovet sepposen selälleen. Onneksi kaikki laukut tulivat perille.

      Opas neuvoi väärin ravintoloiden varaussysteemit...
      Sen jälkeen emme enää häirinneet oppaita.

      Saimme infomateriaalit vasta kolmen päivän jälkeen, koska olivat juuttuneet tulliin. Guideonlineen viestiä edelleenkin odottelen.

    • ldumkiolp

      Tullessa lentokentälle Santa Maria; opas sanoi, että katsokaa maisemia, kerron ennen hotellia tietoja paikasta. Mitään nähtävää ei matkalla ollut(hiekkaa) ja kun saavuimme kaupunkiin, hän sanoi, että tässä tämä sitten on, ei mitään yleistietoa paikasta ym. Olimme hämillämme.

      • Tyytyväinen

        Meillä sujui Finnmatkojen kanssa kaikki loistavasti Salin saarella, oppaat olivat paikalla kun heitä tarvittiin ja auttoivat ystävällisesti ja parhaansa mukaan. Oikein mukavia ja viehättäviä ihmisiä, Finnmatkojen toiminnasta pelkkää plussaa meidän osalta:)!!!


    • JM

      Pakko sanoa, että meidän kahden viikon loma Boavistalla oli pelkkiä iloisia yllätyksiä täynnä, ei mitään valittamista. Riippuu varmaan pitkälti myös oppaasta, joka kyseisessä kohteessa toimii.. eli ei kannata yleistää tuota koko Kap Verden Finnmatkojen toimintaan, vaikka toki ikävää tuollainen on ja olisin kyllä itsekin tuohtunut jos tollaista olisi omalle kohdalle sattunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe