Toejoella ei näy ylen kanavat.

harmissaan

Onkohan jollain muulla samaa ongelmaa? Yhtäkkiä viime viikonloppuna alkoi olla ylen kanavissa häikkää, ja nyt ei näy sitten enää ollenkaan. Ei signaalia -ilmoitusta vaan tyrkkää koko ajan. Ainoa kanava mikä enää kunnolla näkyy on liv.

10

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi Haku

Ilmeisesti sinulla on kaapeli TV/digi? Koitas palauttaa tehdasasetukset ja siis säätää ASETUKSET uudestaan.

• TV tittare

Useasti auttaa antenniliittymissä, kun on taulutv. Sammuttaa kaiken virran ja antaa olla muutaman minuutin pois. Sitten taas kytkee takasin, se on auttunut mulla ainakin. Nämä nykyajan telkarit atrvii omaa päivitystä väliin ja saattaa löytyä yks kaks uus kanava samallakin. Ei toi ole mitään uutta...

• jepu jee

Toejoella on kyllä hyvä signaalin voimakkuus ja näkyy hyvin, joten vika on vastaanotossa.

• Digitv

Ainoa paikka porissa, missä saattaa olla signaalinvoimakkuuden kanssa on meri-pori. Sielläkin selviää ostamalla antteeninvahvistimen, sillä saa ihmeitä aikaan.

• vero,vero

koitas laittaa kuntoon, kun kohta tulee mediavero, toimi sitte laitteet tai ei, tai onko niitä olleskaan....

• ex demari

kiitokset siitä demareille!!!

• harmissaan

Mulla on antenniliittymä ja kuvaputkiTV ja tehdasasetukset olen laittanut useampaankin kertaan, mutta ei vaan näy ylen kanavat. Aikaisemmin 3 , 4 ja sub näkyivät välillä tosi huonosti ja yle hyvin, nyt ne sitten ovat päinvastoin. Pitää varmaan hommata uusi antenni.

• harmissaaan

Niin ja antennivahvistin on ollut koko ajan käytössä

• Vaihda uusi anteeni

Taitaa olla anteenissa ongelma? Vhf tai Uhf hukassa?

Taitaa olla paremminkin pers suomalaisten syy, kuin demareiden toi anteeni.

• toejoki syrjäseutua?

Oli ne ylen kanavat mullakin joskus hukassa, syksyllä, sitten räpläsin kaukosäädintä, uusi kanavahaku ja kas vaan, tuli ylen kanavatkin takasin muutama uusikin kanava.
      Toijjoen signaalinvoimakkuuksia en niin kehuisi, välillä kännyyn puhuessa toinen ei kuule puhettani, kenttä on huono, ja pahin on mokkulayhteys joka toimii hetken päivässä, siis 3g.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1238
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      654
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      566
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      566
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      520
    Aihe