päivittely

eivielä

kun olette nyt päivitelleet E367 tikkujanne niin oletteko huomanneet muutoksia lataus- ja lähetysnopeuksissa jos olette ottaneet a tai b vaihtoehdon?

10

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis minkä

ei minulla mitään vaihtoehtoja kysellyt kun päivitin. paluunopeus nousi päivityksen jälkeen hieman.

• eivielä

niin tuolla vähän alempana oli aihe formaatin valinta ja kolme eri vaihtoehtoa. oliko se siis vain beetta versiossa nämä mahdollisuudet ja ful versiossa ei niitä ole?

• NIINpäniin

oikea versio on 11.810.09.33.00 Täällä on tarjottu väärää päivitystä useammassa kohtaa.

• mikäs tuo on

en ole tuollasesta päivityksestä kuullutkaan saunalahdella. tarkastin asian niin on joku DNA firmware päivitys. FULL versiossa ei ole enää niitä vaihtoehtoja.

• pönttöö
      • gfgfööööäö

muistakaa käytää aliverkkoa ilma simiä

• mitä höpötät

millähän keinolla aliverkkoa pystyy käyttämään ilman sim-korttia??? mutta nyt itse asiaan eli huawein päivitys on koodattu 11.810.09.33.01 kun taas DNA:n on 11.810.09.33.00 eli tästä voisi päätellä että huawein päivitys on uudempi versio, mutta BETA päivitys oli taas 11.810.09.32.00 niin en nyt ymmärrä että mikä merkitys näillä kahdella versiolla on kun kerran päivitys on kuitenkin FULL versio. itse latasin päivitys version huawein palvelimelta ja onnistui heti.

• pelkkää paskaa

ei kannata ladata huawein palvelimelta sillä sieltä tulee myös paskaa koneelle samalla kuten mainoksia ja roskapostia. itse latasin päivityksen DNA:n sivujen kautta suomenkieliseltä palvelimelta. suosittelen DNA:n päivitys portaalia vaikka vaikkakin versio olisikin hieman vanhempi kuin huawein, mutta varmasti helpompi asentaa. kun ei tarvitse paskan joukosta etsiä sitä oikeaa painiketta.

• vvvääåå

menkää vittuun dna kaverit,tää on saunalahden palsta

• mami
        vvvääåå kirjoitti:

menkää vittuun dna kaverit,tää on saunalahden palsta

jos otan sen päivityksen sieltä huawein sivuilta, niin onko siinä monta kohtaa joihin pitäisi laittaa ruksi? kun on tuo enkku vähän huonoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      6997
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4123
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2171
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1946
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      196
      1454
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe