Hain sossusta 70e lahjakortin :)

ihana yllätys

Ystävällinen sosiaalitoimiston täti soitti eilen ja kertoi, että perheellemme on varattu 70e lahjakortti ruokaostoksia varten. Perheeseemme kuuluu itseni lisäksi kaksi alaikäistä lasta. Olen ollut työttömänä jo kaksi vuotta.
Kyllähän tolla rahalla jo ruokaa ostaa vaikka miten paljon :)
Hyvää joulua kaikille!

9

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Nauttikaa ja herkutelkaa jouluna. Oli varmasti iloinen yllätys :)

• hh

Hyvää joulua!

• pihkurainen

sanoko s-toimiston täti myös keneltä lahjakortti on? vai ottiko kunnian itselleen... ainakin kortti meni oikeaan paikkaan! :) hyvää joulua!

• nyytix3

Veikkaisin tätä: http://www.mll.fi/ajankohtaista/hyva_joulumieli/

"Tavoitteenamme on kerätä tänä vuonna 1 050 000 euroa, jolla voimme jakaa 70 euron lahjakortin 15 000 vähävaraiselle lapsiperheelle.

Keräysvaroilla jaetaan ruokalahjakortteja lapsiperheille, joilla on taloudellisia vaikeuksia esimerkiksi vanhempien pienten tulojen tai sairauden vuoksi. MLL ja SPR valitsevat lahjakortin saavat perheet. Kortti on tarkoitettu yksinomaan ruokatarvikkeiden hankintaan."

Itsekin lahjoitin rahaa tähän keräykseen, kiva kuulla/lukea, että lahjoitus ilahduttaa. Hyvää joulua kaikille!

• Inkaw

Minäkin sain 50€ lahjakortin itselle ja avomiehelle yhteiseksi, oli mukava käydä kaupassa kun omasta pussista joutui pulittamaan vain pienen summan.

Ihanaa joulua sinulle :-)

• ihkua!!

ja kuka sanoi etteikö joulupukkia muka olisi?

• pitkäaikaisasiakas

Äläpä satuile. Minä kysyin pitkäaikaisasiakkaana kyseistä lahjakorttia ja minulle sanottiin, että pyydä ensi vuonna lokakuussa. He antavat ihmisten nimiä MLL:lle ja MLL valikoi lahjoitusten saajat.
      En usko että sossulla on valtuutuksia kuitenkaan jaella kenenkään nimeä ilman että kysyy asianomaiselta ensin luvan.

Minulle ei ole lahjakorttia tarjottu koskaan.

• pitkäaikaisasiakas

Voi olla että tänä(kin?) vuonna varat osuvat pakolaisperheisiin...!?

• Vanhapoikamuuankas

Minä just vein parisataa pelastusarmeijan pataan. Toivottavasti menee oikeaan tarpeeseen eikä pomon palkkaan, maahantunkeutujalle tai pirttiviljelijälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6144
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3172
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2456
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2118
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      351
      1772
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1646
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1541
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1384
    Aihe