hei
Aloitin 4 päivää sitten cipralexin 10 mg. Vaihdoin cipralexiin cipramilistä suoraan lennosta koska lääkärini arvioi että tämä olisi ehkä nopeammin vaikuttava aine kuin cipramil..mutta ongelmani on että aamuheräily, aamupäivällä olen tosi levoton ja kiihtynyt ja lisäksi minulla on ollut lihasnykimistä ja jo yhden kuukauden verran...Onko kenelläkäänollut samoja oireista Iltaisin olen rentoutunut ja unen san hyvin mutta olen alkanut epäillä onko nämä nyt sivuoireita vai uuden lääkkeen aloitus vaikutusta koska olen kuiten´kin käyttänyt cipramiliä viimekuussa 20mg per päivä.
Olen käyttänyt cipramilä vaihtelevasti 10-20 mg nyt 5 vuotta ja olen ruvennut miettimään onko lääkkeen teho ruvennut poistumaan ja sivuoireet lisääntymään
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ? tai tietoa asiasta?
Aloitin 4 päivää sitten cipralexin 10 mg. Vaihdoin cipralexiin cipramilistä suoraan lennosta koska lääkärini arvioi että tämä olisi ehkä nopeammin vaikuttava aine kuin cipramil..mutta ongelmani on että aamuheräily, aamupäivällä olen tosi levoton ja kiihtynyt ja lisäksi minulla on ollut lihasnykimistä ja jo yhden kuukauden verran...Onko kenelläkäänollut samoja oireista Iltaisin olen rentoutunut ja unen san hyvin mutta olen alkanut epäillä onko nämä nyt sivuoireita vai uuden lääkkeen aloitus vaikutusta koska olen kuiten´kin käyttänyt cipramiliä viimekuussa 20mg per päivä.
Olen käyttänyt cipramilä vaihtelevasti 10-20 mg nyt 5 vuotta ja olen ruvennut miettimään onko lääkkeen teho ruvennut poistumaan ja sivuoireet lisääntymään
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ? tai tietoa asiasta?
Vastaukset 1
Vanhimmat
monilla on aiheuttanut unen katoamisen, yöunet lyhenee. Kerro lääkärillesi.