Unettomuus ja migreeni

Stoppiatuota

keksiikö kukaan ratkaisua? Jos nukun huonosti (lähinnä nukahtamis-vaikeus), saan aamuyöstä migreenin. Eli "tavallinen" uneton, on vain hieman väsynyt seuraavana päivänä ja kukaties nukkuu paremmin seur. yönä. Unitabletilla saan unen, mutta pelkään riippuvuutta. Puhutaan vain kahden viikon maksimikäytöstä, eikä se kuulemma virkistäkään, tämä "lääkeuni".

Olen 58 v nainen, enkä pysty käyttämään hormonikorvaushoitoa, sstä migreenit vaan riemastuu lisää.
Melatoniini ja luontaistuotteet eivät tehoa minuun. Myös "unihygienia" on kunnossa.
Onko tämä siis täydellinen pattitilanne? Ja onko alistuttava näihin
extramigreeneihin, "tavallisten" lisäksi, joita on keskimäärin
3 X/vk:ssa.

6

1518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jklmvb

Kaipa tämä on juuri migreenikkojen vika. Unettomien öiden jälkeen todella pattitilanne. Sen olen kuitenkin kokenut omalla kohdallani,että kaikki mahdolliset unilääkkeet ja rauhottavat vain pahentavat tilannetta. Ennemmin kärsin migreeniä,kuin sitä tilaa,joka niistä lääkkeistä tulee.
      Niillä kunnei nuku oikeaa unta ja sitten jää unennäkövaihe pois. Seuraavana päivänä sitten nähdään unia valveilla ja kyllä se sitten on vielä pahempaa kuin pahin migreenikään.!

• föakdj

Mulla on auttanut magneettityyny. Se ei siis ole mikään uskomushoito, vaan magneetit vaikuttavat verenkiertoon aivan kuten magneettikuvauksessakin tapahtuu, huomattavasti lievemmin vain tässä tapauksessa. Joka tapauksessa se pieni verenkierron paraneminen mikä aiheutuu siitä tyynystä, on rentouttanut mua niin hyvin, että uni tulee hetkessä.

• stoppiatuota

Mistähän näitä vois kysellä? Entä hintaluokka?
        Kiitos vastauksesta

• avun saanut
        stoppiatuota kirjoitti:

Kiitos vastauksesta

Mulla katosi migreeni, kun aloin käyttää Kyänin tuotteita. NitroFX parantaa verenkiertoa ja omegat unta.. Kannattaa kokeilla eikä ainakaan menetä mitään. Sanoit tosin, ettei luontaistuotteet auta, mutta en ole ainoa, jolle nää on tehonnu migreeniin. Ostaa voi ainakin www.terveyskolmio.com tai sitten joltakin edustajalta

• föakdj
        stoppiatuota kirjoitti:

Kiitos vastauksesta

Omani taisi maksaa n. 30 €. Kannattaa vertailla eri tyynyjä ja valita sellainen, jossa on mahdollisimman tiheästi niitä magneetteja. En muista enää, mistä ostin omani.

• stoppiatuotaa

Kiitos vastauksista. Magneettityynyä lähden etsiskelemään, mutta Kyänin tuotteet näyttivät olevan kovin hintavia kokeiltaviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      109
      5015
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      429
      1587
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      193
      1152
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1133
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      18
      1054
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1020
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe