Unettomuus ja migreeni

Stoppiatuota

keksiikö kukaan ratkaisua? Jos nukun huonosti (lähinnä nukahtamis-vaikeus), saan aamuyöstä migreenin. Eli "tavallinen" uneton, on vain hieman väsynyt seuraavana päivänä ja kukaties nukkuu paremmin seur. yönä. Unitabletilla saan unen, mutta pelkään riippuvuutta. Puhutaan vain kahden viikon maksimikäytöstä, eikä se kuulemma virkistäkään, tämä "lääkeuni".

Olen 58 v nainen, enkä pysty käyttämään hormonikorvaushoitoa, sstä migreenit vaan riemastuu lisää.
Melatoniini ja luontaistuotteet eivät tehoa minuun. Myös "unihygienia" on kunnossa.
Onko tämä siis täydellinen pattitilanne? Ja onko alistuttava näihin
extramigreeneihin, "tavallisten" lisäksi, joita on keskimäärin
3 X/vk:ssa.

6

1542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jklmvb

Kaipa tämä on juuri migreenikkojen vika. Unettomien öiden jälkeen todella pattitilanne. Sen olen kuitenkin kokenut omalla kohdallani,että kaikki mahdolliset unilääkkeet ja rauhottavat vain pahentavat tilannetta. Ennemmin kärsin migreeniä,kuin sitä tilaa,joka niistä lääkkeistä tulee.
      Niillä kunnei nuku oikeaa unta ja sitten jää unennäkövaihe pois. Seuraavana päivänä sitten nähdään unia valveilla ja kyllä se sitten on vielä pahempaa kuin pahin migreenikään.!

• föakdj

Mulla on auttanut magneettityyny. Se ei siis ole mikään uskomushoito, vaan magneetit vaikuttavat verenkiertoon aivan kuten magneettikuvauksessakin tapahtuu, huomattavasti lievemmin vain tässä tapauksessa. Joka tapauksessa se pieni verenkierron paraneminen mikä aiheutuu siitä tyynystä, on rentouttanut mua niin hyvin, että uni tulee hetkessä.

• stoppiatuota

Mistähän näitä vois kysellä? Entä hintaluokka?
        Kiitos vastauksesta

• avun saanut
        stoppiatuota kirjoitti:

Kiitos vastauksesta

Mulla katosi migreeni, kun aloin käyttää Kyänin tuotteita. NitroFX parantaa verenkiertoa ja omegat unta.. Kannattaa kokeilla eikä ainakaan menetä mitään. Sanoit tosin, ettei luontaistuotteet auta, mutta en ole ainoa, jolle nää on tehonnu migreeniin. Ostaa voi ainakin www.terveyskolmio.com tai sitten joltakin edustajalta

• föakdj
        stoppiatuota kirjoitti:

Kiitos vastauksesta

Omani taisi maksaa n. 30 €. Kannattaa vertailla eri tyynyjä ja valita sellainen, jossa on mahdollisimman tiheästi niitä magneetteja. En muista enää, mistä ostin omani.

• stoppiatuotaa

Kiitos vastauksista. Magneettityynyä lähden etsiskelemään, mutta Kyänin tuotteet näyttivät olevan kovin hintavia kokeiltaviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      197
      11762
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5539
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2847
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2455
    5. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      15
      2444
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2013
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1939
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1911
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1707
    10. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      34
      1610
    Aihe