Eiköhän ala työpaikkoja vapautumaan

alkaa tapahtumaan

kun veronumero homma alkaa pyörimään, virulaiset juoksee häntä koipien väliissä huitsin kuuseen, muuten joutuisivat maksamaan suomeen veron.
Voidaanhan ne taannehtivasti periä könttäperiaatteellakin, maksaa muutaman kymppitonnin veroja sekä häipyvät suomesta pysyvästi.

8

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOLOLOLO111

Kuinka toiminee kun urakoitsijana on ehitus firma ?

• rakennusliiton asia

Olkoon ohötys tai ähätys, numerolappu pitää olla näkyvillä. Ihan niinkuin oikeilla työmailla pitää olla henkilökortti näkyviilä.
      Kyllä nuo roskajoukot kitketään tavalla tai toisella muutenkin.

• kilikkinen

Suurin roskajoukko on työnantajajien edustajat joiden ainoa sanoma on se kuinka paljon täällä tarvitaan ulkolaista työvoimaa. Ensin pitäisi työllistää oman maan työttömät ja kouluttaa oman maamme turhautuneet ja yhteiskunnan ulkopuolelle jääneet nuoret. Vasta senjälkeen aletaan puhumaan tuonti työvoimasta.

• sdfvswqfdsf

mitä väliä tollasella numerolla on sen kun kirjoittaa jonkun numeron korttiin ja sillä selvä ja jos sattuistulemaan tarkastus ja jäisi kiinni niin homma jatkuu seurravana päivän niin kuin nytkin

• Fyrdi

Ei tule numerot auttamaan kun pääurakoitsijat ovat läpimätiä

• M;M;M;

Ei auta mikään. Eikä ole suotavaa auttakaan koska sekoomus on tehnyt kikkailusta suotavaa.

• Näin se menee

Tuskin auttaa mitään, tulevat vain joko ilman veronumeroa taikka väärennetyllä numerolla. Suomi-byrokraatti tulee tarkastukselle, niin virulainen on tunnin päästä toisella työmaalla.

Byrokraatti käynnistää menettelyn kuulemisineen, naputtaa mapillisen asiakirjoja, ja neljä kuukautta myöhemmin kun olisi valmis toimenpiteisiin niin eihän se virulainen ole mailla eikä halmeilla.

• Sale hoitaa asiat.

Silloinhan se toimii juuri niinkuin sen on tarkoitettu toimivankin.

Kokoomuksen junailema laki joka on tehty vain siksi että näyttäisi siltä kuin asialle olisi haluttu tehdä jotain.

Vähän kuin heittäisi lusikalla vettä tulipaloon. Voidaan ainakin sanoa että yritetty on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      191
      1115
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe