pyörii? Onko vaikeeta vai ei? Meidän perhe ei pyöri ilman minun jjärejestelmällisyyttä. He ovat onnekkaita kun olen heidän perheenpää.
Lapsettomat ovat onnekkaita myös, kun ei ole tämmöistä ruhljanssia kuin meillä. Mene tule ja tuo ja hae... on tässä kuulkaa pyörittämistä,kun mun hareteilla on lähes kaikki.
Miten teillä perhe
7
113
Vastaukset
- tässä vilskeessä
No ei pyörisi ilman minua. Minä teen kaiken, huh huh.. vähän kade oon lapsettomille, mutta näin se vaan on, pakko pitää langat käsissä jotta perhe pysyy arjessa mukana. Olen onnistunut hyvin saamaan perheen toimimaan, ilmanmua he olisivat hukassa.
Hyvin pyörii arki.. joulukin kaikki pyörii.- Voi teidän kanssanne
Kyllä se pyörisi ilman teitäkin. Ihan varmasti, vaikka ei juuri niinkuin te sen haluaisitte pyörivän.
No, kukapa se kissan hännän nostaa ellei kissa itse! - Eiköhän tuossa
Voi teidän kanssanne kirjoitti:
Kyllä se pyörisi ilman teitäkin. Ihan varmasti, vaikka ei juuri niinkuin te sen haluaisitte pyörivän.
No, kukapa se kissan hännän nostaa ellei kissa itse!aloittaja vastannut itselleen kun ei muuten alkanut ketjuun tulla eloa...
NIIN tutun näköistä kirjoitustyyliä...
- idiot
oot oikein kade lapsettomille? kuka sun käski hommata lapsia?
- hyvin rullaaja pyöri
Olen onnelinen lapsista tietysti, enkä voisi kuvitella olla ilman heitä.. mutta huh joskus vaan rankkaa... kaikista ei olisi siihen, mutta kun arki pyörii niin ei hätää!
Onhan se kun lapsettomat juoksee missä lie vapaata on yllin kyllin, mutta ei he tiedä tästä onnestä kyl mitää.
Minun kontolla on koko arjen pyörittäminen. Jotkut on mulle kateellisia, tai paljon semmosii on kyllä.. miettikää mutta asenne ratkasee...
nyt meen taas pyörittää arkee!!!
- 8+19
tervemenoa! taidat kuulua niihin superäiteithin, joita ilman koko maailma pysähtyis!?
- rouduppia
Työnäpä vesilasiin sormi, jos siihen jää kuoppa - olet korvaamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962326Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1791466
- 247912
- 79892
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621