Etsin ulkomaille muuton takia kodin irtaimistolleni pitkäaikaista lämmintä varastoa pääkaupunkiseudulta tai lähistöltä.
Varasto pitäisi olla varmasti pitkäaikainen koska ulkomailta käsin on erittäin hankala muutella uuteen paikkaan.
Tilaa tarvitsisin ainoastaan 10m mutta kuitenkin sellainen mihin on helppo siirtää tavarat. Mukana on myös isot sohvat, jotenka kulku varastoon pitäisi olla sellainen että vähän isommatkin tavarat mahtuvat sisään.
Muutto sopimuksen mukaan mutta viimeistään 30.1.2012.
Yhteydet sähköpostilla koska puhelinta ei ole nyt käytössä, koska olen ulkomailla.
[email protected]
Olavi
Halutaan vuokrata edullinen 10m varasto Hki tai lähistöltä
1
252
Vastaukset
- KANELI
HEI,
Olet jo varmasti saanut haluamasi varastotilan, ja viiimestään aikakin (31.1.12) on mennyt umpeen, mutta jos nyt niin kuitenkin on että et ole saanut tarvitsemaasi paikkaa, minulla olisi sellainen tarjolla Vantaan Tikkurilassa. Sisäänkäynti suoraan parkkipaikalta, auton saa ihan oven eteen. Lämmin ja kuiva kerrostalon alakerran autotallin kaltainen tila. Ja ehdottomasti pitkäaikaiseen tarpeeseen olisi minullakin toive. Tilan koko on noin 20 m2
Jos asia vielä akuutti niin lähetä sähköposti tai soita.
Ulla Karjalainen puh 0400 703917
sähköposti [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172545Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171005Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855