e-pillerit ja mielialalääkkeet

Onko kellään kokemusta sertralinin ja e-pillereiden / ketipinorin ja e-pillereiden yhdistämisestä? Lähinnä pelottaa kun syön sekä sertralinia että ketipinoria että uskaltaako siihen vielä tunkea e-pillerit sekaan.
1707
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Yhdistelmä on vaaraton. Joop.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


muras kirjoitti:

Onko kellään kokemusta sertralinin ja e-pillereiden / ketipinorin ja e-pillereiden yhdistämisestä? Lähinnä pelottaa kun syön sekä sertralinia että ketipinoria että uskaltaako siihen vielä tunkea e-pillerit sekaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu