Saako uskova ihminen äänestää

Uskova.

muita ehdokkaita kuin Sari Essayahia?

Soini on kyllä katolinen kristitty, mutta ei taida olla kovinkaan harras kristitty.

Muun muassa puhe kopsujen ottamisesta oli lähinnä ryyppäämiseen yllyttämistä.

Ei vaikuta kovinkaan hengelliseltä toiminnalta.

15

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskittäjä

Voit äänestää sitä henkilöä, joka ajaa niitä asioita, mitkä itsellesi ovat tärkeitä. Pakko ei ole Saria äänestää.
      Yksi peruste voi olla tietynlainen keskittäminen. Eli lähinnä sopivalle äänen antaminen, jolla voi oikeasti olla mahdollisuus nousta presidentiksi tai toiselle kierrokselle.
      Tostaiseksi näyttää varmimmalta Niinistö ja Väyrynen. Tilanne kyllä elää.

Sarilla on napakka ote ja todella tietää asioita, kun vain pääsee ääneen ja tuomaan tiedoksi muillekin.

Sitten on vielä sekin, että voit rukoilla johdatusta asiassa Jumalalta.

• rukousta

'Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.
        Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.'

(1 Tim 2:1-4).

• Miik.3:11/Mal.3:5

Joh.15:18-20
      Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
      19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
      20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.

Suomen vainotut kristityt - Persecuted Christian of Finland
      http://www.facebook.com/group.php?gid=369311148074

• Hei, tottakai uskova voi äänestää ihan ketä tahansa presidenttiehdokasta.

Sanna Husso, pappi

• body

Heitä arpaa jos ei muuten tunnu sopivaa löytyvän, sillä sitä käyttivät jo alkuseurakunnan opetuslapset.

Vanha perinne tuo lottoaminen.

• Kaikkein fiksuin presidenttiehdokas on Pekka Haavisto. Uskovaisen mukaan Pekka Haavisto ei ole "fiksu", koska on homoseksuaali! Uskovainenkaan ei ole mielestäni kovinkaan fiksu, koska on uskovainen!

Homoseksuaalisuus on paljon luonnollisempi asia kuin uskovaisuus! Harva muu nisäkäs on uskovainen, mutta homoseksuaali saattaa olla!

Essayah & Soini ovat "hullujen puolueista" peräisin ja hulluhan ei voi koko kansan presidenttinä toimia, jossa on meitä ateistejakin!

Haavisto ottaa sentään uskonnottomatkin ihmiset huomioon!!

• Haavisto olisi uskovaisenkin valinta, mikäli Haavisto ei olisi homoseksuaali!

• 0569

"Uskovaisen mukaan Pekka Haavisto ei ole "fiksu", koska on homoseksuaali!"

Mihin tämä käsittämätön heitto perustuu?

• 17
        0569 kirjoitti:

"Uskovaisen mukaan Pekka Haavisto ei ole "fiksu", koska on homoseksuaali!"

Mihin tämä käsittämätön heitto perustuu?

Ei vaan kertakaikkiaan voi olla fiksu jos ei noudata Jumalan tahtoa.

• Mirka ...

Mä en voisi ikinä äänestaa uskovaista.

Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta.

• " Mä en voisi ikinä äänestaa uskovaista. "

- minä voisin, mutta nyt ehkä äänestän "aamutossuja"

" Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta. "

Totta puhut, mutta tuo heitto tuli väärälle palstalle. Psykoosi voi olla joillakin ateisteilla, harvemmin uskovilla.

• Arvot kunnossa

Soini on ihan harras kristitty.

• noupersu

Soinin kristillisyys hämmästyttää,ei abortteja,ei rahaa köyhille. Eikö kristittyjen
      pitäisi myydä omaisuutensa ja jakaa rahat köyhille?.

Vihaako kristittyjen isä poika ja pyhähenki, iloista antajaa?.

• evlu

Mistä olet saanut päähäsi, ettei Soini halua auttaa köyhiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8902
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3348
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1830
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1166
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1078
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1065
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1021
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1005
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65