lede lenserin otsalampun paristokotelo murtu säätimen hohdalta, valaisn n. 3 vuotta vanha ja vähän käytetty.
ei mitään laatukamaa sanoisin, ei kannata ottaa mukaan mihinkään vaativiin harrastuksiin.
led lenser otsalamppu levisi
10
2333
Vastaukset
- P5R
Veikkaan malliksi H7 / H7R. Tyyppi/ vähintään tyypillinen vika ko. malleissa. Tutustumisen arvoinen otsalamppu-uutuus, jossa nuo ongelmat on ratkaistu hieman toisenlaisella rakenteella: http://www.taskulamput.fi/tuote/headlamp_st5_220cw/
- H7:aan pettynyt
Aika hyvinhän on kesti.. Mulla kokemusta kolmesta H7-lampusta ja huonoin ei kestänyt edes yhtä vuotta, jossa vikaantumishetkellä oli vielä alkuperäiset paristot. Paristokotelon ja valaisimen välinen kaapeli on susi joka aiheuttaa valaisimen pimentymisen. Kahdessa kaapelin johdin on katkennut paristokotelon päästä ja yhdessä valaisimen päässä. Uudemmissa kaapeli on kuulemma parannettu. Tuo johtimen katkeamiset olen itse korjannut, koska "takuu" kuitithan ei moisista tuotteista ole olleet tallessa. Lähestyin ko. asiasta myös maahantuojaa, mutta se tylysti vaan ilmoitti ettei takuu ole voimassa koska laitetta on menty itse availemaan. Aion jatkossa käyttää muun merrkisiä otsalamppuja.
- feelixsiä
kokeileppa fenix:siä pikkusen parempaa laatua ko ledlenseri.
- revi
H7 ja H7R, kummatkin alta vuoden, kummastakin johto lopetti sähkön siirron paristo/akkukotelon juuresta R:sä oli pikkuisen pisenpi johdon-kumi-taive-suoja, ei autttanut, muuten tosi hyvä, värkki
Ehkä sorrun vielä kolmanteen kun totuin sen ominaisuuksiin ja yritän kehittä jotain omaa parannusta sen perusvikaan, jonka muutkin on todennet - vgyuj
Mulla on ollut pitemmän aikaa tällainen edullinen otsalamppu Kiinasta.
http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220809540390&ssPageName=ADME:L:OC:GB:1123
On ainakin vielä ehjä. Tosin käytän sitä aika satunnaisesti. - Nordic T
Oliskos ehkä syytä ottaa yhteyttä Nordic Trailiin??
Ainakin meikä saanu takuuseen letukat ja lenserit !!!! - akkbllcfr
Ollaan tultu siihen tulokseen että repullinen halvimpia lamppuja on paras vaihtoehto asennus- ja korjaamokäytössä. Ns. laatukama ei kestä sen paremmin, se vaurioituu, viimeistään joku se pöllii tai häviää muuten. Henkilökohtaisesti ja omassa käytössä voi olla eri juttu
- en osta
Minunkin led lenserini levisi alle vuoden ikäisenä, hinta/laatu suhde surkea.
- Anonyymi
jenkikki tuotteita kyrsii ostaa kun luulee kalliilla saavansa laatua ja sitten ne hajooo ja korjaus kallista. kokemusta kraislerista muutamasta applesta ja aipounesta, garmineista, led lenserista
- Anonyymi
Joskus katselin netistä videota, jossa ihmiset olivat kyrsiintyneitä muovisten osien hajoamisiin ja korjasivat niitä sitten itse eri menetelmillä. Muistelisin, että eräs millä pääsi kohtuullisiin tuloksiin oli hiomapaperilla karhennus, jonka jälkeen pikaliimaa ja ruokasoodaa vuorotellen halkeamaan ja lähiympäristöön. Tätä pystyi sitten viilaamalla muotoilemaan ja vaikka tekemään uuden kiinnikkeen, jos niikseen tuli. Kokeilin itsekin ja tein cd-soittimeen(pudonnut lattialle) toisen avauskiinnikkeen uusiksi ihan kohtuullisella vaivalla ja nyt se on kestänyt käytössäkin jo vuoden. Kannattaa ainakin kokeilla, jos liimat saa piiloon sisäpuolelle, se on yllättävän kestävää nimittäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka983060GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24771