sopivat yhteen, ei aina hyvin mutta kuitenkin sopivat. Suomalainen mies juo keskinmäärin viinaa yli järkevän rajan, eli liikaa. Se on aina ollut meidän pahe, ja tulee aina olemaan. Suomalainen raskas työ, tietynlainen yksinkertaisuus, ja ilottomat arjen rutiinit lamaannuttavat meidän mielen, ja välillä pitää nollata. Sitten suru, ja masennus jolloin useasti pullon tartutaan. Haetaan helpotusta, mutta pois niitä ei saada. Nään useamman Suomalaisen miehen koskenkorvapullo kädessä, istumassa kuistilla ottamassa ryyppyjä alakuloisineen kasvoineen pimeässä räntäsateessa, joko kaverin kanssa, tai yksin. Miettivät menneitä, ystäviä, ja aikoja joita elettiin.
Jne.. Tämä on minun näkemykseni, ei väärä mutta minun =)
Suomalainen Mies ja Viina
sfmgfb
2
119
Vastaukset
- Kuurankukka-juopumus
Juurikin näin... Eilen meni 38%:sta kossua 0,5L pullo ja tänään alotettiin toinen pullo.. on se viinapiru vaan hyvvöö.
- Koktaili
Jaloviina on hieno viina. Siinä yhdistyy kaksi hienoa ainesta, konjakki ja kirkas viina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564