Soneran sähköposti

soittaaainakahdesti

Tietäisikö joku kuinka paljon Soneran sähköposti sietää liitetiedoston kooksi? En löytänyt mistään kohtaa ohjeista.
Jos Soneralla on useampia posteja niin tämä on tuolta kautta

https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/

11

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ↗↘↷↱↯↺↪↗
    • 7+10

      100 MB ja tieto on 2 vuotta vanha. Sähköpostiin kirjautuneena voi löytyä tarkempaa tietoa, muualta sitä ei ainakaan löydy.

      Soneran foorumi ainakin oli yhtä ongelmista valittamista.. Kannattaako sellaista käyttää.

      • soittaaainakahdesti

        20 liitettä kukin 500kt lienee n. 10.000kt on melkein sama kuin 10Mb.
        Takaisin törähti, että liian suuri tiedosto.
        Foxi selaimena. Höh?

        Kiitos ↗↘↷↱↯↺↪↗, hieno koulutussessio.

        Olli 9v


      • ↗↘↷↱↯↺↪↗
        soittaaainakahdesti kirjoitti:

        20 liitettä kukin 500kt lienee n. 10.000kt on melkein sama kuin 10Mb.
        Takaisin törähti, että liian suuri tiedosto.
        Foxi selaimena. Höh?

        Kiitos ↗↘↷↱↯↺↪↗, hieno koulutussessio.

        Olli 9v

        Mahtavaa Olli.
        Ikäisenäsi osasin ja ymmärsin vain kiivetä linnun pesille ja kaivaa nenää.


      • soittaaainakahdesti
        ↗↘↷↱↯↺↪↗ kirjoitti:

        Mahtavaa Olli.
        Ikäisenäsi osasin ja ymmärsin vain kiivetä linnun pesille ja kaivaa nenää.

        ↗↘↷↱↯↺↪↗, arvaa onko rasittavaa, kun kaikki tuttavat, naapurit yms. aina ruinaavat tarkistamaan ja korjaamaan vikoja tietokoneissaan.
        Joskus kovasti kaipaisin, että voisi vielä viettää huoletonta ja vapaata lapsuutta ilman Kreikan maksukyvyn, Natoon liittymisen ja pressanvaalien funtsimista.
        Sais kiivetä puissa ja kurkkia linnunpesiä, mennä kalaan, ampua ritsalla, leikkii piilosta ja rofee ja poldee...
        Ja kaivaa nenää...

        Liitteet täytyy sitten koettaa laittaa hyvin-hyvin pieninä paloina

        Olli


      • Bde\
        soittaaainakahdesti kirjoitti:

        ↗↘↷↱↯↺↪↗, arvaa onko rasittavaa, kun kaikki tuttavat, naapurit yms. aina ruinaavat tarkistamaan ja korjaamaan vikoja tietokoneissaan.
        Joskus kovasti kaipaisin, että voisi vielä viettää huoletonta ja vapaata lapsuutta ilman Kreikan maksukyvyn, Natoon liittymisen ja pressanvaalien funtsimista.
        Sais kiivetä puissa ja kurkkia linnunpesiä, mennä kalaan, ampua ritsalla, leikkii piilosta ja rofee ja poldee...
        Ja kaivaa nenää...

        Liitteet täytyy sitten koettaa laittaa hyvin-hyvin pieninä paloina

        Olli

        Talonmiespalveluiden laskutus on 35-40 €/h. Sopinee myös digitalkkarile.


    • poispoispostintieltä

      Eikö se liitetiedoston koko riipu siitä vastaanottajan postilaatikon koosta.
      Eli minkälaisen rajoituksen hänen palveluntarjoajansa on asettanut.

      • juujuu.

        niin no, vastaanottamiseen vaikuttaa vastaanottajan sähköpostipalvelun ominaisuudet, mutta tässä kysyttiin vain soneran liitteiden maksimikokoa.


      • soittaaainakahdesti
        juujuu. kirjoitti:

        niin no, vastaanottamiseen vaikuttaa vastaanottajan sähköpostipalvelun ominaisuudet, mutta tässä kysyttiin vain soneran liitteiden maksimikokoa.

        Tosiaan kysyin väärin, koska en osannut ottaa huomioon, että vast.ott. ei välttämättä pysty käsittelemään samaa määrää kuin lähettäjä.
        Oma moka. En tiedä vast.ott. ohjelmaa.

        Olli 9v


    • Tietysti riippuen mitä vastaanottaja käyttää.
      Esim. Google mailin liite koko on 20mt vaikka tilaa on vaikka kuinka paljon.
      saunalahden taas taisi olla 2-5mt en muista tarkkaan.

      Tee zip tiedostoiksi ne ja lähetän muutenkin osissa niin saat ne perille.

    • Suom. huom.

      m= milli
      M= mega

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe