Tietäisikö joku kuinka paljon Soneran sähköposti sietää liitetiedoston kooksi? En löytänyt mistään kohtaa ohjeista.
Jos Soneralla on useampia posteja niin tämä on tuolta kautta
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/
Soneran sähköposti
11
235
Vastaukset
- ↗↘↷↱↯↺↪↗
- 7+10
100 MB ja tieto on 2 vuotta vanha. Sähköpostiin kirjautuneena voi löytyä tarkempaa tietoa, muualta sitä ei ainakaan löydy.
Soneran foorumi ainakin oli yhtä ongelmista valittamista.. Kannattaako sellaista käyttää.- soittaaainakahdesti
20 liitettä kukin 500kt lienee n. 10.000kt on melkein sama kuin 10Mb.
Takaisin törähti, että liian suuri tiedosto.
Foxi selaimena. Höh?
Kiitos ↗↘↷↱↯↺↪↗, hieno koulutussessio.
Olli 9v - ↗↘↷↱↯↺↪↗
soittaaainakahdesti kirjoitti:
20 liitettä kukin 500kt lienee n. 10.000kt on melkein sama kuin 10Mb.
Takaisin törähti, että liian suuri tiedosto.
Foxi selaimena. Höh?
Kiitos ↗↘↷↱↯↺↪↗, hieno koulutussessio.
Olli 9vMahtavaa Olli.
Ikäisenäsi osasin ja ymmärsin vain kiivetä linnun pesille ja kaivaa nenää. - soittaaainakahdesti
↗↘↷↱↯↺↪↗ kirjoitti:
Mahtavaa Olli.
Ikäisenäsi osasin ja ymmärsin vain kiivetä linnun pesille ja kaivaa nenää.↗↘↷↱↯↺↪↗, arvaa onko rasittavaa, kun kaikki tuttavat, naapurit yms. aina ruinaavat tarkistamaan ja korjaamaan vikoja tietokoneissaan.
Joskus kovasti kaipaisin, että voisi vielä viettää huoletonta ja vapaata lapsuutta ilman Kreikan maksukyvyn, Natoon liittymisen ja pressanvaalien funtsimista.
Sais kiivetä puissa ja kurkkia linnunpesiä, mennä kalaan, ampua ritsalla, leikkii piilosta ja rofee ja poldee...
Ja kaivaa nenää...
Liitteet täytyy sitten koettaa laittaa hyvin-hyvin pieninä paloina
Olli - Bde\
soittaaainakahdesti kirjoitti:
↗↘↷↱↯↺↪↗, arvaa onko rasittavaa, kun kaikki tuttavat, naapurit yms. aina ruinaavat tarkistamaan ja korjaamaan vikoja tietokoneissaan.
Joskus kovasti kaipaisin, että voisi vielä viettää huoletonta ja vapaata lapsuutta ilman Kreikan maksukyvyn, Natoon liittymisen ja pressanvaalien funtsimista.
Sais kiivetä puissa ja kurkkia linnunpesiä, mennä kalaan, ampua ritsalla, leikkii piilosta ja rofee ja poldee...
Ja kaivaa nenää...
Liitteet täytyy sitten koettaa laittaa hyvin-hyvin pieninä paloina
OlliTalonmiespalveluiden laskutus on 35-40 €/h. Sopinee myös digitalkkarile.
- poispoispostintieltä
Eikö se liitetiedoston koko riipu siitä vastaanottajan postilaatikon koosta.
Eli minkälaisen rajoituksen hänen palveluntarjoajansa on asettanut.- juujuu.
niin no, vastaanottamiseen vaikuttaa vastaanottajan sähköpostipalvelun ominaisuudet, mutta tässä kysyttiin vain soneran liitteiden maksimikokoa.
- soittaaainakahdesti
juujuu. kirjoitti:
niin no, vastaanottamiseen vaikuttaa vastaanottajan sähköpostipalvelun ominaisuudet, mutta tässä kysyttiin vain soneran liitteiden maksimikokoa.
Tosiaan kysyin väärin, koska en osannut ottaa huomioon, että vast.ott. ei välttämättä pysty käsittelemään samaa määrää kuin lähettäjä.
Oma moka. En tiedä vast.ott. ohjelmaa.
Olli 9v
Tietysti riippuen mitä vastaanottaja käyttää.
Esim. Google mailin liite koko on 20mt vaikka tilaa on vaikka kuinka paljon.
saunalahden taas taisi olla 2-5mt en muista tarkkaan.
Tee zip tiedostoiksi ne ja lähetän muutenkin osissa niin saat ne perille.- Suom. huom.
m= milli
M= mega
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673